31-01-2008, 10:20 AM
Ben ik niet door? Ik eis een hertelling!
Ik gaat lekker weer wat buitenlanderts uitnodigen.
Oh, my god, we bought Kenny!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
SD-Cup seizoen 16
|
31-01-2008, 10:20 AM
Ben ik niet door? Ik eis een hertelling!
Oh, my god, we bought Kenny!
31-01-2008, 05:18 PM
Proficiat heren. Hier wééér een speler langdurig in de lappenmand. Een trainie ditmaal
Toch maar eens een paar fysio's aanschaffen. Maar als je constant al je doktoren nodig hebt........ :x
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
31-01-2008, 10:26 PM
Vietjes Wrote:Proficiat heren. Hier wééér een speler langdurig in de lappenmand. Een trainie ditmaal Sorry Vietjes, ik kon die Davids niet onder controle houden. Ik lijk Koster wel.
01-02-2008, 03:40 PM
Nog gefeliciteerd met de overwinning EB!
Wat een drama SD Cup zeg! Gewoon gedegradeerd naar CT. Nu moeten we die maar weer eens op mijn naam schrijven.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
01-02-2008, 07:07 PM
Kan je wel mooi de eerste worden die de CT-Cup 2x wint Anti! :wink:
01-02-2008, 07:11 PM
Uitdagingen: 1
Haastige Spoed Aanvangstijd: 06-02-2008 om 17:10 Speelterrein: "The Princess 182626 Friteuse", Bekerregels. Intrekken! Toch nog een halve finale SD-Cup in Friesland. Met borrelhapjes.
06-02-2008, 06:50 PM
ct-cup beide nog 0-0.
Niet gek met drie ploegen die op de counter loeren. Alleen de kooltjes zorgen voor wat vermaak bij het publiek. Zo lam als een balletje ging met een 5-2-3 ipv een 5-3-2 het veld in. Bang voor het middenveld van de Kooltjes...Maar nu staat de organisatie niet best bij Lennie. Twee spannende wedstrijden tot zover.... Sjeffer lijkt de finale te behalen bij de SD-cup met een 2-0 voorsprong na een half uur. Adder gaat gemakkelijk door naar de finale...na 35 minuten al 3-0
06-02-2008, 07:08 PM
3-0 bij rust, die lijkt in de tas. : Even de 2e helft nog standhouden!
Kooltje straft de verdediging van de Lamme Balletjes inmiddels ook af. Ik heb me laten vertellen dat de verslaggever van Bakke vs Lib inmiddels in slaap is gevallen. :wink:
06-02-2008, 07:34 PM
](*,) Gewoon geen tijd meer gehad de opstelling te veranderen!
Maar volgens mij ligt de bal al vanaf het begin van de wedstrijd op de middenstip... :roll:
Life's too short for dancing with fat chicks
06-02-2008, 07:50 PM
boeiende halve finale:
.De teams gingen met een 0-0 stand de rust in.Multiculto had met 53 procent balbezit een veldoverwicht. Multiculto had met 53 procent balbezit een veldoverwicht. De echte sterspeler van HIF was Sergio Salvador Escuder.Daarentegen speelde Mike van der Kolk enigszins teleurstellend.Pierce Gillilan was deze wedstrijd de beste speler van Multiculto.Meine Hofmeijer bakte er evenwel weinig van.De wedstrijd eindigde in 0-0. wat een sukkels!!!!!!!!! geen beker regels... Kooltjes door naar de finale!!! wie had dat verwacht....
06-02-2008, 08:01 PM
Ja en tegen wie moet kooltjes nu aantreden? Bakke en Lib hadden geen bekerregels
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
06-02-2008, 08:09 PM
#-o
Ook helemaal niet naar gekeken
06-02-2008, 08:51 PM
:lol:
Dom dit, zeg. Rematch? Of loting?
06-02-2008, 08:56 PM
Voorspelling Kroatie - Nederland doen we. Hopelijk lezen jullie dit nog. Ben nu de deur uit en lees vanavond laat graag jullie voorspellingen!
06-02-2008, 09:26 PM
Uitdagingen: 1
Sjeffer Utd Aanvangstijd: 13-02-2008 om 17:10 Speelterrein: Het Vinkennest, Bekerregels. Intrekken!
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
06-02-2008, 11:24 PM
Feli Kooltje, verdiende overwinning! =D>
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
06-02-2008, 11:26 PM
Sjeffer Wrote:Voorspelling Kroatie - Nederland doen we. Hopelijk lezen jullie dit nog. Ben nu de deur uit en lees vanavond laat graag jullie voorspellingen! 3-0 :wink:
06-02-2008, 11:27 PM
Lib Wrote:Sjeffer Wrote:Voorspelling Kroatie - Nederland doen we. Hopelijk lezen jullie dit nog. Ben nu de deur uit en lees vanavond laat graag jullie voorspellingen! Fout! Bakke naar de finale!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
07-02-2008, 12:00 AM
Feli Adder,
Verdiende overwinning, mooi uitgebalanceerd elftal heb je.
07-02-2008, 12:08 AM
Uitdaging accepted, eindelijk weer eens een match tegen Adder, en dan nog wel in de finale. Even de zoete herinneringen ophalen van de halve finale van de eerste CT-Cup:
FC Adder Amsterdam Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd (verborgen) Tactiek normaal Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek) Middenveld matig (hoog) Rechterverdediging redelijk (heel laag) Centrale verdediging redelijk (laag) Linkerverdediging matig (zeer hoog) Rechteraanval goed (laag) Centrale aanval matig (hoog) Linkeraanval zwak (hoog) Sjeffer Utd Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd normaal Tactiek normaal Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek) Middenveld slecht (zeer hoog) Rechterverdediging matig (hoog) Centrale verdediging matig (hoog) Linkerverdediging matig (hoog) Rechteraanval waardeloos (heel laag) Centrale aanval slecht (heel laag) Linkeraanval redelijk (laag) Uitslag toen: 1-2 :lol:
07-02-2008, 12:13 AM
Wat betreft Lib en Bakke: dan maar een mini-toto van de Eredivisiewedstrijden van vrijdag en zaterdag:
Twente - Heracles NAC - Utrecht PSV - Heerenveen Vitesse - Groningen Graafschap - Feyenoord Voorspellingen graag per PB mijn kant op, dan weten we zaterdagavond wie er in de finale tegen De Kooltjes mag ballen. Kooltje, hopelijk kun je even wachten tot zondag met het accepteren van de wedstrijd. Lib - Bakke overspelen is geen optie, anders is er geen ruimte meer voor de Super-Cup (week daarna begint de beker alweer).
07-02-2008, 12:32 AM
gefeliciteerd Sjeffer. Nette overwinning. Veel succes tegen Adder. Maak het hem maar zo lastig mogelijk.
Hier stond iets veel te lang.
07-02-2008, 08:12 AM
Die wedstrijd is wel 1 van mijn grootste( zo niet de grootste) teleurstellingen binnn ht....
Nu heb je een behoorlijk team neergezet, dus het zal een taaie wedstrijd worden.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
07-02-2008, 11:56 AM
Sjeffer Wrote:Wat betreft Lib en Bakke: dan maar een mini-toto van de Eredivisiewedstrijden van vrijdag en zaterdag:Ik zal keurig wachten...finale zal ik kansloos zijn tegen beide.
07-02-2008, 03:54 PM
Ik stuur ze op, Sjeffer. Tis allemaal een beetje een gegoochel, maar goed; hadden wij het maar beter moeten regelen :-k. Het is nu al een gedenkwaardige CT Cup :lol:.
Je wilt de toto hè, niet de uitslagen?
07-02-2008, 06:48 PM
Toto's ontvangen. Op 1 wedstrijd na hebben jullie dezelfde voorspellingen. :lol:
kooltje Wrote:Ik zal keurig wachten...finale zal ik kansloos zijn tegen beide. Even de underdog spelen... [-X Je speelt in ieder geval tegen een team zonder aanval, en met een manager die niet oplet bij uitdagingen. Wat mij betreft is Kooltje topfavoriet! :wink:
07-02-2008, 08:20 PM
Sjeffer Wrote:Toto's ontvangen. Op 1 wedstrijd na hebben jullie dezelfde voorspellingen. :lol: Zul je zien dat die wedstrijd net DAT gene word dat niemand hem goed heeft.
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
07-02-2008, 09:06 PM
bij gelijke voorspelling ct cup voor kooltje!!!
voorspellingen kunnen nu toch bekend worden gemaakt?!
07-02-2008, 11:16 PM
Idd, dat kan wel. De enige wedstrijd waar beide heren het niet over eens zijn, is NAC - Utrecht. Lib denkt dat NAC deze wint, terwijl Bakke het houdt op een gelijkspel.
Mocht Utrecht onverhoopt winnen dan doe ik gewoon een Oud-Hollandsche kop-of-munt... |
« Next Oldest | Next Newest »
|