The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2008
Mooi verslag jongens.

Maar wat is die Tsonga goed zeg. :eeeek: Qua postuur en tennis doet hij denken aan Safin in z'n beste dagen.
Reply
wat ik al voorspelde gebeurd. youzhny blijft bij in de 3e. zometeen is de 1e kans raak en kantelt de wedstrijd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie: Zegt toch al genoeg wat je zegt. "Youzhny blijft bij!"... dramatisch Undecided
Reply
pfff die tsonga is wel heel ziek bezig zeg op t moment. zielig voor youzhny is bijna niet tegenop te tennissen
Reply
mazzelaar, netbal om niet gebroken te worden.
Reply
Ai, ik kom terug en ik zie Tsonga een bp voor de beslissing missen. Maar het kan nog steeds! Allez Jo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik vind Tsonga nu helemaal niet zo goed spelen, allebei niet. Ze staan er ook bij alsof ze al 5 uur op de baan staan, tempo ligt niet bepaald hoog...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie: 2 slechte games in de hele wedstrijd, niet meteen zo dramatisch doen Ad! Wilfried speelt gewoon super!
Reply
hehe ik had t idd beter niet kunnen zeggen, niveau opeens stukje lager.
Reply
Ik doe helemaal niet dramatisch, ik oordeel over wat ik zie. Ik kijk vanaf 2-2 en ik vind het niet zo goed als jullie zeggen.

Maar ik zie nu wel dat hij nog geen bp tegen heeft gehad :eeeek: =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat is die Youzhny fanatiek trouwens, hij gelooft er dus blijkbaar nog in, terwijl hij gewoon totaal kansloos is tot nu toe... :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja oke, maar laat Youzhny deze set niet winnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie:Nee, als Youzhny deze set wint komt CC weer online :wink:
Reply
Haggie: Het nivo wordt er idd niet beter op bij Willie. Maar nog steeds goed genoeg!
Reply
Haggie: 1.87m en 90kilo.. en nog verrekte snel... die Willie..
Reply
Youzhny is ook gewoon echt heel matig :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie: Zag je dat laatste punt Ad? Heerlijk tennis toch of niet dan? Zo ging het tot zover de hele wedstrijd....
Reply
Dat laatste punt was inderdaad mooi, leek een beetje op Tipsarevic.

Nu breaken Jo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie: "Die reclame van Eurosport van Nadal, "who's next?"..... WILLIE NATUURLIJK.... Undecided
Reply
Nu hopen dat Tsonga geen dikke arm krijgt [-o<
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Oke, 1-0 met een 2e service, mooi!

Nu 1 mb pakken!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dat is er al 1!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Aaaaaah, op de lijn die half volley Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij moet wel eerste services gaan slaan :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff, wel 3-2, maar sla nou eens 1e services, daar win je alles op!

Youzhny geeft het wel weg zeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
4-2, allez!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Youzhny maakt gewoon veel te veel fouten, de hele set al. Willie dwingt het ook wel vaak af hoor, maar toch.. Ik baal hier gigantisch van. Niet willie, maar Youzhny is degene die Nadal kan verslaan..
Reply
Vamos Rafa!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Geen enkele 1e service nog deze TB...

Maar wel 5-3!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoe kun je nou geen 1 1e service slaan in de hele TB?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: