The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuw idee Tennismanager 2008
kooltje Wrote:hij is binnen cruijff, Omyaca was de allereerste!

regels in het andere forum bij tennismanager 2008


wel direct competitievervalsing natuurlijk, nu kooltje alle teams even op een rijtje kan zetten :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zo mijn team is verstuurd, let the games begin !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
buurs Wrote:
kooltje Wrote:hij is binnen cruijff, Omyaca was de allereerste!

regels in het andere forum bij tennismanager 2008


wel direct competitievervalsing natuurlijk, nu kooltje alle teams even op een rijtje kan zetten :8:
Klopt!
maar Kooltje zal de teams pas na morgenmiddag openen!
Reply
Effe een vraagje: kunnen we nu straks alle teams zien in 1 bestandje? Zo ja wanneer?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Effe een vraagje: kunnen we nu straks alle teams zien in 1 bestandje? Zo ja wanneer?
Ik zal een sheet maken waarin alle teams vergelijkbaar zijn. Zal uiterlijk woensdagochtend in je mailbox staan..hopelijk eerder
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Buurs
Ad
Kool
CC
Scholten
Andre
Cruijff
Kraai
Stille
Mindlight
Omyaca
Overdune
Haggie?
Mailman
Jappiesevic?
Geno?
Chiel?
Mac?
Volgens mij is het nu zo. Kunnen de mensen met een vraagteken nog even reageren? Anders PM ik ze wel even, als ze voor morgen niet gereageerd hebben...

Nog wat gehoord ad? geno niet begreep ik. Mailman laat weinig horen..benieuwd of hij een team mailt voor vanavond.
6 teams binnen inmiddels
Reply
Woerdie doet ook mee volgens Ad.

Dan is het toch een mooi rijtje
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik ga het excel-bestandje zometeen ff invullen. Budget was 12.500, toch?
Reply
Ja budget is 12500.
Reply
Kraai Wrote:Ja budget is 12500.

Prima. Ga ik daarmee aan de slag.
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Buurs
Ad
Kool
CC
Scholten
Andre
Cruijff
Kraai
Stille
Mindlight
Omyaca
Overdune
Haggie?
Mailman
Jappiesevic?
Geno?
Chiel?
Mac?
Volgens mij is het nu zo. Kunnen de mensen met een vraagteken nog even reageren? Anders PM ik ze wel even, als ze voor morgen niet gereageerd hebben...

Nog wat gehoord ad? geno niet begreep ik. Mailman laat weinig horen..benieuwd of hij een team mailt voor vanavond.
6 teams binnen inmiddels
Chiel en Haggie doen dus mee. Mac en Geno niet. Jappie nog niet gehoord, maar gok van niet. Mailman volgens mij wel als we deze opzet zouden doen. Tel daar Woerdie en Aadje bij op en we hebben 16 man, prima!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mis nog de teams van Haggie, Buurs, Ad wim, Woerdie, Mailman, Andre en kraai
mochten deze allemaal meedoen hebben we 16 teams!
Hoe gaat het met de betalingen omyaca? moeten we nog een deadline hiervoor stellen?
Reply
Toch nog even puntje.

Aangezien niemand anders dan Kooltje inzage in de teams heeft, weet je niet of hij zijn team bijvoorbeeld morgenvroeg nog aanpast..
Niet dat ik je niet vertrouw Kool, maar er is geen goede AO/IC... Smile

Misschien dat je vanavond je team op het forum kan zetten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lijkt me idd het best als Kolemans gewoon om middernacht zijn team online zet.

En iedereen zal een keer voordeel hebben dat hij de teams van anderen 'zou' kunnen zien...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij kan zijn team ook naar iemand pb-en.
dan kan het eerder.

naar 2 personen bijvoorbeeld die hun team al hebben ingezonden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mijn team staat.

Ik zal het zo ff mailen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik vertrouw Kolemans, en de rest ook, op zich wel, maar als je echt sceptisch bent, kun je je sheet wellicht beveiligen met een wachtwoord. Dat wachtwoord mail je na de deadline om je team vrij te geven...

Ik weet alleen niet of dit kan, maar ik denk het wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
begrijp jullie...maar heb mijn team al om 16uur gemaild. dat kan je altijd blijven controleren.
daarom vond ik dit ook een goede manier zo.
Reply
Nee ik vertrouw iedereen die meedoet, en vind dit dus een prima methode Smile
Reply
Als het goed is zou mijn team binnen moeten zijn. :wink:
Reply
kooltje Wrote:Hoe gaat het met de betalingen omyaca? moeten we nog een deadline hiervoor stellen?
Dat kan ik helaas pas morgen zeggen, tot nu toe staat alleen die van jou al op mijn rekening, maar kan altijd de bij- en afschrijvingen van het weekend pas op maandag zien. :|
Reply
haggie, ad wim, andre, woerdie, mailman en kraai! vergeet het niet...zou erg jammer zijn!
Reply
Natuurlijk vergeet ik het niet! Maar ik ben nog aan het puzzelen, vind het verdomde lastig!

Geld is al overgemaakt trouwens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kraai ook binnen..geen last minute wissels he ad!
Reply
Zit nog met twee beslissingen in m'n hoofd, 1 hele grote en een wat kleinere...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Zit nog met twee beslissingen in m'n hoofd, 1 hele grote en een wat kleinere...
je hebt nog anderhalf uur dus moet lukken

woerdie kende jij persoonlijk toch? help hem nog even herinneren...
Reply
Heeft ie nog niet ingestuurd dan?! Ik zal hem wel even sms-en. En Omyaca kent hem nog persoonlijker Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nee woerdie, haggie, mailman en andre had ik nog mail van verwacht
Reply
Hij is er nu mee bezig hoor ik net!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hij is er nu mee bezig hoor ik net!
ok prima...ik ga me bed in dus zie het morgenavond wel.
vergeet jij ook je top 10 niet Wink
Reply


Forum Jump: