The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:VI-paspoot

[gay]

Gokje.....Chivas wil 6 miljoen dollar en PSV biedt 1 miljoen euro?

:lol: ........ zou een hoog bod zijn van PSV :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:VI-paspoot

[gay]

Gokje.....Chivas wil 6 miljoen dollar en PSV biedt 1 miljoen euro?

Nou als de dollar nog wat verder doorzakt komen ze daar wel uit dan volgende maand. :razz:
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:VI-paspoot

[gay]

Gokje.....Chivas wil 6 miljoen dollar en PSV biedt 1 miljoen euro?

Nou als de dollar nog wat verder doorzakt komen ze daar wel uit dan volgende maand. :razz:

Heb al gemaild naar <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.Chivas.mex">http://www.Chivas.mex</a><!-- w -->, dat ze goed de koers van de dollar in de gaten moeten houden. Dus als die zakt, gewoon 8-10 miljoen dollar vragen.

Hun reactie:

Quote:Buenos dias, Mr. Mukkus,

We're glad to hear from you. We will ask the highest transferfee possible to the bastard-puta's of PSV Eendhoven. We spit on them....

Kind Regards,
Manuel Por Favor Sanchez
Director of Chivas.

Altijd leuk, als ze reageren op je mail.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
En zo snel ook, terwijl het daar nacht is. Hulde Chivas! =D>
Reply
Peter Wrote:En zo snel ook, terwijl het daar nacht is. Hulde Chivas! =D>

Grote klasse, idd. Daar hebben ze de administratie wel goed op orde....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:Gomes krijgt langzaam weer goed gevoel

<!-- m --><a class="postlink" href="http://img148.imageshack.us/img148/3112/24661736cs3.jpg">http://img148.imageshack.us/img148/3112/24661736cs3.jpg</a><!-- m -->

Puke
Reply
Flixieluv Wrote:
Peter Wrote:Gomes krijgt langzaam weer goed gevoel

<!-- m --><a class="postlink" href="http://img148.imageshack.us/img148/3112/24661736cs3.jpg">http://img148.imageshack.us/img148/3112/24661736cs3.jpg</a><!-- m -->

Puke

hey spuit elf is er ook :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Flixieluv Wrote:
Peter Wrote:Gomes krijgt langzaam weer goed gevoel

<!-- m --><a class="postlink" href="http://img148.imageshack.us/img148/3112/24661736cs3.jpg">http://img148.imageshack.us/img148/3112/24661736cs3.jpg</a><!-- m -->

Puke

hey spuit elf is er ook :lol:

Spuit elf geeft (ook nog) modder is een uitdrukking in de Nederlandse taal. Het geeft aan dat een persoon (ook nog) iets wil zeggen, maar daarin niet serieus wordt genomen, omdat hij iets te berde brengt dat al eerder gezegd is of volkomen evident of logisch gevonden wordt.

Ofwel:

(i) dit grapje over deze opmerking over Gomes is al eerder gemaakt,

ofwel:

(ii) je vindt het logisch dat ik Gomes voor gaylord uitmaak.

Welke kies je?
Reply
i..
Reply
Sow... jij hebt gestudeerd, denk ik
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Peter Wrote:i..

Voor de slechte verstaanders - waar jij nog wel eens toe wilt behoren - heb ik (i) verduidelijkt. Blijf je erbij dat je (i) kiest?
Reply
Ekslem Wrote:Sow... jij hebt gestudeerd, denk ik

Peter heeft geleerd, niet gestudeerd. :razz:
Reply
Ekslem Wrote:Sow... jij hebt gestudeerd, denk ik

of rechtstreeks gecopypast van wikipedia :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Flixieluv Wrote:
Ekslem Wrote:Sow... jij hebt gestudeerd, denk ik

Peter heeft geleerd, niet gestudeerd. :razz:

Ik denk dat Ekslem niet op mij maar op jou doelde. :|
Reply
Peter Wrote:
Flixieluv Wrote:
Ekslem Wrote:Sow... jij hebt gestudeerd, denk ik

Peter heeft geleerd, niet gestudeerd. :razz:

Ik denk dat Ekslem niet op mij maar op jou doelde. :|

dan blijft het nog een nuttige en juiste opmerking van flixie. :razz:
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
Flixieluv Wrote:
Ekslem Wrote:Sow... jij hebt gestudeerd, denk ik

Peter heeft geleerd, niet gestudeerd. :razz:

Ik denk dat Ekslem niet op mij maar op jou doelde. :|

dan blijft het nog een nuttige en juiste opmerking van flixie. :razz:

Heeft ie toch nog wat opgestoken van de opvoedlessen van z'n grote leermeester en voorbeeld..... :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Peter Wrote:
Flixieluv Wrote:
Ekslem Wrote:Sow... jij hebt gestudeerd, denk ik

Peter heeft geleerd, niet gestudeerd. :razz:

Ik denk dat Ekslem niet op mij maar op jou doelde. :|

Joh, dat had ik echt niet door! :razz:
Reply
Tripplexxx Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
Flixieluv Wrote:
Ekslem Wrote:Sow... jij hebt gestudeerd, denk ik

Peter heeft geleerd, niet gestudeerd. :razz:

Ik denk dat Ekslem niet op mij maar op jou doelde. :|

dan blijft het nog een nuttige en juiste opmerking van flixie. :razz:

Heeft ie toch nog wat opgestoken van de opvoedlessen van z'n grote leermeester en voorbeeld..... :wink:

Notworthy Waf!

:razz:
Reply
Bod van 15 miljoen van Ajax op Luka Modric is afgewezen.
Reply
Fabian Wrote:Bod van 15 miljoen van Ajax op Luka Modric is afgewezen.

Was te verwachten, aangezien ze echt de hoofdprijs kunnen vragen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Fabian Wrote:Bod van 15 miljoen van Ajax op Luka Modric is afgewezen.

Te laat geboden, hadden ze aan het begin van het seizoen moeten doen ....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
Fabian Wrote:Bod van 15 miljoen van Ajax op Luka Modric is afgewezen.

Te laat geboden, hadden ze aan het begin van het seizoen moeten doen ....

Toen was het bod van 10 al afgewezen....
Reply
Fabian Wrote:Bod van 15 miljoen van Ajax op Luka Modric is afgewezen.

Als zijn club dat zou accepteren, was de kans erg groot dat Modric 'nee' zou zeggen tegen Ajax. Ajax staat ergens onderaan zijn prioriteitenlijstje.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:Bod van 15 miljoen van Ajax op Luka Modric is afgewezen.

Als zijn club dat zou accepteren, was de kans erg groot dat Modric 'nee' zou zeggen tegen Ajax. Ajax staat ergens onderaan zijn prioriteitenlijstje.

Weet ik niet, Ajax brengt toch altijd de betere spelers naar grote clubs, zie alleen al 3 'basis'spelers van Inter....
Reply
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:Bod van 15 miljoen van Ajax op Luka Modric is afgewezen.

Als zijn club dat zou accepteren, was de kans erg groot dat Modric 'nee' zou zeggen tegen Ajax. Ajax staat ergens onderaan zijn prioriteitenlijstje.

Weet ik niet, Ajax brengt toch altijd de betere spelers naar grote clubs, zie alleen al 3 'basis'spelers van Inter....

Het gaat er niet om hoeveel spelers Ajax als basisspeler naar Inter brengt, het gaat erom wat Modric zelf wil. En Modric wil graag naar Spanje. En niet naar Ajax.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Heracles Almelo is het met Charlton Athletic eens geworden over de huur van Martin Christensen. De Deense aanvaller kan als alles goed gaat na de winterstop debuteren voor de club van Ruud Brood.
"Er moeten nog wat formaliteiten worden afgerond en dan hopen we hem volgende week aan de selectie te kunnen toevoegen", aldus voorzitter Jan Smit tegenover Sportweek.

Christensen (19) komt het best tot zijn recht als rechteraanvaller. Voor zijn tijd bij Charlton kwam hij in zijn vaderland uit voor Herfolge BK. Ook speelde hij meerdere keren mee in in jeugdelftallen van Denemarken.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ik hoop op meer creativiteit aan de rechterkant. Elke dreigende aanval gaat via links, via Klavan dus. Van Bridji op rechts had ik ook het nodige verwacht maar hij heeft het niet kunnen waarmaken en ik vraag me af of hij dat nog gaat doen. Hij heeft veel snelheid maar veel heb je daar niet aan als je geen man voorbij komt. Bovendien strooit hij met balverlies. Met Christensen wordt ons spel hopelijk gevarieerder waardoor Everton hopelijk ook weer meer kan laten zich dan hij nu doet. Ik blijf erbij dat dit elftal rechtstreekse degradatie moet kunnen ontlopen en dat een De Graafschap kwalitatief niks beter is. Maar het moet er wel uitkomen natuurlijk.
Reply
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:Bod van 15 miljoen van Ajax op Luka Modric is afgewezen.

Als zijn club dat zou accepteren, was de kans erg groot dat Modric 'nee' zou zeggen tegen Ajax. Ajax staat ergens onderaan zijn prioriteitenlijstje.

Weet ik niet, Ajax brengt toch altijd de betere spelers naar grote clubs, zie alleen al 3 'basis'spelers van Inter....

Het gaat er niet om hoeveel spelers Ajax als basisspeler naar Inter brengt, het gaat erom wat Modric zelf wil. En Modric wil graag naar Spanje. En niet naar Ajax.

Spelers roepen wel vaker dingen, als Ajax als enige club het gewenste bedrag bied, gaat de heer Modric gewoon naar Amsterdam, om vanuit daar een transfer naar Spanje te verdienen.

Overigens heeft AZ een nieuwe Mexicaan, centrale verdediger, gestrikt.
Reply
Quote:Gomes en PSV zijn eruit, contractverlenging tot 2013
13 december 2007 19:50
Heurelho da Silva Gomes. Heurelho da Silva Gomes.
Het contract van doelman Heurelho da Silva Gomes is opengebroken en verlengd tot en met medio 2013. Dat is de uitkomst van een positief gesprek vanavond tussen de Braziliaan en de leiding van PSV. Na Timmy Simons, Carlos Salcido en Ibrahim Afellay heeft de club daarmee weer een belangrijke speler langer vastgelegd.

PSV
Duidelijk signaal
PSV is verheugd met het openbreken van het contract van Gomes, die momenteel bezig is aan zijn vierde seizoen in Eindhovense dienst. De vorige verbintenis van Gomes liep tot en met 2011. Met het langer vastleggen van haar dragende spelers wil de club een duidelijk signaal afgeven wat betreft de sportieve ambities voor de toekomst.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Quote:Gomes en PSV zijn eruit, contractverlenging tot 2013
13 december 2007 19:50
Heurelho da Silva Gomes. Heurelho da Silva Gomes.
Het contract van doelman Heurelho da Silva Gomes is opengebroken en verlengd tot en met medio 2013. Dat is de uitkomst van een positief gesprek vanavond tussen de Braziliaan en de leiding van PSV. Na Timmy Simons, Carlos Salcido en Ibrahim Afellay heeft de club daarmee weer een belangrijke speler langer vastgelegd.

PSV
Duidelijk signaal
PSV is verheugd met het openbreken van het contract van Gomes, die momenteel bezig is aan zijn vierde seizoen in Eindhovense dienst. De vorige verbintenis van Gomes liep tot en met 2011. Met het langer vastleggen van haar dragende spelers wil de club een duidelijk signaal afgeven wat betreft de sportieve ambities voor de toekomst.

Net die lelijkerd bij sportjournaal gezien en het valt me toch wel tegen dat die komediant nog steeds Portugees( of Spaans) loopt te lullen.
Zelfs Romario sprak na 1 seizoen al Nederlands( weliswaar gebrekkig, maar toch)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: