The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2008
dit gaat goed nu. 3-0 nu.

zie nu pas dat nalbi-jfc wel heel belangrijk wordt morgen. had niet beseft dat jongens als kool en scholten gewoon jcf hebben en nu al een goede week draaien. als hun jcf mijn enige troefje nalbi er nog uit tikt ga ik een enorme achterstand oplopen met 't eerste toernooi van dit jaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
oei hewitt mist een 0-40 om op 4-0 te komen. dat moet je tegen marcos niet doen op de AO.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Baghdatis blijft veel fouten maken, hoor. Die gast loopt dropshots te slaan die gewoon laag in het net terecht komen, wat een drama.
Reply
En 5-1 Eiwit =D>

Ben benieuwd of hij het Djoko lastig kan maken. Hij zal hem niet verslaan, maar heeft wel het spel om hem flink pijn te doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
en dan weer 0-40 als hewitt voor de wedstrijd serveert. blijft toch een gekke pot.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
en de break terug
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wel knap dat Hewitt dit (waarschijnlijk) gaat winnen.
Wel raar eigenlijk dat hij maar een keer gekozen is. Heb hem lang overwogen, maar was weinig overtuigend in de voorbereiding en hed Safin hier in gedachte...
Zou hij een kans hebben tegen Djoko?
Ik zou zeggen van wel, hij speelt voor eigen publiek en vorig jaar had hij ook veel kansen tegen Djoko op Wimbledon, en dit is toch een mooie opsteker voor hem. Maarja, Djoko is wel erg goed bezig dit toernooi.
Reply
Zoals ik al zei, ik denk dat hij hem pijn kan doen, maar niet zal winnen. Djoko is toch wel echt goed, al vind ik deze aankomende overwinning van Hewitt wel sterk. Denk wel dat het een lange 4 of 5-setter kan worden, omdat er lange rally's zullen komen, maar Djoko gaat winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
djoko simpel in 3 natuurlijk. hewitt heeft juist niet de wapens om hem pijn te doen. net als dat hij federer nooit kan pijn doen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
en weer een bp voor marcos. 't moet natuurlijk niet vanaf *5-1 5-4* worden hier.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:djoko simpel in 3 natuurlijk. hewitt heeft juist niet de wapens om hem pijn te doen. net als dat hij federer nooit kan pijn doen.
Ik zeg ook niet dat hij de wapens heeft om hem pijn te doen. Tenzij je degelijkheid en mentaliteit een wapen noemt. Djoko is niet iemand die met korte punten iemand van de baan rost. Hij zal lange rally's moeten spelen tegen Eiwit en dat kan heel zwaar worden fysiek en mentaal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Achja, Hewitt vindt het nog niet laat genoeg, nog maar even een 5e set dan?
Reply
Kijk, dat bedoel ik dus al met kijken of Eiwit een voorsprong vast kan houden. Terugkomen is leuk, maar afmaken is een tweede Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geweldig dit Big Grin
Reply
Toch raar dat ze zolang doorspelen. Ze kunnen dan misschien wel uitslapen, het blijft toch een groot nadeel als je om 4 uur 's nachts nog staat te tennissen...
Reply
Inderdaad. VOordat je weer in je hotel bent is het 7 uur 's ochtends of zo. Dan is je hele slaapritme naar de klote...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Van 5-1 naar 5-5 trouwens, dit ga je toch niet menen?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Grote kans dat het nu gewoon 7-5 wordt. Hewitt is gewoon een rare.
Reply
Ik vind het juist opvallend dat Baghdatis wel zo vaak gekozen is. Hele lastige loting en niet bepaald goedkoop...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
TB, pak die gewoon man!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik vond het ook opvallend dat Baghdatis zo veel is gekozen. Moeilijke loting en niet de goedkoopste die 30 punten kan halen.
Reply
Hewitt op **4-3 en dan meteen de mb weer inleveren. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Van 4-2 naar 4-4, kom op nou eens man!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nog een minibreak, JEZUS!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
en 4-5**. ](*,)
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
DIT MEEN JE TOCH NIET?! :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kutzooitje, nu wint die Cyprioot hem ook nog
Reply
Hewitt geeft dus gewoon een *5-1 in de 4e set weg! :eeeek:

Die Baghdatis is onvoorstelbaar op de AO!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En we gaan beginnen aan set nummer 5 :Big Grin ....om 03.45 in de nacht :lol:
Reply
En wat gaan ze daar nu doen? Die ene set doorspelen of gaan ze die morgen spelen? hoelaat is 't daar inmiddels?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: