The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Ad Wim Wrote:
Flixieluv Wrote:
Fabian Wrote:Overgewaardeerde voetballer, roep al maanden dat hij het daar niet gaat redden, en uberhaupt niet in de top.

Mmm, vind juist dat kuit altijd weer verrassend goed presteert. Had ook gedacht dat hij het bij feienooit niet zou redden, en ben aardig gelogenstraft. Hoewel het geen van distelrooi is toch een alleszins meer dan waardevolle speler, zeker in de Nederlandse competitie! Denk dat AZ hem ook zeker zou willen kopen voor deze (imo) fooi! Aan een kuit heb je toch veel meer (moet ik helaas bekennen) dan aan een Suarez, die ook 8 mio kostte...
Ik ben ook altijd wel fan geweest van Kuyt. Gewoon een echte goaltjesdief die altijd keihard werkt. Beetje type Huntelaar, maar dan van iets mindere kwaliteit. Van mij mag ie naar Ajax komen als vervanger voor Klaas, zeker voor 8 miljoen.
En vergeet niet dat Suarez pas 21 is. Als die er nu nog een paar inlegt en volgend jaar een redelijk seizoen draait, kun je die voor heel veel meer verkopen.
Kuyt bij Ajax, Bleegh... Rot toch op man!!!!
Reply
Alsof ie in die kut ufo zou willen spelen! Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Alsof ie in die kut ufo zou willen spelen! Undecided

Zeiden de PSV supporters ook toen de eerste geruchten kwamen dat Stam in beeld was bij Ajax.
Maar als Huntelaar weg is hoeven ze van mij Kuyt niet te halen hoor. Sta je met een voorhoede Leo, Suarez en Kuyt die geen van allen langer als 5 minuten onthoud op welke positie ze nu ook alweer spelen.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:
centre court Wrote:Alsof ie in die kut ufo zou willen spelen! Undecided

Zeiden de PSV supporters ook toen de eerste geruchten kwamen dat Stam in beeld was bij Ajax.
Maar als Huntelaar weg is hoeven ze van mij Kuyt niet te halen hoor. Sta je met een voorhoede Leo, Suarez en Kuyt die geen van allen langer als 5 minuten onthoud op welke positie ze nu ook alweer spelen.

wat is er eigenlijk met leo? ik hoorde iets geheimzinnigs bij studio voetbal, dat hij weer geblesseerd was maar de suggestie werd gewekt dat er wat anders aan de hand was. ik hoop van harte dat hij ook bij ajakkes aan het muiten is...... gruwelijk teringventje dattie is.
Reply
waf Wrote:
Ronnie D. Wrote:
centre court Wrote:Alsof ie in die kut ufo zou willen spelen! Undecided

Zeiden de PSV supporters ook toen de eerste geruchten kwamen dat Stam in beeld was bij Ajax.
Maar als Huntelaar weg is hoeven ze van mij Kuyt niet te halen hoor. Sta je met een voorhoede Leo, Suarez en Kuyt die geen van allen langer als 5 minuten onthoud op welke positie ze nu ook alweer spelen.

wat is er eigenlijk met leo? ik hoorde iets geheimzinnigs bij studio voetbal, dat hij weer geblesseerd was maar de suggestie werd gewekt dat er wat anders aan de hand was. ik hoop van harte dat hij ook bij ajakkes aan het muiten is...... gruwelijk teringventje dattie is.

Hij was te laat voor de wedstrijd, staat op VI, maar voetbalzone geeft dit als (additionele) info:


Quote:Leonardo niet blij met rol bij Ajax
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 12 februari om 18:37

Leonardo is niet tevreden over zijn rol bij Ajax, zo meldt de Amsterdamse omroep AT5. De Braziliaan zat de afgelopen wedstrijden op de bank of op de tribune en ontbrak afgelopen zondag tegen Roda JC vanwege een disciplinaire schorsing.

Koster wilde zondagmiddag, na afloop van de wedstrijd, niet veel kwijt over de situatie. Hij sprak slechts in mysterieuze termen over het voorval. “Het klopt dat er andere dingen met hem aan de hand zijn. Nee, ik zeg niet welke dingen dat zijn. Hij revalideert nog steeds een beetje.”

Na het duel tussen Jong Ajax en de beloften van FC Twente uitte de Braziliaan maandagavond zijn frustratie over zijn rol als wisselspeler. “Ik wil duidelijkheid”. Of hij vrijdag tegen Sparta meespeelt, is niet duidelijk.

Leonardo (24) maakte na langdurig blessureleed op 13 januari zijn rentree in de thuiswedstrijd tegen AZ (6-1 winst), een duel waarin hij ook scoorde. Sindsdien mocht hij tegen NEC, FC Utrecht en Vitesse respectievelijk 29, 18 en 25 minuten meedoen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Tja.. ergens wel begrijpelijk dat je je genaaid voelt als je wekelijks achter Rennis en Kenhetniet op de tribune zit zonder een kans te krijgen. Ik vind persoonlijk dat van Leonardo meer dreiging uitgaat dan van die 2 samen, ook al lukt ook bij Leonardo misschien lang niet alles.
Reply
Peter Wrote:Tja.. ergens wel begrijpelijk dat je je genaaid voelt als je wekelijks achter Rennis en Kenhetniet op de tribune zit zonder een kans te krijgen. Ik vind persoonlijk dat van Leonardo meer dreiging uitgaat dan van die 2 samen, ook al lukt ook bij Leonardo misschien lang niet alles.

Was jij niet degene die het zo vervelend vond als namen van spelers en clubs (pisvee) verdraaid werden?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Peter Wrote:Tja.. ergens wel begrijpelijk dat je je genaaid voelt als je wekelijks achter Rennis en Kenhetniet op de tribune zit zonder een kans te krijgen. Ik vind persoonlijk dat van Leonardo meer dreiging uitgaat dan van die 2 samen, ook al lukt ook bij Leonardo misschien lang niet alles.

Was jij niet degene die het zo vervelend vond als namen van spelers en clubs (pisvee) verdraaid werden?

Heb je het tegen Peuter?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bumme Wrote:
Peter Wrote:Tja.. ergens wel begrijpelijk dat je je genaaid voelt als je wekelijks achter Rennis en Kenhetniet op de tribune zit zonder een kans te krijgen. Ik vind persoonlijk dat van Leonardo meer dreiging uitgaat dan van die 2 samen, ook al lukt ook bij Leonardo misschien lang niet alles.

Was jij niet degene die het zo vervelend vond als namen van spelers en clubs (pisvee) verdraaid werden?

Volgens mij was dat Ekslem.
Reply
Sollied in beeld als nieuwe trainer SC Heerenveen
13/02/2008 10:10

EXCLUSIEF - Trond Sollied is een voorname kandidaat om Gertjan Verbeek op te volgen als trainer van SC Heerenveen. De Noorse trainer sprak inmiddels al met het bestuur van Heerenveen en was vorige week zaterdag toeschouwer bij PSV-SC Heerenveen.

Sollied is op het moment trainer bij het Belgische AA Gent, waarmee hij verrassend goed presteert. Ondanks een bescheiden budget en gedwongen verkopen neemt de ploeg de zesde plaats in op de ranglijst, net achter Anderlecht en vóór RC Genk.

Sollied staat bekend als een eigenzinnige Noorse kampioenenmaker, die inmiddels zijn vakmanschap wel heeft aangetoond. Als speler en trainer van het Noorse Rosenborg BK maakte hij naam in Noorwegen voordat hij in België zijn kans greep bij AA Gent.

Daar maakte hij van het bescheiden Belgische clubje een subtopper. Na anderhalf jaar werd hij weggehaald door Club Brugge, waar hij uiteindelijk vijf seizoenen lang werkzaam was. Hij leidde de club in 2003 en 2005 naar de titel en won in 2002 en 2004 het bekertoernooi.

Sollied werd daarna aangetrokken door Olympiakos Piraeus, waarmee hij twee landstitels en twee bekers veroverde. Hij slaagde er echter in 2006 en 2007 niet in de Grieken succesvol door de groepsfase van de Champions League te loodsen.
Mijn gras is groener
Reply
Bumme Wrote:
Peter Wrote:Tja.. ergens wel begrijpelijk dat je je genaaid voelt als je wekelijks achter Rennis en Kenhetniet op de tribune zit zonder een kans te krijgen. Ik vind persoonlijk dat van Leonardo meer dreiging uitgaat dan van die 2 samen, ook al lukt ook bij Leonardo misschien lang niet alles.

Was jij niet degene die het zo vervelend vond als namen van spelers en clubs (pisvee) verdraaid werden?

Zeker, omdat het 9 van de 10 keer gebruikt wordt om spelers/clubs zonder reden belachelijk te maken. Rommedahl en Kennedy spelen al weken dramatisch dat ze een naamsvervorming verdient hebben. :8:
Reply
Amor Fati Wrote:Sollied in beeld als nieuwe trainer SC Heerenveen
13/02/2008 10:10

EXCLUSIEF - Trond Sollied is een voorname kandidaat om Gertjan Verbeek op te volgen als trainer van SC Heerenveen. De Noorse trainer sprak inmiddels al met het bestuur van Heerenveen en was vorige week zaterdag toeschouwer bij PSV-SC Heerenveen.

Sollied is op het moment trainer bij het Belgische AA Gent, waarmee hij verrassend goed presteert. Ondanks een bescheiden budget en gedwongen verkopen neemt de ploeg de zesde plaats in op de ranglijst, net achter Anderlecht en vóór RC Genk.

Sollied staat bekend als een eigenzinnige Noorse kampioenenmaker, die inmiddels zijn vakmanschap wel heeft aangetoond. Als speler en trainer van het Noorse Rosenborg BK maakte hij naam in Noorwegen voordat hij in België zijn kans greep bij AA Gent.

Daar maakte hij van het bescheiden Belgische clubje een subtopper. Na anderhalf jaar werd hij weggehaald door Club Brugge, waar hij uiteindelijk vijf seizoenen lang werkzaam was. Hij leidde de club in 2003 en 2005 naar de titel en won in 2002 en 2004 het bekertoernooi.

Sollied werd daarna aangetrokken door Olympiakos Piraeus, waarmee hij twee landstitels en twee bekers veroverde. Hij slaagde er echter in 2006 en 2007 niet in de Grieken succesvol door de groepsfase van de Champions League te loodsen.

:| Zou jammer zijn voor Heerenveensupporters, weg met al dat mooie voetbal! Sollied laat z'n teams in de regel antivoetbal spelen, lekker met 10 man achter de bal en wachten op een laffe counter. Het spel van Brugge was, voor wat ik er van heb gezien, toen hij daar trainer was niet om aan te zien. Boekte er idd wel resultaten ermee, in het verleden...

Maar goed: hoewel ik blijkbaar in (in ieder geval :wink: ) dat opzicht de laatste tijd zo ongeveer een einzelgänger op dit forum ben, lijkt het me dat je niet zo'n klotetrainer voor je club wil!
Reply
Nee, Sollied moet geen trainer worden van Heerenveen.
Ben het helemaal met je eens.
What, me worry?
Reply
Flixieluv Wrote:
Amor Fati Wrote:Sollied in beeld als nieuwe trainer SC Heerenveen
13/02/2008 10:10

EXCLUSIEF - Trond Sollied is een voorname kandidaat om Gertjan Verbeek op te volgen als trainer van SC Heerenveen. De Noorse trainer sprak inmiddels al met het bestuur van Heerenveen en was vorige week zaterdag toeschouwer bij PSV-SC Heerenveen.

Sollied is op het moment trainer bij het Belgische AA Gent, waarmee hij verrassend goed presteert. Ondanks een bescheiden budget en gedwongen verkopen neemt de ploeg de zesde plaats in op de ranglijst, net achter Anderlecht en vóór RC Genk.

Sollied staat bekend als een eigenzinnige Noorse kampioenenmaker, die inmiddels zijn vakmanschap wel heeft aangetoond. Als speler en trainer van het Noorse Rosenborg BK maakte hij naam in Noorwegen voordat hij in België zijn kans greep bij AA Gent.

Daar maakte hij van het bescheiden Belgische clubje een subtopper. Na anderhalf jaar werd hij weggehaald door Club Brugge, waar hij uiteindelijk vijf seizoenen lang werkzaam was. Hij leidde de club in 2003 en 2005 naar de titel en won in 2002 en 2004 het bekertoernooi.

Sollied werd daarna aangetrokken door Olympiakos Piraeus, waarmee hij twee landstitels en twee bekers veroverde. Hij slaagde er echter in 2006 en 2007 niet in de Grieken succesvol door de groepsfase van de Champions League te loodsen.

:| Zou jammer zijn voor Heerenveensupporters, weg met al dat mooie voetbal! Sollied laat z'n teams in de regel antivoetbal spelen, lekker met 10 man achter de bal en wachten op een laffe counter. Het spel van Brugge was, voor wat ik er van heb gezien, toen hij daar trainer was niet om aan te zien. Boekte er idd wel resultaten ermee, in het verleden...

Maar goed: hoewel ik blijkbaar in (in ieder geval :wink: ) dat opzicht de laatste tijd zo ongeveer een einzelgänger op dit forum ben, lijkt het me dat je niet zo'n klotetrainer voor je club wil!

mooi voetbal is voor wijven.
Reply
Flixieluv Wrote:
Amor Fati Wrote:Sollied in beeld als nieuwe trainer SC Heerenveen
13/02/2008 10:10

EXCLUSIEF - Trond Sollied is een voorname kandidaat om Gertjan Verbeek op te volgen als trainer van SC Heerenveen. De Noorse trainer sprak inmiddels al met het bestuur van Heerenveen en was vorige week zaterdag toeschouwer bij PSV-SC Heerenveen.

Sollied is op het moment trainer bij het Belgische AA Gent, waarmee hij verrassend goed presteert. Ondanks een bescheiden budget en gedwongen verkopen neemt de ploeg de zesde plaats in op de ranglijst, net achter Anderlecht en vóór RC Genk.

Sollied staat bekend als een eigenzinnige Noorse kampioenenmaker, die inmiddels zijn vakmanschap wel heeft aangetoond. Als speler en trainer van het Noorse Rosenborg BK maakte hij naam in Noorwegen voordat hij in België zijn kans greep bij AA Gent.

Daar maakte hij van het bescheiden Belgische clubje een subtopper. Na anderhalf jaar werd hij weggehaald door Club Brugge, waar hij uiteindelijk vijf seizoenen lang werkzaam was. Hij leidde de club in 2003 en 2005 naar de titel en won in 2002 en 2004 het bekertoernooi.

Sollied werd daarna aangetrokken door Olympiakos Piraeus, waarmee hij twee landstitels en twee bekers veroverde. Hij slaagde er echter in 2006 en 2007 niet in de Grieken succesvol door de groepsfase van de Champions League te loodsen.

:| Zou jammer zijn voor Heerenveensupporters, weg met al dat mooie voetbal! Sollied laat z'n teams in de regel antivoetbal spelen, lekker met 10 man achter de bal en wachten op een laffe counter. Het spel van Brugge was, voor wat ik er van heb gezien, toen hij daar trainer was niet om aan te zien. Boekte er idd wel resultaten ermee, in het verleden...

Maar goed: hoewel ik blijkbaar in (in ieder geval :wink: ) dat opzicht de laatste tijd zo ongeveer een einzelgänger op dit forum ben, lijkt het me dat je niet zo'n klotetrainer voor je club wil!

Volgens mij speelt Sollied over het algemeen met een redelijk aanvallende 4-3-3 formatie:
Quote:Sollied is een aanhanger van een aanvallende 4-3-3-opstelling. Hij prefereert een team met 4 zoneverdedigers, een omgekeerde driehoek op het middenveld en een aanval bestaande uit 2 spitsen op de flanken en 1 sterke centrumspits.
Van wikipedia.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
een omgekeerde driehoek? hoe staat een driehoek normaal dan?
Reply
Mac Wrote:een omgekeerde driehoek? hoe staat een driehoek normaal dan?

Andersom?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
niet op een punt, lijkt me; dus zullen ze wel met de punt naar achter bedoelen.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Mukkus Wrote:Van wikipedia.....

Volgens Wasiman is dat dus niet zo.

:wink:
Reply
Engelaar blijft bij FC Twente tot medio 2011.
Maar voor 6 miljoen mag hij weg.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Jongsma naar RKC :cry:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Flixieluv Wrote:
Bumme Wrote:
Peter Wrote:Tja.. ergens wel begrijpelijk dat je je genaaid voelt als je wekelijks achter Rennis en Kenhetniet op de tribune zit zonder een kans te krijgen. Ik vind persoonlijk dat van Leonardo meer dreiging uitgaat dan van die 2 samen, ook al lukt ook bij Leonardo misschien lang niet alles.

Was jij niet degene die het zo vervelend vond als namen van spelers en clubs (pisvee) verdraaid werden?

Volgens mij was dat Ekslem.

Check :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:PSV zet in op Adrie Koster
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Adrie Koster (54) is de voornaamste kandidaat om assistent-trainer bij PSV te worden onder Huub Stevens. De Ajax-trainer heeft de clubleiding in Amsterdam toestemming gevraagd om met de Eindhovenaren te praten.

Ajax-coach Adrie Koster
Foto: ANP

"Maar dat gesprek heeft niet zo veel haast", aldus Kees Ploegsma, die Stevens én Koster begeleidt. "Zowel HSV als PSV speelt UEFA Cup en heeft competitieverplichtingen. Als de drukte achter de rug is, wordt er een datum geprikt."

De keuze van PSV voor Koster is - gezien het Eindhovense verleden van de voormalige rechtsbuiten - niet vreemd. De in Zierikzee geboren aanvaller debuteerde op 2 oktober 1982 (PSV-NAC 8-1) als vervanger van Jurrie Koolhof en kwam in vier seizoenen tot veertig competitieduels. Een ernstige knieblessure maakte een einde aan zijn voetballoopbaan, waarin hij ook drie interlands speelde.

Koster was als (assistent-)trainer eerder actief voor Eindhoven, Willem II, Roda JC, Helmond Sport, TOP Oss, Excelsior, VVV en RKC. Dit seizoen had hij Jong Ajax onder zijn hoede en werd hij na het vertrek van Henk ten Cate naar Chelsea interim-hoofdtrainer. Onder Stevens zou hij de veldtrainingen voor zijn rekening moeten nemen.

Undecided
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Zou toch een prima assistent zijn? :roll:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Zou toch een prima assistent zijn? :roll:

Zeker! Ik zou het een goede keuze vinden van PSV. Dit nieuws komt op dit moment echter een beetje ongelukkig lijkt mij.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Zou toch een prima assistent zijn? :roll:

Zeker! Ik zou het een goede keuze vinden van PSV. Dit nieuws komt op dit moment echter een beetje ongelukkig lijkt mij.

Das waar... het ging me meer om Gerben zijn reactie die mij deed vermoeden dat ie het een lachertje vind!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Zou toch een prima assistent zijn? :roll:

Zeker! Ik zou het een goede keuze vinden van PSV. Dit nieuws komt op dit moment echter een beetje ongelukkig lijkt mij.

Das waar... het ging me meer om Gerben zijn reactie die mij deed vermoeden dat ie het een lachertje vind!

Nee, ik vind het, net als Bumme, ongelukkig en aangezien er bij Ajax al zo weinig rust is, wordt het een beetje lachwekkend. Hij zal ongetwijfeld een goede veldtrainer voor PSV zijn, maar dan wordt Stevens dus ook echt TD, net als Guus.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Huubje wordt geen TD, daar is ie de persoon niet na. Die gaat gewoon de trainingen leiden met Adrie als rechterhand en Jan als linkerhand. Dat nieuws over PSV-Koster is trouwens als meer dan een week bekend hoor. Gaat er toch nog iemand van Ajax de CL in.. vast goed voor een leuke spreekkoor/spandoekje tijdens PSV-Ajax. Wink
Reply
Quote:'Van Basten en Ajax zo goed als rond'
16 februari 2008

Marco van Basten en Ajax zijn zo goed als rond over een verbintenis, weet het Algemeen Dagblad te melden. Komende week hopen de partijen de laatste details te bespreken en bekend te kunnen maken dat Van Basten vanaf volgend seizoen verantwoordelijk is voor het eerste elftal van de Amsterdammers.

De clubleiding heeft aangegeven de voetbalvisie van de huidige bondscoach te ondersteunen. Zo krijgt Marco van Basten de vrijheid om zelf zijn trainersstaf in te vullen en mag hij zich bemoeien met mogelijke versterkingen voor volgend seizoen.

Ook heeft Van Basten de mogelijkheid om John van 't Schip en Rob Witschge aan zijn staf toe te voegen. Dit in tegenstelling tot de geruchten die aangaven dat de komst van Witschge niet mogelijk zou zijn.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Peter Wrote:Huubje wordt geen TD, daar is ie de persoon niet naar. Die gaat gewoon de trainingen leiden met Adrie als rechterhand en Jan als linkerhand. Dat nieuws over PSV-Koster is trouwens al meer dan een week bekend hoor. Gaat er toch nog iemand van Ajax de CL in.. vast goed voor een leuke spreekkoor/spandoekje tijdens PSV-Ajax. Wink

Ik zie Stevens ook eerder als 'echte' trainer dan als TD, maar goed, we zullen zien....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: