The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2008
kooltje Wrote:knap hoor...op 40-30 weer zo een punt afleveren
Hij serveert idd heel goed op de belangrijke momenten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:
Ad Wim Wrote:Ben benieuwd wat Rogers strijdplan nu is trouwens...
Volgens mij hoopt hij op fouten van Tipsarevic, maar dat is tevergeefs tot nu toe.

Dat denk ik ook ja, maar hij ziet toch ook wel dat dat niet werkt en dat hij zelf moet aanvallen?
Tja, we zitten eigenlijk allemaal te wachten op die game dat hij ze wel gaat maken, die kan toch niet uitblijven zou je, en misschien ook Federer, zeggen.
Reply
Het is wel vervelend dat Tipsa de hele tijd een game voorstaat, dan voel je de vermoeidheid minder, denk ik...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
omyaca Wrote:Dat denk ik ook ja, maar hij ziet toch ook wel dat dat niet werkt en dat hij zelf moet aanvallen?
Tja, we zitten eigenlijk allemaal te wachten op die game dat hij ze wel gaat maken, die kan toch niet uitblijven zou je, en misschien ook Federer, zeggen.[/quote]
Ik zit daar al heel lang op te wachten. Op 2-2 had het eigenlijk moeten gebeuren.

Maar ik moet misschien wel keihard afgestraft worden dat ik een keer Federer neem :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Deze game lagen er kansen, drie matige 2e services. Jammer Sad
Reply
En weer een hele sterke game. Niet uit het veld laten slaan door dat goede punt van Tipsa. Nu dit doortrekken. En hopen op 2e services... [-o<
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En WEER dat eerste punt niet!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Twee 2e services, daar moet je er gewoon zeker 1 van winnen :x
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tipsa duidelijk mindere service nu, wellicht vermoeidheid. In de rally nog steeds wel goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En hij forceert 2x, weer 30-30...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom op met die service!
Reply
En dan serveert ie opeens wel goed, zo frustrerend :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jezus, 2x de netband in zo'n game, DAT MAG NIET!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heb toch het idee dat Tipsa langzamerhand iets aan het verzwakken is. Al speelt hij eigenlijk nog steeds fenomenaal :wink:
Reply
Monaco wint trouwens de eerste set met 6-3 van Berdych :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dacht dat jij weg moest Ad :wink:
Reply
kom op TIPSA!!!!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
omyaca Wrote:Heb toch het idee dat Tipsa langzamerhand iets aan het verzwakken is. Al speelt hij eigenlijk nog steeds fenomenaal :wink:
Ik ook, zeker qua service. Maar ook in de rally slaat af en toe een hele vertragende bal.

Federer oogt nog helemaal fit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
omyaca Wrote:Dacht dat jij weg moest Ad :wink:
NU dus... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En WEER een kans voor Roger op dat eerste punt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer speelt stukken beter in zijn eigen servicegames. :wink:
Reply
En WEER 2 2e services en weer 30-0, dat moet toch gewoon beter?! Vooral die kansloze return op 15-0...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer nu met 2 hele sterke punten naar 40-30. Oppassen!
Reply
Paar goede punten nu, maar dat is te laat. Zet hem eens echt onder druk!

Ik ga nu!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
shit deuce na 40-0
Reply
Kom op Tipsa!
Reply
gvd...daar gaat ie
Reply
geweldig punt!!
Reply
Fantastisch, wat een lef! =D>
Reply
wat een geluk...kut federer
Reply


Forum Jump: