The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2008
Maar waarom zijn de mensen met geen van beide in hun team voor marcos?
Marcos 5 keer gekozen, Safin 6 keer, scheelt niet zoveel. En dan gunnen we het Safin toch meer dan die Cyprioot?
Reply
CC en Scholten! hebben Safin. Baaks onderonsje he :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
omyaca Wrote:Maar waarom zijn de mensen met geen van beide in hun team voor marcos?
Marcos 5 keer gekozen, Safin 6 keer, scheelt niet zoveel. En dan gunnen we het Safin toch meer dan die Cyprioot?

Helemaal mee eens, de echte liefhebber gunt het Marat. Met hem valt er altijd wat te beleven. Ik heb Marat dan ook in mijn team, maar toch geef ik Bagha de meeste kans om te winnen.
Reply
baghdatis ook geen saaie speler dus dat is onzin. Omdat Marat af en toe een racket sloopt zijn jullie voor hem?
Op basis van zijn tennis-kwaliteiten kan je hem zeker niet gekozen hebben gezien het laatste jaar.
hup Marcos
Reply
Elke keer hoop ik (tevergeefs) dat Marat zijn oude niveau weer haalt. Zo ook bij dit toernooi, en helemaal omdat hij zo goedkoop is heb ik hem gekozen.
Reply
En we gaan zo beginnen!
Voorspelling:

Marat - Marcos 6-4 5-7 3-6 2-6
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Marat- Marcos 3-6, 4-6, 7-5, 2-6
Reply
als we toch gaan voorspellen...5-7 4-6 2-6
Reply
Ik denk Marcos in 5. Ik hoop iig op spektakel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Marcos in vier (en die ene set voor Safin wordt een 6-1).
Reply
Als Marcos hier wint, begint mijn AO wat betreft FTM al ergens op te lijken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Als Marcos hier wint, begint mijn AO wat betreft FTM al ergens op te lijken...
bevalt het je ad zo weinig spelers?
vind het altijd leuk om er meerdere te hebben.
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Als Marcos hier wint, begint mijn AO wat betreft FTM al ergens op te lijken...
bevalt het je ad zo weinig spelers?
vind het altijd leuk om er meerdere te hebben.

Het is altijd zo'n gestress als je maar een paar spelers hebt. :Big Grin Het is vaak alles of niets. Maar ik denk dat het alles wordt voor teams met Federer. De kleintjes (de mijne iig) gaan zeer matig.
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Als Marcos hier wint, begint mijn AO wat betreft FTM al ergens op te lijken...
bevalt het je ad zo weinig spelers?
vind het altijd leuk om er meerdere te hebben.

Hoe meer spelers hoe leuker het volgen is.. is ook mijn mening...EN DAARBIJ naar Fedex kijken is niet leuk :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Overdune Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Als Marcos hier wint, begint mijn AO wat betreft FTM al ergens op te lijken...
bevalt het je ad zo weinig spelers?
vind het altijd leuk om er meerdere te hebben.

Het is altijd zo'n gestress als je maar een paar spelers hebt. :Big Grin Het is vaak alles of niets. Maar ik denk dat het alles wordt voor teams met Federer. De kleintjes (de mijne iig) gaan zeer matig.

Fedex - Djoko, ik verheug me nu al op die wedstrijd! Denk dat hij de enige is, die een set, zoniet 3, gaat pakken van Fedex.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
en de eerste break..prima marcos!
Reply
*4-3.. Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:*4-3.. Notworthy
waarom ben je eigenlijk voor marcos haggie?
gewoon een favoriet of ftm belang?
Reply
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:*4-3.. Notworthy
waarom ben je eigenlijk voor marcos haggie?
gewoon een favoriet of ftm belang?

Baaks belang. CC en Scholten hebben Marat.
Hoe meer spelritme en overwinningen Marat pakt hoe gevaarlijker hij wordt, daarom moet hij er nu meteen uit!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
en daar gaat het racket voor de eerste keer :lol:
Reply
Tja, zoals ik al eerder zei, ik ben het een beetje zat om telkens die frustraties mbt die kleintjes te verwerken. Het is zeker leuk om meerdere mensen te volgen, maar ook veel kutter als die knakkers er een voor een afgaan. Dan baal je bijna dagelijks omdat je kleintjes kwijt bent.
Zoals vandaag ook weer met Gremelmayr en wellicht Safin.

Met Federer in je team weet je iig dat je je de eerste anderhalve week niet zo druk hoeft te maken. Daarna wordt het wel echt zweten, want een halve finale exit is natuurlijk dodelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, zoals ik al eerder zei, ik ben het een beetje zat om telkens die frustraties mbt die kleintjes te verwerken. Het is zeker leuk om meerdere mensen te volgen, maar ook veel kutter als die knakkers er een voor een afgaan. Dan baal je bijna dagelijks omdat je kleintjes kwijt bent.
Zoals vandaag ook weer met Gremelmayr en wellicht Safin.

Met Federer in je team weet je iig dat je je de eerste anderhalve week niet zo druk hoeft te maken. Daarna wordt het wel echt zweten, want een halve finale exit is natuurlijk dodelijk.

Welcome to my world. :Big Grin
Reply
Dan is het Haggie vs AD WIM.. dan wordt het mooi! :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, zoals ik al eerder zei, ik ben het een beetje zat om telkens die frustraties mbt die kleintjes te verwerken. Het is zeker leuk om meerdere mensen te volgen, maar ook veel kutter als die knakkers er een voor een afgaan. Dan baal je bijna dagelijks omdat je kleintjes kwijt bent.
Zoals vandaag ook weer met Gremelmayr en wellicht Safin.

Met Federer in je team weet je iig dat je je de eerste anderhalve week niet zo druk hoeft te maken. Daarna wordt het wel echt zweten, want een halve finale exit is natuurlijk dodelijk.

Welcome to my world. :Big Grin
Welcome to my world de afgelopen tig Grand Slams :|

En nu was Federer ook best wel goedkoop, mede door zijn matige lente van vorig jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
eerste set is binnen..belangrijk!
bij vlagen marcos veel beter
Reply
Klasse hoor, Marcos, goede 1e set!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:En we gaan zo beginnen!
Voorspelling:

Marat - Marcos 6-4 5-7 3-6 2-6

eerste set andersom, des te beter!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, zoals ik al eerder zei, ik ben het een beetje zat om telkens die frustraties mbt die kleintjes te verwerken. Het is zeker leuk om meerdere mensen te volgen, maar ook veel kutter als die knakkers er een voor een afgaan. Dan baal je bijna dagelijks omdat je kleintjes kwijt bent.
Zoals vandaag ook weer met Gremelmayr en wellicht Safin.

Met Federer in je team weet je iig dat je je de eerste anderhalve week niet zo druk hoeft te maken. Daarna wordt het wel echt zweten, want een halve finale exit is natuurlijk dodelijk.

Welcome to my world. :Big Grin
Welcome to my world de afgelopen tig Grand Slams :|

En nu was Federer ook best wel goedkoop, mede door zijn matige lente van vorig jaar.

En daarom zal hij nu ook halve finale exit zijn..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Paar fantastische ballen van Marcos gezien, ook weer de laatste rally van de eerste set. Ik zie het heel somber in voor Safin. Sad
Reply
tja voor mij geen federer-djoko-roddick
Zal een middenmootje worden voor me. Toernooiwinnaar doet het goed natuurlijk. Ik hoop op een verrassing van Baghdatis-JCF-Davydenko. Sommige mensen zullen meteen al op flinke achterstand komen mocht het fout gaan met dure speler.
Reply


Forum Jump: