The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2008
kooltje Wrote:haha...nalbi inderdaad een rare speler als hij wat verder in het toernooi komt..en jcf in goede vorm. denk een vijfsetter.
wat denk jij van hewitt baghdatis?
Ik denk Nalbi in 4.

Tja, die is moeilijk te voorspellen. Eiwit lijkt er te staan en fitter dan Baghdatis. Baghdatis was drie sets vrij goed tegen Safin, maar twee sets ook matig. Van Hewitt nog niks gezien, dus kan ik weinig over zeggen.
Ik denk toch Hewitt in 4 of 5 vanwege zijn ervaring, fitheid en thuispubliek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
het regent alweer :roll:
Reply
Kut Grosjean en Cilic gaan veel te goed Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Cilic wint simpel van Gonzalez, Blake wint nog wel in 5 van Grosjean maar die gaat er dan ook wel af tegen Cilic denk ik.
Federer heeft het toch behoorlijk lastig tegen Tipsarevic =D> 1-1 in sets na 2 tiebreaks. Tipsa zoekt voortdurend de backhand van Federer op en het lijkt te werken, al gaat Federer hem natuurlijk wel winnen.
Djokovic gaat wel weer goed tegen Querrey.
De mooiste wedstrijd van de dag, Nalbandian-Ferrero, is, samen met Ferrer-Spadea, verplaatst naar morgen 11:00.
Reply
Kut Cilic, verdomme!
Blake is wel mooi, Grosjean stond *4-1 voor in de 4e :o

Schakel net in bij Federer en wat een tempo en niveau! Tipsa staat ze lekker te raken, logisch gezien de stand. Federer ook onwijs fanatiek, hij moet dus echt aan de bak, 4-4 nu in de 3e.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jezus, wat speelt die Tipsa goed zeg :o

Werkt nu op fantatische wijze twee sp's weg =D>

Federer niet top, maar dan nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vooral die laatste was idd schitterend! =D>
Reply
TJa, maar je verwacht toch van Roger, dat ie een van die twee pakt op 15-40. Hij mist te veel op zijn backhand. Ze zijn al 2,5 uur bezig. Tipsa moet hier niet de set gaan pakken...

Federer ook een beetje gefrustreerd, het loopt niet zoals ie wil. Hij serveert vooral niet goed genoeg.

De lijnrechters lopen ook onwijs te kloten #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tipsa =D>
Pak de break!
Reply
JA!
Geweldig!
Reply
Jezus joh, waar haalt die Tipsa het vandaan?!

Hij breakt en serveert voor de set terwijl het net nog 15-40 stond :eeeek:

Het ligt ook wel aan Federer hoor, hij oogt ook nerveus... Hij is gewoon aan het choken, dan kent hij toch helemaal niet?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:De lijnrechters lopen ook onwijs te kloten #-o
Klopt idd. Deze set al 4 keer dat Tipsa op een ace van Federer succesvol hawkeye aanvraagt.
Reply
Tja, op deuce maakt Federer gewoon een winner die wordt uitgegeven, dat was nog veel erger...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Het ligt ook wel aan Federer hoor, hij oogt ook nerveus... Hij is gewoon aan het choken, dan kent hij toch helemaal niet?
Hij wordt ook niet zo vaak zo onder druk gezet he.
Reply
Godver, Federer is het helemaal kwijt! Wat een choke zeg, ongelofelijk! Al speelt Tipsa wel erg goed, maar dan nog.

Hij moet over 5 sets wil hij dit nog winnen :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, op deuce maakt Federer gewoon een winner die wordt uitgegeven, dat was nog veel erger...
Ja, idd, maar dat was wel de eerste keer in het nadeel van Federer, wel een hele belangrijke. Snap niet helemaal waarom dat punt nou moest worden overgespeeld, Tipsa raakte de bal toch niet aan?
Reply
Fout na fout na fout... #-o

Dan kan je wel onder druk gezet worden, maar dat mag gewoon niet. Zeker niet tegen iemand als Tipsarevic.

Tering zeg, dit wordt nog zweten. Voor Federer, maar ook voor mij... :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wilde hier net gaan neerzetten hoe kut het is dat Cilic wint en dat Federer nu het toernooi wel moet winnen om mijn keus voor hem te rechtvaardigen en dan krijg je dit...

Tipsa gaf trouwens in Doha nog een walk-over, maar Federer wordt nu behandeld :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Denk wel dat Federer het nog gaat winnen, maar hij toont in ieder geval aan dat hij kwetsbaar is als hij onder druk wordt gezet. Die laatste paar games zijn erg slecht van Federer, maar daarvoor was het echt de verdienste van Tipsarevic, die voortdurend zijn backhand aanviel.
Reply
Nu de gebruikelijke "blesurebehandeling want het gaat slecht" voor Federer...
Reply
Dat is waar, maar als hij een van die sp's pakt, praat je nergens meer over...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
omyaca Wrote:Nu de gebruikelijke "blesurebehandeling want het gaat slecht" voor Federer...
Je verwisselt hem met Nadal en Djokovic...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het was meer in het algemeen, Federer heeft hem nog niet zo vaak nodig gehad tot nu toe :wink:
Reply
omyaca Wrote:Denk wel dat Federer het nog gaat winnen, maar hij toont in ieder geval aan dat hij kwetsbaar is als hij onder druk wordt gezet. Die laatste paar games zijn erg slecht van Federer, maar daarvoor was het echt de verdienste van Tipsarevic, die voortdurend zijn backhand aanviel.
Natuurlijk denk ik nog dat Federer dit gaat winnen, het zou toch idioot zijn als hij hier van Tipsarevic gaat verliezen na 3 jaar ongeslagen te zijn op een HC-GS en na 10 GS-finales op rij gehaald te hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja, natuurlijk, maar er gebeuren wel meer idiote dingen in tennis, en ook in deze AO.
Reply
Nu moet Tipsa oppassen, van 40-0 naar duece.
Reply
omyaca Wrote:Cilic wint simpel van Gonzalez, Blake wint nog wel in 5 van Grosjean maar die gaat er dan ook wel af tegen Cilic denk ik.
Dat denk ik toch niet. Grosjean speelde toch wel erg goed en dit is ook een mentale opsteker voor James.
Cilic heeft alleen nog maar matige spelers in matige vorm gehad tot nu toe.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En gelukkig weer 2 fouten van Federer, als Tipsa bij kan blijven deze set zie ik er echt wel een stunt in zitten.
Reply
Jezus, netjes terug naar deuce en dan twee van die slappe ballen...

Hij moet meer het net gaan opzoeken, dat zag je al. Gewoon een beetje serve-volley en meer ballen aanpakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:Cilic wint simpel van Gonzalez, Blake wint nog wel in 5 van Grosjean maar die gaat er dan ook wel af tegen Cilic denk ik.
Dat denk ik toch niet. Grosjean speelde toch wel erg goed en dit is ook een mentale opsteker voor James.
Cilic heeft alleen nog maar matige spelers in matige vorm gehad tot nu toe.
Laten we het hopen. Ik vind Blake alleen meer in de categorie "matig" passen dan Gonzalez.
Reply


Forum Jump: