The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Heracles Almelo heeft Jan Wuytens weten vast te leggen. De 20-jarige middenvelder komt over van het beloftenelftal van PSV waar de Belg aanvoerder was. De jeugdinternational tekende een contract dat hem voor twee jaar aan Almelo bindt.

Het contract van speler Jeffrey de Visscher is verlengt met een seizoen. De Visscher speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor de Almeloërs en was afkomstig van FC Twente. Bij Twente had de aanvaller een aflopend contract
Reply
Kijk, dat zijn aardige aanwinsten. Natuurlijk is heracles almelo volgend jaar 1 van de degradatiekandidaten, maar met wat gerichte aankopen zouden ze toch een club als RBC of NEC er weer eens uit kunnen werken. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:Alexi Lalas nieuwe baas van MetroStars

14/6/2005 10:46

Alexi Lalas staat voor een nieuwe uitdaging. De 35-jarige ex-verdediger is per direct voorzitter en algemeen directeur van de NY/NJ MetroStars geworden. De 96-voudige international moet van de slapende reus nu eindelijk eens een succesvolle club maken.
'Ik word er eerlijk gezegd behoorlijk moe van dat MetroStars als organisatie én als ploeg niet zo goed is als het zou kunnen zijn, en dan vooral op het veld', liet clubbestuurder Tim Leiweke maandag weten. 'We willen geschiedenis schrijven door met deze ploeg ieder jaar mee te doen om de prijzen.'

Lalas, mede door zijn opvallende verschijning als rockende voetbalster een icoon van het Amerikaanse voetbal, moet van MetroStars een topclub maken. 'Met alle respect voor de mensen uit Los Angeles, maar ik laat die neppers uit LA ons echt niet onder de voet lopen.'

Lalas won als speler in 2002 de Amerikaanse titel met LA Galaxy. MetroStars bereikte nog nooit de finale om het landskampioenschap. Lalas was sinds januari 2004 al algemeen directeur bij San José Earthquakes. 'Maar nu keer ik terug in een streek die ik goed ken en waar mijn hart ligt.'

De succesvolste voetballende muzikant. Zou v.d. Doelen ook ooit nog voorzitter van PSV willen worden? Iemand nog een leuke voor 't wereldje?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
LISSABON, 14 juni 2005 07:45 - Benfica-coach Ronald Koeman heeft zijn zinnen gezet op Steven Pienaar. De voormalige coach van Ajax ziet in de Zuid-Afrikaan een welkome versterking voor de rechterflank van zijn elftal. Ook de naam van Trabelsi wordt in verband gebracht met Benfica.
bron <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.voetbalonline.nl">http://www.voetbalonline.nl</a><!-- w -->
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Feyenoord heeft een bod van Anderlecht op Bart Goor afgewezen. De Rotterdammers lieten de Belgische club weten niet mee te willen werken aan een transfer van de Belgisch international.

Dit betekent echter niet dat er een einde komt aan de geruchten rondom Goor. De Telegraaf meldt dat het Turkse Galatasaray van trainer Erik Gerets zou ook interesse hebben in de middenvelder.

bron: de telegraaf
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
NAC haalt Victor Sikora naar Breda

15/6/2005 8 :40

Victor Sikora vertrekt naar NAC Breda. De gewezen international is de zesde speler die de Brabantse club haalt in een poging het zeer teleurstellende afgelopen seizoen weg te spoelen.
NAC huurt Sikora het komende seizoen van Ajax, waar hij nog tot medio 2006 onder contract staat. Verder heeft de aanvaller een tweejarige verbintenis getekend, die hem tot de zomer van 2008 aan de Bredanaars bindt.

NAC is voor Sikora de vijfde club na Go Ahead Eagles, Vitesse, Ajax en SC Heerenveen. De 27-jarige speler hoopt in Breda zijn vorm die hij bij Vitesse etaleerde weer te herwinnen.

Sinds hij in de zomer van 2002 overstapte naar Ajax heeft hij nimmer indruk kunnen maken, noch bij Ajax, noch bij Heerenveen. Bij de Friese club kwam hij in de laatste competitie tot negentien duels en één goal.

Bij NAC wordt Sikora herenigd met Pierre van Hooijdonk, die de overstap maakt van Fenerbahçe. Pi-Air liet in het Algemeen Dagblad weten blij te zijn met de komst van de Deventer speler, daarbij verwijzend naar het seizoen dat zij samen speelden bij Vitesse.

'Dat liep voortreffelijk. Dan heb ik het over de periode dat Victor tweede spits naast me was. Bij NAC zal Sikora, verwacht ik, weer als tweede spits fungeren.'

Naast Van Hooijdonk en Sikora trok NAC al Tony Vidmar, Patrick Zwaanswijk, Kurt Elshot en Sander van Gessel aan.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Alexi Lalas nieuwe baas van MetroStars

14/6/2005 10:46

Alexi Lalas staat voor een nieuwe uitdaging. De 35-jarige ex-verdediger is per direct voorzitter en algemeen directeur van de NY/NJ MetroStars geworden. De 96-voudige international moet van de slapende reus nu eindelijk eens een succesvolle club maken.
'Ik word er eerlijk gezegd behoorlijk moe van dat MetroStars als organisatie én als ploeg niet zo goed is als het zou kunnen zijn, en dan vooral op het veld', liet clubbestuurder Tim Leiweke maandag weten. 'We willen geschiedenis schrijven door met deze ploeg ieder jaar mee te doen om de prijzen.'

Lalas, mede door zijn opvallende verschijning als rockende voetbalster een icoon van het Amerikaanse voetbal, moet van MetroStars een topclub maken. 'Met alle respect voor de mensen uit Los Angeles, maar ik laat die neppers uit LA ons echt niet onder de voet lopen.'

Lalas won als speler in 2002 de Amerikaanse titel met LA Galaxy. MetroStars bereikte nog nooit de finale om het landskampioenschap. Lalas was sinds januari 2004 al algemeen directeur bij San José Earthquakes. 'Maar nu keer ik terug in een streek die ik goed ken en waar mijn hart ligt.'

De succesvolste voetballende muzikant. Zou v.d. Doelen ook ooit nog voorzitter van PSV willen worden? Iemand nog een leuke voor 't wereldje?

Waterreus wil voorzitter van PSV worden, en die kan ook een aardig partijtje drummen.
Reply
Feyenoord wil komend seizoen meer eigen jeugd inpassen en vooral spelers die de Nederlandse taal spreken. Mark Wotte vertelde dat in de voorbereiding de Nederlandse jongens meer kansen krijgen dan de buitenlanders. Komend seizoen staat er in ieder geval een Nederlandse keeper onder de lat. Hongaar Gábor Babos wordt voor één seizoen verhuurd aan NEC. Ook wil Feyenoord nog een aantal verdedigers aantrekken die momenteel bij verschllende eredivisieclubs spelen.Onder andere de naam van Kew Jaliens valt steeds vaker in Rotterdam Zuid.

bron: v-bal.nl
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Koeman wil Arouna Kone naar Benfica halen. Dat meldt het doorgaans goed ingelichte Portugese blad A Bola. Koeman had als trainer van Ajax al interesse in de spits van de Kerkraadse club. Een overgang naar Amsterdam ketste af, omdat Kone niet op tijd door de medische keuring van Ajax kwam.

Roda JC verlengde afgelopen maand nog het contract van Kone tot 2008. Daardoor kan de club een hogere afkoopsom bedingen bij de verkoop van Kone. Benfica werd dit seizoen kampioen van Portugal en speelt komend seizoen in de Champions League. Roda JC heeft nog niks gehoord van de Portugese club.

Bron: L1.nl
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Club Brugge aast op Radomski

Om een eventueel vertrek van Timmy Simons naar PSV op te vangen, heeft Club Brugge haar oog laten vallen op SC Heerenveen-speler Arek Radomski. Dit melden Belgische media. De Poolse middenvelder speelt al acht jaar bij de Friezen en heeft nog een éénjarig contract. Heerenveen wil de interesse noch bevestigen, noch ontkennen
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Volgens transfermarkt.de keert Simon Brüning terug bij FC Twente. De 17-jarige verdediger tekent voor 3 jaar met een optie voor nog 3 jaar. Hiervoor speelde de Duitser voor Borussia Dortmund.
Het was een geweldig talent, ik ben benieuwd wat hij gaat brengen. Hij schijnt tweebenig te zijn. Van wie zal het de vervanger zijn, Zomer/Majstro of misschien wel Heubach?

Welkom terug Simon!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
JH Wrote:Maar waar blijven die aankopen nou van Heracles!! :letitallout:

Heracles heeft voor de komende 2 seizoenen Jan Wuytens vastgelegd. De speler is aanvoerder van de beloften van PSV. Er was al eerder interesse van onder meer Lierse SK en Sparta. Tot een overgang kwam het echter niet.

Ook is bekend geworden dat Jeffrey de Vischer zijn contract met een jaar heeft verlengt. De aanvaller kwam het vorige seizoen over van FC Twente.

Jan Smit vertelde dat Heracles vandaag nog meerdere namen bekend zou maken.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Pietje peenhaar wordt ook al te hebberig............


Vertrek Pienaar bij Ajax lijkt aanstaande

15/6/2005 9 :06

De onderhandelingen tussen Ajax en Steven Pienaar zijn vastgelopen. De Zuid-Afrikaan wil zijn in 2006 aflopende contract wel verlengen, maar gaat niet akkoord met de aanbieding die de Amsterdamse club hem heeft gedaan.
Ajax deed Pienaar twee keer een voorstel, maar met geen van beide ging de 23-jarige aanvallende middenvelder akkoord. Hij vindt dat hij in vergelijking met de grootverdieners bij de Amsterdamse club te weinig verdient of kan verdienen.

'Het heeft geen zin zo', reageert zaakwaarnemer Rob Moore in de nieuwe Voetbal International op de stukgelopen onderhandelingen. Hij sluit niet uit dat Ajax de international komende zomer probeert te verkopen.

Pienaar heeft er vier seizoenen in de A-selectie van Ajax opzitten. Mede door enkele blessures kwam hij tot slechts 79 optredens, waarin hij dertien keer scoorde.
Bangkok resident.
Reply
Vitesse heeft eindelijk ruimte voor Remco van der Schaaf
'Middenvelder tekent deze week of volgende week'

Eindelijk is het zover. Na maanden vol geruchten, openlijke flirts en stukgelopen onderhandelingen tekent Remco van der Schaaf hoogstwaarschijnlijk deze of volgende week een meerjarig contract met Vitesse, de club waar hij groot werd. De transfer hing al langer in de lucht. Het wachten was op financiële speelruimte bij de Arnhemmers, die ook komend seizoen nog een tekort op de begroting hebben. Door de verrassende transfer van Stijn Schaars naar AZ, waarvoor Vitesse een bedrag van naar verluidt 1,2 miljoen euro ontving, is de deur voor Van der Schaaf nu weer helemaal geopend.
De 26-jarige middenvelder is weliswaar geen linkshalf, maar wél de pion waarnaar de Arnhemse club op zoek is. Of het nu achterin of op het middenveld is: Van der Schaaf is als een stofzuiger die overal zijn werk doet. "Dat is een heel groot voordeel. Zo'n allround speler kunnen we met onze smalle selectie goed gebruiken", zegt Jan Streuer, manager voetbal van Vitesse, die de transfer wil ontkennen noch bevestigen. "We gaan de komende tijd eens rustig kijken, maar natuurlijk zijn we nog geïnteresseerd in hem."

Remco van der Schaaf debuteerde tijdens het seizoen 1997/98 voor Vitesse en beleefde hoogtijdagen in Arnhem, waar hij zich vooral de laatste drie seizoenen ontwikkelde van onervaren talent tot een volwaardige eredivisiespeler. Bij PSV stokte zijn vooruitgang echter volledig; het afgelopen seizoen kwam hij niet verder dan vier invalbeurten.

Naast het aantrekken van Van der Schaaf hangt ook contractverlenging voor Michael Dingsdag (22) in de lucht. Deze week praten beide partijen opnieuw, nadat een eerdere aanbieding door de speler was afgewezen. De zaakwaarnemer van Dingsdag, Giuseppe Dello Russo, rekent op een akkoord, omdat de verdediger het liefst ook de komende jaren in Arnhem speelt.

bron: Vitesse.nl
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Remco is altijd welkom, naast Yakubu de tweede stofzuiger. =D>
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
15/6/2005 - VI: Kalou zet zinnen op PSV
(Gepost door RvN)

Volgens voetbalweekblad Voetbal International heeft Salomon Kalou zijn zinnen gezet op een transfer naar PSV. Een overstap naar een buitenlandse club heeft hij na het afwijzen van een versnelde naturalisatie voorlopig afgehouden. Feyenoord zou Kalou echter nooit naar PSV willen laten vertrekken, aldus het blad. Als dat niet gebeurt, zou Kalou zijn contract tot 2007 bij Feyenoord willen uitdienen en dan transfervrij vertrekken.

EN

15/6/2005 - Wotte maakt zich zorgen over Kalou
(Gepost door K)



In een uitgebreid interview van Mark Wotte in het blad Sportweek laat hij weten ongerust te zijn over de houding van Kalou. "Kalou wil zijn contract niet verlengen en dat baart ons grote zorgen. Zijn
begeleiders hebben nu een ander traject voor hem uitgestippeld." Feyenoord zou het leifst zijn contract verlengen anders wordt het wellicht gedwongen hem te verkopen. "Het liefst zien we dat hij bijtekent. Dat willen wij als geen ander. Maar als een speler twijfelt of een zaakwaarnemer heeft een andere filosofie, dan staat elke club bij aflopende contracten met de rug tegen de muur. Bij transfers komt heel veel geld vrij. Feyenoord wilde
Buffel en Van Persie ook dolgraag behouden, de nieuwe voorgelegde contracten waren enorm. Maar als rijke clubs willen kopen, dan wordt het voor spelers
en zaakwaarnemers een heel lucratieve zaak."
Feyenoord Netwerk
Volgens VI zou Kalou zijn zinnen hebben gezet op PSV, maar wil Feyenoord daar absoluut niet aan meewerken. Het andere traject dat zijn begeleiders zouden hebben uitgestippeld voor Kalou zou het uitdienen van het contract in De Kuip tot 2007 zijn waarna hij transfervrij is.
Reply
FC Petr Wrote:Remco is altijd welkom, naast Yakubu de tweede stofzuiger. =D>

Een leuke voetballer voor Vitesse, bij PSV heeft hij nooit zijn kans gepakt als hij eens mocht spelen.
Reply
16/6/2005 - Telegraaf: PSV wacht op antwoord Ajax over bod op Trabelsi
(Gepost door RvN)



Dagblad De Telegraaf meldt dat PSV officieel een bod heeft neergelegd bij Ajax voor een transfer van hatem Trabelsi. PSV zou nu al enige tijd wachten op een reactie van Ajax. PSV zou minder hebben geboden dan de gelimiteerde transfersom van 6 miljoen euro. Indien Adriaanse's Porto Kromkamp van AZ niet kan strikken zou daar Trabelsi in de picture komen, aldus De Telegraaf. In Portugal wordt zijn naam ook met het Benfica van Koeman in verband gebracht.
Reply
Weer tijd voor een update:

MEN ZEGT DAT ...

> Feyenoord en Goor sneren via de pers
> 'Kalou vertrekt naar Paris Saint-Germain'
> Zaakwaarnemer: 'Park wil naar Man United'
> Emanuelson gaat nieuw Ajax-contract tekenen
> 'Laurent Robert verruilt Newcastle voor Bolton'
> 'Loval van Graafschap naar Go Ahead Eagles'
> 'PSV akkoord met Simons, water minder diep'
> Barcelonista Xavi tekent voor jaren bij
> 'En nu wil PSV Simons naar Nederland halen'
> Kluivert-transfer Valencia op losse schroeven



TRANSFERNIEUWS

> Deco langer bij Barça en kost nu 75 miljoen
> 'B'ham grijpt naast Bowyer door petitie fans'
> Sparta laat Van Haaren gaan en wil Takak
> Riquelme hult zich in nevelen over transfer
> Man U legt Cristiano Ronaldo langer vast
> Litmanen weer op zoek naar nieuwe club
> Vertrek Pienaar bij Ajax lijkt aanstaande
> PSV laat Park alleen voor veel geld gaan
> Matthäus solliciteert bij Schotse Hearts
> PSV eens met Simons: 'Club eist te veel'



AFGERONDE TRANSFERS

> Manchester Uniteds Ricardo naar Osasuna
> James Bond helpt Rangers aan Hemdani
> Bolton en Diouf zijn dolgelukkig met elkaar
> PSG bevestigt komst Bonaventure Kalou
> PSV stalt Rouwelaar en Bakkal bij Eindhoven
> Sensini (38) verlengt contract bij Udinese
> Newcastle betaalt tien miljoen voor Parker
> FC Emmen versterkt zich met Ruslan Valeev
> NAC haalt ook spits weg bij amateurs Katwijk
> Oliver Kapo als huurling naar AS Monaco



DE TRAINERSCARRROUSEL

> Coach Müller keert terug bij FC Metz
> Spugende Boca-coach 'neemt' ontslag
> Fernandez nieuwe coach Olympique Marseille
> Matthäus solliciteert bij Schotse Hearts
> RC Genk verkiest Broos boven Neeskens
> Gregucci bij Lecce opvolger Zeman
> Bruins Slot: 'Koeman en ik goed koppel'
> Sevilla haalt Juande Ramos als nieuwe coach
> Daerden en Volmer haken af bij Den Bosch


<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=59519/sc=09dd05">http://www.vi.nl/vi/show/id=59519/sc=09dd05</a><!-- m -->
Reply
Trabelsi blijft definitief nog een seizoen bij Ajax....

Pienaar krijgt geen nieuwe aanbieding, moet wel blijven en is dus in 2006 transfervrij....
Reply
Arek Radomski speelt de komende drie seizoen voor het Oostenrijkse Austria Wien. De aanvoerder van SC Heerenveen, die nog één jaar onder contract stond in Friesland, moet nog wel medisch gekeurd worden. De Poolse middenvelder kwam bij Heerenveen in acht seizoenen tot 216 competitiewedstrijden, waarin hij vijf keer scoorde.

Met de transfer van Radomski en het eerdere vertrek van Mika Väyrynen en Daniel Berg Hestad valt er een gat op het middenveld van Heerenveen, dat vooralsnog alleen Paul Bosvelt als vervanging heeft aangetrokken. Radomski werd ook in verband gebracht met Club Brugge.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
'Ji-Sung Park akkoord met Manchester United'
19/6/2005 14:19

PSV-aanvaller Ji-Sung Park heeft een persoonlijk akkoord bereikt met Manchester United. De Zuid-Koreaan, wiens contract in Eindhoven doorloopt tot de zomer van 2006, kan op Old Trafford voor vier jaar tekenen, meldt De Telegraaf.
Verrassend is dat niet, want Park, die na het WK 2002 in eigen land met zijn coach Guus Hiddink meekwam naar Eindhoven, liet afgelopen week via zijn zaakwaarnemer al weten dat hij zijn zinnen had gezet op de club van Sir Alex Ferguson.

De clubs moeten het overigens nog wel eens zien te worden over een overgang. En hoewel PSV afgelopen week nog een Engels bod van vijf miljoen euro naast zich neerlegde, is overeenstemming nu niet meer ver weg, getuige de woorden van PSV-preses Rob Westerhof.

'Eigenlijk dachten we het al zaterdag eens te worden, maar er zijn nog een paar hobbels. We voeren de besprekingen uiteraard met gezonde Hollandse koopmansgeest en kijken wat we eruit kunnen halen', aldus de voorzitter.
Reply
Ik betwijfel of onze Ji-sung het gaat redden bij Man United.. maar goed.. wens hem alle succes!
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:Ik betwijfel of onze Ji-sung het gaat redden bij Man United.. maar goed.. wens hem alle succes!

Beaam. Guus weet als geen andere trainer perfect met Zuidkoreanen om te gaan. Ook zal hij zijn maatje Lee mogelijk gaan missen. Ik ben bang dat Park bij ManUnited een vaste bankzitter en mogelijk zelfs een tribunezitter wordt. Hij heeft een enorm uithoudingsvermogen en is in staat om 2 wedstrijden per week te spelen. Maar als hij weinig tot spelen komt, kan dat wel eens ten koste gaan van zijn vorm.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
"Cziommer blijft bij FC Twente"
Via diverse bronnen heeft ons het nieuws bereikt dat Simon Cziommer zeer waarschijnlijk ook volgend jaar in Enschede voetbalt. De Duitse aanvallende middenvelder wordt waarschijnlijk definitief overgenomen van Schalke 04. In 2003 bewandelde de populaire Cziommer de omgekeerde weg. In Gelsenkirchen kon hij geen basisplaats afdwingen, waarna hij 1,5 jaar op huurbasis in Enschede voetbalde. FC Twente nu bezig hem wederom onder contract te krijgen. Details over de afkoopsom of contractduur zijn ons niet bekend, het is wachten op de officiële bevestiging.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Baros blijft bij Liverpool Sad Sad Sad Sad Sad

Madrid wilde de niet scorende spits niet ruilen voor de wel scorende scouser Owen.
Reply
L'Equipe: 'Interesse Lyon voor Dirk Kuijt'

19/6/2005 21:51

Volgens sportkrant L'Equipe heeft de Franse kampioen Olympique Lyon belangstelling voor Feyenoord-spits Dirk Kuijt.

Volgens de sportkrant is vooral Lyon-voorzitter Aulas zeer gecharmeerd van Kuijt, die als alternatief wordt gezien voor Milan Baros. De Tsjech zegde Lyon af, omdat hij niet bij de club van Anfield Road wil vertrekken. Overigens heeft Baros' werkgever Liverpool ook al interesse in Kuijt.

Dirk Kuijt is niet de enige speler die op het boodschappenlijst van de Franse kampioen prijkt. Ook Mwaruwai (Auxerre), Drogba (Chelsea) en Owen (Real Madrid) staan op de nominatie om door L'OL te worden ingelijfd.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Patrick Kluivert speelt komend seizoen gewoon voor Valencia. De aanvaller onderging maandag een nieuwe medische keuring en de medische staf van de Spaanse club besloot dat de knie van de Nederlander in orde was.
De nieuwe keuring vond plaats in Amsterdam, waar het hoofd van de medische staf van Valencia, Rafael Llombart, met een Nederlandse specialist nogmaals de knie van Kluivert bekeek. Tien dagen terug leek dit gewricht een transfer van de Amsterdammer in de weg te staan, omdat de linkerknie van de 28-jarige spits nog niet volledig was hersteld na een operatie.

Kluivert had tijdens de besprekingen niet te kennen gegeven dat hij vlak na zijn seizoen met Newcastle United was geopereerd. Na de mislukte eerste keuring werd besloten tot een herkeuring, die dus maandagochtend in Amsterdam plaatsvond.

Wanneer Valencia zijn Zwarte Panter (zoals de club Kluivert aankondigt op zijn website) presenteert is nog niet bekend.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Van Geel TD van Ajax !!!! =D> =D>
Reply
Weing voeling met de bloedgroepen binnen Ajax maar misschien is dat voor een TD maar beter ook.
Reply


Forum Jump: