27-12-2007, 09:21 PM
Hoe kon Kufo die kans missen? :eeeek:
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Ajax-FC Twente
|
27-12-2007, 09:21 PM
Hoe kon Kufo die kans missen? :eeeek:
27-12-2007, 09:50 PM
El Ahmadi mist ook een enorme kans en Huntelaar maakt de 1-0....
We can't, can not get, we can not get enough!!
27-12-2007, 10:25 PM
en geel suarez....schwalbe :x
27-12-2007, 11:12 PM
![]() Suarez. :crazy: z'n eigen teamgenoten pruimen 'm ook niet meer gezien de reactie van huntelaar na wéér een egoistische actie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
27-12-2007, 11:18 PM
Mukkus Wrote:2 minuten in blessuretijd: 2-2 Nkufo. Lucky Ajax
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
27-12-2007, 11:27 PM
Lamme Lennie Wrote:Mukkus Wrote:2 minuten in blessuretijd: 2-2 Nkufo. Nee hoor. Nkufo speelt bij FC Twente.
Oh, my god, we bought Kenny!
27-12-2007, 11:36 PM
Waarom kreeg Suarez bij zn 2e schwalbe niet ook zn 2e geel?
27-12-2007, 11:38 PM
2 doelpunten van mun keppie!
28-12-2007, 12:04 AM
Wat een tyfushoerenteringzooi! De o zo belangrijke overwinning in de tas en dan weer zo weggeven. Verdedigend stond het vrijwel de hele wedstrijd goed, maar toch weer twee goals door fouten weggeven ](*,)
Positieve is nog dat Ajax gewoon beter was en de overwinning verdiende tegen het zogenaamd best voetballende team van de eredivisie. Twente kon me niet echt overtuigen, maar dat had ook met Ajax te maken. Engelaar werd uit de wedstrijd gespeeld door Gabri en Nkufo door Heitinga en Vertonghen, die allebei ijzersterk speelden. Het is wel een goed compact spelend team dat er snel uit kan komen. En wat die Heubach en Boschker daar nog steeds doen... :roll: Onwijs zuur dit, zulke goede zaken kunnen doen. Ben hier nog zieker van dan tegen Excelsior, omdat ze gewoon goed speelden vandaag en het echt verdienden. Maar wel alsjeblieft wat degelijke verdedigers/backs erbij, daar zit echt het lek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
28-12-2007, 12:30 AM
Ad Wim Wrote:Wat een tyfushoerenteringzooi! De o zo belangrijke overwinning in de tas en dan weer zo weggeven. Verdedigend stond het vrijwel de hele wedstrijd goed, maar toch weer twee goals door fouten weggeven ](*,) volgens mij hoor ik kjh net op tv letterlijk zeggen dat twente 't betere van 't spel had vanavond? ik vond 't een volkomen gelijkopgaande strijd waarin telkens de ploeg scoorde die 't op dat moment niet verdiende. verthongen speelde opbouwend goed. achterin was 't een gatenkaas, duidelijk dat zeker verthongen geen echte centrumverdediger is. hij zat er (positioneel) diverse keren verschrikkelijk naast(kans el ahmadi 1e helft, kufo 2-2). Verder knap dat Huntelaar scoort uit de enige bal die hij heeft gehad deze wedstrijd. En dat Stekelenburg er 2x niet fris uit ziet bij de goals laten we dan maar even achterwegen.
28-12-2007, 12:35 AM
Ajax was het eerste uur duidelijk de betere en had eigenlijk op 2-0 moeten komen. Na de 1-1 waren ze het even helemaal kwijt en ook na de 2-1 was het rommelig. Twente drong goed aan, maar het leidde eigenlijk tot de 92e minuut niet tot kansen. Twente sowieso 3 a 4 kansen of zo gehad, meer niet; Ajax een stuk meer, al waren het niet allemaal hele grote kansen (veel kopballen), maar toch ook twee keer Siem alleen voor de keeper...
Ik zag het niet goed, maar Steek zat in mijn ogen behoorlijk mis bij de 1e goal. Zuur, maar hij mag het een keer doen. Vind het erger dat de verdediging al weken zit te slapen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
28-12-2007, 12:43 AM
Ad Wim Wrote:Wat een tyfushoerenteringzooi! De o zo belangrijke overwinning in de tas en dan weer zo weggeven. Verdedigend stond het vrijwel de hele wedstrijd goed, maar toch weer twee goals door fouten weggeven ](*,) Zat toevallig ook in het stadion, maar ik heb geloof ik een andere wedstrijd dan jij gezien :| . Wat een treurige analyse zeg.... Gelijkspel was in mijn ogen terecht. Eerste helft kwam het gevaar van Rommedahl, maar hij verprutste het meestal in de eindfase. Suarez die weer veel op de grond lag en zijn acties veel te ver doordreef. Huntelaar scoorde twee keer met geluk en speelde verder een dramatische wedstrijd vond ik. Datzelfde gold voor Kennedy, veel balverlies. Vertonghen speelde inderdaad erg goed. Vooral opbouwend gezien was hij sterk met af en toe schitterende lange passes. Twente was fases beter en andersom ook. Ajax was zeker niet beter dan Twente. Vond Engelaar en Kufo ook niet uit de wedstrijd gespeeld zoals jij suggereert.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
28-12-2007, 12:49 AM
Tripplexxx Wrote:Ad Wim Wrote:Wat een tyfushoerenteringzooi! De o zo belangrijke overwinning in de tas en dan weer zo weggeven. Verdedigend stond het vrijwel de hele wedstrijd goed, maar toch weer twee goals door fouten weggeven ](*,) ![]() Beter had ik 't niet kunnen verwoorden. Letterlijk zoals ik 't gezien heb. Eindelijk een reeele analyse van iemand die in 't stadion is geweest.
28-12-2007, 12:49 AM
Het was niet heel goed voetbal dat Ajax speelde, maar ze waren wel gevaarlijker als ze in balbezit waren. Twente speelde leuk rond, maar het werd niet vaak zo gevaarlijk als bij Ajax. Daardoor vond ik Ajax het eerste uur de betere en voor rust en het eerste kwartier na rust hadden ze ook gewoon op 2-0 kunnen en misschien wel moeten komen.
Huntelaar won veel in de lucht, maar was aan de bal niet best. Maar hij maakt dan wel ongeveer de enige kans die hij krijgt en dat is goed. Jij was toch degene die spitsen afrekende op goals? Nkufo soortgelijke wedstrijd. Ik heb hem bijna geen bal zien raken, hij werd heel strak en goed gedekt door Vertonghen en Heitinga, maar hij maakt ook een goal uit 2 kansen.
28-12-2007, 12:59 AM
centre court Wrote:Beter had ik 't niet kunnen verwoorden. Letterlijk zoals ik 't gezien heb. Eindelijk een reeele analyse van iemand die in 't stadion is geweest.Tja, het is maar wie er naar kijkt. Ik ben soms wat overoptimistisch, maar Triplexxx legt sowieso de lat altijd veel te hoog en heeft daardoor zelden een positief woord over voor het spel en jij kijkt met een Feyenoordbril (wat verder geen verwijt is, maar het is wel zo). VI zegt bijvoorbeeld het volgende: Quote:Het was een passende afsluiter bij een zeer onderhoudende wedstrijd, waarin beide elftallen vol op de aanval speelden. Ajax was de betere ploeg. De formatie van coach Adrie Koster had het meeste balbezit en was het vaak gevaarlijkst, al waren de fraaiste staaltjes combinatievoetbal vaak van Enschedese makelij. Maar waar Ajax twee keer dacht de wedstrijd op zak te hebben, sloegen de Tukkers toe.
28-12-2007, 04:36 AM
Ik was er bij vanavond en hoewel ik ajax natuurlijk altijd het slechtste gun, waren ze in mijn ogen duidelijk beter. Maar goed de wedstijd blijkt eens te meer nooit gespeeld alvorens de dikke renneger het veld verlaten heeft.
I believe in Jim Jones.
We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
28-12-2007, 10:10 AM
Quote:Ik ben soms wat overoptimistisch Mag ik deze quote op de valreep nog nomineren voor de prijs 'understatement of the year 2007'?
28-12-2007, 10:32 AM
Ik ben doorgaans positief doch kritisch. Maar gisteren vond ik Ajax echt redelijk spelen (eigenlijk erg dat je daar genoegen meeneemt, maar is ff niet anders) Ze waren beter dan twente. Opvallend is dat bij dooie spelmomenten Ajax 4 x een open kopkans kreeg (2 x Huntelaar en 2 x Suarez). MAW, ik vond Kennedy helemaal niet verkeerd in de basis. Gevaar kwam met name van zijn vrije trappen.
Wederom Gabri die zonder aan de bal te zijn zoveel werk verricht en Vertonghen die echt heel goed speelde. In dit geval had imo een overwinning voor Ajax terecht geweest. Tegen NAC gewoon terecht verloren en gisteren hadden we gewoon moeten winnen. En Luinge is gewoon een drol...
The great old Ludwig von...
28-12-2007, 12:54 PM
Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Beter had ik 't niet kunnen verwoorden. Letterlijk zoals ik 't gezien heb. Eindelijk een reeele analyse van iemand die in 't stadion is geweest.Tja, het is maar wie er naar kijkt. Ik ben soms wat overoptimistisch, maar Triplexxx legt sowieso de lat altijd veel te hoog en heeft daardoor zelden een positief woord over voor het spel en jij kijkt met een Feyenoordbril (wat verder geen verwijt is, maar het is wel zo). Ajax was dus absoluut niet de betere. Jullie hebben geluk gehad dat Kufo die bal er niet intrapt omdat hij iets opstuiterde door die tering mat van jullie. Vlak erna had Karim die bal er moeten inschieten, maar hij wou buitenkantje rechts in de lange hoek i.p.v. die bal er gewoon inknallen. Dan had het 2-0 voor FC Twente gestaan en was het een andere wedstrijd geweest, als als als als.... Gezien de gehele wedstrijd ging het gelijk op. FC Twente was bij vlagen beter, maar Ajax ook. De enige neus die echt goed uit de verf kwam was Vertonghen met schitterende passes en uiteraard speelde Huntelaar ook verdienstelijk met sterke loopacties en twee goals. Rutten had sterke wissels (eindelijk), Denneboom eruit die niks, maar dan ook echt niks liet zien werd vervangen door Marco die sterk inviel en Kufo assisteerde. Kufo was niet echt balvast deze wedstrijd maar werd absoluut niet uit de wedstrijd gespeeld.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
28-12-2007, 01:10 PM
gittermaster Wrote:Ik ben doorgaans positief doch kritisch. Maar gisteren vond ik Ajax echt redelijk spelen (eigenlijk erg dat je daar genoegen meeneemt, maar is ff niet anders) Ze waren beter dan twente. Opvallend is dat bij dooie spelmomenten Ajax 4 x een open kopkans kreeg (2 x Huntelaar en 2 x Suarez). MAW, ik vond Kennedy helemaal niet verkeerd in de basis. Gevaar kwam met name van zijn vrije trappen. ![]()
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
28-12-2007, 01:12 PM
Vret Mien Gras Wrote:Ajax was dus absoluut niet de betere. Dat kon jij helemaal niet zien, want het zicht werd je ontnomen door die grote witte trommel in dat vak van jullie :wink:
I believe in Jim Jones.
We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
28-12-2007, 01:50 PM
Ik vond het ook gewoon gelijk opgaand. 1e 15 á 20 minuten was Twente duidelijk beter maar missen 2 grote kansen. Daarna was Ajax eigelijk een stuk beter alleen die missen ook dikke kansen. Vooral die van De Jong. 2e helft ging het eigelijk ook weer op en neer met aan beide kanten genoeg kansen. Ik kijk niet vaak hele wedstrijden (op TV) maar ik vond dit toch een hele vermakelijke wedstrijd om naar te kijken.
Ad, misschien haal je overoptimistisch en Ajax-bril wel door elkaar? Als KJH en eigelijk ook Koster na de wedstrijd zeggen dat ze vonden dat Twente het betere van het spel had maar dat de kansenverhouding iets in het voordeel van Ajax uitsloeg duidt dat er misschien wel op dat Ajax iig niet "gewoon beter was als de best voetballende ploeg tot nu toe". Tenminste dat lijkt mij als een eigen speler en eigen trainer dat zeggen. Denk ten 1e dat ie het toch iets beter zien en ten 2e voelt een speler dat natuurlijk al helemaal in een wedstrijd.
Simr ('90+2)
El butre "15" "Al mot ik kruupen" <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
28-12-2007, 06:12 PM
ik vind dat altijd zo'n gelul in de ruimte, of iets terecht is of niet. stom journalistenpraat. de best voetballende ploeg heeft een kleine 10 punten minder dan de koploper. wat nou best voetballende ploeg? wat koop je daar nou voor?
als je aan het eind met 2-1 wint heb je gewoon terecht gewonnen, ook al schiet de tegenstander 34x op de lat. als je in de laatste minuut gelijkmaakt moet je gewoon erg blij zijn, en als in de laatste minuut gelijk wordt gemaakt mag je gewoon balen. en ik heb alleen de samenvatting gezien. (en ook ik was van mening dat stekelvarken stond te schutteren bij die goal van huysegemens...)
28-12-2007, 07:29 PM
waf Wrote:als je aan het eind met 2-1 wint heb je gewoon terecht gewonnen, ook al schiet de tegenstander 34x op de lat. :eeeek: Wat een onzin, en alsof jij dat echt vindt.
29-12-2007, 12:13 AM
Flixieluv Wrote:waf Wrote:als je aan het eind met 2-1 wint heb je gewoon terecht gewonnen, ook al schiet de tegenstander 34x op de lat. sjonge, ben je nu alweer geschokt? :roll: voetbal gaat om winnen. winnen doe je door doelpunten maken. het beste voetbal speelt degene die het meeste wint. als je zo stom bent om 34x op de lat te schieten, verdien je niet te winnen.
29-12-2007, 12:43 AM
Inderdaad, degene die de meeste doelpunten maakt, wint per definitie terecht. Of de manier waarop dat gebeurt je aanstaat is een andere zaak.
May The Schwartz Be With You
29-12-2007, 02:23 AM
als alleen de uitslag telt kun je dus niet meer ''onverdiend'' verliezen. vind ik onzin. hoe vaak komt 't wel niet voor dat een team 90 min lang aanvalt en 12 kansen mist en dat de tegenstander 1x countert en scoort!? dan heeft dat team 't goed gedaan maar dan is de overwinning wel onterecht natuurlijk.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|