Threads: 5
Ajax in het begin wat beter, daarna wat meer dreiging van PSV... Ajax de beste kans met Suarez die opdook voor Gomes maar de bal naast mikte... Ajax probeert het spel te maken en vanuit achterin op te bouwen, PSV ramt naar mijn mening achterin de bal maar een btje weg op goed geluk... Dszudzak nauwelijks gezien maar maakt wel een knappe goal...
Threads: 114
Hmmm.....ongunstig.
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 131
0-2 Bakkal
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Threads: 131
En afgelopen. Zo, PSV wordt kampioen dus.....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
PSV'ers proficiat, erg slim gespeeld 2de helft, zelf geen flikker meer doen en Ajax laten ploeteren, zelf 1 kans 1 goal... Ik vind het laf en kampioen onwaardig maar ze pakken er wel de meeste punten mee blijkt maar weer... Competitie lijkt me nu wel gespeeld, 8 punten is een erg groot gat..
Ik vond Davids trouwens de slechtste man op het veld... Hij werkt wel hard maar is super onrustig aan de bal, verdedigend is ie steeds een stap te laat en moet hij vaak onnodige overtredingen maken... De rode kaart was volledig terecht en hij had um 5 minuten eerder al moeten hebben na de schandalige overtreding op Farfan... Erg dom, twee van zulke acties in een wedstrijd die al gespeeld was en waar geen eer meer aan te behalen was.. Aanvoerder onwaardig.. Misschien niet slecht dat hij er tegen Feyenoord niet bij is... Verder bracht Suaréz vrij weinig, gaf Silva vaak slechte ballen of verloor knullig de bal... Die heeft zijn draai niet direct gevonden maar zal nog tijd nodig hebben... Perez ook vrij onzichtbaar, achterin staan op dit moment de beste spelers met Vermaelen, Vertongen en Heitinga...
Threads: 97
Wat een tyfuszooi! Je weet van tevoren dat het zo gaat en het gaat ook altijd zo tegen dat kut-psv! Als je een keer had willen winnen, had je het vandaag moeten doen, verdomme. Maar echt goed was het niet en Ajax verdiende ook niet echt de overwinning, speelde slordig en paniekerig. Maar PSV was ook niet goed en verdiende het eigenlijk ook niet. Wel hoog tempo en sterk aan de bal, maar niet echt gevaarlijk. Ajax twee keer een kwartier een goede fase waarin je gewoon móet scoren. 4 100% kansen, daar moet je er gewoon 1 of 2 van maken. PSV anderhalve kans en 2 goals. Dodelijk effectief en dat is ook een kwaliteit. Ajax achterin bijna de hele wedstrijd goed, maar vooral aan de zijlijn. Vooral bij de goal van Doedelzak stond iedereen te kijken...
En inderdaad schrijnend om te zien hoe Davids het niveau gewoon niet aan kan. Ik mis hem niet zondag. Laat Lindgren maar excelleren en daarna in de basis starten.
Godver, weer een seizoen toekijken, wat een tegenvaller :x :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 27
Volgend jaar betalen we weer 25 euro meer voor de seizoenskaart, omdat we dat seizoen ECHT kampioen worden en het geld nodig is voor de CL, bla bla... Heerlijk om zo'n k*#*&#$brief er nog eens bij te pakken....
Nu morgen nog even een dozijn kuffourtjes halen, en we kunnen volgend jaar met ADO voor het kampioenschap ballen, in de eerstedivisie !
Weggooiers...
Threads: 312
Weinig af te dingen op de overwinning van PSV.
Gewoon zeer effectief.
Suarez moet natuurlijk de 1-1 maken en dan wint PSV niet, maar dat is het verschil tussen winnen en verliezen; de kansen afmaken.
Lekker slimme actie overigens van Davids...
The great old Ludwig von...
Threads: 12
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Threads: 0
Effectief, onverdiend, efficient, zakelijk.... Allemaal gelul; PSV speelde rustig en geroutineerd, Ajax als een stier met een rode lap voor ogen en ongecontroleerd. Allen Suarez was echt gevaarlijk aan Ajax-kant (goede speler, dat zeker; bij tweede kans komt de bal wel erg dicht bij buitenspel staande Huntelaar in de buurt....) Combinaties bij PSV lukten aardig, de bal ging prima rond alleen werden er geen kansen gecreeerd. Het probleem was dat Lazovic overal was, maar niet voor het doel. Begrijp me niet verkeerd, Lazo heeft een prima wedstrijd gespeeld maar als er dan een voorzet kan komen van de zijkanten is er niemand om de bal binnen te werken.
Bakkal, Mendez, Simons, Kromkamp, Lazovic, Dzsudszsak, Gomes, Salcido & Marcellis haalden allemaal een dikke voldoende. Niet echt uitmuntend, maar wel voldoende. Prima wedstrijd gezien van PSV.
Hopen dat er geen gekke dingen gedaan worden morgen op de transfermarkt. Flink carnaval vieren en na een ritje op de platte kar de play-offs aan de zijlijn aanschouwen: op naar de vierde titel op rij!! =D>
Threads: 22
Zat in het stadion....was te triest voor woorden. Vooral heb ik me kapot geirriteerd aan die treurmuizen in vak 410, het "sfeervak" ik denk persoonlijk dat de plaatselijke pillenboer de griep had want er kwam niets uit, tenzij de F-Side ging zingen.
Over de PSV uitsupporters...niet alleen in Amsterdam is het sing when ur winning kolere...wel geinige liedjes.
Over het spel: Was gewoon drama, blijft me opvallen dat Davids en Rommendahl op hun mooie witte schoentjes meer op het gras liggen dan rennen. Vertonghen speelde een dijk van een wedstrijd, Vermaelen geblesseerd komt die &(^#$ Urby erin, die kan Farfan (wat speelde die beroerd trouwens) niet aan verliest knullig het duel en hij kan hem zo afspelen op Koevermans.
Het was slap, er zat geen voetbal in en als je 4 100% kansen mist dan moet je er minimaal 2 maken.
Dat Davids rood kreeg verbaasde me niets, die kan het niveau alleen nog maar met 1 wedstrijd in de week.
Huntelaar vond ik erg sterk spelen, hij won elk kopduel en was niet van de bal te krijgen, jammer dat Suarez er verder niets mee deed.
Gomes leek me altijd wel een aardige gast maar het is een bloedzuiger eerste klas wat een irritant figuur zeg. Al na 50 minuten begon die flapaap tijd te rekken, net doen alsof ie geraakt is etc. Goede keeper maar wat een hond is het.
Gefeliciteerd PSV'ers met de overwinning, was niet verdiend maar als je 2 goals uit 2 kansen maakt is het wel terecht.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Threads: 208
Ajax had op 1-0 moeten komen na een mooie aanval.... rest van 1e helft was PSV dreigender zonder heel gevaarlijk te worden. 2e helft moet AJax zichzelf verwijten dat het niet de 1-1 en dan mss wel de 2-1 maakt. Na de 0-2 was het wel gedaan. Ik vind het geen onverdiende overwinning iig. Niet verwacht, maar daarom mss wel mooier. 8 punten valt trouwens wel mee hoor. We hebben gekkere dingen gezien. Het kunnen zomaar nog maar 5 puntjes zijn na zondag.
Wat betreft Davids, echt ongelooflijk :eeeek: Waren gewoon aanslagen. Ik hoop op minimaal 5 wedstrijden voor zijn rode kaart en ook nog een dikke schorsing voor die aanslag op Farfan, maar daar zal wel niks mee gebeuren. Echt te triest voor woorden hoe ie gister te keer ging en idd Ajax aanvoerder onwaardig. Vuile hond is het gewoon, bah bah
We can't, can not get, we can not get enough!!
psv gewoon zakelijk en koel, anderhalve kans en 2 goals. Ajax 4 kansen alleen voor de keeper en 4x missen ( ook een kunst!), dan verdien je het zogezegd niet om te winnen.....
Helaas! Laten we nu zondag maar winnen en de rest verliezen, ik hoop zo dat we die stink plee offs missen...
Threads: 2
Kak aan dat schijtpleejesvee. Altijd (echt ALTIJD!) geestdodend afbraakvoetbal, hoe kun je daar in godsnaam fan van zijn! :eeeek: Worden ook nooit gave wedstrijden tegen zo'n pleurisploeg, ik weet nu al dat Ajax-feinooit op zondag a.s. 100 x zo interessant voor elke Ajaxsupporter zal zijn, ook al verliest Ajax. De animo op de tribunes in de ArenA voor Ajax-feinooit is ook niet te vergelijken met die voor Ajax-psv.
Nu al zin in zondag! Supersunday, want dan is het de klassieker Ajax-feinooit!!! =D> =D> =D>
Oh ja, en nog wat andere wedstrijden waar geen hond in geïnteresseerd is (behalve de supporters van de desbetreffende clubs) zoals Heracles-NEC en az-psv.
Flixieluv Wrote:Kak aan dat schijtpleejesvee. Altijd (echt ALTIJD!) geestdodend afbraakvoetbal, hoe kun je daar in godsnaam fan van zijn! :eeeek: Worden ook nooit gave wedstrijden tegen zo'n pleurisploeg, ik weet nu al dat Ajax-feinooit op zondag a.s. 100 x zo interessant voor elke Ajaxsupporter zal zijn, ook al verliest Ajax. De animo op de tribunes in de ArenA voor Ajax-feinooit is ook niet te vergelijken met die voor Ajax-psv, met die zouteloze flutbrabo's heeft gewoon niemand wat.
Nu al zin in zondag! Supersunday, want dan is het de klassieker Ajax-feinooit!!! =D> =D> =D>
Oh ja, en nog wat andere wedstrijden waar geen hond in geïnteresseerd is (behalve de supporters van de desbetreffende clubs) zoals Heracles-NEC en az-psv.
We weten dat er maar 1 echte klassieker is! Maar wat laat je hier kennen zeg, maar laat die frustraties maar lekker lopen :-({|=
Threads: 78
Flixieluv Wrote:Kak aan dat schijtpleejesvee. Altijd (echt ALTIJD!) geestdodend afbraakvoetbal, hoe kun je daar in godsnaam fan van zijn! :eeeek: Worden ook nooit gave wedstrijden tegen zo'n pleurisploeg, ik weet nu al dat Ajax-feinooit op zondag a.s. 100 x zo interessant voor elke Ajaxsupporter zal zijn, ook al verliest Ajax. De animo op de tribunes in de ArenA voor Ajax-feinooit is ook niet te vergelijken met die voor Ajax-psv, met die zouteloze flutbrabo's heeft gewoon niemand wat.
treurmuis :crazy:
Make tea, not war
:-k OK, dat stukje over "zouteloze flutbrabo's" gaat wat te ver. Ik zal 'm editten. Maar de rest blijft onverkort van toepassing! :razz:
Wat ik niet begrijp is dat je supporter van zo'n arrogante club met zulk bioscooppubliek kunt zijn!
Wat een onzin zeg....
Threads: 31
Ad Wim Wrote:En waarom houden jullie nu opeens niet meer de nul?! Marcellis erin geknald en 3x niet de nul tegen Excelsior, Sparta en VVV #-o
Ad! Had je gister weer Marcellis?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Ekslem Wrote:Wat ik niet begrijp is dat je supporter van zo'n arrogante club met zulk bioscooppubliek kunt zijn!
Wat een onzin zeg.... 
Hoezo begrijp je dat niet? Alleen al het feit dat Ajax (in de regel) mooi, aantrekkelijk en in ieder geval aanvallend voetbal (dit in tegenstelling tot psv) speelt rechtvaardigt zoiets!
Threads: 76
Flixieluv Wrote:Kak aan dat schijtpleejesvee. Altijd (echt ALTIJD!) geestdodend afbraakvoetbal, hoe kun je daar in godsnaam fan van zijn!
En nog maar mekkeren en huilen en zeuren en janken als 3/4 van nederland blij is als Ajax uit Europa vliegt of gewoon überhaupt een hekel heeft aan treurige neuzenvolk.
Wat ben jij een zielige triest neusje zeg, m'n ballen liggen hier naast de stoel van het lachen
Alleen al door die 1e uitspraak van je, zo'n instelling, dan ben je NOOIT een winnaar. Never nooit niet!
(sorry voor, 1 van de weinige, goeie neusjes zoals Fab.)
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Threads: 325
whahahaha meesterlijk die reacties hier. Wekelijks worden dit soort opmerkingen over Ajax gemaakt (kutpubliek, waar is dat mooie voetbal nou, kutclub, vreselijke sfeer etc etc) en dan hoor je niemand en nu zitten al onze moraalridders opeens op de kast. Ik wacht op de eerstvolgende belangrijke wedstrijd die ajax verliest en dan verwacht ik jullie allemaal weer te zien om dergelijke opmerkingen tegen ajax ook te veroordelen.
Mac Wrote:whahahaha meesterlijk die reacties hier. Wekelijks worden dit soort opmerkingen over Ajax gemaakt (kutpubliek, waar is dat mooie voetbal nou, kutclub, vreselijke sfeer etc etc) en dan hoor je niemand en nu zitten al onze moraalridders opeens op de kast. Ik wacht op de eerstvolgende belangrijke wedstrijd die ajax verliest en dan verwacht ik jullie allemaal weer te zien om dergelijke opmerkingen tegen ajax ook te veroordelen.
Ik praat voor mezelf. Ik praat zo niet over Ajax of welke andere club dan ook. Het zal me jeuken. Ik kan het ook niet begrijpen dat sommigen een grotere hekel aan een andere club lijken te hebben dan dat ze hun eigen club supporteren. Als dat respetloze geneuzel altijd naar elkaar toe, bah. En ja.......... noem me maar een moraalridder en nee, ook ik ben geen heilige. Maar het zal me verder worst zijn allemaal!
Ik zeg ALAAF :8:
harry_bierdop Wrote:(sorry voor, 1 van de weinige, goeie neusjes zoals Fab.)
:cry:
Threads: 76
harry_bierdop Wrote:goeie neusjes
die bestaan niet! :razz:
gelukkig ken ik flix en weet ik dat hij hier bewust een beetje blaat, dus ik hoef me er niet aan te ergeren. ik ga binnenkort gewoon weer even een kwartiertje op hem zitten.
Threads: 40
Ik ben een beetje teleurgesteld, ik dacht dat je mij toch wel mocht?
May The Schwartz Be With You
waf Wrote:harry_bierdop Wrote:goeie neusjes
gelukkig ken ik flix en weet ik dat hij hier bewust een beetje blaat, dus ik hoef me er niet aan te ergeren. ik ga binnenkort gewoon weer even een kwartiertje op hem zitten.
:
SCHANDALIG!!!!
Quote:Twee duels schorsing voor 'niet slimme' Davids
31 januari 2008
Ajax kan de komende twee wedstrijden niet over Edgar Davids beschikken. De middenvelder is voor drie duels, waarvan één voorwaardelijk, geschorst. Hij krijgt de straf vanwege zijn rode kaart in de wedstrijd tegen PSV van woensdagavond (0-2).
Davids beging in de topper tegen de regerend landskampioen in de slotfase een forse overtreding op Edison Mendez, die door arbiter Wegereef bestraft werd met een directe rode kaart. "Niet slim", zo oordeelde coach Adrie Koster na afloop. Door deze schorsing mist Davids de wedstrijden tegen Feyenoord en Roda JC.
Threads: 103
2 aanslagen=4 wedstrijden (minstens).
En de band mag weer naar Huntelaar.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
waf Wrote:harry_bierdop Wrote:goeie neusjes
die bestaan niet! :razz:
Auw bij voorbaat!
:lol:
|