The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2008
ver uit...nu weer bp
Reply
ace!
Reply
omyaca Wrote:Klassepunt!
Hij sloeg hem inderdaad fantastisch op de lijn, zoals wel meerdere punten. Hij speelt met onwijs veel risico, waar ik wel van hou, maar kan dat goed blijven gaan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat speelt Tipsa toch fantastisch op de Big Points! Tot nu toe...
Reply
Tipsa moet nu wel alles geven om in de wedstrijd te blijven...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff, wat zijn ze aan het kloten daar joh... #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wat een actie...niks aan de hand
kwam een bal in het veld :x
Reply
Vroeg of laat pakt Fedex toch wel de break, dat zie je aankomen..
Reply
Ai, hier had het kunnen en misschien wel moeten gebeuren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Scholten! Wrote:Vroeg of laat pakt Fedex toch wel de break, dat zie je aankomen..
weet ik niet hoor scholten...hij serveert het juist elke keer goed weg. Vind tipsa aabsoluut niet minder in de rally. federer zijn service is alleen wat beter
Reply
dat kreng gaat steeds meer op roddick lijken
Reply
Het voordeel ligt nu wel duidelijk bij Federer...
Reply
Scholten! Wrote:Vroeg of laat pakt Fedex toch wel de break, dat zie je aankomen..
Daar heb je helemaal gelijk in. Dit soort momenten en wedstrijden zijn natuurlijk al zovaak voorgekomen met altijd Federer als winnaar. Maar nu heb ik hem zelf en loop ik een stuk meer te zweten. Normaal is het niet zo erg als hij wint, maar nu MOET hij winnen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:dat kreng gaat steeds meer op roddick lijken
Welk kreng?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fedex heeft zulke makkelijke servicegames, Tipsa werkt zich een slag in de rondte om zijn servicegame te behouden. Nu gaat dat nog goed, maar vroeg of laat gaat het mis.
Reply
Het is hoe dan ook geweldig wat Tipsa hier staat te doen. =D>
Reply
Fysiek en mentaal is Federer ook beter...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:dat kreng gaat steeds meer op roddick lijken
Welk kreng?
in deze wedstrijd federer....heb hem niet namelijk
nee vind hem deze wedstrijd zich keurig gedragen...echt een nr.1
Reply
En Tipsa moet goed blijven serveren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Inderdaad zeer knap en verrassend wat Tipsa laat zien. Wij hadden hem tegen Verdasco al opgegeven, maar hiermee bewijst hij dat hij nog een stapje hoger aan kan.
Reply
Ad Wim Wrote:Fysiek en mentaal is Federer ook beter...
mentaal weet ik niet hoor...tipsa is ook erg sterk mentaal
Reply
Het doet me een BEETJE denken aan een wedstrijd tussen Tipsa en Gonzalez op Wimbledon vorig jaar. Zeiden we ook allemaal dat Gonzo hem wel zou winnen in de vijfde, werd het toch nog 8-6 voor Tipsa.
Reply
30 gelijk kom op!!
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Fysiek en mentaal is Federer ook beter...
mentaal weet ik niet hoor...tipsa is ook erg sterk mentaal
Tja, we zullen het zien. Het feit dat hij een paar 5-setters heeft gewonnen zegt niet alles natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
omyaca Wrote:Het doet me een BEETJE denken aan een wedstrijd tussen Tipsa en Gonzalez op Wimbledon vorig jaar. Zeiden we ook allemaal dat Gonzo hem wel zou winnen in de vijfde, werd het toch nog 8-6 voor Tipsa.
Tja, maar om nou Gonzo en Federer met elkaar te gaan vergelijken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
federer mag erg blij zijn met zijn service anders had hij al verloren
Reply
4-4, nu moet het Roger!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:federer mag erg blij zijn met zijn service anders had hij al verloren
:lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Fysiek en mentaal is Federer ook beter...
mentaal weet ik niet hoor...tipsa is ook erg sterk mentaal
Tja, we zullen het zien. Het feit dat hij een paar 5-setters heeft gewonnen zegt niet alles natuurlijk.
nee maar ook in de games zelf. Breakpoint tegen blijft hij goed kalm. En hij is in staat boven zichzelf uit te stijgen dit soort momenten
Reply
Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:Het doet me een BEETJE denken aan een wedstrijd tussen Tipsa en Gonzalez op Wimbledon vorig jaar. Zeiden we ook allemaal dat Gonzo hem wel zou winnen in de vijfde, werd het toch nog 8-6 voor Tipsa.
Tja, maar om nou Gonzo en Federer met elkaar te gaan vergelijken...
Maar de wedstrijden tonen wel overeenkomsten :lol:
Reply


Forum Jump: