The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

natte alie is met haar hol away
Vret Mien Gras Wrote:alleen hun naam heeft schade opgelopen, but who cares met miljoenen op je rekening!

Mwoah, het feit dat half Nederland je de grootste lul op aarde vindt en je overal waar je komt wordt nagekeken en uitgekafferd lijkt me geen plezierig vooruitzicht. Als je voor de rest van je leven gevoelens van afkeer oproept als je je aan iemand voorstelt... gezellig hoor... Confused
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:toch zou het zo zijn dat een radar alle bewegingen rond het water van aruba registreert. dan moet je zo'n bootje kunnen zien. hebben ze iemand betaald?

maar ze kunnen ook wat anders hebben gedaan. joran is uiteraard niet naar huis gelopen maar door zijn pa opgehaald. natte alie in de kofferbak, schoenen uit, anders komt er zand in de auto, en dan ergens heen.... er zullen toch wel plekjes zijn waar je haar kan verbergen of verbranden of begraven..

Die kofferbak hebben ze heus wel even bekeken, aangezien pa eventjes in z'n kladden was gegrepen op verdenking van medeplichtigheid - ben trouwens wel benieuwd op basis waarvan, want dat heb ik nergens kunnen lezen.

Wat ik meteen dacht bij dat telefoonverhaal gister bij P & W... die worldphones kun je alleen maar gebruiken met een CC... da's toch eenvoudig te checken?

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:alleen hun naam heeft schade opgelopen, but who cares met miljoenen op je rekening!

Mwoah, het feit dat half Nederland je de grootste lul op aarde vindt en je overal waar je komt wordt nagekeken en uitgekafferd lijkt me geen plezierig vooruitzicht. Als je voor de rest van je leven gevoelens van afkeer oproept als je je aan iemand voorstelt... gezellig hoor... Confused
Quote:J: Ik ben ergens waar niemand het weet en misschien moet ik Nederland wel verlaten.
Z: Wegens dreigementen?
J: Denk niet meer dat ik hier naar school kan.
Z: Euh... nee.
J: Nee, maar een hoop mensen zijn boos.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
waf Wrote:toch zou het zo zijn dat een radar alle bewegingen rond het water van aruba registreert. dan moet je zo'n bootje kunnen zien. hebben ze iemand betaald?
Zo'n radar detecteert echt niet alles wat beweegt in het water. Het detecteert motorboten en boten die zelf ook een signaal uitzenden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Treesong Wrote:Die kofferbak hebben ze heus wel even bekeken, aangezien pa eventjes in z'n kladden was gegrepen op verdenking van medeplichtigheid - ben trouwens wel benieuwd op basis waarvan, want dat heb ik nergens kunnen lezen.

ja das waar, dus dan zou je zeggen dat hij met een ander iemand dat lichaam versleept heeft. gek dat joran in de voorbankgesprekken heeft verklaard dat hij te voet naar huis is gegaan maar ook dat hij heeft geholpen het lichaam op die boot te leggen. of zou het zo zijn dat het maar een kwartiertje lopen was van de plaats waar het lichaam aan boord was gehesen?

Quote:Wat ik meteen dacht bij dat telefoonverhaal gister bij P & W... die worldphones kun je alleen maar gebruiken met een CC... da's toch eenvoudig te checken?

dat is gek idd, hij zegt dat hij geen cc heeft. misschien had hij een gestolen cc bij zich? mmmm lijkt er toch op dat hij dit verzonnen heeft.
Reply
dat zei hij idd, dat het maar 15 min lopen is naar zn huis vanaf dat strand.
Reply
Ad Wim Wrote:
Zo'n radar detecteert echt niet alles wat beweegt in het water. Het detecteert motorboten en boten die zelf ook een signaal uitzenden.

ik denk niet dat ze het met een roeiboot gedaan hebben. en ik denk ook niet dat je het risico neemt dat je gesignaleerd wordt. dat lichaam is gewoon aan wal, me dunkt.
Reply
Mac Wrote:dat zei hij idd, dat het maar 15 min lopen is naar zn huis vanaf dat strand.

volgens peter was het aanmerkelijk verder vanaf de vingerplaats.
Reply
Had die Joran nu wel een gsm bij zich die 45 minuten niet traceerbaar is geweest of ging het hier om Jaran zonder GSM. ALs het met is, is ie natuurlijk mee de zee op geweest!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
hij schijnt GSM bij zich gehad te hebben. Maar goed hij kan ook gewoon 45 minuten zn telefoon uitgeschakeld hebben gehad, of zn batterij leeg wardoor hij hem thuis pas weer aanzette aan de oplader, of een brakke telefoon die regelmatig uitvalt, of een brakke ontvangst waarbij je op het strand geen bereik hebt...of of of. Dat zegt mij niet zo heel veel iig dat die gsm 45 min niet traceerbaar was.
Reply
Kijk, hij opereerde natuurlijk niet in nuchtere toestand... dattie geen CC heeft, geloof ik niet. Dat soort gasten hebben altijd een CC, wrs één van pa, maar ze denken er natuuriijk niet aan om de CC records van die ouwe heer vannem even te checken. Feit blijft dat hij iemand heeft gebeld, per GSM of per World Phone. Dat moet toch na te gaan zijn?

Song of the decade:

Reply
Of hij heeft ff snel een e-meeuw gestuurd
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
rooksignalen terwijl hij het lijkt van natalee in de fik stak?
Reply
Of hij had de CC van Natje gebruikt
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Of hij had de CC van Natje gebruikt

Onmogelijk, mijn beste Watson... in geval van verdwijning is het natrekken van de CC gegevens één van de eerste dingen die ze doen.

Song of the decade:

Reply
hmm daar zit wat in Sherlock :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Misschien zijn ze naar de andere kant van het eiland gereden, alwaar ze stukken lichaam vanaf de rotsen in de aldaar bekende haaienvoederplaats hebben gesmeten.
Hierdoor zal er nooit meer een lijk zijn te vinden. Door de vele tegenstrijdige verklaringen, weet niemand wat waar is en wat niet.
Hierdoor case closed, één breezerslet minder, één ondernemer met criminele achtergrond en een steeds minder goedlopend bedrijf, één over het paard getilde misdaadverslaggever, die ongetwijfeld aan de andere kant van het paard af gaat stuiteren.
De wereld zal van een hoop ellende verlost zijn en geen haan die ernaar kraait.
Ik vermoed een Christelijk complot! (Ik heb Balkenende en rouvoet over deze kwestie nog niet gehoord....)

:8:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
P.en W. niet gered, maar kreeg wel een ingeving toe straks dat ik naar stanpunt.nl zat te luisteren.
Geen idee of het al eens naar voren is gehaald, maar Peter R. heeft het zelf verknald bij P.en W. toen Joran en zijn ouders er bij ware.
Peter R. ging toen speculeren dat ze misschien wel onwel werd en dat Joran in paniek raakte enz. Vanaf dat moment ( of na de uitzending met pa te hebben gesproken) wist Joran dat Patrick andere bedoelingen had.....
Joran is een pokeraar dus weet wel een beetje van de hoed en de rand af( qua bluffen, uithoren en zo).
Hij heeft alles uit zijn duim gezogen, na die uitzendin, met misschien af en toe een vleugje waarheid.
Daarvoor zei hij namelijk dt als ze gevonden zou worden, dat hij de lul zou zijn.
Daarvoor wou hij de naam niet zeggen en ineens viel Daury daar( zal ook wel geïnstrueerd zijn).
En zo zijn er ongetwijfeld nog wel meer dingetjes.

Wat ik al zei, geen idee of iemand dit al heeft bedacht/gezegd.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Berend Botje Wrote:
Bocaloca Wrote:Klinkt best aannemelijk
Ik heb zelf ook het gevoel dat die vader nog wel eens een belangrijke rol in het verhaal heeft.

Ik denk dat pa de dader is, en dat Joran telkens nieuwe leugens verzint om pa uit de wind te houden.

Nounounou, das wel erg creatief. Dat pa medeplichtig is werd al vermoed vanaf het begin en met dat nep-verhaal over die bootneger wordt het aannemelijker, maar dat hij de dader is lijkt me onwaarschijnlijk.

Volgens mij varen er elke dag honderen bootjes rond die eilanden voor vistochtjes, etc., dus die kan je moeilijk allemaal in de gaten houden. Met een klein motorbootje ben je zo een eind uit de kust om iets te dumpen en 's nachts ziet toch niemand je.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Er zijn 2 Daury's een oudere (25 jaar) en die Daury die zich heeft gemeld.
Dat je met die Worldphone alleen met een CC kan bellen zegt totaal niets.
Dat Patrick een strafblad heeft van 14 jaar geleden doet niet terzake, hoogstens dat Joran hem meer waarde gaf, alsof hij dat zou toegeven bij JP in de auto.
En Adder's theorie over dat pokeren, met kaarten bluffen etc is heel iets anders dan een moord cq ongeluk voor je houden.

Ik zelf denk dat Joran een beetje los is gegaan op Natte Alie, plotseling stopte Natte Alie door de GHB die Joran in haar drankje heeft gedaan (redelijk dodelijke combinatie drank en ghb)
Vader gebeld die is met zijn boot gekomen en heeft Joran en Natte Alie aanboord genomen en in de Haaienbaai gedumpt (is een kleine baai als je daar wat in pleurt komt het nooit meer terug) en vervolgens hebben papa en Joran een plannetje gemaakt over hoe ze dit gingen aanpakken. Papa met zijn juridische kennis als Rechter in opleiding weet wel wat je moet doen/zeggen om niet gepakt te worden...
Er zit duidelijk iemand achter die slimmer is dan die Joran, zo een mongooltje kan dit nooit alleen gedaan hebben.

Dat Msn gesprek zegt ook niets natuurlijk, alsof hij aan een verslaggever van De Dag gaat vertellen "Peter R heeft me nu te pakken"
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Er zit duidelijk iemand achter die slimmer is dan die Joran, zo een mongooltje kan dit nooit alleen gedaan hebben.

Ik gok op:

KAYSER SOZEEEEEEEEEEEEEEE! :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek:

[Image: mt1108496529.jpg]

Song of the decade:

Reply
Ik heb een scherpere foto

[Image: foto1.jpg]
Reply
Hee, die vent uit de Unox reclame....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Hee, die vent uit de Unox reclame....

cry

Song of the decade:

Reply
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=X9lhaoaL4SY[/youtube]
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Quote:'Natalee bezweek aan prostaatvocht'
door een onzer verslaggevers
AMSTERDAM - Natalee Holloway is direct na de daad in Joran van der Sloots armen gestorven doordat haar lichaam niet bestand was tegen het prostaatvocht dat Van der Sloot afscheidde. Dat is de stellige overtuiging van de Rotterdamse hoogleraar dermatologie prof. dr. Ernst Stolz (68).

Stolz, voormalig hoofd van de afdeling geslachts- en huidziekten van het Erasmus Medisch Centrum, herkent in de manier waarop Holloway zou zijn gestorven een zeer zeldzame aandoening die hij in zijn 33-jarige loopbaan driemaal tegenkwam. "Deze vrouwen stierven doordat hun lichaam afwijkend reageerde op het prostaatvocht dat met het sperma meekomt. Ze kregen astma-achtige aandoeningen, raakten in shock en stierven. Dit verhaal past precies in dat plaatje", aldus Stolz. Volgens de professor sterven in Duitsland jaarlijks twee vrouwen deze zeldzame dood. "Er zijn zeer weinig vrouwen op wie dit een fatale uitwerking heeft. De effecten zijn zeer uiteenlopend. De een merkt er niets van, krijgt het hooguit wat benauwd, de ander stikt bijna of raakt zelfs in shock."

Stolz kan zich voorstellen dat er geen opzet in het spel is bij de dood van Natalee Holloway: "Het kan heel goed dat het meisje tijdens de daad onwel raakte en stierf. Die jongen wist zich mogelijk geen raad en heeft haar lichaam in paniek weggemaakt. Moet je je voorstellen dat je als jonge jongen opeens met een dode in je armen ligt..."
Reply
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Qum7prooSxk[/youtube]
Reply
Wat een lulkoek, de verklaring dat dat flikkertje GHB in haar 17e baco heeft gemieterd komt me heel wat waarschijnlijker voor dan deze mysterieuze zaadallergie :roll:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:de verklaring dat dat flikkertje GHB in haar 17e baco heeft gemieterd komt me heel wat waarschijnlijker voor dan deze mysterieuze zaadallergie :roll:

Zou dus best kunnen dat ze op dit moment met geheugenverlies in één of ander Arubaans bordeel zit Hakkuh

Song of the decade:

Reply
Quote:Rotterdamse hoogleraar dermatologie prof. dr. Ernst Stolz (68)
Mogen we Rotterdamse Ernst wel serieus nemen, of is hij ergens trots op.

Anyway, die PvdE vertrouw ik nog niet.
Zal me niks verbazen als er toch een complot is.

Het schijnt wel dat zijn bak te koop staat overigens.
Iemand zin om te zoeken of dat de eigenaar ook een boot te koop heeft staan.
What, me worry?
Reply

Forum Jump: