The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NEC op weg naar de wereldcup!
#31
Ad Wim Wrote:En ik heb natuurlijk NEC-Ajax en Ajax-NEC gezien en in beide wedstrijden was NEC om te huilen zo slecht, zeker in de Arena.

Wat een grap dit zeg Undecided ! Ik had, bij me afstudeerbedrijf, nog een redelijk lange reactie getypt en ff bewaard aangezien ie nog niet af was maar ik ga hem niet eens meer afmaken. Echt waar dit bevestigd alles gewoon Undecided Undecided . man man man wat ben jij een idioot, je zit gewoon compleet uit je NEK te zwetsen man. Ik weet zeker dat je geen seconde meer kan herinneren van die wedstrijden.

Ik zal ff de 2 titels erbij pakken van de wedstrijden:

-------------
N.E.C. pakt meer dan verdiend punt in Arena

N.E.C. speelde zaterdagavond voor de derde maal in de historie gelijk bij Ajax. Het werd 0-0 in de Arena, waar N.E.C. voor rust de betere ploeg was en een aantal kansen kreeg. Rutger Worm kreeg de grootste, maar zijn penalty werd gekeerd door Stekelenburg. In de tweede helft was Ajax de bovenliggende partij, maar al met al was het gelijkspel een terechte uitslag.
------------

Herboren N.E.C. pakt punt tegen Ajax

Een herboren N.E.C. speelde zondagmiddag in het eigen McDOS Goffertstadion met 1-1 gelijk tegen titelkandidaat Ajax. N.E.C, met de nieuwelingen Drost, Sibum en Bobson in de basis, speelde een prima wedstrijd en leek de overwinning binnen te gaan slepen na een fraaie goal van uitblinker Jeremain Lens in de 17e minuut. Een kwartier voor tijd scoorde Huntelaar de gelijkmaker na een foutje van Vadocz. Bas Sibum werd uitgeroepen tot McDOS Man of the Match.

En dan is deze 2e nog zeer maar dan ook zeer mild. NEC was heer en meester en NEC maakt 1 foutje waarna KJH scoort. Op 3 corners na (vlak na rust) heeft Ajax geen één uitgespeelde kans gehad (wat schoten van Perez misschien) en NEC heeft 3 x vrij voor de keeper gestaan.

Maar goed... misschien kan jij beetje vriendjes worden met Bor...samen in de fabeltjeskrant. Achterlijke..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#32
Vanuit een onpartijdig :wink: Breda:

De stand FC Harrie- FC Adwim is momenteel 5-0 =D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#33
Lul toch niet zo slap Harry en ga gewoon lezen wat ik schrijf! En kap met die belachelijke bewoordingen jegens mij, maakt je standpunt niet veel sterker en ze zijn zelfs vrij stuitend. Probeer gewoon in normale bewoordingen een discussie aan te gaan of doe het niet. Alsjeblieft zeg...


Beide wedstrijdverslagen komen trouwens zeker van de NEC-site, lekker objectief :roll:

In de Arena was NEC gewoon slecht en Ajax nog slechter. Ajax speelde zijn slechtste thuiswedstrijd van het seizoen en NEC was na Sparta de slechtste ploeg die ik in de Arena heb gezien dit seizoen.
Dat maakt het tot een dramatische wedstrijd, waarin Koster schrok van het erbarmelijke niveau van Ajax.
Babos zei zelfs ergens dat hij Ajax nog nooit zo slecht had gezien volgens mij.
Dit las ik ergens en dat was wel treffend:

Quote:Dat Ajax - NEC doelpuntloos bleef leverde een blije Mario Been (trainer NEC) en een teleurgestelde Koster op. Been toonde zich dolgelukkig met het in de ArenA veroverde punt. ,,NEC heeft een punt gewonnen, wij hebben er twee verloren’’, besloot Koster de avond met een pijnlijke conclusie.

En ik kan me inderdaad weinig meer van de thuiswedstrijd herinneren omdat het een vreselijke wedstrijd was, maar ik snap dat jij gewend bent aan dit niveau...


Uit was Ajax ook slecht en NEC iets beter ja, maar nog niet echt goed en ook alleen maar in de eerste helft. Oke, "om te huilen" is overdreven op basis van deze wedstrijd, en dat neem ik terug, maar goed vond ik ze niet. Drie kansen zeg, WOW!
Ik vond het ook gewoon een slechte wedstrijd, alleen het laatste kwartier was leuk.
In de eerste helft was NEC beter, maar in de tweede helft speelde Ajax vol op de aanval en ging het een stuk beter en het had toen alle kanten op kunnen vallen in de laatste tien minuten.


Laten we de discussie maar sluiten, want we komen er toch niet uit en ik heb geen zin om constant op deze manier te discussiëren met je. Ik vind NEC gewoon een weinig zeggende club en vond ze tergend slecht in de Arena. In de Goffert waren ze al iets beter, maar nog niet veel en vooral veel strijd en weinig voetbal. Maar de laatste tijd hebben ze het weer behoorlijk op de rails blijkbaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Adje is het ooit in je opgekomen dat het ook de verdienste van NEC kan zijn dat Ajax 2x ruk speelde tegen ze? [baby]
Reply
#35
Ad Wim Wrote:Lul toch niet zo slap Harry en ga gewoon lezen wat ik schrijf! En kap met die belachelijke bewoordingen jegens mij, maakt je standpunt niet veel sterker en ze zijn zelfs vrij stuitend. Probeer gewoon in normale bewoordingen een discussie aan te gaan of doe het niet. Alsjeblieft zeg...


Beide wedstrijdverslagen komen trouwens zeker van de NEC-site, lekker objectief :roll:

In de Arena was NEC gewoon slecht en Ajax nog slechter. Ajax speelde zijn slechtste thuiswedstrijd van het seizoen en NEC was na Sparta de slechtste ploeg die ik in de Arena heb gezien dit seizoen.
Dat maakt het tot een dramatische wedstrijd, waarin Koster schrok van het erbarmelijke niveau van Ajax.
Babos zei zelfs ergens dat hij Ajax nog nooit zo slecht had gezien volgens mij.
Dit las ik ergens en dat was wel treffend:

Quote:Dat Ajax - NEC doelpuntloos bleef leverde een blije Mario Been (trainer NEC) en een teleurgestelde Koster op. Been toonde zich dolgelukkig met het in de ArenA veroverde punt. ,,NEC heeft een punt gewonnen, wij hebben er twee verloren’’, besloot Koster de avond met een pijnlijke conclusie.

En ik kan me inderdaad weinig meer van de thuiswedstrijd herinneren omdat het een vreselijke wedstrijd was, maar ik snap dat jij gewend bent aan dit niveau...


Uit was Ajax ook slecht en NEC iets beter ja, maar nog niet echt goed en ook alleen maar in de eerste helft. Oke, "om te huilen" is overdreven op basis van deze wedstrijd, en dat neem ik terug, maar goed vond ik ze niet. Drie kansen zeg, WOW!
Ik vond het ook gewoon een slechte wedstrijd, alleen het laatste kwartier was leuk.
In de eerste helft was NEC beter, maar in de tweede helft speelde Ajax vol op de aanval en ging het een stuk beter en het had toen alle kanten op kunnen vallen in de laatste tien minuten.


Laten we de discussie maar sluiten, want we komen er toch niet uit en ik heb geen zin om constant op deze manier te discussiëren met je. Ik vind NEC gewoon een weinig zeggende club en vond ze tergend slecht in de Arena. In de Goffert waren ze al iets beter, maar nog niet veel en vooral veel strijd en weinig voetbal. Maar de laatste tijd hebben ze het weer behoorlijk op de rails blijkbaar.

Undecided Undecided hij probeert het nog recht te lullen ook. Undecided Undecided

woehaaaa..... Notworthy
Reply
#36
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Laten we de discussie maar sluiten, want we komen er toch niet uit en ik heb geen zin om constant op deze manier te discussiëren met je.

Undecided Undecided hij probeert het nog recht te lullen ook. Undecided Undecided

woehaaaa..... Notworthy

Deze regel zegt genoeg. Het zijn altijd de losers die de discussie willen sluiten.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#37
Allereerst ging de hele dicussie in 1e instantie om aantrekkelijk voetbal. Ik heb nergens beweerd dat NEC goed is maar wel dat dit nec VOETBALLEND goed is. Dat ze elke week tig 100% kansen missen en vervolgens achterin een slippertje maken en verliezen heb ik ook al vaak zat hier verteld. Ze spelen echter wel redelijk tot goed voetbal, en nu met een figuur als Sibum erbij lijken die slippertjes achterin ook een heel eind te zijn opgelost omdat hij gewoon de organisatie neerzet.

Ad Wim Wrote:Beide wedstrijdverslagen komen trouwens zeker van de NEC-site, lekker objectief :roll:

Dit las ik ergens en dat was wel treffend:

Quote:Dat Ajax - NEC doelpuntloos bleef leverde een blije Mario Been (trainer NEC) en een teleurgestelde Koster op. Been toonde zich dolgelukkig met het in de ArenA veroverde punt. ,,NEC heeft een punt gewonnen, wij hebben er twee verloren’’, besloot Koster de avond met een pijnlijke conclusie.


Ja tuurlijk wint NEC een punt als ze gelijk spelen in de Arena. tenminste dat mag ik hopen voor jullie. Verslagen waren idd van de NEC-site omdat ik zo snel niet wist hoe ik wedstrijd verslagen van Vi op kon zoeken maar ik heb ze gevonden. Zal ze onderaan deze post ff neerzetten.


Ad Wim Wrote:Uit was Ajax ook slecht en NEC iets beter ja, maar nog niet echt goed en ook alleen maar in de eerste helft. Oke, "om te huilen" is overdreven op basis van deze wedstrijd, en dat neem ik terug, maar goed vond ik ze niet. Drie kansen zeg, WOW!
Ik vond het ook gewoon een slechte wedstrijd, alleen het laatste kwartier was leuk.
In de eerste helft was NEC beter, maar in de tweede helft speelde Ajax vol op de aanval en ging het een stuk beter en het had toen alle kanten op kunnen vallen in de laatste tien minuten.

Dit vind ik echt weer een complete onzin reactie. Je vind alleen het laatste kwartier leuk (logisch want dat was het enige kwartier dat Ajax überhaupt een klein beetje wat te vertellen had) en je benadrukt dat in de laatste 10 minuten (nogmaals voornamelijk omdat Vadocz vlak daarvoor een bal als een F-pupil inlevert bij Perez die KJH wegstuurt) alle kanten op had kunnen gaan. Ook logisch aangezien NEC al 5 á 6 enorme kansen had laten liggen op de 2-0 (waarvan 3 keer vrij voor de keeper, beter lezen Ad. Ik schrijf 3 x vrij voor de keeper, jij maakt er 3 kansen van).
En Ajax WILDE misschien de 2e helft vol op de aanval spelen, logisch als je 1-0 achter staat tegen een zielig en nieterig clubje als NEK, ze kregen er totaal geen kans toe. 1e 10 minuten kregen ze 3 corners achter elkaar die gevaarlijk waren, daarna een hele tijd niks (behalve 3 a 4 open kansen voor NEC), toen de blunder van Vadocz waaruit de 1-1 viel en toen eindelijk (de laatste 10 minuten) leek Ajax een beetje te gaan voetballen wat resulteerde in wat halve kansen, evenals aan de andere kant.

Ad Wim Wrote:Laten we de discussie maar sluiten, want we komen er toch niet uit en ik heb geen zin om constant op deze manier te discussiëren met je. Ik vind NEC gewoon een weinig zeggende club en vond ze tergend slecht in de Arena.

Als Ajax toch al niet thuis kan winnen van een tergend slecht NEC, hoe slecht is Ajax dan wel niet?? Maar goed als ik tegen jou zeg op msn (en ook hier in het NEC-Ajax topic) dat dit het slechste Ajax is wat ik de laatste 10 jaar heb gezien vind jij dat allemaal onzin want dit was goed en dat was goed en dit zat niet mee en dat zat niet mee etc etc etc. Maar winnen van thuis winnen van "tergend slecht" NEC is te veel gevraagd en zou ook nog eens onverdiend geweest zijn.

Ad Wim Wrote:En ik kan me inderdaad weinig meer van de thuiswedstrijd herinneren omdat het een vreselijke wedstrijd was, maar ik snap dat jij gewend bent aan dit niveau...

Hahahaha kom maar op met je denigrerende arrogante doorsnee opmerkingen, fantastisch. Mooiste van alles vind ik nog dat je hier eerder in de discussie van alles loopt te roepen over een NEC dat 2x om te huilen zo slecht was en een NEC dat zich ingroef in de Arena (hmm toch gek dat ze de 1e helft dan het betere van het spel en de beste kansen hebben) om vervolgens vrolijk te bevestigen dat je je weinig meer kan herinneren van de wedstrijd haha. Je bevestigd dus nogmaals wat ik al zei namelijk: dat je maar wat aan het zwetsen was om je gelijk te halen. Ik denk zelfs dat je op het moment dat je schreef dat NEC zo verschrikkelijk slecht was in de Arena en zich ingroef niet eens wist te herinneren dat het 0-0 was geworden en al helemaal niks van de wedstrijd meer wist maar dat je maar gewoon een standaard aanname maakte van: Och... als NEC naar de Arena komt zullen zich wel hebben ingegraven.

-----------

Ajax blijft ook tegen NEC in gebreke
VI.nl

Ook Adrie Koster krijgt de haperende motor van Ajax (nog) niet aan de praat. NEC verzuimde de Amsterdamse misère te vergroten (0-0).

Met de wisseling van de wacht is de rust allerminst teruggekeerd in Amsterdam. Ook onder interim-coach Koster kon Ajax goede wil niet worden ontzegd, maar dat vertaalde zich wederom niet in hartverwarmend spel.

Sterker nog, de Amsterdamse defensie rammelde aan alle kanten. Het was dat NEC bijzonder inefficiënt omging met alle kansen. Zo liet Rutger Worm een strafschop onbenut, nadat Johnny Heitinga zich had vergrepen aan Peter Wisgerhof.

Ook in de tweede helft, toen Dennis Gentenaar de geblesseerde Maarten Stekelenburg had vervangen, kregen de Nijmeegse gasten kansen op een historische zege. Tot ergernis van trainer Mario Been bleef de aanval in gebreke.

Een overwinning van NEC was te veel van het goede geweest, zoals ook Ajax op basis van het vertoonde spel weinig recht van spreken had. Misschien wel tekenend voor het Amsterdamse gebrek aan vertrouwen was de kans die Klaas-Jan Huntelaar na ruim een uur miste.

De spits scoorde in de slotfase na een slippertje van NEC-keeper Gábor Babos wel. Maar zoals te verwachten viel voor een ploeg in mineur werd de treffer terecht afgekeurd wegens buitenspel.

------------------

Labiel Ajax worstelt met zichzelf en NEC
20/01/2008 14:31

Ajax heeft zich niet kunnen revancheren voor de blamerende nederlaag van woensdag in het toernooi om de KNVB-beker. De Amsterdammers speelden in Nijmegen geen haar beter dan tegen NAC Breda en mochten zich gelukkig prijzen met het punt op bezoek bij NEC (1-1).

Vooral in de eerste helft hing Ajax als los zand aan elkaar op het moeilijk bespeelbare veld in De Goffert. Op alle onderdelen scoorde de ploeg van coach Adrie Koster een onvoldoende. Alleen Luis Suárez stichtte af en toe gevaar.

NEC deed het minder slecht en profiteerde van de complete off-day van Ajax. Jeremain Lens maakte na een kwartier de 1-0. Van links dribbelde hij naar binnen, waar niemand hem aanpakte. De AZ-huurling haalde uit en schoot van achttien meter laag raak in de verre hoek.

Kenmerkend voor het spel van Ajax was de manier waarop het met een vrije trap op kansrijke afstand omsprong. Edgar Davids, Kenneth Perez en Jan Vertonghen hadden een kunststukje op het oog, maar NEC'er Brett Holman ging er door het trio klungelende Ajacieden met de bal vandoor.

Na rust richtte Ajax zich enigszins op. Er kwam wat overleg in het spel en kansen volgden. Toch hoefde NEC zich niet al te sappel te maken. De Gelderlanders leken zelfs uit te lopen toen ze twee enorme kansen kregen, maar net niet wisten te scoren. Aan de andere kant sloeg Ajax vervolgens wel toe. Perez gaf de steekbal en Klaas-Jan Huntelaar rondde met links laag en gekruist af: 1-1.

Beide teams gingen daarna voor de winst, maar de finesse om een beslissing te forceren ontbrak. NEC boekte met het gelijkspel eindelijk weer eens een aansprekend resultaat, al had er gezien de kansenverhouding meer in gezeten. Ajax loopt zowaar een puntje uit op Feyenoord en houdt drie punten achterstand op PSV, dat ook gelijkspeelde bij VVV-Venlo.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#38
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Laten we de discussie maar sluiten, want we komen er toch niet uit en ik heb geen zin om constant op deze manier te discussiëren met je.

Undecided Undecided hij probeert het nog recht te lullen ook. Undecided Undecided

woehaaaa..... Notworthy

Deze regel zegt genoeg. Het zijn altijd de losers die de discussie willen sluiten.....

Ik ben nog de grootste loser van allemaal dat ik serieus tijd verdoe om steeds op die idiote beweringen van um te reageren.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#39
harry_bierdop Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Laten we de discussie maar sluiten, want we komen er toch niet uit en ik heb geen zin om constant op deze manier te discussiëren met je.

Undecided Undecided hij probeert het nog recht te lullen ook. Undecided Undecided

woehaaaa..... Notworthy

Deze regel zegt genoeg. Het zijn altijd de losers die de discussie willen sluiten.....

Ik ben nog de grootste loser van allemaal dat ik serieus tijd verdoe om steeds op die idiote beweringen van um te reageren.

Da's niet mijn mening. Die prijs gaat naar Ad Wim. Da's zo'n grote loser, dat als er een verkiezing zou zijn voor 'de grootste loser van Nederland', dan nog zou ie nog tweede worden! :waf:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#40
Ad, sms "Jor aan"!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#41
harry_bierdop Wrote:Allereerst ging de hele dicussie in 1e instantie om aantrekkelijk voetbal. Ik heb nergens beweerd dat NEC goed is maar wel dat dit nec VOETBALLEND goed is. Dat ze elke week tig 100% kansen missen en vervolgens achterin een slippertje maken en verliezen heb ik ook al vaak zat hier verteld. Ze spelen echter wel redelijk tot goed voetbal, en nu met een figuur als Sibum erbij lijken die slippertjes achterin ook een heel eind te zijn opgelost omdat hij gewoon de organisatie neerzet.
Ik heb in principale gezegd dat ik NEC een weinig charimatische club vind en er weinig mee heb. En dat dit kwam omdat ik NEC de laatste jaren zag als een club die vooral op de 0 speelde.
Ik geloof je natuurlijk als je zegt dat ze nu goed voetballen, maar je zegt zelf ook dat het dit seizoen wekenlang slecht is gweest rond de jaarwisseling en in het begin was het ook niet al te best volgens mij.


harry_bierdop Wrote:Dit vind ik echt weer een complete onzin reactie. Je vind alleen het laatste kwartier leuk (logisch want dat was het enige kwartier dat Ajax überhaupt een klein beetje wat te vertellen had) en je benadrukt dat in de laatste 10 minuten (nogmaals voornamelijk omdat Vadocz vlak daarvoor een bal als een F-pupil inlevert bij Perez die KJH wegstuurt) alle kanten op had kunnen gaan. Ook logisch aangezien NEC al 5 á 6 enorme kansen had laten liggen op de 2-0 (waarvan 3 keer vrij voor de keeper, beter lezen Ad. Ik schrijf 3 x vrij voor de keeper, jij maakt er 3 kansen van).
En Ajax WILDE misschien de 2e helft vol op de aanval spelen, logisch als je 1-0 achter staat tegen een zielig en nieterig clubje als NEK, ze kregen er totaal geen kans toe. 1e 10 minuten kregen ze 3 corners achter elkaar die gevaarlijk waren, daarna een hele tijd niks (behalve 3 a 4 open kansen voor NEC), toen de blunder van Vadocz waaruit de 1-1 viel en toen eindelijk (de laatste 10 minuten) leek Ajax een beetje te gaan voetballen wat resulteerde in wat halve kansen, evenals aan de andere kant.
Maar waarom is het complete onzin als ik zeg dat het een slechte wedstrijd was waarin beide ploegen slecht speelde? Het staat ook in het VI-stukje namelijk. Het gaat er vooral om hoe slecht Ajax wel niet was en treffend is de zin "NEC deed het minder slecht". Nergens wordt namelijk gezegd dat NEC goed was. En dat zeg ik ook.


harry_bierdop Wrote:Als Ajax toch al niet thuis kan winnen van een tergend slecht NEC, hoe slecht is Ajax dan wel niet?? Maar goed als ik tegen jou zeg op msn (en ook hier in het NEC-Ajax topic) dat dit het slechste Ajax is wat ik de laatste 10 jaar heb gezien vind jij dat allemaal onzin want dit was goed en dat was goed en dit zat niet mee en dat zat niet mee etc etc etc. Maar winnen van thuis winnen van "tergend slecht" NEC is te veel gevraagd en zou ook nog eens onverdiend geweest zijn.
Ik zeg toch ook dat Ajax nog slechter was? Ajax zat toen in een onwijze dip en net na de trainerswissel Ten Cate - Koster en alles zat als los zand aan elkaar. Zoals ik al zei, vond ik Ajax tegen NEC de slechtste thuiswedstrijd dit seizoen spelen en dat zegt wel iets in dit seizoen. En als je dan niet scoort, wint je niet inderdaad. En vooral achterin was het drama. Het lag aan Stekelenburg dat we nog een punt pakten en dat zegt al genoeg.


harry_bierdop Wrote:Hahahaha kom maar op met je denigrerende arrogante doorsnee opmerkingen, fantastisch. Mooiste van alles vind ik nog dat je hier eerder in de discussie van alles loopt te roepen over een NEC dat 2x om te huilen zo slecht was en een NEC dat zich ingroef in de Arena (hmm toch gek dat ze de 1e helft dan het betere van het spel en de beste kansen hebben) om vervolgens vrolijk te bevestigen dat je je weinig meer kan herinneren van de wedstrijd haha. Je bevestigd dus nogmaals wat ik al zei namelijk: dat je maar wat aan het zwetsen was om je gelijk te halen. Ik denk zelfs dat je op het moment dat je schreef dat NEC zo verschrikkelijk slecht was in de Arena en zich ingroef niet eens wist te herinneren dat het 0-0 was geworden en al helemaal niks van de wedstrijd meer wist maar dat je maar gewoon een standaard aanname maakte van: Och... als NEC naar de Arena komt zullen zich wel hebben ingegraven.
Pfff, ik maak denigrerende opmerkingen? Lees dan nog even je eerdere post terug...
En dat NEC om te huilen was in de Goffert heb ik al teruggenomen, dat was inderdaad overdreven, dus daar hoef je niet meer mee te komen. En waar zie jij dat NEC in de 1e helft het beste van het spel had?
En ik kan me er nog best wat van herinneren, ik kan me ervan herinneren dat ik Ajax thuis niet zo slecht heb zien spelen. Ik kan me herinneren dat Ajax wel wilde, maar niet kon omdat het zelf dramatisch speelde en omdat NEC met veel mensen op eigen helft speelde en er af en toe snel uitkwam, waaruit inderdaad kansen kwamen omdat de Ajax-verdediging stond te schutteren. Het was een dramatische wedstrijd en ik snap niet dat jij dat niet erkent, en daarom maak ik die opmerking over dat je gewend bent aan dit niveau.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
harry_bierdop Wrote:Het komt wel vaker voor hoor dat microfoons zacht of juist hard staan, of dicht of juist ver van een bepaald vak staan Komt zo vaak voor dat ik denk van wtf, wat klinkt dat hard (terwijl het tijdens de wedstrijd maar een half vak was dat iets zong) of juist andersom (maar goed, als je 1 x in de 5 wedstrijden naar het stadion gaat kan je dat idd niet weten).

Dit klopt inderdaad, in de samenvattingen klinkt het Polman ook altijd opmerkelijk stil terwijl ik het heel anders heb ervaren.

Kan voor ons wel eens een vervelende speelronde worden Harry. Sparta zal wel de 3 punten pakken in eigen huis tegen Utrecht (voorgevoel) en VVV is ook niet kansloos in Venlo tegen Groningen. Excelsior en Willem II spelen tegen elkaar, doe mij maar een gelijkspel. De Graafschap moet naar Eindhoven dus ik mag toch aannemen dat zij geen punten gaan pakken dit weekend. Jullie dus naar Heerenveen en wij thuis tegen Feyenoord.

Ons resterende schema is ook vrij pittig:

Heracles - Feyenoord
Groningen - Heracles
Heracles - Utrecht
De Graafschap - Heracles
Willem II - Heracles
Heracles - Roda
PSV - Heracles
Heracles - NAC
Ajax - Heracles

Duidelijk dat we bij De Graafschap en Willem II punten moeten pakken en in eigen huis tegen NAC, Utrecht en Roda ook wat moeten laten zien.
Reply
#43
Quote:Dit klopt inderdaad, in de samenvattingen klinkt het Polman ook altijd opmerkelijk stil terwijl ik het heel anders heb ervaren.
he, dat heb ik in de Arena nou ook :wink:
The great old Ludwig von...
Reply
#44
Ad Wim Wrote:En ik kan me inderdaad weinig meer van de thuiswedstrijd herinneren

Ad Wim Wrote:En ik kan me er nog best wat van herinneren.

Undecided

Je moet in de politiek gaan Adje. Veel praten, weinig zeggen en voornamelijk draaikonten


Ad Wim Wrote:En waar zie jij dat NEC in de 1e helft het beste van het spel had?

Uhmm in het stadion, uhmmmmm 's avonds nog een keer in de samenvatting en m.i. komt dat ook wel enigzins naar voren uit de verschillende verslagen (oow nee, sorry waren waarschijnlijk alleen maar counters van het zwaar onder druk staande NEC) maar als je wil dat ik ook nog de statistieken van het balbezit, de kansenverhoudingen etc etc erbij ga zoeken... helaas, heb wel wat beters te doen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#45
Nadat jij alle wedstrijdverslagen boven hebt gehaald, begonnen er wat bellen te rinkelen ja. Gek hè?

Ik had het over Ajax-NEC, zat jij toen in de Arena?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Ad Wim Wrote:Ik had het over Ajax-NEC, zat jij toen in de Arena?

Ik zat in de Arena ja, zoals elk jaar op de hoofdtribune (sponsorkaarten). Weet dat het vreemd voor je klinkt maar naast de thuiswedstrijden bezoek ik ook regelmatig nog uitwedstrijden. (lees: Eigelijke elke uitwedstrijd waarbij het vrij vervoer is of waarbij de combi makkelijk te omzeilen is)

Was dit jaar nog gezellig.. allemaal boze mannetjes van net 17 die steentjes gooide naar de politie om vervolgens vrij hardhandig uit mekaar geslagen te worden door de playmobiel brigade =D>.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#47
Vret Mien Gras Wrote:Haha, dus Ad is dom aan het lullen.....

Dat is niets nieuws.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#48
Depor Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Haha, dus Ad is dom aan het lullen.....

Dat is niets nieuws.

Ik vond het altijd lullig hoe iedereen telkens tegen Ad samen spande. Uiteraard was ik niet goed geinformeerd aangezien ik niet alle posts van die beste Ad doorlas. Maar naarmate ik meer lees van hem begin ik het steeds beter te begrijpen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nu leuk vind om zijn posts te lezen!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#49
Maar jongens, Willem II degradeert gewoon aan het einde van de rit.... Nec moet er sowieso wel inblijven, is een mooie club.

En wat een geluk hebben wij zaterdag gehad zeg.... Hoewel ik het met FC Geert niet eens ben, juist het team is beresterk dit jaar, individuele kwaliteit hebben we amper tot niet.
Reply
#50
Ik ben lid van de Geert den Ouden hyves en de gun-Geert-een-topclub hyves Notworthy !
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#51
Heerenveen en feyenoord uit winnen is leuk, maar nu 3 6-punten wedstrijden op rij die "iets" belangrijker zijn... Graafschap en sparta thuis, VVV uit. 2 overwinningen teken ik voor...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#52
harry_bierdop Wrote:Heerenveen en feyenoord uit winnen is leuk, maar nu 3 6-punten wedstrijden op rij die "iets" belangrijker zijn... Graafschap en sparta thuis, VVV uit. 2 overwinningen teken ik voor...

=D> Gefeli, Harmans. Als NEC zo door blijft gaan moet de naam van dit topic worden veranderd in NEC (europees voetbal) topic...

En, baal je nog zo van Lens? :wink:
Reply
#53
Zoals ik al zei... vanaf Ajax thuis issie gewoon goed MAAAAAAR hij zal zeker de hele 2e seizoenshelft zo moeten spelen voordat ik um de 1e seizoenshelft vergeef voornamelijk omdat het overduidelijk aan z'n instelling lag.

Maar idd, als ie op dreef is :8: ! Die voetbeweging bij die 3e goal waardoor Timmer naar de grond ging, heerlijk!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#54
harry_bierdop Wrote:Zoals ik al zei... vanaf Ajax thuis issie gewoon goed MAAAAAAR hij zal zeker de hele 2e seizoenshelft zo moeten spelen voordat ik um de 1e seizoenshelft vergeef voornamelijk omdat het overduidelijk aan z'n instelling lag.

Maar idd, als ie op dreef is :8: ! Die voetbeweging bij die 3e goal waardoor Timmer naar de grond ging, heerlijk!

Die voetbeweging was natuurlijk heerlijk, stom dat ze die niet herhaalde... NEC speelde (zoals ik kon zien) redelijk maar erg verdedigend. Counter was ook netjes...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#55
Jup vooral 1e helft vooral gecounterd al had ik het idee dat dit voornamelijk kwam omdat feyenoord gewoon erg sterk was, veel sterker als NEC iig. Overigens ook wel toevallig dat die "pingel" voor Lens, vlak na de 0-1, er niet inzat. Heb het maar 2 x gezien maar het was op zijn minst discutabel en dan zenden ze het niet eens uit. NOS zei dat het een pingel was maar VI schrijft er niks over.

2e helft heeft NEC meer en meer dan genoeg kansen gehad op de 1-2 alleen het duurde weer ff voor ze um erin kregen :8:. 2e helft ook niet meer onder druk van feyenoord, 2e helft was NEC minimaal gelijkwaardig.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#56
Ik hoop eigenlijk dat NEC tegen De Graafschap, Sparta en VVV gewoon de volle 9 punten pakt. Of we nu 12e of 15e worden intresseert me namelijk niet veel, en als NEC deze ploegen verslaat en wij zelf ook punten pakken kunnen we een gat slaan met de onderste ploegen. Zelf spelen wij aanstaande vrijdag in eigen huis tegen Utrecht, vervolgens naar De Graafschap en Willem II. Als we zo spelen als gisteren (en eigenlijk sowieso sinds de winterstop) moet er wat mogelijk zijn, ik heb er wel vertrouwen in.
Reply
#57
harry_bierdop Wrote:Jup vooral 1e helft vooral gecounterd al had ik het idee dat dit voornamelijk kwam omdat feyenoord gewoon erg sterk was, veel sterker als NEC iig. Overigens ook wel toevallig dat die "pingel" voor Lens, vlak na de 0-1, er niet inzat. Heb het maar 2 x gezien maar het was op zijn minst discutabel en dan zenden ze het niet eens uit. NOS zei dat het een pingel was maar VI schrijft er niks over.

2e helft heeft NEC meer en meer dan genoeg kansen gehad op de 1-2 alleen het duurde weer ff voor ze um erin kregen :8:. 2e helft ook niet meer onder druk van feyenoord, 2e helft was NEC minimaal gelijkwaardig.

feli harry!

in het stadion vond ik het geen pingel. bumme sms te al dat het er wel een was, maar ik heb het dus ook niet meer teruggezien. timmer deed wel slim heel verbolgen, dan lijkt het bij nader inzine toch eerder een pingel. :wink:
Reply
#58
ty waf.

Tsja... of het er wel of geen was maakt in principe niet zo veel uit, dat ze het niet uitzenden ondanks het feit dat er zeker over te twisten was vind ik wel vreemd. Nu wint NEC dan maar als je alsnog 2-1 verliest ofzo is het wel zuur. Want ik wil nog wel eens zien wat er van Feyenoord over zou blijven als ze ondanks dat ze alles domineerden wat los en vast zat, toch tegen een 0-2 aankijken. Dan zie ik er zo nog 2 of 3 counters van NEC invliegen
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#59
Ben ik trouwens de enige die vond dat de frustratietackel van de Cler ook rood had mogen zijn ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#60
Box Brother Wrote:Ben ik trouwens de enige die vond dat de frustratietackel van de Cler ook rood had mogen zijn ?

Zo dan... nu je het zegt (was vrij dronken in de kantine, zelf eens een keer 2 weken op rij gewonnen :wink: ), been vooruit en nog ff extra omhoog tegen de knie aan. Zeker rood idd, vond de Cler trouwens de hele wedstrijd zwaar gefrustreerd over komen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: