The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB beker 2007-2008
Gelukkig geen Ajax of Feyenoord thuis voor Jong Heerenveen. :|
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:van dieren gaan jullie missen. is al bekend wat hij heeft?

Een 'spierontsteking' in zijn lies of bovenbeen. Duurt op zijn minst wel een paar weken.

Idd dat duurt nog wel even, die gozer is zo vreselijk belangrijk. Dinsdag in Leeuwarden viel het hele elftal direct uit elkaar.
Reply
mindlight Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:van dieren gaan jullie missen. is al bekend wat hij heeft?

Een 'spierontsteking' in zijn lies of bovenbeen. Duurt op zijn minst wel een paar weken.

Idd dat duurt nog wel even, die gozer is zo vreselijk belangrijk. Dinsdag in Leeuwarden viel het hele elftal direct uit elkaar.

Maw ik kan beter twee Spartanen opstellen dit weekend?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
mindlight Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:van dieren gaan jullie missen. is al bekend wat hij heeft?

Een 'spierontsteking' in zijn lies of bovenbeen. Duurt op zijn minst wel een paar weken.

Idd dat duurt nog wel even, die gozer is zo vreselijk belangrijk. Dinsdag in Leeuwarden viel het hele elftal direct uit elkaar.

Maw ik kan beter twee Spartanen opstellen dit weekend?

dat zou ik sowieso doen. sparta is kwalitatief een stuk beter, hebben alleen wat moeite met scoren. desondanks kreeg rose ten onrechte een 3 (hij kon er niets aan doen dat hij alleen maar vuurpijlen te verwerken kreeg) in vi en boukhari ten onrechte een 5 (had een 3 moeten zijn)

ik ga voor dissels en een verdediger denk ik.
Reply
Ik heb geen idee waar dit over gaat, maar ik zou in de mini-derby altijd voor Boukhari gaan, op 1 of andere manier speelt hij altijd goed.

Tweede speler uhh ja Steur maar doen dan.
Reply
Kan dit niet in het Excelsior topic Xtragaap4de ?


























































Om een beetje op het niveau van het forum te blijven he... niks tegen Excelsior hoor :wink: !
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Kan dit niet in het Excelsior topic Xtragaap4de ?
[gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] ............... :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Hebben jullie geen MSN ? :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
de nieuwe Wrote:MSN

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Tussenstanden:

Dordrecht - AGOVV 1-1
NEC - Zwolle 0-1 (60' Lens rood, zal Harry blij mee zijn. Hoeveel wedstrijden gaan we hem geven, stuk of 18?) :wink:
RKC - Haarlem 1-1
Roda Jc - Excelsior 2-0
Deurne - Feyenoord 0-2
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
NEC vs Zwolle 0-2 eindstand.
Harry, ik denk dat je helemaal gelijk hebt betreffende Lens. Wat is er gebeurt, hebben jullie hem negatief toegezongen en zodoende hij uit frustratie rood heeft gepakt?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Wat een ramp zeg, Lens pakt trouwens 2 x geel, 2 x loopt zijn man gewoon door op het middenveld, 2 x trekt ie um naar de grond. Helaas maar 1 wedstrijd dus voor die LUIE TERINGHOND! Let maar weer eens op bij de 1e goal waar de voorzet vandaag komt, waar die man vandaag komt en WIE daar, voor de verandering eens een keer, niet meeloopt. Ik snap het echt niet meer hoor.. heeft die Been dan echt geen ogen in z'n hoofd? Hij zet zichzelf ook weer voor de zoveelste keer voorschut door de Beuk op de bank te zetten omdat ie een kilo of 2 te zwaar is maar hem dan wel binnen een half uur in te brengen...

Dit is echt weer ouderwets NEC, na de 0-2 flink onrustig. We hebben hoofd ingang bestormt echter meneer Jacco Swart had z'n mannetjes alweer klaar staan want hij wist het natuurlijk al. Helaas had ie er niet op gerekend dat supporters ook het stadion van binnen en buiten kennen... met een flinke groep via de zijingang binnen gedrongen waarna een gedeelte is doorgedrongen tot aan de kleedkamers en een ander groepje (6 man incl Harry) zijn tot in de Gaanderij gekomen en hebben daar de hele businessclub op de kop gezet. Jacco Swart wist niet waar ie moest kijken en hoe snel ie de beveiliging moest bellen, om vervolgens ver weg achter de zaal in de kruipen. Angsthaas, wanbeleid ten top. Als er 1 speler goed speelt dit seizoen is het El Ak... wat denk je? Halen ze een stijve linksback die bij Heerenveen is geflopt! Tering bestuur... wordt binnenkort denk ik een gesprekje bij de commissie stadionverboden voor Harry Sad . Maar ja.. zou iig veel pijn aan de ogen schelen ](*,)
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
sterkte harry.
Reply
harry_bierdop Wrote:Halen ze een stijve linksback die bij Heerenveen is geflopt!

Die was inmiddels vierde keus, achter Breuer, Jong a Pin en Johanssen. Wel goed nieuws voor NEC. Sibum komt over van Roda JC.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
FC DORDRECHT =D> =D> =D> =D>
Wat een aanfluiting die scheidsrechter zeg, en wat een ongelooflijke zaadpot om te zien.
2 keer een voorsprong weggegeven vlak voor tijd, maar toch de overwinning.

Volgende keer de Arena uit =P~ =P~ =P~ [-o<
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik neem aan dat NEC er tegen Ajax vol in zal klappen of zijn het echt van die pseudowinnaars zoals Been zegt?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Ik neem aan dat NEC er tegen Ajax vol in zal klappen of zijn het echt van die pseudowinnaars zoals Been zegt?

Het zijn pseudowinnaars dus Ajax gaat daar gewoon met 1-3 winnen. NEC is echt onthutsend zwak dit seizoen maar heeft de mazzel dat Excelsior, Heracles en VVV nog zwakker zijn waardoor ze zich zonder nacompetitie gewoon zullen handhaven. Voor Willem II en Sparta geldt hetzelfde.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Ik neem aan dat NEC er tegen Ajax vol in zal klappen of zijn het echt van die pseudowinnaars zoals Been zegt?

Het zijn pseudowinnaars dus Ajax gaat daar gewoon met 1-3 winnen. NEC is echt onthutsend zwak dit seizoen maar heeft de mazzel dat Excelsior, Heracles en VVV nog zwakker zijn waardoor ze zich zonder nacompetitie gewoon zullen handhaven. Voor Willem II en Sparta geldt hetzelfde.

Dus ik hoef alleen Huntelaar op te stellen en geen V?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ajax en de "0 in ze bek" is dit jaar geen goede combinatie....... slechts drie keer wisten we de 0 te houden......de laatste keer was op 28 oktober.

15/09/2007 20:00 Heracles-Ajax 0-1 (0-0)
20/10/2007 19:30 Ajax-NEC 0-0 (0-0)
28/10/2007 12:30 FC Utrecht-Ajax 0-1 (0-0)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ekslem Wrote:Ik neem aan dat NEC er tegen Ajax vol in zal klappen of zijn het echt van die pseudowinnaars zoals Been zegt?

Ik denk dat dat toch wel duidelijk is nou! En het zou me idd niks verbazen als ze zondag, als ze weer een keer tegen een topper spelen, ze ineens een superpot neerleggen die volgevreten honden.

@ Bumme: Onthutsend zwak op sommige momenten ja, je kan beter zeggen onthutsend wisselvallig echter van de keren dat ze gewoon goed speelden hebben ze er te weinig gewonnen en allemaal omdat ze die bal er niet in kregen. Tegen Groningen thuis lieten bijvoorbeeld gewoon goed voetbal zien (zoals in de 1e 10 wedstrijden de hele tijd speelden) alleen maakten ze ook nog eens de kansen af en dan zie je wat dit elftal kan. Met de nadruk op KAN, want als je gister kijkt leken het wel echt amateurs. Zo verschrikkelijk slap en zoveel miscommunicaties, ballen over 4 meter die over de zijlijn gaan etc etc.

Overigens goeie hoop dat het mee zal vallen met m'n SV. Been zegt in de krant over de supporters die door drongen tot de kleedkamer dat hij het absoluut beprijpt en dat de supporters daar ook recht op hebben.

[-o<
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
kom je goed weg harry. Maar leg me dat eens uit...is dit soort shit je nou echt een stadionverbod waard? Je weet toch op het moment dat je daar naar binnen probeert te breken de kans op een verbod groot is? Ik begrijp dat er af en toe duidelijkheid naar het bestuur moet komen dat de supporters het zo echt niet langer meer pikken maar dat volgens mij zijn daar best andere manieren voor.
Reply
harry_bierdop Wrote:Overigens goeie hoop dat het mee zal vallen met m'n SV. Been zegt in de krant over de supporters die door drongen tot de kleedkamer dat hij het absoluut beprijpt en dat de supporters daar ook recht op hebben.
[-o<

Anders koop je toch een jaarkaart van Vitesse, klein stukje rijden voor jou :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Mac Wrote:kom je goed weg harry. Maar leg me dat eens uit...is dit soort shit je nou echt een stadionverbod waard? Je weet toch op het moment dat je daar naar binnen probeert te breken de kans op een verbod groot is? Ik begrijp dat er af en toe duidelijkheid naar het bestuur moet komen dat de supporters het zo echt niet langer meer pikken maar dat volgens mij zijn daar best andere manieren voor.

Nou dit gebeurt, of eigelijk gebeurde, altijd al bij NEC. Vroeger toen we vrijwel elk jaar tegen degradatie moesten vechten. Echter een verschil met vroeger en nu is dat vroeger zoiets, als volkclub zijnde, meer geaccepteerd werd. Een voorzitter of trainer kwam dan naar buiten om te praten met de supporters. Nu, als commercieel kutzooitje bij elkaar, valt de 0-1 zit de hele goffert nog vol en al op dat moment laat meneer Jacco Swart, de held op sokken, 2 rijen ME voor de hoofdingang zetten. En echt niet om zich te beschermen omdat het er tegenwoordig steeds gekker aan toe gaat qua supporters. NEC had vroeger echt honderden gekken en nu is daar nog een handje vol van over. Nee, meneer heeft gewoon geen zin om met z'n dikke NEK kwade supporters te woord te staan. Of ook maar iets te doen voor de supporters, geld terug of weet ik wat meer.

Nu over of ik het er voor over heb: Tsja, liever niet natuurlijk maar soms moet je gewoon wel ff duidelijk maken hoe het zit en dat ze dit niet zomaar kunnen flikken. Laatste jaren telkens gedacht dat de NEC supporters waren veranderd in makke lammetjes maar nu er weer ouderwets wordt gestreden tegen degradatie lijkt er toch weer iets van vroeger terug te komen. Dit soort dingen gebeuren zelden door hooligans ofzo, het zijn over het algemeen allemaal gewoon ouderen mannen (nee geen 60+) die echt al 30 of 40 jaar bij de club komen en gewoon de boel kapot zien gaan. Mensen die nooit iets verkeerd doen. Die worden dus dan ook vaak in dit soort situaties zelden bestraft omdat NEC dan wel een keer door de vingers kijkt. Mijn probleem is echter dat de politie en NEC dan bij iemand als mij (22 jaar) vaak een daad wil stellen in de hoop dat je het in de toekomst niet meer doet, daarom zou ik wel eens alsnog een probleem kunnen hebben. Ik denk echter dat het wel meevalt. In die Gaanderij was ik gister met nog 5 anderen, alleen maar ouderen ook en daarnaast kennen ze mij (na 18 jaar seizoenkaart) ook wel en de supporters begeleiders die ons kwamen halen weten ook dat ik me de laatste 4 jaar nergens voor problemen heb gezorgd.

En zoals gezegd, andere manieren zijn er bijna niet. Dit is de beste manier want nu staat sjakie met z'n dikke kop met z'n bek vol tanden tegenover z'n vriendjes en sponsors van de businesslub. Als er spandoeken worden gemaakt of spreekkoren
tegen hem en het bestuur worden gemaakt hangt ie de dikke lul uit op de Gaanderij.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
harry_bierdop Wrote:Overigens goeie hoop dat het mee zal vallen met m'n SV. Been zegt in de krant over de supporters die door drongen tot de kleedkamer dat hij het absoluut beprijpt en dat de supporters daar ook recht op hebben.
[-o<

Anders koop je toch een jaarkaart van Vitesse, klein stukje rijden voor jou :wink:

Meestal mag je daar dan ook niet meer naar binnen, gelukkig :wink: ! Maar goed, misschien een SVtje van alleen NEC, kom ik gewoon broodjes beenh...uhhh voetbal kijken in Tukkerland.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ik ben het met je eens Harry. Waarschijnlijk was het de beste oplossing om het bestuur even wakker te schudden. Met de jaren verandert er veel bij een club en spandoeken, email, brieven etc werken niet meer. Uiteraard is geweld geen oplossing, maar even laten zien dat je het er niet mee eens bent op een dreigende manier moet soms.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
harry_bierdop Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
harry_bierdop Wrote:Overigens goeie hoop dat het mee zal vallen met m'n SV. Been zegt in de krant over de supporters die door drongen tot de kleedkamer dat hij het absoluut beprijpt en dat de supporters daar ook recht op hebben.
[-o<

Anders koop je toch een jaarkaart van Vitesse, klein stukje rijden voor jou :wink:

Meestal mag je daar dan ook niet meer naar binnen, gelukkig :wink: ! Maar goed, misschien een SVtje van alleen NEC, kom ik gewoon broodjes beenh...uhhh voetbal kijken in Tukkerland.

Tuulk, die kaartjes regelt Kennedy wel voor je en anders ik wel.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Cziommer gaat rechtsachter spelen vanavond, neemt de positie van Steinsson over. Waarom geen Koenders? Lijkt op een paniekzet. Op 10 zet van Faal el Hamdaoui neer. :Big Grin
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Cziommer gaat rechtsachter spelen vanavond, neemt de positie van Steinsson over. Waarom geen Koenders? Lijkt op een paniekzet. Op 10 zet van Faal el Hamdaoui neer. :Big Grin

http://www.vi.nl/Wedstrijden/Wedstrijd.h...page=84140
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Bredanaar Wrote:Cziommer gaat rechtsachter spelen vanavond, neemt de positie van Steinsson over. Waarom geen Koenders? Lijkt op een paniekzet. Op 10 zet van Faal el Hamdaoui neer. :Big Grin

http://www.vi.nl/Wedstrijden/Wedstrijd.h...page=84140

Daar werd ie linksachter neergezet, een plek waar hij nog nooit heeft gespeeld [-X
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:
Bumme Wrote:
Bredanaar Wrote:Cziommer gaat rechtsachter spelen vanavond, neemt de positie van Steinsson over. Waarom geen Koenders? Lijkt op een paniekzet. Op 10 zet van Faal el Hamdaoui neer. :Big Grin

http://www.vi.nl/Wedstrijden/Wedstrijd.h...page=84140

Daar werd ie linksachter neergezet, een plek waar hij nog nooit heeft gespeeld [-X

Deze dan?
http://www.vi.nl/Wedstrijden/Wedstrijd.h...page=84140
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: