The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Peter Wrote:Lekker boeiend... PSV heeft m niet echt nodig en bij Feyenoord wordt het toch niks met hem.. klinkt hard en tuurlijk is het jammer dat hij wel moet gaan, maar ik denk dat PSV met zo'n ruil zeker goede zaken doet!

:roll:

Bij PSV is het een bruikbare speler. Hij heeft alleen steeds een betere speler voor zich (van Bommel en Ooijer). Van Bommel is nu weg, maar ook nu lijkt het er niet op dat Lucius een basisplaats krijgt van Hiddink.
Maar elke keer als hij mee mag doen staat hij er wel, met de wedstrijd tegen Milan als hoogtepunt.

Ik denk dat het een hele goeie speler is voor Feyenoord. Voor Lucius zelf is het natuurlijk ook mooi, omdat hij bij Feyenoord waarschijnlijk wel een basisplaats krijgt van Koeman.
Reply
Peter Wrote:
Kezmania Wrote:Ferreyra is vast niet gehaald om op de tribune te zitten.
Ik denk dat hij flopt en daar wel beland
[/b]

Lul toch niet zo stroef....jij denkt dat hij flopt, waarom?? Hoe vaak heb jij die jongen zien spelen?
Reply
Kezmania Wrote:
Peter Wrote:Lekker boeiend... PSV heeft m niet echt nodig en bij Feyenoord wordt het toch niks met hem.. klinkt hard en tuurlijk is het jammer dat hij wel moet gaan, maar ik denk dat PSV met zo'n ruil zeker goede zaken doet!

:roll:

Bij PSV is het een bruikbare speler. Hij heeft alleen steeds een betere speler voor zich (van Bommel en Ooijer). Van Bommel is nu weg, maar ook nu lijkt het er niet op dat Lucius een basisplaats krijgt van Hiddink.
Maar elke keer als hij mee mag doen staat hij er wel, met de wedstrijd tegen Milan als hoogtepunt.

Ik denk dat het een hele goeie speler is voor Feyenoord. Voor Lucius zelf is het natuurlijk ook mooi, omdat hij bij Feyenoord waarschijnlijk wel een basisplaats krijgt van Koeman.

Theo houdt ervan om te winnen hoor, dus het lijkt mij juist niet dat ie dat mooi vindt. :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Kezmania Wrote:
Peter Wrote:
Kezmania Wrote:Ferreyra is vast niet gehaald om op de tribune te zitten.
Ik denk dat hij flopt en daar wel beland
[/b]

Lul toch niet zo stroef....jij denkt dat hij flopt, waarom?? Hoe vaak heb jij die jongen zien spelen?
Een keer of 3
Reply
De papieren uitgave van Voetbal International komt met een uitgebreid verhaal over de concrete interesse van Tottenham Hotspur voor AZ verdediger Vlaar. Het blad meldt zijdelings dat de verdediger ook in de belangstelling zou staan van Ajax. De Amsterdammers zouden als voordeel hebben dat zij in de persoon van Van Geel precies de contractvoorwaarden van Vlaar kennen. Hij speelt nu nog voor een minimum-salaris. Een verbeterd aanbod van AZ wees hij af.
Reply
Fabian Wrote:De papieren uitgave van Voetbal International komt met een uitgebreid verhaal over de concrete interesse van Tottenham Hotspur voor AZ verdediger Vlaar. Het blad meldt zijdelings dat de verdediger ook in de belangstelling zou staan van Ajax. De Amsterdammers zouden als voordeel hebben dat zij in de persoon van Van Geel precies de contractvoorwaarden van Vlaar kennen. Hij speelt nu nog voor een minimum-salaris. Een verbeterd aanbod van AZ wees hij af.

En jij denkt dat Scheringa hem naar Ajax (lees: Van Geel) laat gaan?
Waarschijnlijk maakt elke club die meer dan 1 miljoen euro bied kans op Vlaar, aangezien dat jeugdcontract niks voorsteld.
Reply
Peter Wrote:
Kezmania Wrote:
Peter Wrote:
Kezmania Wrote:Ferreyra is vast niet gehaald om op de tribune te zitten.
Ik denk dat hij flopt en daar wel beland
[/b]

Lul toch niet zo stroef....jij denkt dat hij flopt, waarom?? Hoe vaak heb jij die jongen zien spelen?
Een keer of 3

Ik wil er wel een kratje opzetten dat hij niet op de tribune beland.
Reply
treurmuizen bij psvee. maar ja als het lukt lukt het en hebben ze een goeie speler. toch is er meer aan de hand. feyenoord zal toch nooit genoegen nemen met 2 knopen en een kauwgombal?

kezmania, weet jij of chelsea hier achter zit? ik denk echt dat dat meespeelt in de onderhandelingen. nu mag kalou daar nog niet heen, maar ik denk dat chelsea ook de lange termijn in de gaten houdt. als hij 5 jaar in nl heeft gewoond krijgt hij een paspoort en dan kan hij een bak geld ophalen daar. fainoid zal dan wel naar rato van het aantal jaren (20% dus) meedelen in die transfersom. althans, ik ga ervan uit en hoop met grote hopen dat ze dat erin onderhandelen. vind je dat een gekke gedachte?

ach ja, zaterdag gaat wotte hier vast over persconfereren. als hij geen goed verhaal heeft gaan er wat stenen door het maasgebouw denk ik. :wink:
Reply
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen daaar gaan onze heren weer een een nutteloze discussie
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Wotte presenteert a.s. de vervanger van Kalou. Een snelle, technisch begaafde speler met een neusje voor de goal........Bart van den Eede! :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
bocaloca Wrote:eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen daaar gaan onze heren weer een een nutteloze discussie

jij vindt het leuk om niet geestige en bovenal inhoudsloze fotomodel-jeanclaude-serge-marcel-quotes te plaatsen, wij hebben weer andere voorkeuren. helaas voor je. als je het niet wilt lezen, moet je dat vooral niet doen. ik sla jouw posts toch ook gewoon over ipv daar opmerkingen over te plaatsen (behalve nu je er om vraagt), ik laat jou toch ook gewoon lekker je gang gaan?

bovendien is dit een vraag en zie ik niet in waarover wij zouden moeten gaan discussieren.

overigens las ik net dit bericht:

Kalou niet onafwijzend over transfer naar PSV

Quote:ROTTERDAM - Salomon Kalou staat niet onafwijzend tegenover een transfer van Feyenoord naar PSV, zegt zijn zaakwaarnemer Jan de Visser. Kalou heeft nog een contract tot 2007 in Rotterdam. Volgens PSV-voorzitter Westerhof is PSV wel degelijk geïnteresseerd in een type voetballer als Kalou.

PSV zoekt nog een aanvaller als vervanger van de Zuid-Koreaan Ji Sung Park. Een ruil tussen Kalou en Theo Lucius met een aantal extra miljoenen euro's bestempelt Westerhof als onzin.

Volgens de voorzitter is Lucius erg populair in Eindhoven. Lucius zelf heeft ook geen trek in een overgang naar Feyenoord. Volgens Lucius is hij niet van plan naar Rotterdam te gaan omdat hij het naar zijn zin heeft in Eindhoven. Het contract van Theo Lucius loopt nog tot 2007.

kans is dus aanwezig dat lucius zelf de transfer dwarsboomt. als klap op de vuurpijl meldt studio neus zojuist dat fainoid klaou alleen laat gaan voor de hoofdprijs. samen met de weigerachtige houding van theo kan ik denk ik met een gerust hart gaan tukken.
Reply
waf Wrote:kans is dus aanwezig dat lucius zelf de transfer dwarsboomt.

Maar daar heeft Chelsea schijt aan. Als zij via die veronderstelde constructie Kalou via PSV willen halen, dan halen ze hem.

Ongelooflijk dat Feyenoord hem naar PSV laat gaan, zeker omdat je weet dat er meer dan gemiddelde belangstelling is voor Kuyt. Zoek daar voor op korte termijn maar eens vervangers voor. (en nee, Huntelaar, Samaras, Nilsson en Yildirim zijn geen optie).

Ik vraag me toch af met welke elf spelers Feyenoord volgend seizoen in het veld staat, maar het zal Feyenoord onwaardig zijn.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:kans is dus aanwezig dat lucius zelf de transfer dwarsboomt.

Maar daar heeft Chelsea schijt aan. Als zij via die veronderstelde constructie Kalou via PSV willen halen, dan halen ze hem.

Ongelooflijk dat Feyenoord hem naar PSV laat gaan, zeker omdat je weet dat er meer dan gemiddelde belangstelling is voor Kuyt. Zoek daar voor op korte termijn maar eens vervangers voor. (en nee, Huntelaar, Samaras, Nilsson en Yildirim zijn geen optie).

Ik vraag me toch af met welke elf spelers Feyenoord volgend seizoen in het veld staat, maar het zal Feyenoord onwaardig zijn.

hallo ik zit net een post te maken waarin ik mijn twijfels uit over de mediaberichten van eerder vandaag. dit soort berichten wordt (net als bij goor) door die vermaledijde zaakwaarnemers in de ether gesmeten opdat ze ook weer een cent kunnen verdienen.

ik zat met niet alleen te ergeren in de kuip aan jan de misser, maar nu weer. stelletje bloedhonden, die makelaars.
Reply
Denk je dat Jan de Visser een zo grote invloed heeft op Kalou? Als die mini-kalou een Feyenoord-hart heeft, stapt ie niet over van Feyenoord naar PSV...het ligt hem vooral bij de speler zelf.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Zou Charisteas niks voor Feyenoord zijn?
May The Schwartz Be With You
Reply
Mukkus Wrote:Denk je dat Jan de Visser een zo grote invloed heeft op Kalou? Als die mini-kalou een Feyenoord-hart heeft, stapt ie niet over van Feyenoord naar PSV...het ligt hem vooral bij de speler zelf.

deze ivoorkuster heeft GEEN fainoid-hart. en zo gek is dat niet. kalou heeft dit toch niet allemaal in de media rondgestrooid? het meeste wat verteld wordt blijkt hoogstwaarschijnlijk kolder te zijn, al helemaal het 'ze zijn er bijna uit'van vi? ik dacht dat zij na die beschamende hetze tegen gullit en petrovic wel eens normaal gingen doen, maar johan d moet het kennelijk nog altijd opnemen voor de rancuneuze oud-werknemer (waarschijnlijk die scout) en jan d swart, die zwaar ziek thuis zit.
Icon_twisted
Reply
Twijfel, lichte twijfel......ze moeten natuurlijk wel eerst videobeelden van hem bekijken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Denk je dat Jan de Visser een zo grote invloed heeft op Kalou? Als die mini-kalou een Feyenoord-hart heeft, stapt ie niet over van Feyenoord naar PSV...het ligt hem vooral bij de speler zelf.

deze ivoorkuster heeft GEEN fainoid-hart. en zo gek is dat niet. kalou heeft dit toch niet allemaal in de media rondgestrooid? het meeste wat verteld wordt blijkt hoogstwaarschijnlijk kolder te zijn, al helemaal het 'ze zijn er bijna uit'van vi? ik dacht dat zij na die beschamende hetze tegen gullit en petrovic wel eens normaal gingen doen, maar johan d moet het kennelijk nog altijd opnemen voor de rancuneuze oud-werknemer (waarschijnlijk die scout) en jan d swart, die zwaar ziek thuis zit.
Icon_twisted

Hoogstwaarschijnlijk kolder? waar rook is, is vuur. (en waar vuur is, is waarschijnlijk die snor....)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Het enige voordeel voor Feyenoord bij een verkoop is, is dat er dan eindelijk eens geld vrijkomt. Misschien wel geld wat ze kunnen herinvesteren in andere secties van het elftal. Want in de spits hebben ze toch al een geweldige spits rondlopen, Dirkie K. ???

Ik zou lekker Salomon voor de hoofdprijs verkopen en investeren...
Reply
waf Wrote:[kans is dus aanwezig dat lucius zelf de transfer dwarsboomt. als klap op de vuurpijl meldt studio neus zojuist dat fainoid klaou alleen laat gaan voor de hoofdprijs.

:lol:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
waf Wrote:kezmania, weet jij of chelsea hier achter zit? ik denk echt dat dat meespeelt in de onderhandelingen. nu mag kalou daar nog niet heen, maar ik denk dat chelsea ook de lange termijn in de gaten houdt. als hij 5 jaar in nl heeft gewoond krijgt hij een paspoort en dan kan hij een bak geld ophalen daar. fainoid zal dan wel naar rato van het aantal jaren (20% dus) meedelen in die transfersom. althans, ik ga ervan uit en hoop met grote hopen dat ze dat erin onderhandelen. vind je dat een gekke gedachte?

ach ja, zaterdag gaat wotte hier vast over persconfereren. als hij geen goed verhaal heeft gaan er wat stenen door het maasgebouw denk ik. :wink:


Feyenoord geeft zaterdag een persconferentie, dus ik denk dat we moeten afwachten tot zaterdag. Maar het AD meld vandaag dat Chelsea waarschijnlijk geen rol speelt bij de transfer.




AD Wrote:Eerste training Feyenoord zonder Kalou?
Door Paul van den Bosch

De Feyenoord-selectie traint overmorgen weer voor het eerst. De vraag is of Salomon Kalou dan op het bijveld van de Kuip staat. PSV begeert hem.


Salomon Kalou

Zaakwaarnemer Jan de Visser: ,,Het is het beste als het vóór de eerste training geregeld is.''

Als hij de technisch directeur van Feyenoord, Mark Wotte,de afgelopen weken hoorde zeggen dat Salomon Kalou onder géén beding aan PSV zou worden verkocht, glimlachte voorzitter Rob Westerhof minzaam. ,,Geld is geld'', zei de PSV-voorman steeds. ,,Het gaat om het bod.''

Inmiddels meldde de Eindhovense club zich via een tussenpersoon voor de 19-jarige spits uit Ivoorkust. Feyenoord heeft zijn aanvankelijke ‘neen' afgezwakt.

Maar de Rotterdamse clubleiding doet er nog steeds alles aan zijn steraanvaller te behouden, ondanks de toenemende druk die men in de Kuip zegt te voelen van PSV en Kalou's begeleiders. Maar als de Eindhovense club de hoofdprijs wil betalen voor de helft van het productieve duo Kuyt & Kalou, sluit Feyenoord een transfer van de Afrikaan niet langer uit.

De zaakwaarnemer van Kalou, oud-Feyenoorder Jan de Visser, hoopt dat er voor de eerste training van overmorgen al duidelijkheid is. ,,Het lijkt me weinig logisch dat Salomon op de training bij Feyenoord verschijnt, als hij op het punt zou staan verkocht te worden. Iedereen is gebaat bij een snel ja of nee. Ik weet niet hoe ver Feyenoord en PSV al zijn achter de schermen, maar PSV snapt heel goed dat het niet met een belachelijk bod moet komen. In Eindhoven zeggen ze al een tijdje dat ze in Salomon zijn geïnteresseerd. PSV komt echt wel met een serieus bod.''

Volgens een bron in PSV-kringen zijn Chelsea en diens miljardair/eigenaar Roman Abramovich niet betrokken bij de verwikkelingen rond Kalou. De Londense club is financieel eigenaar van de Braziliaanse verdediger Alex.

Het contract van Kalou bij Feyenoord loopt in 2007 af. Kalou zinspeelt zelf al een tijdje op een snel vertrek uit Rotterdam. Bij Feyenoord weet iedereen dat de Afrikaan liever vandaag dan morgen weggaat. PSV vindt hij een interessante optie. Bij die club kan hij strijden in de Champions League, waarvoor Feyenoord zich al drie jaar niet meer kwalificeerde.

In Rotterdam is bovendien nauwelijks geld om de selectie te versterken, waardoor op voorhand het gat met de traditionele concurrenten PSV en Ajax niet kleiner is geworden. De Visser: ,,Salomon heeft aangegeven dat een vertrek naar PSV bespreekbaar is, Feyenoord is daarvan op de hoogte.''

Als Kalou in Nederland blijft, houdt hij kans op de Nederlandse nationaliteit. Met hulp van Feyenoord zijn de aanvaller en zaakwaarnemer De Visser in beroep gegaan tegen de beslissing van minister Verdonk om hem niet versneld een Nederlands paspoort te geven. Als Kalou, nu twee jaar officieel in ons land, naar een buitenlandse club vertrekt, zijn de kansen op naturalisatie verkeken. De Visser: ,,Dan vallen die twee jaren weg.''

Als Kalou in navolging van bijvoorbeeld Ruud Gullit (1985) naar PSV vertrekt, zou dat een nieuwe klap zijn voor Feyenoord, dat ook al naast Timmy Simons greep. De vraag is verder hoe de andere topschutter van Feyenoord, Dirk Kuyt, zal reageren op een afscheid van Kalou. De Katwijker heeft er steeds op aangedrongen dat zijn club zich moet versterken. Ook de nieuwe trainer Erwin Koeman wil dat steunpilaren als Kuyt en Kalou blijven.

PSV's trainer-directeur Guus Hiddink heeft zijn zinnen echter gezet op een creatieve aanvaller, als alternatief voor de minder beweeglijke Jan Vennegoor of Hesselink en Gerald Sibon en ‘koppensneller' Robert. Hiddink schuwt het benaderen van belangrijke spelers van de Nederlandse concurrenten niet. Vorig seizoen was PSV dicht bij de komst van (toen nog) Feyenoorder Robin van Persie. De trainer dagdroomde er deze lente niet eens heimelijk van de carrière van Ajacied Rafael van der Vaart in positieve zin te beïnvloeden.
Reply
Club wil PSV-miljoenen aanwenden voor Kruys

30/6/2005 9 :20

Club Brugge heeft z'n zinnen gezet op Ricky Kruys. De jonge Utrechter moet bij de Belgische kampioen Timmy Simons opvolgen, die na wekenlange onderhandelingen (eerst met Feyenoord en vervolgens PSV) in Eindhoven gaat voetballen.
De Belgen zijn tijdens het WK onder 20 onder de indruk geraakt van Kruys, die in het elftal van Foppe de Haan alles speelde en uitgroeide tot een belangrijke schakel op het middenveld. Tegen Australië maakte de zoon van trainer Gert Kruys bovendien een fraaie goal van afstand.

Club Brugge wil de 3,5 miljoen euro die het van PSV heeft ontvangen voor Timmy Simons aanwenden om Kruys los te weken bij FC Utrecht. De Domclub zal boter bij de vis willen, omdat de verbintenis van Kruys in de Galgenwaard nog liefst drie seizoenen doorloopt.

Kruys zelf is inmiddels op de hoogte gebracht van de Belgische interesse. Technisch directeur Marc Degryse polste de middenvelder persoonlijk.
Reply
Nee, we sturen geen hollandse talenten meer naar Belgie. Die tijd is al een paar jaar voorbij. Engelaar, prima, maar spelers als Kruys kunnen ze schudden.
Sportshag
Reply
Mukkus Wrote:Hoogstwaarschijnlijk kolder? waar rook is, is vuur. (en waar vuur is, is waarschijnlijk die snor....)

Feyenoord.nl Wrote:KALOU NIET NAAR PSV

Feyenoord zal Salomon Kalou niet verkopen aan PSV. De directie van Feyenoord heeft - naar aanleiding van de geruchten dat de Eindhovense club belangstelling heeft voor de Ivoriaan - laten weten geen enkel bod van PSV serieus te nemen. Salomon Kalou, die bij Feyenoord een contract heeft tot de zomer van 2007, zal zodoende zaterdag op de eerste training zijn.

‘Er is geen sprake van dat wij Kalou aan de concurrent verkopen’, aldus technisch directeur Mark Wotte. ‘Wat wij willen is juist het contract van Kalou openbreken en verlengen. Daarover zijn al een half jaar besprekingen gaande. Er ligt voor Kalou een geweldig nieuw contract klaar, waaruit blijkt hoe graag we hem willen behouden. Dat is de lijn. In die lijn doen we al een jaar meer dan ons best om hem aan de status van Nederlander te helpen. Alle partijen weten dat.’
[Image: worship.gif]
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Hoogstwaarschijnlijk kolder? waar rook is, is vuur. (en waar vuur is, is waarschijnlijk die snor....)

Feyenoord.nl Wrote:KALOU NIET NAAR PSV

Feyenoord zal Salomon Kalou niet verkopen aan PSV. De directie van Feyenoord heeft - naar aanleiding van de geruchten dat de Eindhovense club belangstelling heeft voor de Ivoriaan - laten weten geen enkel bod van PSV serieus te nemen. Salomon Kalou, die bij Feyenoord een contract heeft tot de zomer van 2007, zal zodoende zaterdag op de eerste training zijn.

‘Er is geen sprake van dat wij Kalou aan de concurrent verkopen’, aldus technisch directeur Mark Wotte. ‘Wat wij willen is juist het contract van Kalou openbreken en verlengen. Daarover zijn al een half jaar besprekingen gaande. Er ligt voor Kalou een geweldig nieuw contract klaar, waaruit blijkt hoe graag we hem willen behouden. Dat is de lijn. In die lijn doen we al een jaar meer dan ons best om hem aan de status van Nederlander te helpen. Alle partijen weten dat.’
[Image: worship.gif]

Alleen heeft Kalou zelf al aangegeven dat hij zijn contract absoluut niet wil verlengen. Dus het wordt kiezen of delen voor Feyenoord.
Reply
Wat heb je aan een speler die niet voor je wil spelen.... hou hem maar lekker, Mark... maar dan kan je mooie Theo ook mooi op je buik schrijven!!

Feyenoord kan zo veel willen... Kalou ziet nu ook al dat het met het aantrekken van Schreuder en het aanstaande vertek van Kuijt naar Liverpool da het niet veel soeps is volgend seizoen!
Wie dit leest is gek
Reply
Als ie zijn contract niet verlengt wordt ie verkocht aan een buitenlandse club, als je dat bericht moet geloven. Feyenoord vangt liever wat minder dan 'm naar PSV te laten overgaan. Begrijpelijk.
Sportshag
Reply
Kleine Jan Wrote:Wat heb je aan een speler die niet voor je wil spelen.... hou hem maar lekker, Mark... maar dan kan je mooie Theo ook mooi op je buik schrijven!!

Feyenoord kan zo veel willen... Kalou ziet nu ook al dat het met het aantrekken van Schreuder en het aanstaande vertek van Kuijt naar Liverpool da het niet veel soeps is volgend seizoen!

Afgelopen seizoen(en) was het ook al niet veel soeps.

Bovendien geloof ik er eigenlijk vrij weinig van. Ik denk eerder dat PSV minder geboden heeft dan Feyenoord wil hebben. En nu brengen ze het bij Feyenoord naar buiten alsof er nooit onderhandeld is.
Reply
Joost Wrote:Als ie zijn contract niet verlengt wordt ie verkocht aan een buitenlandse club, als je dat bericht moet geloven. Feyenoord vangt liever wat minder dan 'm naar PSV te laten overgaan. Begrijpelijk.

Je hebt zeker niet opgelet de laatste tijd? Hij wil juist niet naar het buitenland omdat hij dan voorlopig geen Nederlander kan worden.

PSV is dus voorlopig de enige optie. Dus het wordt of PSV, of zijn contract uitdienen en gratis de deur uitlopen.
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Hoogstwaarschijnlijk kolder? waar rook is, is vuur. (en waar vuur is, is waarschijnlijk die snor....)

Feyenoord.nl Wrote:KALOU NIET NAAR PSV

Feyenoord zal Salomon Kalou niet verkopen aan PSV. De directie van Feyenoord heeft - naar aanleiding van de geruchten dat de Eindhovense club belangstelling heeft voor de Ivoriaan - laten weten geen enkel bod van PSV serieus te nemen. Salomon Kalou, die bij Feyenoord een contract heeft tot de zomer van 2007, zal zodoende zaterdag op de eerste training zijn.

‘Er is geen sprake van dat wij Kalou aan de concurrent verkopen’, aldus technisch directeur Mark Wotte. ‘Wat wij willen is juist het contract van Kalou openbreken en verlengen. Daarover zijn al een half jaar besprekingen gaande. Er ligt voor Kalou een geweldig nieuw contract klaar, waaruit blijkt hoe graag we hem willen behouden. Dat is de lijn. In die lijn doen we al een jaar meer dan ons best om hem aan de status van Nederlander te helpen. Alle partijen weten dat.’
[Image: worship.gif]

Toch geen kolder, waf. PSV wil wél, Kalou wil ook, alléén Feyenoord wil niet. Dus PSV kan niet meer, Kalou wil nog steeds en Feyenoord moet wel.....dus Kalou weg. Alleen niet naar PSV.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: