15-02-2008, 06:50 PM
=D> Goed werk mannen.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Forum supporter!
|
15-02-2008, 06:50 PM
=D> Goed werk mannen.
17-02-2008, 12:02 PM
godver zeg, als je vorig jaar dubbel hebt betaald, word je nu niet vermeld. wat een dankbaarheid. als ik weer eens ga internetbankieren zal ik ook wel weer wat overmaken (als ik er aan denk...)
17-02-2008, 12:12 PM
waf Wrote:godver zeg, als je vorig jaar dubbel hebt betaald, word je nu niet vermeld. wat een dankbaarheid. als ik weer eens ga internetbankieren zal ik ook wel weer wat overmaken (als ik er aan denk...) Zeg dan niets..... Het is maar 5 euro, of je zegt niets en je betaalt niets, maar dit wat je nu doet is onzin, vind ik Er zijn wel meerdere die de afgelopen jaren meer hebben betaald dan 5 euro per jaar.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
17-02-2008, 01:06 PM
Mac Wrote:haha nee dat lijstje is alleen van de mensen die dit jaar gestort hebben. Mensen die vorige jaren extra hebben gestort staan er nog niet bij.
17-02-2008, 09:06 PM
Adder Wrote:waf Wrote:godver zeg, als je vorig jaar dubbel hebt betaald, word je nu niet vermeld. wat een dankbaarheid. als ik weer eens ga internetbankieren zal ik ook wel weer wat overmaken (als ik er aan denk...) :roll: wat een gelul zeg. ik kan ook niets zeggen en wel wat betalen, ik kan ook en wat zeggen en wat betalen en ik kan ook mijn kop verven. je beargumenteert overigens ook niet waarom ik niets zou moeten zeggen. of doe je dat met je laatste zinloze opmerking? dan doe je net of ik suggereer dat ik de enige ben? als meerdere dat gedaan hebben, vind ik dus dattie ook vermeld zouden kunnen worden. en als het niet gebeurt zal het me ook jeuken, maar ik vind het ondankbaar. en als ik dan vind dan zeg ik en motiveer ik dat. en dat is wat anders dan jouw misplaatst wannabe ethisch geleuter.
17-02-2008, 09:07 PM
Mac Wrote:Mac Wrote:haha nee dat lijstje is alleen van de mensen die dit jaar gestort hebben. Mensen die vorige jaren extra hebben gestort staan er nog niet bij.
17-02-2008, 09:46 PM
waf Wrote:godver zeg, als je vorig jaar dubbel hebt betaald, word je nu niet vermeld. wat een dankbaarheid. als ik weer eens ga internetbankieren zal ik ook wel weer wat overmaken (als ik er aan denk...) Als er iemand bedankt moet worden is het wel Mac lijkt me, voor het regelen van dit forum.
17-02-2008, 09:53 PM
Adder Wrote:waf Wrote:godver zeg, als je vorig jaar dubbel hebt betaald, word je nu niet vermeld. wat een dankbaarheid. als ik weer eens ga internetbankieren zal ik ook wel weer wat overmaken (als ik er aan denk...) Het gaat niet om die 5 euro maar om het principe. Iedereen die dat lijstje nu doorneemt denkt dat waf een profiterende sloeber is terwijl hij juist tot de grootbetalers behoort.
17-02-2008, 09:56 PM
Overdune Wrote:waf Wrote:godver zeg, als je vorig jaar dubbel hebt betaald, word je nu niet vermeld. wat een dankbaarheid. als ik weer eens ga internetbankieren zal ik ook wel weer wat overmaken (als ik er aan denk...) bedankt mac! ik had hem overigens ook al op hem gestemd bij de meest nuttige forummer. was dat niet genoeg? :razz:
17-02-2008, 10:06 PM
waf Wrote:Adder Wrote:waf Wrote:godver zeg, als je vorig jaar dubbel hebt betaald, word je nu niet vermeld. wat een dankbaarheid. als ik weer eens ga internetbankieren zal ik ook wel weer wat overmaken (als ik er aan denk...) Warom zou ik het moeten motiveren? Maar ok, ik wil wel een kleine toevoeging doen aan mijn commentaar. Ik vind je gewoon een zeikerd dat je "bedankt" moet worden omdat je 10 of weet ik veel hoeveel Euro hebt overgemaakt. Ik suggereer helemaal niets, ik constateer dat er meerdere zijn geweest die meer hebben betaald dan 5 euro en jij bent de enige die zich openbaar( weet dus niet of er PB's zijn gestuurd naar Mac en/of Jazz) "beklaagd"over het feit dat je niet bedankt bent. Het jeukt je dus niet, want je doet je beklag erover. En ethisch geleuter? Misschien vind jij dat, ik niet. Ik irriteer me over iets en kan (doordat Mac en Jazz dit hebben opgezet) daarover een berichtje in elkaar flansen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
17-02-2008, 10:18 PM
Adder Wrote:waf Wrote:Adder Wrote:waf Wrote:godver zeg, als je vorig jaar dubbel hebt betaald, word je nu niet vermeld. wat een dankbaarheid. als ik weer eens ga internetbankieren zal ik ook wel weer wat overmaken (als ik er aan denk...) wat een kaasverhaal zeg. je zegt dat ik mijn mening niet mag geven, hetgeen op zich al een debiele stelling is, en vraagt je vervolgens ook nog af waarom je dat moet motiveren. :roll: maar goed, je begrijpt er geen snars van als je denkt dat ik bedankt wil worden. het gaat er gewoon om dat er mensen worden vermeld die een duit in het zakje doen, en dan vind ik dat de mensen die een ander jaar dubbel betalen (ongeacht of ze dit jaar ook betalen) ook vermeld kunnen worden want nu lijkt het er op of het hen geen snars interesseert. overigens heeft mac mij per pb voldoende bedankt voor mijn bijdrage vorig jaar.
17-02-2008, 10:24 PM
Ik heb ook betaald, maar had niet vermeld hoeven worden en heb daar ook niet om gevraagd. Ik weet voor mezelf dat ik het wel waardeer wat Mac & Jazz doen en dat weten zij ook, dat is voor mij voldoende.
Aan de andere kant kan het voor twijfelaars wel het zetje zijn dat ze nodig hebben om ook te betalen als de lijst groeit, dus ga ik er ook geen probleem van maken. Ik neem aan dat er een aantal anderen is dat wel expliciet gevraagd heeft om niet vermeld te worden in de lijst, maar wel betaalt....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
17-02-2008, 10:24 PM
Betaal dan gewoon wat gevraagd wordt en doe dat ieder jaar, dan word je ook ieder jaar genoemd. :wink:
17-02-2008, 10:31 PM
jongens het lijstje is alleen maar ter controle voor mensen die geld hebben overgemaakt dat het geld ook daadwerkelijk is aangekomen. Ik krijg anders elk jaar tig pb's met de vraag of het geld is aangekomen (terecht overigens hoor). Het lijstje is niet per se een soort van bedank of lofuiting lijstje.
Wanneer ik alles in orde ga maken zullen ook de mensen die vorig jaar dubbel (of zelfs nog meer) hebben betaald meegenomen worden uiteraard.
18-02-2008, 12:38 AM
Mac Wrote:jongens het lijstje is alleen maar ter controle voor mensen die geld hebben overgemaakt dat het geld ook daadwerkelijk is aangekomen. ok, duidelijk. maar dan wil ik weten of je mijn extra geld wel in je spaarvarken hebt gestopt (en er niet uit hebt gehaald). :razz:
18-02-2008, 09:42 AM
hehe nou ik heb geen aparte rekening aangemaakt voor al dat spaargeld wat ik krijg van competitieteam nee. Ik probeer wel bij te houden idd wie er dubbel hadden betaald en wie niet maar dat lijstje heb ik al een tijd niet meer bijgewerkt.
18-02-2008, 09:42 AM
Ik weet dat banken oplichters zijn en er alles aan doen om mij mijn geld afhandig te maken, maar als mijn bank zegt dat er een bedrag van mijn rekening naar die van Mac is overgeschreven, dan geloof ik dat toch wel.
May The Schwartz Be With You
18-02-2008, 09:43 AM
een tikfoutje in mn rekeningnummer is snel gemaakt.
18-02-2008, 10:06 AM
Mac Wrote:een tikfoutje in mn rekeningnummer is snel gemaakt. Normaliter geeft een bank dan aan dat naam en rekeningnummer niet met elkaar overeen komen en krijg je het geld weer terug.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
18-02-2008, 12:04 PM
Mac Wrote:een tikfoutje in mn rekeningnummer is snel gemaakt. Je denkt toch niet dat ik elk jaar jouw rekeningnummer en naam ga zitten intikken? :wink: 1 keer is genoeg, mijn Postbank onthoudt het goede nummer.
May The Schwartz Be With You
19-02-2008, 03:49 PM
Wat laat maar : BETAALD
(\__/)
(O.o ) (> < ) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. ----------------------------------------------------- HT: Vlampijpse Boys (209564)
25-02-2008, 07:28 PM
Nou mooi, Mac kan binnenkort een weekendje weg van onze centen ondertussen. =D>
25-02-2008, 07:36 PM
haha das overdreven maar dit jaar idd een stuk meer binnengekregen dan de server heeft gekost! Ik zou er graag iets leuks mee doen voor t forum ik weet alleen niet zo snel wat. Misschien iets leuks bij de volgende forummeeting ofzo zal er wel even over nadenken.
25-02-2008, 10:23 PM
hohoho ik heb geen geld gestort voor een forummeeting waar ik toch niet aan mee doe hoor. Bewaar het maar tot volgend jaar of zo.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
26-02-2008, 09:53 PM
Mac Wrote:haha das overdreven maar dit jaar idd een stuk meer binnengekregen dan de server heeft gekost! Ik zou er graag iets leuks mee doen voor t forum ik weet alleen niet zo snel wat. Misschien iets leuks bij de volgende forummeeting ofzo zal er wel even over nadenken. Nee joh, drink het zelf gewoon op in de kroeg joh. Volgens mij heb jij aardig wat vrije uurtje aan het forum lopen sleutelen, dat mag ook wel eens beloond worden.
27-02-2008, 04:47 AM
Peter Wrote:=D>Mac Wrote:haha das overdreven maar dit jaar idd een stuk meer binnengekregen dan de server heeft gekost! Ik zou er graag iets leuks mee doen voor t forum ik weet alleen niet zo snel wat. Misschien iets leuks bij de volgende forummeeting ofzo zal er wel even over nadenken.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
27-02-2008, 11:36 PM
Helemaal mee eens!
28-02-2008, 09:03 AM
Ook ik heb (vrij laat maar toch) mijn bijdrage overgemaakt
28-02-2008, 12:56 PM
Overdune Wrote:Helemaal mee eens! Ook! Proost!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
|
« Next Oldest | Next Newest »
|