The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Kezman: ooit terug naar PSV
EINDHOVEN - Mateja Kezman hoopt nog een keer terug te keren bij PSV, maar op korte termijn is de landskampioen van Nederland geen optie voor de spits van Fenerbahce. De Serviër speelde van het seizoen 2000/2001 tot en met 2003/2004 in Eindhoven.
,,Als ik terugkom naar Nederland, dan is het naar PSV.''
De bij PSV zeer succesvolle scherpschutter (meer dan 125 goals) was deze week een paar dagen in Nederland. Kezman werd behandeld voor fysieke klachten. Zijn toekomst in Turkije is ongewis, Kezman heeft wel oren naar een Europese topcompetitie, zo zei hij tegen PSV.tv. ,,De Premier League of de Bundesliga lijken me mooi. Ooit hoop ik terug te komen naar PSV, maar nu is dat geen optie. Of AZ een mogelijkheid is? Nee, zeker niet.''

@ Gerrit -> :razz:
Reply
Peter Wrote:Kezman: ooit terug naar PSV
EINDHOVEN - Mateja Kezman hoopt nog een keer terug te keren bij PSV, maar op korte termijn is de landskampioen van Nederland geen optie voor de spits van Fenerbahce. De Serviër speelde van het seizoen 2000/2001 tot en met 2003/2004 in Eindhoven.
,,Als ik terugkom naar Nederland, dan is het naar PSV.''
De bij PSV zeer succesvolle scherpschutter (meer dan 125 goals) was deze week een paar dagen in Nederland. Kezman werd behandeld voor fysieke klachten. Zijn toekomst in Turkije is ongewis, Kezman heeft wel oren naar een Europese topcompetitie, zo zei hij tegen PSV.tv. ,,De Premier League of de Bundesliga lijken me mooi. Ooit hoop ik terug te komen naar PSV, maar nu is dat geen optie. Of AZ een mogelijkheid is? Nee, zeker niet.''

@ Gerrit -> :razz:

Als die Kezmania maar niet terugkomt naar het forum vind ik het best. :-({|=
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
waf Wrote:
Quote:Feyenoord in onderhandeling met Bruno Silva
Feyenoord is in onderhandeling met FC Groningen-speler Bruno Silva. Silva zou ongeveer zo een vier miljoen euro moeten kosten voor de Rotterdammers.

Naar verluidt zal Feyenoord morgen naar buiten komen met meer informatie over de onderhandelingen die op dit moment gaande zijn.

en ik weet mijn god niet waar dit bericht vandaan komt. :razz:
Ik hoor net dat Silva in onderhandeling is met Ajax :roll:
Misschien komt het door mijn vakantie, maar daar had ik eerder nog niks over gehoord.

Hij valt in de samenvattingen altijd wel enorm op, maar vooral aanvallend en ik weet dus niet hoe hij verdedigend is. En dat hebben we nou juis nodig, verdedigers...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ajax naait wederom een speler zo enorm op dat ie maar weer besluit niet te komen trainen bij de club waar ie alles aan te danken heeft. waar zijn we toch mee bezig dat dit soort praktijken zomaar kunnen tegenwoordig. heb 't gevoel dat van geel dit soort geintjes bedenkt. waar is de tijd gebleven dat een club gewoon NEE kon zeggen en dat 't dan ook klaar was. Silva moet gewoon lekker een halfjaar blijven en in de zomer alsnog naar 020 gaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Quote:Feyenoord benaderde Groningen dinsdag voor Bruno Silva In Het Parool laat Nijland van FC Groningen weten dat hij disndag door Feyenoord is benaderd voor Bruno Silva.
Feyenoord benaderde Groningen dinsdag voor Bruno Silva
zoom - galleria

"Martin van Geel had vernomen dat wij misschien bereid zouden zijn Bruno in deze transferperiode te laten gaan. Ik heb hem gezegd dat wij tussentijds niemand bij ons laten vertrekken. En dinsdagmorgen belde Peter Bosz over Bruno en hem heb ik precies hetzelfde laten weten."
Feyenoord Netwerk
Woensdagmiddag kreeg Bruno vrijaf om de transferperikelen te verwerken. Gisteren bleef hij echter weg van de training, hetgeen vandaag voor de nodige ophef zorgde.

De rechtsback wil een transfer afdwingen al heeft hij aangegeven op een nette manier te willen vertrekken en dat niet via een arbitragecommissie te willen doen.

hieruit blijkt dat zowel van geel als bosz gebeld zou hebben. De vraag is natuurlijk hoe bruno silva dat weet. hebben beiden ook zijn zaakwaarnemers ingelicht?

Quote:Bruno Silva: "Ajax, Feyenoord of Fiorentina maakt mij niet uit"

Bruno Silva wil weg bij FC Groningen. "Ik ben 27 jaar, ik wil nu hogerop," aldus de rechtsback van Groningen, die in de belangstelling staat van Ajax, Feyenoord en Fiorentina.



"Eerst moet FC Groningen eruit komen met een club. Het maakt mij niet uit of het dan met Feyenoord, Ajax of Fiorentina is, als ik maar hogerop kan," aldus Bruno Silva tegen Sportweek.

De verdediger sprak inmiddels reeds met zijn voormalige ploeggenoot Luis Suarez. "Luis hoopt alleen maar dat ik de stap kan maken zodat ik weer gelukkig ben. Het zou leuk zijn als we straks weer samen spelen."

als hij het niet op een arbitragezaak laat aankomen en groningen niet draaikont, speelt hij dus gewoon bij groningen het komende halfjaar. moet hij niet over piepen, hij heeft zelf een contract zonder clausules getekend. een beetje respect voor je werkgever.

maar ik denk dat van geel wel lekker gaat paaien, zo'n vuile rat is het in het verleden wel gebleken. ajakkes kan veel meer salaris bieden dan wij, en bovendien speelt er daar nog zo'n drugsdealer uit hoeroekway, dus ik denk: wij kunnen deze gast op onze buik schrijven... wel goed dat bosz er tussen zit om een beetje de prijs op te drijven. als hij maar netjes blijft en het standpunt van groningen respecteert.
Reply
Bijna iedere speler/zaakwaarnemer is vaak op de hoogte van de interesse. Officieel melden bij de club is de volgende stap....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Due en Espinoza per direct weg bij Vitesse
11/01/2008 09:37

Anders Due en Giovanny Espinoza vertrekken per direct bij Vitesse. Due onderging al een medische keuring bij de Deense club Aalborg aB, Espinoza kampte met heimwee.

Vitesse en Aalborg kwamen inmiddels tot een definitief akkoord over de overgang van de Deen, die in Arnhem op een zijspoor was beland. Due en Aalborg waren al eerder persoonlijk rond. Vitesse toucheert een transfersom van enkele tonnen voor de middenvelder.

Ook Giovanny Espinoza (foto) gaat Vitesse verlaten. De international die voor zijn land actief was op twee WK's, kwam in januari 2007 naar Vitesse, dat hem voor anderhalf jaar huurde van LDU Quito. De Arnhemse club ziet af van de optie tot koop.

Espinoza kampte met heimwee, mede doordat zijn gezin niet in Nederland kon aarden. De verdediger is naar Zuid-Amerika vertrokken, waar hij vrijdag een medische keuring ondergaat bij zijn beoogde nieuwe club. Het is nog niet duidelijk om welke club het precies gaat.

Algemeen directeur Paul van der Kraan op de website van zijn club: 'Hoewel het altijd vervelend is wanneer contracten vroegtijdig worden ontbonden, is dit voor alle partijen de beste oplossing. Zoals bekend zit Vitesse financieel in zwaar weer. Het vertrek van Due en Espinoza wordt mede daardoor ingegeven. '

'Wat ook zeker heeft meegewogen is dat beide spelers, om uiteenlopende redenen, weg wilden uit Arnhem. In overleg met Marc van Hintum en Aad de Mos (respectievelijk technisch directeur en trainer, red.) is besloten dat het mogelijk is het aantal selectiespelers terug te brengen om financieel wat lucht te creëren.'
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Peter Wrote:Kezman: ooit terug naar PSV
EINDHOVEN - Mateja Kezman hoopt nog een keer terug te keren bij PSV, maar op korte termijn is de landskampioen van Nederland geen optie voor de spits van Fenerbahce. De Serviër speelde van het seizoen 2000/2001 tot en met 2003/2004 in Eindhoven.
,,Als ik terugkom naar Nederland, dan is het naar PSV.''
De bij PSV zeer succesvolle scherpschutter (meer dan 125 goals) was deze week een paar dagen in Nederland. Kezman werd behandeld voor fysieke klachten. Zijn toekomst in Turkije is ongewis, Kezman heeft wel oren naar een Europese topcompetitie, zo zei hij tegen PSV.tv. ,,De Premier League of de Bundesliga lijken me mooi. Ooit hoop ik terug te komen naar PSV, maar nu is dat geen optie. Of AZ een mogelijkheid is? Nee, zeker niet.''

@ Gerrit -> :razz:

En wat wil je nou precies zeggen, jochie? Zei ik dat hij 100% zeker naar AZ ging?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Voyou Wrote:Espinoza kampte met heimwee

[gay]


Voyou Wrote:mede doordat zijn gezin niet in Nederland kon aarden.

Icon_question

Dus zijn gezin heeft heimwee?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Quote:Bruno Silva traint weer, maar speelt nog niet
11/01/2008 12:32

Bruno Silva heeft vrijdag de training hervat bij FC Groningen. De Uruguayaan wil echter nog steeds graag overstappen naar het geïnteresseerde Ajax.

Silva ontbrak woensdag en donderdag tijdens de trainingen bij de Groningers. Ron Jans had hem voor de eerste sessie een extra vrije dag verleend; donderdag ontbrak hij zonder toestemming. Ondanks zijn aanwezigheid op vrijdag neemt Jans Silva niet op in zijn selectie voor het thuisduel met Excelsior van zaterdag.

De 27-jarige rechtsback wil graag een overstap naar een grotere club forceren. Ajax, Feyenoord en Fiorentina zouden interesse hebben. Een transfer naar de Amsterdamse club, die al een bod deed, heeft de voorkeur van Silva. Afgelopen zomer maakte zijn landgenoot Luis Suárez de overstap van Groningen naar Ajax.

Als het aan FC Groningen ligt, komt het niet tot een transfer van Bruno Silva. 'Wij hebben begrip voor zijn standpunt, maar wij hebben hem ook gezegd dat wij hem tussentijds niet laten gaan', liet algemeen directeur Hans Nijland donderdag weten.

Ach ja, wat is een rat?
Waarom zouden Ajax en Feyenoord geen interesse mogen tonen, en zelfs hem gewoon een beetje pushen? Zij mogen zich toch melden en zeggen dat ze hem graag willen? En dat hebben ze gedaan. Dat ze hem daarna nog persoonlijker benaderen, vind ik niet zo verwerpelijk. Silva moet het vervolgens zelf regelen met Groningen, die hem dus niet willen laten gaan. Silva is het dan eerder te verwijten dat hij geen respect heeft voor zijn contract, daar had hij dan maar eerder over moeten nadenken...
En over dat nee is nee van een club: de speler-clubrelatie allang niet meer zo als vroeger, heel zelden zijn spelers nog trouw aan een club en dat zijn vaak ook de spelers uit de onderste regionen. Ik heb vaak het gevoel, zeker in dit soort zaken, dat het die spelers geen reet kan schelen voor welke club ze spelen. Dat is verwerpelijk, maar dat is nou eenmaal zo helaas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat anders:

Quote:Hedwiges Maduro verlaat Ajax 11-1-2008 13:23:09 Hedwiges Maduro vervolgt zijn loopbaan na dit seizoen bij een nieuwe club. Verscheidene media melden vrijdag dat de middenvelder geen vertrouwen meer heeft in de gesprekken met Ajax over verlenging van zijn contract. De Amsterdammers zouden bovendien onlangs de aanbieding tot contractverlenging hebben ingetrokken.
Ajax liet Maduro aan het begin van dit seizoen weten zijn contract te willen verlengen, maar tot een akkoord kwam het nooit. De afgelopen periode deden verscheidene geruchten over de toekomst van de international de ronde. Manchester City zou al eens belangstelling voor hem hebben getoond en ook Internazionale werd enkele malen in verband gebracht met de 22-jarige speler. Maduro's contract bij Ajax loopt komende zomer af.
Op zich prima dat hij weggaat, ik heb het nooit echt in hem gezien. Maar wel klote dat hij nu gratis de deur uit loopt...
Reply
Chelsea trekt flink de geldbuidel voor Anelka
11/01/2008 13:40

Chelsea heeft de gewenste versterking voor de aanvalslinie binnen. Nicolas Anelka wordt overgenomen van Bolton Wanderers en maakt mogelijk zaterdag tegen Tottenham Hotspur al zijn debuut voor The Blues.

Anelka werd al langer in verband gebracht met een transfer naar Stamford Bridge. Chelsea moest diep in de buidel tasten om de deal af te ronden. Bolton ontvangt naar verluidt ruim achttien miljoen euro voor de Franse spits.

Met tien doelpunten in achttien wedstrijden staat Anelka momenteel gedeeld derde op de topscorerslijst van het Premiership. Bij Chelsea moet hij de leemte opvullen die de Ivorianen Didier Drogba en Salomon Kalou hebben achtergelaten vanwege hun deelname aan het toernooi om de Afrika Cup.

Op 28-jarige leeftijd is Anelka al toe aan zijn vijfde club in het Premiership. De Fransman werd door Arsenal naar Engeland gehaald en stond later ook onder contract bij Liverpool, Manchester City en dus Bolton. Ook Paris Saint-Germain, Real Madrid en Fenerbahçe sieren het cv van de spits.

18 miljoen euro voor een clubhoer, nog maar weer een spits voor Chelski en alleen omdat twee andere negers in Afrika moeten ballen...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Reaktie Reker nav boze brieven over het vertrek van Perez naar Ajax:

L.S.,

Zoals beloofd reageer ik hierbij op uw brief van 7 januari jl. over de tussentijdse transfer van Kenneth naar Ajax.

In de zomer van 2007 is Kenneth op uitdrukkelijk verzoek van Koeman naar PSV gekomen.
PSV stond in eerste instantie sceptisch tegenover deze transfer om de volgende redenen:

zijn hoge salaris,
zijn leeftijd van 33 jaar,
zijn rest-transferwaarde,
het aantal aanvallers dat PSV reeds tot haar beschikking had,
en de komst van Kenneth zou zeker de ontwikkeling van jonge talenten blokkeren, zoals die van Ibrahim Afellay, Otman Bakkal, Ismail Assati en Jonathan Reis.
Toch heeft PSV toen besloten Kenneth te kopen om Ronald Koeman maximaal te steunen na het succesvolle, doch benauwende, seizoen 2006/2007.

Kenneth heeft in de eerste maanden lang niet alle wedstrijden kunnen overtuigen en ook Ronald Koeman heeft hem regelmatig gewisseld.
Na het vertrek van Ronald Koeman heeft de Technische Staf Kenneth medegedeeld dat hij zich voor moest bereiden op het feit dat er minder een beroep op hem gedaan zou worden. Kenneth antwoordde dat hij begrip had voor de situatie, maar dat hij gezien zijn leeftijd niet de laatste jaren van zijn carrière langdurig op de reservebank wilde zitten. Hij heeft toen gevraagd of hij tijdens de winterstop naar een andere club mocht uitkijken.
De Technische Staf heeft na overleg met onze Manager Voetbalzaken aan de Directie gevraagd om hieraan mee te werken. De Directie heeft toen onder (hoge financiële) voorwaarden hiermee ingestemd.

Na de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht heb ik met Kenneth gesproken. Ik heb hem toen uitgelegd dat zijn situatie anders zou kunnen worden onder Sef Vergoossen.

Kenneth was echter niet op andere gedachten te brengen, omdat zijn gevoel was:

dat hij altijd een speciale band met Ajax had gehad,
dat hij verwachte dat zijn situatie ook in de toekomst, gezien de vele jonge talenten bij PSV, niet zou veranderen en dat er dus ook voor volgend seizoen geen garanties zouden zijn.
Hij gaf aan dat zijn besluit vast stond en hij was niet te vermurwen.

Hoewel we zijn vertrek betreuren was de beslissing om hem de mogelijkheid te geven om naar een andere club gaan, genomen en wij willen, als betrouwbare partij, geen gemaakte afspraken eenzijdig herroepen of intrekken. De status en het aanzien van PSV verlangt dat zij altijd haar afspraken nakomt.
Bovendien was deze transfer financieel aantrekkelijk en PSV heeft dit seizoen al hoge investeringen gedaan met het openbreken en verlengen van contracten van belangrijke spelers en het moet uit de lengte komen of uit de breedte.

J.M.J. Reker
Algemeen Directeur
Reply
Logisch, voor Perez voelde het gewoon niet lekker op de Herdgangbang met al die marokkaantjes om hem heen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Chelsea trekt flink de geldbuidel voor Anelka
11/01/2008 13:40

Chelsea heeft de gewenste versterking voor de aanvalslinie binnen. Nicolas Anelka wordt overgenomen van Bolton Wanderers en maakt mogelijk zaterdag tegen Tottenham Hotspur al zijn debuut voor The Blues.

Anelka werd al langer in verband gebracht met een transfer naar Stamford Bridge. Chelsea moest diep in de buidel tasten om de deal af te ronden. Bolton ontvangt naar verluidt ruim achttien miljoen euro voor de Franse spits.

Met tien doelpunten in achttien wedstrijden staat Anelka momenteel gedeeld derde op de topscorerslijst van het Premiership. Bij Chelsea moet hij de leemte opvullen die de Ivorianen Didier Drogba en Salomon Kalou hebben achtergelaten vanwege hun deelname aan het toernooi om de Afrika Cup.

Op 28-jarige leeftijd is Anelka al toe aan zijn vijfde club in het Premiership. De Fransman werd door Arsenal naar Engeland gehaald en stond later ook onder contract bij Liverpool, Manchester City en dus Bolton. Ook Paris Saint-Germain, Real Madrid en Fenerbahçe sieren het cv van de spits.

18 miljoen euro voor een clubhoer, nog maar weer een spits voor Chelski en alleen omdat twee andere negers in Afrika moeten ballen...

20 mio voor anelka :| dan ben je dus echt van god los.
Reply
Bjarni Vidarsson, het jongere broertje van Arnar Vidarsson, werkt deze week een stage af bij Twente, zo meldt de Telegraaf.

Bjarni is een linkermiddenvelder en maakte dit seizoen zijn debuut bij Everton in het UEFA-Cup duel tegen AZ. Het contract van de 19-jarige IJslander loopt na dit seizoen af. Hij zou zijn carrière in Nederland voort willen zetten.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Volgens het Brabants Dagblad heeft Ajax ook belangstelling voor Ragnar Klavan. De verdediger wordt de laatste maanden veelvuldig in contact gebracht met de Nederlandse topclubs. Was er al eerder belangstelling uit de Rotterdamse hoek nu komt daar de Amsterdamse bij.

Ragnar Klavan zag zijn contract met Heracles Almelo met een jaar verlengd worden. Volgens het contract blijft de Estlandse international tot de zomer van 2009 voor Heracles spelen. In de voetballerij is niets onmogelijk en kan het maar zo zijn dat Klavan bij de Almelose club vertrekt.


Na PSV en Feyenoord dus ook Ajax geintresseerd in Klavan. Net goed dat hij zijn contract heeft verlengd, kom maar met die centen!
Ideaal scenario is een ruildeal Klavan - Schilder waarbij de Amsterdammers ook nog een transfersom over maken.
Reply
Linksback Jeroen Drost voor de rest van het seizoen verhuurd van SC Heerenveen aan N.E.C.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Valckx aanwezig bij Utrecht-Heerenveen

Technisch manager Stan Valckx was zondagmiddag aanwezig bij FC Utrecht-Heerenveen (2-2). Dat werd vanavond gemeld in het programma Voetbal Insite. Jan Reker ging daar verder niet op in.

De Algemeen Directeur liet in het programma weten dat nog niet duidelijk is of er nog spelers bij zullen komen in de winterstop. PSV blijft nog wel degelijk op zoek naar versterkingen.

-
Denk zelf dat het om iemand voor de linkerflank zal gaan.. Pieters of Pranjic ofzo? Vorm, Bradley of Roorda zou ook kunnen, al heeft PSV voor die posities eigenlijk niemand nodig.
Reply
Peter Wrote:Pieters of Pranjic ofzo? Vorm, Bradley of Roorda zou ook kunnen, al heeft PSV voor die posities eigenlijk niemand nodig.

Pranjic is te duur voor PSV en nee, huren kan ook niet. Roorda gaat niet weg, heeft net een gigantisch opgewaardeerd contract getekend tot 2012. Bradley? Zou kunnen.....heeft een contract tot het einde van volgend seizoen en wil vooralsnog niet verlengen. Die zou in de zomer verkocht kunnen worden. Maar PSV heeft net met die hongaar Balzsak een zelfde type speler gehaald.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hoe weet jij nou weer of Pranjic te duur is? PSV heeft dit seizoen haast geen stuiver uitgegeven (ja Koevermans van dat Ajax-mist-de-CL-geld) terwijl er zo 8 miljoen lag voor die Guardado.. dat geld ligt er dus nog steeds en kan me niet voorstellen dat zo'n Pranjic duuder dan dat is. Overigens hoeft hij van mij niet te komen, middenvelders genoeg bij PSV, komt wrs toch op de bank en zoals jij al zei zal hij niet heel goedkoop zijn.
Reply
Met alle respect hoor, maar wat PSV in hemelsnaam met die genoemde spelers?

Vorm of een verdediger kan ik inkomen. Keller mss?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Peter Wrote:Hoe weet jij nou weer of Pranjic te duur is? PSV heeft dit seizoen haast geen stuiver uitgegeven (ja Koevermans van dat Ajax-mist-de-CL-geld) terwijl er zo 8 miljoen lag voor die Guardado.. dat geld ligt er dus nog steeds en kan me niet voorstellen dat zo'n Pranjic duuder dan dat is. Overigens hoeft hij van mij niet te komen, middenvelders genoeg bij PSV, komt wrs toch op de bank en zoals jij al zei zal hij niet heel goedkoop zijn.

Ik denk dat Mukkus daarop doelt, als hij zegt dat Pranjic te duur is voor psv. Ik ga zometeen lunchen, en als ik voor een broodje kaas 25 euri moet betalen is dat te duur voor mij, ongeacht of ik 25 euri heb.

Snappez-vous?

OK, Flixie de betweter Icon_twisted gaat Lunsen.
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Pieters of Pranjic ofzo? Vorm, Bradley of Roorda zou ook kunnen, al heeft PSV voor die posities eigenlijk niemand nodig.

Pranjic is te duur voor PSV en nee, huren kan ook niet. Roorda gaat niet weg, heeft net een gigantisch opgewaardeerd contract getekend tot 2012. Bradley? Zou kunnen.....heeft een contract tot het einde van volgend seizoen en wil vooralsnog niet verlengen. Die zou in de zomer verkocht kunnen worden. Maar PSV heeft net met die hongaar Balzsak een zelfde type speler gehaald.

roorda zit al bij psvee. bradley is toch zeker niet hetzelfde type als doedelzak? doedelzak is een echte linksbuiten. type mietea.
Reply
Flixieluv Wrote:als ik voor een broodje kaas 25 euri moet betalen is dat te duur voor mij, ongeacht of ik 25 euri heb.

sloeber.

naar verluidt is zelfs een rondje geven voor jou te duur. :razz:
Reply
waf Wrote:naar verluidt is zelfs een rondje geven voor jou te duur. :razz:

Uiteraard. Jij bent erbij en hij heeft maar 25 euro.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:doedelzak is een echte linksbuiten. type mietea.

Neenee, Dzsudzsak is een (aanvallende) middenvelder die ook als linksbuiten uit de voeten kan en het best tot zijn recht komt in de rol die hij zaterdag had. En aangezien ik aanneem dat jij niet vond dat PSV 4-3-3 met Afellay op '10' speelde was hij dus geen linksbuiten.
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:doedelzak is een echte linksbuiten. type mietea.

Neenee, Dzsudzsak is een (aanvallende) middenvelder die ook als linksbuiten uit de voeten kan en het best tot zijn recht komt in de rol die hij zaterdag had. En aangezien ik aanneem dat jij niet vond dat PSV 4-3-3 met Afellay op '10' speelde was hij dus geen linksbuiten.

psvee speelde 4-5-1 ofwel 5-2-3-1 (en dat hebben ze van fainoid afgekeken, anders waren ze daar nooit opgekomen :razz: ) en hij was de linker van de 5 of de linker van de 3. hij kwam op mij over als een typische linksbuiten, type mietea, maar dan oordeel ik op 1 wedstrijd.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:doedelzak is een echte linksbuiten. type mietea.

Neenee, Dzsudzsak is een (aanvallende) middenvelder die ook als linksbuiten uit de voeten kan en het best tot zijn recht komt in de rol die hij zaterdag had. En aangezien ik aanneem dat jij niet vond dat PSV 4-3-3 met Afellay op '10' speelde was hij dus geen linksbuiten.

psvee speelde 4-5-1 ofwel 5-2-3-1 (en dat hebben ze van fainoid afgekeken, anders waren ze daar nooit opgekomen :razz: ) en hij was de linker van de 5 of de linker van de 3. hij kwam op mij over als een typische linksbuiten, type mietea, maar dan oordeel ik op 1 wedstrijd.

5-2-3-1? Vandaar dat het dus de hele tijd leek alsof PSV een man meer op het veld had (en na de rode kaart 2 meer)! :8:
Reply
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:als ik voor een broodje kaas 25 euri moet betalen is dat te duur voor mij, ongeacht of ik 25 euri heb.

sloeber.

naar verluidt is zelfs een rondje geven voor jou te duur. :razz:

Niet waar! Bij deze: :cheers:

En Treesong haalt z'n eigen drank maar...

:razz:
Reply


Forum Jump: