27-06-2005, 03:17 PM
Mac, je mag ze niet dwingen cq. mishandelen om een eizoenskaart te kopen.
Oh, my god, we bought Kenny!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Hattrick
|
27-06-2005, 03:17 PM
Mac, je mag ze niet dwingen cq. mishandelen om een eizoenskaart te kopen.
27-06-2005, 03:18 PM
60 ??? ... whaahaa ... ben benieuwd hoeveel er dan donderdag bij komen (of af gaan natuurlijk)
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
27-06-2005, 03:22 PM
whehehe aah heerlijk zo'n stelletje goedgelovigerds
loop jullie btje te fokken gewoon 6 erbij vandaag
27-06-2005, 03:29 PM
=D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
27-06-2005, 03:30 PM
Oké, dus ook nooit meer Mac geloven.... :wink:
27-06-2005, 04:01 PM
Mac Wrote:whehehe aah heerlijk zo'n stelletje goedgelovigerds pfffffffffffffff.... dit is het voetbal-forum niet ...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
27-06-2005, 04:07 PM
whehehe ach hier mag ook af en toe wel gelachen worden hoor
27-06-2005, 05:05 PM
Box Brother Wrote:Aangezien ik in het trainingstopic geen antwoord kreeg post ik het hier nog maar een keertje.....Hattrick Wrote:Felix Pastoor (38589193) Hattrick Wrote:27-06-2005 Verkocht Felix Pastoor aan The Real Winner 3 249 000 â⬠14 870 2,5 was dus iets te laag ... Hij is verkast naar een nederlandse IVe-klasser die altijd 3-5-2 speelt en hoogstwaarschijnlijk PM traint. Dit betekent dus dat ie nog doorgetrained gaat worden ... kan nog leuk worden...
27-06-2005, 05:46 PM
twee nieuwe aankopen:
Erik Sörensson TSI = 18 040, 21 jaar, goed in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Krachtig] Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: slecht Vleugelspel: zwak Verdedigen: wereldklasse Scoren: zwak Spelhervatting: slecht Huberto Romero TSI = 15 950, 21 jaar, slecht in vorm Heeft slecht ervaring en is een zwak leider Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: matig Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: zwak Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
27-06-2005, 06:18 PM
27-06-2005
Bomberos FC heeft 220 000 â⬠geboden voor Shu Hann-Lim en nam de leiding bij het bieden. De deadline ligt op 27-06-2005 om 18:56. yeaaaaah ik krijg ook weer caashhhhh
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
27-06-2005, 06:19 PM
Das geweldig.....meestal krijg je vrijdags er evenveel bij..
:lol: :lol: :lol: das een lekker extraatje
27-06-2005, 06:44 PM
Lekkere aankopen Piter.... Winger is wel zeer laag wereldklasse (net gepopt denk) ivm zijn tsi, maar zeer keurige aankopen....
Dat kan ik nog (net ff) niet bekostigen... :wink:
27-06-2005, 06:46 PM
Lance Wrote:Marshall Wrote:Dankzij een tip van Lance heb ik deze ochtend nog heel even kunnen participeren in een totale bidwar bij een team die van verdedigen overschakelt op Passingtraining en zijn verdedigers dus de deur uit doet.... Ik heb nog de hand kunnen leggen op een form trainee die volgens eigen zeggen form +6 is: Ja, toen ik heel even tijd had (tijd gemaakt) heb ik binnen 5 minuten alle deadlines nagekeken en bijna allemaal lagen ze al boven mijn budget. Deze zat nog op een normaal bedrag voor een form. verd. Helaas werd er nog 2 maal in de laatste seconden geboden waardoor ik 6 minuten langer on line moest blijven maar a la! Hij is binnen en begint over enkele weken aan zijn training! Piter Wrote:twee nieuwe aankopen: Ja hoor, ik train verd en verwacht eindelijk na dit seizoen mijn eerste wereldklasse verdediger en meneer hier koopt er gewoon effetjes eentje... Moet wel zeggen dat dit een verdediger zou zijn die ik nooooooit zou hebben gekocht, of je moet er een soortgelijke verdediger (technisch) bij kunnen halen...
27-06-2005, 07:10 PM
27-06-2005 bocastarz pedaleta racing 240 000 â⬠1 720
27-06-2005 Je hebt een speler verkocht en 218 400 â⬠ontvangen toch wel aardig weer
27-06-2005, 11:32 PM
Maxim Avidan (60454271) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
22 jaar, matig in vorm, gezond Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider. Nationaliteit: Israel Total Skill Index (TSI): 3 340 Loon: 3 504 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: bocastarz Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: rampzalig Keepen: goed Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos de nieuwe keeper van de bocastarz nog geen ervaring, amar in goed vorm goed voor 3.5 ster
27-06-2005, 11:33 PM
Voor 111k is het een zeer nette aankoop. Aangezien hij halverwege zijn stat zit. Hier kan ik hem wel uitbeelden =D>
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
28-06-2005, 08:54 AM
hattrick Wrote:Op dit moment aan de gang in Hattrick: Typisch... en toch moet je altijd even kijken :lol:
28-06-2005, 10:38 AM
Marshall Wrote:hattrick Wrote:Op dit moment aan de gang in Hattrick: Oh, absoluut, ik zie die mededeling toch wel zo'n 30x per week .
28-06-2005, 02:08 PM
Moet je bedenken dat ik het dus kut vind dat ik niet kan inloggen :p
28-06-2005, 02:17 PM
Vanmorgen nog even ingelogged, de geblesseerde wonderbaarlijke keeper Mossander te koop gezet en een wissel-aanvaller.
Vrijdag voor de laatste keer inloggen om de training te zien, opstelling maken en een keeper aan te schaffen. Kortom: Wie wil vanavond rond 22:00 het wedstrijdverslag, de stats en de sterren van Mkks F.C. hier even op forum klappen? bvd Mukkus
28-06-2005, 02:20 PM
Net even op school ingelogd om een friendly voor Depor te regelen en zie hier ... Depor gaat naar Brazilie.... toch wel grappig.
28-06-2005, 02:49 PM
Als niemand ze dan nog erop heeft gezet, dan plaats ik ze wel voor je Mukkus!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
28-06-2005, 03:12 PM
Thanks, Anti. Graag per speler het aantal sterren i.v.m. mijn excel-administratie.
Please? [-o<
28-06-2005, 03:42 PM
Lol... houd je de sterren per speler bij? Wat brebgt dat nou voor meerwaarde met zich mee?? Ratings per linie houd ik netjes bij net als wat ik gespeeld heb (AIM, MOTS etc) zodat ik de verschillen kan zien... Maar sterren?
Enne Mukkus, die sterren kun je toch ook gewoon na zondag updaten in je excell sheetje?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
28-06-2005, 03:54 PM
Marshall Wrote:Lol... houd je de sterren per speler bij? Wat brengt dat nou voor meerwaarde met zich mee?? Ratings per linie houd ik netjes bij net als wat ik gespeeld heb (AIM, MOTS etc) zodat ik de verschillen kan zien... Maar sterren? Ik wil niet alleen weten hoe mijn spelers als team presteren, maar ook individueel. Zo heb ik een winger met o.a. redelijk passen, die 3* haalde. Deze week staat ie naast een IM met ook redelijk passen. Ik wil weten of dat invloed heeft en of dat in de sterren zichtbaar is. En het is gewoon leuk.
28-06-2005, 05:19 PM
mukkus, dat kan je wel gewoon zelf zien ja, als je niet bent ingelogd. Nederland>zoeken>etc
28-06-2005, 05:46 PM
Nou dacht Vietjes dat ie van het weekend een YP had met hoge TSI, moet je dit even zien :eeeek: (van het Hattrick forum geplukt)
Menno Bleijenberg (69359149) 18 jaar, redelijk in vorm, gezond Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 6 830 Loon: 1 233 ââ¬/week Eigenaar: TM-Football-club Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: goed Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: goed Scoren: goed Spelhervatting: matig
28-06-2005, 10:34 PM
Hattrick is weer online. Alleen loopt de transfer van min topwinger Howell om 01.15 uur af. Hopelijk krijg ik dan ook nog een bidwar. Prijs staat nu op 2,9 miljoen. Ik hoop minimaal 3,3 mil te vangen.
Hier stond iets veel te lang.
28-06-2005, 11:13 PM
Piter Wrote:mukkus, dat kan je wel gewoon zelf zien ja, als je niet bent ingelogd. Nederland>zoeken>etc Thanx, Piter. Dat kan inderdaad wel bij wedstrijden. Het kan helaas niet bij de spelerspagina's. D'r staan twee spelers op de TL, zodra ik op hun naam klik...........sessie timeout.
28-06-2005, 11:17 PM
Fuck, fuck, fuck....
Mkks F.C. is niet meer..... Ik had nog 2 logins over, download een programma 'HT-ratings calculator' en bij installatie begint dat programma in te loggen in Hattrick. Dus, Mukkus geen logins meer.......failliet. Ontzettende EB, dat ik ben! Dat wordt een nieuw team aanvragen in divisie XI.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|