The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Feyenoord-Az
K - Henk Timmer
V - Theo Lucius
V - Serginho Greene
V - André Bahia
V - Tim de Cler
M - Jonathan de Guzman
M - Denny Landzaat
M - Giovanni van Bronckhorst
A - Lee Chun Soo
A - Michael Mols
A - Roy Makaay

K - Boy Waterman
V - Milano Koenders
V - Kew Jaliens
V - David Mendes da Silva
V - Sebastien Pocognoli
M - Ruud Vormer
M - Mounir El Hamdaoui
M - Demy de Zeeuw
M - Moussa Dembélé
A - Ari
A - Graziano Pellè
Make tea, not war
Reply
AZ met 4 aanvallers......meer aanvallers, meer kansen op een goal?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
0-1 Pelle Dead
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Hmmm....gunstig.
Reply
1-1 Gio
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
en 2-2 Bahia en El Hamdaoeioeioeioei
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ben we benieuwd hoe AZ speelde, waf?? 2-2 beetje terecht?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Ben we benieuwd hoe AZ speelde, waf?? 2-2 beetje terecht?

feyenoord begon voor de 5de wedstrijd achtereen nerveus. de laatste 3 wedstrijden (incl gisteren) kon het in de tweede helft opeens wel, ik snap daar werkelijk helemaal niets van.

az was beter de eerste helft (net als bij psvee, twente en grun het geval was) maar kreeg via pelle eigenlijk maar 1 echte kans. ik vond pelle wel goed spelen trouwens, het is een grote gozer die je goed met een man in zijn rug kan aanspelen. el hamdaoui speelde daar achter en eigenlijk vond ik hem de man van de wedstrijd. die goal van pelle was uiteraard hands, maar toen ik het terug zag op tv kon ik er mee leven dat die goal goedgekeurd werd (hoewel blom en zijn grens uberhaupt geen hands hadden gezien 8-[ )

tweede helft was feyenoord weer beter (net als tegen twente en grun)en gelukkig viel die 1-1 snel. er werd niet echt doorgedrukt, met name door slordigheid, te graag willen denk ik. az speelde natuurlijk vrijuit (niks te verliezen) en kreeg ook kansen. voor de neutrale supporter misschien leuk, ik vond het wel frustrerend.

demi de zeeuw zei dat az feyenoord in de1ste helft helemaal zoekgespeeld was. het enige dat hij van zijn trainer leert is overdrijven denk ik. en dan van gaal die staat te janken dat de scheids zo tegen az was. had zeker ook niet gezien dat ze een goal maakten met de hand en dat mols toch eigenlijk een pingel verdiende.

al met al schieten we hier niets mee op. psvee is de grote winnaar. maar als je zowel in de kuip als in de aarsrena wint is dat natuurlijk geheel terecht.
Reply
El Hamdaoui en Pelle waren tegen Heerenveen dramatisch.

Hoe speelde Koenders?
Reply
Mukkus Wrote:El Hamdaoui en Pelle waren tegen Heerenveen dramatisch.

Hoe speelde Koenders?

die vond ik niet zo slecht als jij deed voorkomen. maar hij speelde tegen een dramatische lee.

beiden werden gewisseld in de rust.
Reply
Wat een geweldige snor had die Lee :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Hoe vond je de verdediging deze keer staan Waf? Wederom viel mij de zone-dekking op. Tegen 4 aanvallers is dat erg lastig zeker voor Lucius. Waarom nou geen korte dekking.
Verder was het echt schrijnend om te zien hoe Lee een opkomende De Cler verkeerd aanspeelde. Ipv de bal in de diepte te gooien speelde hij recht op de Cler af Undecided .
De Guzman stond weer eens te zwemmen aan de buitenkant maar kwam de 2e helft meer aan de bal en werd toen wel gevaarlijk. Landzaat is een goede aankoop. Iedere keer als hij in balbezit kwam werd er een fatsoenlijke aanval opgezet. Al met al haalt Feyenoord veel te weinig uit deze wedstrijd wederom door inzet gebrek in de eerste helft. Mols en Bronckhorst waren de eerste helft nog enigszins met de wedstrijd bezig .
Gezien die 4 100% kansen in de 2e helft moet je gewoon winnen.
Bij AZ speelde Pelle inderdaad erg goed. Hij schermde de bal goed af maar in de afronding is hij dramatisch. Dembele blijft een gevaarlijke speler. Erg snel met de bal aan de voet.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Hoe vond je de verdediging deze keer staan Waf? Wederom viel mij de zone-dekking op. Tegen 4 aanvallers is dat erg lastig zeker voor Lucius. Waarom nou geen korte dekking.
Verder was het echt schrijnend om te zien hoe Lee een opkomende De Cler verkeerd aanspeelde. Ipv de bal in de diepte te gooien speelde hij recht op de Cler af Undecided .
De Guzman stond weer eens te zwemmen aan de buitenkant maar kwam de 2e helft meer aan de bal en werd toen wel gevaarlijk. Landzaat is een goede aankoop. Iedere keer als hij in balbezit kwam werd er een fatsoenlijke aanval opgezet. Al met al haalt Feyenoord veel te weinig uit deze wedstrijd wederom door inzet gebrek in de eerste helft. Mols en Bronckhorst waren de eerste helft nog enigszins met de wedstrijd bezig .
Gezien die 4 100% kansen in de 2e helft moet je gewoon winnen.
Bij AZ speelde Pelle inderdaad erg goed. Hij schermde de bal goed af maar in de afronding is hij dramatisch. Dembele blijft een gevaarlijke speler. Erg snel met de bal aan de voet.

zonedekking was nodig. az speelde 4-4-2 met een ruit. lucius moest de opkomende pokonolie tegenhouden, en kon dus niet gaan mandekken. dan zou hamui in de zone duiden. ik vond dat de verdediging niet slecht stond, zoveel kansen kreeg az niet. probleem is volgens mij dat cler uit vorm is, er geen afspeelmogelijkheden zijn en de afvallende bal telkens niet gepakt wordt.

die pass van lee op de doorstomende cler was idd hilarisch, maar wel erg kut.

dembele vind ik wel goed, maar zo gevaarlijk vind ik hem niet in de wetenschap dat hij haast nooit scoort. het is een beetje een breier.

guzman stond niet op z'n eigen plek. op de flanken komt hij totaal niet uit de verf. ik vind wel dat hij zich altijd helemaal de teifes loopt, hij werkt gewoon hard en dat siert hem.
Reply
Guzman moet Pokijoling maar verdedigen als hij een keer mee opkomt. De 1-2 van Hamdaoui is gewoon een teken dat die zonedekking niet werkt tegen 4 aanvallers. Alles ging door het midden dus dan moet je niet met 2 backs gaan spelen.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Reply
Legion Wrote:Guzman moet Pokijoling maar verdedigen als hij een keer mee opkomt. De 1-2 van Hamdaoui is gewoon een teken dat die zonedekking niet werkt tegen 4 aanvallers. Alles ging door het midden dus dan moet je niet met 2 backs gaan spelen.

hoe kom je nou aan 4 aanvallers?
Reply
Pellegrino, Arie, Hamdawie en Dembele
(\__/)
(O.o )
(> < )
Reply
Legion Wrote:Pellegrino, Arie, Hamdawie en Dembele

dombele en hamui speelden op het middenveld als je het mij vraagt.
Reply
waf Wrote:
Legion Wrote:Pellegrino, Arie, Hamdawie en Dembele

dombele en hamui speelden op het middenveld als je het mij vraagt.

Dab had Bert meteen een back kunnen wisselen.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Reply
Gaat hofland weer spelen zondag? En wat is er eigelijk uberhaupt met hem aan de hand?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Gaat hofland weer spelen zondag? En wat is er eigelijk uberhaupt met hem aan de hand?

kort gezegd; hij was geblesseerd en presteerde kut.
Reply
waf Wrote:
harry_bierdop Wrote:Gaat hofland weer spelen zondag? En wat is er eigelijk uberhaupt met hem aan de hand?

kort gezegd; hij was geblesseerd en presteerde kut.

Gelukkig heeft hij zich tegen Ajax herpakt.

:wink:
Reply

Forum Jump: