The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB beker 2007-2008
Ad Wim Wrote:
Mukkus Wrote:Trouwens.....ik denk dat forummers als waf, cc, ll, hoef, flix, bumme, gitter, fabian, peter, bredanaar, ekslem, om er maar een paar te noemen maar wat graag de beker winnen. Je hoeft niks over 'de top 3' te zeggen, spreek lekker voor jezelf.
Twee uit twee die gereageerd hebben denken dus hetzelfde als ik. Of zijn dat ook gloryhunters?
En is het juist niet gloryhuntergedrag als je de beker belangrijk vindt als je er nog inzit?


Ajax heeft 2 keer de beker gewonnen afgelopen jaren en toen waren ze er maar al te blij mee. Want het was de enige prijs die ze hadden.
Nu ineens zeggen dat de beker niet belangrijk is slaat nergens op
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Jaaahaaaa =D>
Het kan een avond worden om nooit meer te vergeten. Ik ga alles afzeggen om er die avond bij te zijn. Ik ga dromen.

cry Ze moeten uit naar Haarlem. Nu maar hopen dat Piekenhagen nog een paar keer op de lat schiet, dan wordt het helemaal dweilen bij de buren
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Jaaahaaaa =D>
Ik vreesde voor Feyenoord-uit maar dit is een hele mooie loting. We zijn gewoon verplicht daar te winnen, al leer mij Heracles kennen.
Heerlijk bekertoernooi, Heracles en de halve finale.. nee dat bestaat niet... het kan gewoon niet.
Met een buscombi ben ik er sowieso bij in Haarlem, met eigen vervoer ook kans van 99%. Het kan een avond worden om nooit meer te vergeten. Ik ga alles afzeggen om er die avond bij te zijn. Ik ga dromen.

feli!

ik vind het trouwens ook een mooie prijs en ik hoop echt dat we hem winnen. valt me wel op dat met het nieuwe lotingssysteem ajakkes opeens niet meer bevoordeeld wordt, of zou de knjb gedacht hebben dat ze dat varkentjes uit breda wel even zouden wassen.

ff zwolle inpakken, halve finale nog een thuiswedstrijdje tegen nak en dan de finale tegen dordrecht.
Reply
Ad Wim....echte supporters willen alles winnen. Beker, Kampioen, JC-schaal, UEFA-cup, CL en desnoods toernooitjes in Dubai. Die zijn 'ziek' van elke nederlaag en elke uitschakeling.

Dat jij tijdens een live-uitzending van je favoriete club op tv, een beetje gaat forummen zegt imo al genoeg.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Daar hebben ze iets voor uitgevonden, wat misschien Friesland nog niet bereikt heeft:

[Image: gateway-m305x-laptop-review.jpg]

En wederom insinueer je dingen die ik nooit heb gezegd; ik heb nooit gezegd dat ik de beker niet wil winnen.

En laten we de discussie over 'echte' supporters niet wéér aangaan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Daar hebben ze iets voor uitgevonden, wat misschien Friesland nog niet bereikt heeft:

[Image: gateway-m305x-laptop-review.jpg]

En laten we de discussie over 'echte' supporters niet wéér aangaan...

Het feit dat je die discussie niet wilt aangaan zegt mij voldoende.....

Alleen vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk, Ada Wilma. Gooi eens een foto van jezelf hier op het forum.... =P~
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik geef graag de voorzet, Mukkie...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik geef graag de voorzet, Mukkie...

Ga je mij al nu al 'Mukkie' noemen, Ada Wilma?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
harry_bierdop Wrote:Halen ze een stijve linksback die bij Heerenveen is geflopt!

Die was inmiddels vierde keus, achter Breuer, Jong a Pin en Johanssen. Wel goed nieuws voor NEC. Sibum komt over van Roda JC.

NEC haalt verdediger Dani Fernández
Door: CHEF | Gepubliceerd: Vandaag 10:31 | Laatst bewerkt: Vandaag 10:42 | 17 reacties


NEC heeft Dani Fernández voor de rest van het seizoen gecontracteerd. De 25-jarige Spanjaard komt over van Metallurg Donetsk.

Fernández komt uit de opleiding van FC Barcelona. De rechtsback debuteerde in 2006 onder Frank Rijkaard in de hoofdmacht. Fernández komt sinds begin december niet meer aan spelen toe bij Metallurg. De club stuurde alle buitenlandse spelers, onder wie ook Jordi Cruijff, ineens op 'vakantie'.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ik heb de eerste 25 minuten van de 2e helft van Ajax gekeken en daarna de tv uitgezet. Van alle ploegen in Nederland zie ik Ajax het liefst winnen, maar ik zal er geen nacht slechter van slapen nu ze uit de beker zijn. Niet omdat de beker een troostprijs is (wat ik gelul vind), maar omdat ik geen echte supporter ben.

Ik ben het wel met AW eens dat er heel snel een oplossing moet worden gezocht voor de treurige achterhoede. Van Emanuelsson ben ik nooit fan geweest (te licht, geen verdediger) en Verthongen doet het aardig maar is gewoonweg geen verdediger. Ogararu laat niet meer zien dan Colin, wat al genoeg zegt. Bij die 2e goal werd er echt dramatisch slecht verdedigd door Ogararu. Heitinga is imo de enige verdediger momenteel, al vond ik hem vorig jaar als verdedigende middenvelder beter spelen. Volgend jaar zal de verdediging er heel anders uit moeten zien, tevens omdat Stekelenburg en Heitinga wel zullen vertrekken. Ik hoop op Velthuizen, Ooijer en Wielaert.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Katwijk zou mooier zijn, bij Haarlem verliezen jullie denk ik.

Zal wel typisch Heracles zijn daar om daar op de bek te gaan inderdaad.
Maar toch moeten we natuurlijk 'gewoon' winnen daar. Damn, ik heb zo'n zin in die wedstrijd. Naar mijn weten heeft Heracles in haar 104-jarige historie nog niet eerder de halve finales bereikt. Wel 2 landskampioenschappen :wink:

Maargoed, nu eerst weer richten op de competitie want we zitten in de voor ons cruciale januari maand. En handhaving is nog altijd belangrijker.

Legion Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Jaaahaaaa =D>
Het kan een avond worden om nooit meer te vergeten. Ik ga alles afzeggen om er die avond bij te zijn. Ik ga dromen.

cry Ze moeten uit naar Haarlem.

Niet iedereen is een verwende kakkerlak die na een paar mindere wedstrijden alweer over zijn zelf aangeprate gifbekertje ligt te janken.
Voor mij is het bereiken van de kwartfinale al heel mooi. En als je dan Haarlem-uit loot, begin ik aan iets te denken waarvan ik nooit dacht dat ik er aan mocht denken.

waf Wrote:feli!

ik vind het trouwens ook een mooie prijs en ik hoop echt dat we hem winnen. valt me wel op dat met het nieuwe lotingssysteem ajakkes opeens niet meer bevoordeeld wordt, of zou de knjb gedacht hebben dat ze dat varkentjes uit breda wel even zouden wassen.

ff zwolle inpakken, halve finale nog een thuiswedstrijdje tegen nak en dan de finale tegen dordrecht.

Bedankt Waf. Feyenoord is nu de grote favoriet, dat moge duidelijk zijn. Ik denk alleen dat een uitwedstrijd bij NAC of Roda jullie nog kan tegenhouden.
Mochten alle eredivisie clubs doorbekeren, dan loot ik het liefst een thuiswedstrijd tegen NAC.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Katwijk zou mooier zijn, bij Haarlem verliezen jullie denk ik.

Zal wel typisch Heracles zijn daar om daar op de bek te gaan inderdaad.

Zo is dat! De UEFA-cup ervaring van de roodbroeken zal de doorslag geven!
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Maargoed, nu eerst weer richten op de competitie want we zitten in de voor ons cruciale januari maand. En handhaving is nog altijd belangrijker.

die bekerfinale spelen is toch mooier dan handhaven? jullie komen toch wel terug, maar dit zou toch een unieke belevenis voor jullie zijn?

nog los van het feit dat je zeker europees speelt als je in de finale tegen fainoid moet. :wink:
Reply
goa Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Katwijk zou mooier zijn, bij Haarlem verliezen jullie denk ik.

Zal wel typisch Heracles zijn daar om daar op de bek te gaan inderdaad.

Zo is dat! De UEFA-cup ervaring van de roodbroeken zal de doorslag geven!

ik had wel verwacht dat kennemerland een beetje kwam gloryhunten, maar die moet zeker 1040 uur repetities nakijken.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Maargoed, nu eerst weer richten op de competitie want we zitten in de voor ons cruciale januari maand. En handhaving is nog altijd belangrijker.
Kijk, zelfs voor degradatiekandidaten is de competitie belangrijker Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vooruit nu Rood-blauwen! Vooruit Haarlem! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Maargoed, nu eerst weer richten op de competitie want we zitten in de voor ons cruciale januari maand. En handhaving is nog altijd belangrijker.

die bekerfinale spelen is toch mooier dan handhaven? jullie komen toch wel terug, maar dit zou toch een unieke belevenis voor jullie zijn?

nog los van het feit dat je zeker europees speelt als je in de finale tegen fainoid moet. :wink:

De bekerfinale spelen zal een enorme impact op de clubgeschiedenis van Heracles hebben. Als ik er alleen al aan denk krijg ik al kippevel.
Laat staan Europees voetbal, dat kan ik mij niet eens voorstellen. Zou wel tof zijn als wij dat halen terwijl de Enschedeërs er naast grijpen :waf:

Maar probleem is dat het (naar mijn idee) zeker geen zekerheidje is dat wij bij degradatie zomaar even terugkeren. Hoewel ik wel moet zeggen dat de club de laatste 10 jaar gegroeid is. Ik denk dat Heracles de tijden van kelder eerste divisie nu wel eens achter zich heeft liggen. Er zijn de laatste 10-15 jaar ook veel meer jongeren (waaronder ik) bij de club gekomen, basis voor de toekomst. Maar de top eerste divisie is tegenwoordig een loterij en kampioen worden is moeilijker dan gedacht. Ik begreep dat bij degradatie de begroting ook weer miljoenen naar onderen keldert, wat dat betreft zijn wij geen ADO. Heracles en fct zitten ook beide in de lift en ik vrees dat als wij degraderen, en fct mee gaat doen om het kampioenschap dat dit zeker niet goed is voor onze mogelijkheden om weer snel in de eredivisie terug te keren (qua sponsoren etc). Daarnaast moet je dan weer helemaal opnieuw beginnen, je zult nooit een vaste eredivisionist worden als je maar tegen degradatie moet blijven strijden. En het is volgens mij onmogelijk om meteen na promotie al voor vast in de middenmoot mee te draaien, hier heb je een paar jaar de tijd voor nodig om hier naar toe te groeien. Iets wat Heracles ook probeert, maar ook dit is verrekte moeilijk. Er moeten meer sponsoren komen etc.

Oftewel, Heracles is bezig met iets waar het nu al jaren aan werkt en als we degraderen moeten we weer overnieuw beginnen. Wel denk ik dat we meteen een stabiele sub-topper kunnen zijn, maar dat is moeilijk in te schatten. Qua gemiddelde toeschouwersaantallen waren we in ieder geval wel een grote club in de eerste divisie, Heracles trok altijd wel een bovengemiddeld aantal bezoekers. Een paar uitzonderingen nagelaten dan.
Reply
Ik baalde als een stekker......

De 1-1 was mooi en had echt het gevoel dat als ze zouden doordrukken we NAC zouden oprollen. Tot Emmanukwelson zijn mannetje laat lopen die na slap verdedigen aan de andere kant de bal vrij in de voeten krijgt en hem in kan schieten.
Vanaf dat moment was het een drama, het middenveld liep niet en achterin was het gewoon om te huilen.
De beker is gewoon belangrijk om te winnen wat Ada ook loopt te blaten hier. Prijs is prijs simpel.
Nu hopen dat Vermaelen snel terug komt en dat Koster eens goed in zijn ogen wrijft en ziet dat Emmanukwelson niet als linksback hoort te staan.

Bidden dat we dan maar kampioen worden.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Vanavond weer naar het stadion!!!!!!!
(hopelijk wordt het beter weer anders vrees ik wel voor een afgelasting!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Vanavond weer naar het stadion!!!!!!!

Noem jij dat een stadion? Reden er zondag op de terugweg vanuit Breda langs en het is echt een van de treurigste gebouwen die ik ooit gezien heb. Lijken wel zee-containers die ze twee hoog in een rechthoek hebben neergezet.
Kan binnen evengoed gezellig zijn dus veel plezier!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Als je over de a16 rijdt kun je het staadion niet zien. Alleen als je via de N3 gaat??
Tja binnenin is het ook niet al te veel hoor. Echt armoe.
Het is alleen wat je er zelf van maakt natuurlijk.

ER komt overigens wel een nieuw stadion. De locatie is bekend en de plannen rond ( volgens mij)
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Als je over de a16 rijdt kun je het staadion niet zien. Alleen als je via de N3 gaat??

Onze bus had als enige de verkeerde route genomen. We zouden dan het snelst over A16-A4 terug naar Amsterdam kunnen gaan maar langs Rotterdam vonden ze waarschijnlijk te gevaarlijk. Daarom maar via N3 weer teruggereden richting A27.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Bocaloca Wrote:Vanavond weer naar het stadion!!!!!!!

Noem jij dat een stadion?

nee jij, met je arena!
Reply
waf Wrote:
Bumme Wrote:
Bocaloca Wrote:Vanavond weer naar het stadion!!!!!!!

Noem jij dat een stadion?

nee jij, met je arena!

Hoera een echte jij-bak!
Ach van de man die om de twee weken in het mooiste voetbal stadion van Nederland zit kan ik dat wel hebben....
Kijk nu al uit naar 20 april, mag ik eindelijk weer eens de Tempel betreden voor de pot tegen Roda!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:
Bocaloca Wrote:Vanavond weer naar het stadion!!!!!!!

Noem jij dat een stadion?

nee jij, met je arena!

Hoera een echte jij-bak!
Ach van de man die om de twee weken in het mooiste voetbal stadion van Nederland zit kan ik dat wel hebben....
Kijk nu al uit naar 20 april, mag ik eindelijk weer eens de Tempel betreden voor de pot tegen Roda!

Het stormt zelden tot nooit in de Arena. Daarbuiten gaat het echter goed tekeer op het moment! :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Hier wordt het droog. Huppeteeeee
ik vrees voor een 0-5 afstraffing vanavond. Maar we hopen op een late 1-0 Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik ben al vrij zenuwachtig, ik ben er lang niet gerust op dat Haarlem even aan de kant wordt gezet. Maar het moet gewoon, de halve finale is nog nooit zo dichtbij geweest. Dat er vanavond geschiedenis mag worden geschreven [-o< C'mon Heracles, doe het...
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Ik ben al vrij zenuwachtig, ik ben er lang niet gerust op dat Haarlem even aan de kant wordt gezet. Maar het moet gewoon, de halve finale is nog nooit zo dichtbij geweest. Dat er vanavond geschiedenis mag worden geschreven [-o< C'mon Heracles, doe het...

Beaam! Succes!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Ik ben al vrij zenuwachtig, ik ben er lang niet gerust op dat Haarlem even aan de kant wordt gezet. Maar het moet gewoon, de halve finale is nog nooit zo dichtbij geweest. Dat er vanavond geschiedenis mag worden geschreven [-o< C'mon Heracles, doe het...

Het is duidelijk dat het spookt in het bekertoernooi.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Helaas ben ik er niet bij vanavond Sad Ik dacht wel even een kaartje te kunnen halen bij ticketbox maar blijkbaar worden de kaartjes alleen aan de stadionkassa's verkocht. Stelletje mongolen daar in haarlem. Anyhow, veel plezier dr'an.
Reply


Forum Jump: