The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Berend Botje Wrote:De hamstringvraag zeker?

Wat een kaasvraag!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
PSV schijnt interesse te hebben in de rechtsback/centrumverdediger Anthony VandenBorre van Fiorentina.
Reply
Alves schijnt morgen een contract te tekenen......en niet in Alkmaar.

Hint: "Cheeseburger".
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Alves schijnt morgen een contract te tekenen......en niet in Alkmaar.

Hint: "Cheeseburger".

duitsland?
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Alves schijnt morgen een contract te tekenen......en niet in Alkmaar.

Hint: "Cheeseburger".

duitsland?

Yep, directeur Uwe Seeler van HSV schijnt dit te hebben verkondigd voor de duitse tv.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:PSV'er Perez dicht bij terugkeer naar Ajax
31/12/2007 00:01

EXCLUSIEF - Ajax en PSV zijn dicht bij een akkoord over de transfer van Kenneth Perez (33) naar Amsterdam. Beide clubs zijn al een tijdje in gesprek over een overstap van de Deen, die zelf wel oren heeft naar een terugkeer in De Arena. Dat laten bronnen in de hoofdstad Voetbal International weten.

Ajax is al sinds het vertrek van Wesley Sneijder naar Real Madrid op zoek naar een waardige vervanger. Eerder had Ajax ook PSV's Ismail Aissati op het oog als de nieuwe aanvallende middenvelder, maar die verlengde vorige week zijn contract tot 2011.

Een transfer zou hoogst opmerkelijk zijn, aangezien Perez afgelopen zomer juist nog met veel rumoer vertrok uit Amsterdam. Hij botste met trainer Henk ten Cate, die de speler liet weten dat hij niet meer paste in zijn voetbalvisie.

Daarop bracht Perez naar buiten dat hij Ajax wilde verlaten. Enkele maanden later vertrok overigens ook Ten Cate, hij ging naar Chelsea.

Van Geel werkte eerder als td van AZ ook al met Perez. Nadat Van Geel een spraakmakende transfer had gemaakt naar Ajax, kocht hij Perez weg uit Alkmaar. Daarmee haalde hij zich toen de woede van AZ op de hals.

Ajax moet wel een afkoopsom betalen voor Perez, aangezien die in Eindhoven nog een contract heeft tot de zomer van 2009.

PSV betaalde afgelopen zomer 1,8 miljoen euro voor de Deen. Perez heeft vanaf de eerste dag ter discussie gestaan, aangezien zijn komst niet breed gedragen werd binnen de club. Hij was vooral een aankoop van Ronald Koeman, die inmiddels is vertrokken naar Valencia.

Mooi, kan Aissati in de basis Hakkuh
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Vidarsson in de belangstelling van Heerenveen. Niet de speler van de Graafschap (en ex-Twente), maar zijn jongere broertje, die onder contract staat bij Everton. bron: forum van Everton.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Zou een opmerkelijke terugkeer zijn, Perez weer naar Ajax, maar ik zou er toch best blij mee zijn... Hij veel liever dan Aaissati... Ik snap PSV alleen niet dat ze Perez weer weg doen, als je ziet hoe belangrijk hij de laatste tijd nog is geweest met goals en assists, kijk maar naar de wedstrijd van gisteren.... Maar wat mij betreft is hij weer welkom!

Na de winterstop maar van dat 4-3-3 af stappen, die buitenspelers bakken er toch niets van... Suarez en Huntelaar met z'n 2en voorin, Perez erachter, Gabri en Davids stofzuigen opt middenveld met Maduro daarbij als opbouwer... Lijkt me prima!
Reply
Ik zou er met mijn per niet bij kunnen als Perez na alles wat er gebeurd is nog terug wil naar Ajax. Hij werd toch ook door al zijn medespelers uitgekotst?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Ik zou er met mijn per niet bij kunnen als Perez na alles wat er gebeurd is nog terug wil naar Ajax. Hij werd toch ook door al zijn medespelers uitgekotst?

Volgens mij kon hij vooral niet door 1 deur met Ten Cate én Sneijder, die zijn nu beide weg...
Reply
Ekslem Wrote:Ik zou er met mijn per niet bij kunnen als Perez na alles wat er gebeurd is nog terug wil naar Ajax. Hij werd toch ook door al zijn medespelers uitgekotst?

Met je per? Icon_question :razz:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ja hij kan er met z'n per niet bij als Petez terug zou gaan naar Ajax!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Perez wordt op de nieuwjaarsbijeenkomst bij Ajax gepresenteerd.

Ben benieuwd voor welk bedrag hij overkomt, erg vreemde transfer trouwens maar ik ben er niet echt rauwig om.
Reply
Peter Wrote:Perez wordt op de nieuwjaarsbijeenkomst bij Ajax.

Ben benieuwd voor welk bedrag hij overkomt, erg vreemde transfer trouwens maar ik ben er niet echt rauwig om.

Ouw..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Peter Wrote:Perez wordt op de nieuwjaarsbijeenkomst bij Ajax gepresenteerd.

Ben benieuwd voor welk bedrag hij overkomt, erg vreemde transfer trouwens maar ik ben er niet echt rauwig om.


Zal wel voor iets minder of hetzelfde bedrag zijn.
Reply
ik ben er ook niet echt rouwig om... Perfect zelfs...
The great old Ludwig von...
Reply
Onbegrijpelijk van PSV.
Voor die paar knaken had ik hem lekker op de bank laten zitten, want je maakt nu een directe concurrent erg gevaarlijk voor de titel.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Goed zo Reker! Als iedereen het zelf maar naar zijn zin heeft. Denk toch eens zakelijk en in het belang van PSV. Dat hij weggaat bij PSV vind ik op zich niet erg, maar terug naar Ajax kan ik met mijn pet niet bij. Feit blijft dat het gewoon een goede voetballer is en Ajax wordt hier gewoon sterker van.

Ik vond Reker bij zijn aanstelling een prima keuze, maar wat valt ie mij tegen. Een slappe, naieve zak stront is het! Zacht ei!

Quote:Reker: "Perez vroeg zelf om transfer naar Ajax"
01 januari 2008

Het vertrek van Kenneth Perez naar Ajax heeft in Eindhoven veel losgemaakt. Veel PSV-fans begrijpen niet waarom de club de Deen zomaar naar een concurrent laat vertrekken. Volgens PSV-directeur Jan Reker komt dat echter omdat Perez zelf nadrukkelijk om een transfer vroeg."Het was duidelijk dat Kenneth meer voelde voor een vervolg van zijn carrière bij Ajax dan bij PSV", stelt Reker.

In een verklaring op de website van de club, geeft Reker een kleine reconstructie van hetgeen zich de afgelopen weken achter de schermen afspeelde. "Zes weken geleden meldde Ajax zich bij PSV voor Ismail Aissati. Toen heeft PSV aangegeven dat de club met hem in gesprek was over contractverlenging en dat er over een overgang niet te praten viel. Een paar weken later kwam Kenneth Perez met de vraag of hij naar Ajax terug mocht. Perez gaf twee argumenten, dat het reizen tussen zijn woonplaats in Noord-Holland en Eindhoven hem zwaar viel en dat hij niet blij was met het feit dat hij op de bank was beland na het vertrek van Ronald Koeman. Daarna zijn de onderhandelingen tussen PSV en Ajax geopend en hebben we zaken gedaan."

Perez in juli 2007, trots poserend met het PSV-shirt
Perez in juli 2007, trots poserend met het PSV-shirt
"In dit geval was duidelijk dat Kenneth meer voelde voor een vervolg van zijn carrière bij Ajax dan bij PSV. Het vertrek was geen initiatief van PSV, maar van de speler zelf. Tevens heeft Sef Vergoossen ook geprobeerd om hem op andere gedachten te brengen en hem bij PSV te houden, maar voor Perez stond zijn beslissing vast."

Reker vervolgt: "Ik wil benadrukken dat de club er alles aan doet om het sterkst mogelijke PSV op het veld te zetten. We hebben in korte tijd met Simons, Salcido, Afellay, Gomes en Aissati een zeer belangrijk deel van de kern van ons team voor langere periode vastgelegd en ook dat is een duidelijk signaal dat we de selectie op een zo hoog mogelijk niveau willen houden. We blijven ons dan ook inzetten voor de verdere ontwikkeling van de eigen talenten."
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Net op omroep Brabant, de reactie van Peter op de transfer van Perez:

[Image: Lachen.gif]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:Alves vertrekt per direct naar AZ

Afonso Alves vertrekt per direct naar AZ. De Alkmaarders betalen achttien miljoen euro aan SC Heerenveen. Dat meldt VI. AZ zou twee weken geleden in het diepste geheim al overeenstemming met SC Heerenveen hebben bereikt over de miljoenentransfer. AZ-trainer Louis van Gaal zou zich de afgelopen tijd sterk hebben gemaakt voor de komst van Alves. Van Gaal zou zelfs zijn baan beschikbaar hebben gesteld wanneer het AZ niet gelukt zou zijn om de spits naar Alkmaar te halen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Quote:Alves vertrekt per direct naar AZ

Afonso Alves vertrekt per direct naar AZ. De Alkmaarders betalen achttien miljoen euro aan SC Heerenveen. Dat meldt VI. AZ zou twee weken geleden in het diepste geheim al overeenstemming met SC Heerenveen hebben bereikt over de miljoenentransfer. AZ-trainer Louis van Gaal zou zich de afgelopen tijd sterk hebben gemaakt voor de komst van Alves. Van Gaal zou zelfs zijn baan beschikbaar hebben gesteld wanneer het AZ niet gelukt zou zijn om de spits naar Alkmaar te halen.

Ben nog steeds niet overtuigd. Eerst het bericht maar eens op de officiele sites van Heerenveen en/of AZ.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Net op omroep Brabant, de reactie van Peter op de transfer van Perez:

[Image: Lachen.gif]

Aaah, Freaks van Tod Browning... magistrale en best wel enge film ::O
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Quote:Alves vertrekt per direct naar AZ

Afonso Alves vertrekt per direct naar AZ. De Alkmaarders betalen achttien miljoen euro aan SC Heerenveen. Dat meldt VI. AZ zou twee weken geleden in het diepste geheim al overeenstemming met SC Heerenveen hebben bereikt over de miljoenentransfer. AZ-trainer Louis van Gaal zou zich de afgelopen tijd sterk hebben gemaakt voor de komst van Alves. Van Gaal zou zelfs zijn baan beschikbaar hebben gesteld wanneer het AZ niet gelukt zou zijn om de spits naar Alkmaar te halen.

Ben nog steeds niet overtuigd. Eerst het bericht maar eens op de officiele sites van Heerenveen en/of AZ.

hahahaha
Reply
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Quote:Alves vertrekt per direct naar AZ

Afonso Alves vertrekt per direct naar AZ. De Alkmaarders betalen achttien miljoen euro aan SC Heerenveen. Dat meldt VI. AZ zou twee weken geleden in het diepste geheim al overeenstemming met SC Heerenveen hebben bereikt over de miljoenentransfer. AZ-trainer Louis van Gaal zou zich de afgelopen tijd sterk hebben gemaakt voor de komst van Alves. Van Gaal zou zelfs zijn baan beschikbaar hebben gesteld wanneer het AZ niet gelukt zou zijn om de spits naar Alkmaar te halen.

Ben nog steeds niet overtuigd. Eerst het bericht maar eens op de officiele sites van Heerenveen en/of AZ.

hahahaha

Ja, lach maar. Weer geen kampioen, Fabian. Wordt het toch nog AZ. :wink:

Er doen/deden zoveel geruchten de ronde omtrent Alves. Als dat allemaal waar was was ie al 50x verkocht en was Heerenveen 1 miljard euro rijker. Begint nu wel serieuze vormen aan te nemen, maar ik ben pas overtuigd als iemand van Heerenveen of AZ dit bevestigd.

Gerucht momenteel: 18 miljoen + 2 miljoen bij doorverkoop en nog een bepaald percentage bij doorverkoop. Daarnaast nog wat bonussen als AZ kampioen wordt, CL haalt e.d.

Mocht het waar zijn:
20 miljoen "rijker" en de laatste weken is al gebleken dat Heerenveen ook zonder Alves kan presteren.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Kijk, dit bedoel ik:

Quote:SC Heerenveen ontkracht perikelen

In tegenstelling tot de publicatie van Voetbal International is de transfer van Afonso Alves naar AZ nog niet beklonken. Dat zei Yme Kuiper, voorzitter van SC Heerenveen, aan het begin van deze middag tegen Omrop Fryslan.

"De transfer is zeker nog niet rond", luidde de stelige verklaring van Kuiper. Desondanks worden de geruchten over een definitieve transfer van de doelpuntenmachine uit Belo Horizonte, Brazilië, steeds hardnekkiger.

Zo berichtte weekblad VI in haar eerste jaaruitgave dat de transfer, waarmee een bedrag van achttien miljoen euro gemoeid zou zijn, twee weken geleden al beklonken zou zijn. AZ-trainer Louis van Gaal pleitte al eerder voor de komst van de Braziliaan, die vandaag door de Internationale Federatie voor Voetbalhistorie en Statistieken (IFFHS) werd uitgeroepen tot Europees topscorer van het jaar 2007.

Of het is rond en Heerenveen blijft ontkennen, vanwege hun onderhandelingspositie op de transfermarkt. De verkopende partij weet dan dat Heerenveen miljoenen te besteden heeft....
Of het is (nog) niet rond. Dus 50% kans dat ie naar AZ gaat.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
T was net op de radio in het nieuws
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:T was net op de radio in het nieuws

Gaat ie meedoen met de presidentsverkiezingen?

Hey Fool! I ain't gonna run against that crazy man! I pity the fool!

[Image: mr-t.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
En de reactie uit Alkmaar;

Quote:"Scheringa: 'Transfer Alves is geen feit'
In tegenstelling tot het bericht in Voetbal International, ontkent voorzitter Dirk Scheringa dat de transfer van Afonso Alves naar AZ rond is. "De transfer is geen feit. Absoluut niet."

Woensdag meldde Voetbal International dat de transfer van Afonso Alves van SC Heerenveen naar AZ rond was. De overgang van de topscorer van de eredivisie van vorig seizoen zou zelfs al twee weken geleden beklonken zijn. "Dit is een gerucht", verklaart Scheringa tegenover VoetbalPrimeur.

"Er worden wel duizend interessante voetballers aan AZ gelinkt. Aan geruchten doen wij niet mee", aldus de preses van de club uit Alkmaar. Hoe media eraan komen dat de transfer al rond zou zijn, is Scheringa een raadsel. "Dat antwoord kunnen alleen de desbetreffende media geven." Ook de voorzitter van SC Heerenveen, Yme Kuiper, ontkende woensdag de transfer.

Dat lijkt me tot op heden betrouwbaarder dan 'de bron van de VI'.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:En de reactie uit Alkmaar;

Quote:"Scheringa: 'Transfer Alves is geen feit'
In tegenstelling tot het bericht in Voetbal International, ontkent voorzitter Dirk Scheringa dat de transfer van Afonso Alves naar AZ rond is. "De transfer is geen feit. Absoluut niet."

Woensdag meldde Voetbal International dat de transfer van Afonso Alves van SC Heerenveen naar AZ rond was. De overgang van de topscorer van de eredivisie van vorig seizoen zou zelfs al twee weken geleden beklonken zijn. "Dit is een gerucht", verklaart Scheringa tegenover VoetbalPrimeur.

"Er worden wel duizend interessante voetballers aan AZ gelinkt. Aan geruchten doen wij niet mee", aldus de preses van de club uit Alkmaar. Hoe media eraan komen dat de transfer al rond zou zijn, is Scheringa een raadsel. "Dat antwoord kunnen alleen de desbetreffende media geven." Ook de voorzitter van SC Heerenveen, Yme Kuiper, ontkende woensdag de transfer.

Dat lijkt me tot op heden betrouwbaarder dan 'de bron van de VI'.


Dirk Scheringa is absoluut niet betrouwbaarder....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Nee, da's waar. Maar in het algemeen gesproken zijn voor mij de reacties uit Alkmaar en Heerenveen bevestigender dan de VI in dit geval.
Ik ga niet ontkennen dat ie niet weggaat, maar hij is pas definitief weg als iemand van Heerenveen of AZ dit ook daadwerkelijk bevestigd. Aan al die vage voetbalsites (die elkaar vooral nalullen), "Bronnen, die ons melden dat" en "neef van mijn broer zijn zwager en die zijn oom is de buurman van de chauffeur van de loodgieter en die heeft in het Abe Lenstra Stadion gehoord dat....."

Jij weet niet wat ik als Heerenveen-supporter al aan geruchten gehoord heb, het enige gerucht wat ik nog niet gehoord heb is dat Alves met een champagnefles in zijn reet de horlepiep staat te dansen op een onbewoond eiland voor de kust van Oezbekistan. Voor de rest heb ik alles gehoord. Ja, ook dat ie een braziliaans restaurant gaat openen in Almelo......restaurant 'De Zevenklappert".

Voorbeeld gerucht: Heerenveen en AZ hebben een deal, maar ze wachten nog ergens op. Waarop? Op meneer Alves, die nu niet meer naar AZ wil, maar naar 2 andere belangstellinge clubs (Valencia (voorkeur) en HSV).

Nog maar maximaal 29 dagen 'Alves'.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: