The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
SC Heerenveen wint de strijd om Nordin Amrabat

21/02/2008 15:10

EXCLUSIEF - SC Heerenveen is zo goed als rond met VVV-Venlo over de transfer van Nordin Amrabat. De onderhandelingen zijn in de afrondende fase en worden binnen enkele dagen afgerond.

De Friezen betalen ruim twee miljoen euro voor de twintigjarige aanvaller. VVV bedong eveneens dat het 25 procent van een toekomstige transfersom opstrijkt als Heerenveen hem doorverkoopt.

Amrabat staat nog tot de zomer van 2010 onder contract bij de Limburgers. In zijn eerste jaar op het hoogste niveau maakt de snelle dribbelaar zoveel indruk, dat tal van clubs zich meldden.

Ook Heerenveen trok al aan de bel. In januari deed de nummer vijf van de Eredivisie een bod, maar daar ging VVV niet mee akkoord. De club vecht tegen degradatie en besloot Amrabat daarom sowieso tot aan het einde van het seizoen te behouden.

Heerenveen heeft de naam een nuttige springplank te zijn voor jonge talenten. Spelers als Ruud van Nistelrooy, Klaas-Jan Huntelaar en Jon Dahl Tomasson namen via de Friese club met succes de volgende stap op weg naar de top.

Goede aankoop en goede keuze van Amrabat ook. Helemaal als André Kwezel ook de nieuwe trainer van Heerenveen zou worden. Bijna een garantie op een basisplaats.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
=D>
Stekelenburg tot 2012 onder de lat bij Ajax
Maarten Stekelenburg heeft zijn contract bij Ajax verlengd tot en met 30 juni 2012. De goalie, die al vanaf zijn dertiende bij de Amsterdammers actief is, is tevreden met de nieuwe overeenkomst. Ook de club toont zich content.

"Dit voelt voor mij als de juiste keuze", aldus de 25-jarige keeper op de officiële website van de club. "Ik heb er een goed gevoel bij me langer te binden aan mijn club en denk dat we in de toekomst nog veel kunnen bereiken."

Ook Ajax is, bij monde van technisch directeur Martin Van Geel, tevreden. "Maarten is een uitstekende keeper en hij heeft de laatste jaren aangetoond dat hij zich enorm ontwikkelt. Hij is nog maar 25 jaar en wat dat betreft moeten zijn beste jaren nog komen."

"Daarom zijn we heel blij dat hij ervoor heeft gekozen keeper bij Ajax te blijven. Maarten is één van de jongens uit de huidige selectie van wie we het voor de komende seizoenen belangrijk vinden dat ze blijven."

Stekelenburg maakte op 11 augustus 2002 zijn debuut voor het eerste elftal van Ajax, in de wedstrijd tegen PSV (3-1). Tot nu toe kwam hij al tot 162 wedstrijden voor de Amsterdamse club. Met Ajax won hij twee keer de landstitel, drie keer de KNVB Beker en vier keer de Johan Cruijff Schaal. Ook speelde hij tot dusver tien interlands voor Nederland.
The great old Ludwig von...
Reply
Quote:SC Heerenveen wint de strijd om Nordin Amrabat

21/02/2008 15:10

EXCLUSIEF - SC Heerenveen is zo goed als rond met VVV-Venlo over de transfer van Nordin Amrabat. De onderhandelingen zijn in de afrondende fase en worden binnen enkele dagen afgerond.

De Friezen betalen ruim twee miljoen euro voor de twintigjarige aanvaller. VVV bedong eveneens dat het 25 procent van een toekomstige transfersom opstrijkt als Heerenveen hem doorverkoopt.

Amrabat staat nog tot de zomer van 2010 onder contract bij de Limburgers. In zijn eerste jaar op het hoogste niveau maakt de snelle dribbelaar zoveel indruk, dat tal van clubs zich meldden.

Ook Heerenveen trok al aan de bel. In januari deed de nummer vijf van de Eredivisie een bod, maar daar ging VVV niet mee akkoord. De club vecht tegen degradatie en besloot Amrabat daarom sowieso tot aan het einde van het seizoen te behouden.

Heerenveen heeft de naam een nuttige springplank te zijn voor jonge talenten. Spelers als Ruud van Nistelrooy, Klaas-Jan Huntelaar en Jon Dahl Tomasson namen via de Friese club met succes de volgende stap op weg naar de top.

Goede aankoop en goede keuze van Amrabat ook. Helemaal als André Kwezel ook de nieuwe trainer van Heerenveen zou worden. Bijna een garantie op een basisplaats.

Amrabat: "Geen sprake van akkoord"
Nordin Amrabat ontkent dat hij op het punt staat een contract te tekenen bij SC Heerenveen. VI meldde eerder vandaag dat de Friezen bijna rond zijn met VVV-Venlo, maar volgens Amrabat is er helemaal geen sprake van een akkoord.

"Van dat verhaal is helemaal niks waar", reageert Amrabat tegenover Sportweek. "Er is nog geen enkele club akkoord met VVV-Venlo over mij. Zelf heb ik ook nog met niemand gesproken. Daarvoor moeten de clubs toch echt eerst overeenstemming bereiken."

Amrabat geldt dit seizoen als de revelatie in de Eredivisie. De ex-speler van FC Omniworld staat op het verlanglijstje van diverse Eredivisieclubs. Ook vanuit het buitenland is er interesse.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:=D>
Stekelenburg tot 2012 onder de lat bij Ajax
Maarten Stekelenburg heeft zijn contract bij Ajax verlengd tot en met 30 juni 2012. De goalie, die al vanaf zijn dertiende bij de Amsterdammers actief is, is tevreden met de nieuwe overeenkomst. Ook de club toont zich content.

"Dit voelt voor mij als de juiste keuze", aldus de 25-jarige keeper op de officiële website van de club. "Ik heb er een goed gevoel bij me langer te binden aan mijn club en denk dat we in de toekomst nog veel kunnen bereiken."

Ook Ajax is, bij monde van technisch directeur Martin Van Geel, tevreden. "Maarten is een uitstekende keeper en hij heeft de laatste jaren aangetoond dat hij zich enorm ontwikkelt. Hij is nog maar 25 jaar en wat dat betreft moeten zijn beste jaren nog komen."

"Daarom zijn we heel blij dat hij ervoor heeft gekozen keeper bij Ajax te blijven. Maarten is één van de jongens uit de huidige selectie van wie we het voor de komende seizoenen belangrijk vinden dat ze blijven."

Stekelenburg maakte op 11 augustus 2002 zijn debuut voor het eerste elftal van Ajax, in de wedstrijd tegen PSV (3-1). Tot nu toe kwam hij al tot 162 wedstrijden voor de Amsterdamse club. Met Ajax won hij twee keer de landstitel, drie keer de KNVB Beker en vier keer de Johan Cruijff Schaal. Ook speelde hij tot dusver tien interlands voor Nederland.

Jammer. Stanley 2 zal dus weg gaan bij Ajax, denk ik.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Kogel is door de kerk.

Quote:Marco van Basten wordt komend seizoen de nieuwe trainer van Ajax. De huidige bondscoach van het Nederlands elftal, die na het EK in Amsterdam aan de slag gaat, tekent een overeenkomst voor vier seizoenen.

Van Basten volgt bij Ajax Adrie Koster op, die in oktober de taken overnam van de naar Chelsea vertrokken Henk ten Cate. Hij neemt John van 't Schip en Rob Witschge, zijn assistenten bij Oranje, mee naar Amsterdam.

Van Basten kwam tussen 1981 en 1987 uit voor Ajax. Na zijn carrière als speler begon hij als jeugdtrainer bij de club uit Amsterdam, alvorens hij in de zomer van 2004 bondscoach werd.

Ik snap dat Cruyff achter deze beslissing staat, maar ik vind het, zeker na het rapport, een onbegrijpelijk keuze. Ze kunnen in ieder geval wel blijven klaverjassen.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
marcootje johnny en robby! Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
heerlijk, die uitgekotste nederlands elftal trainer. Iedereen vind t fantastisch, de anti-ajacieden vooral. Maar ik ook. Laat San Marco maar bij Ajax aan de slag gaan. Ik heb er heel veel vertrouwen in.
The great old Ludwig von...
Reply
Ik ook Gitter! En ik snap ook niet waar Triplexxx op baseert dat het een onbegrijpelijke keuze is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die v basten zal heus wel wat neer kunnen zetten als hij dagelijks met spelers gaat werken. Ben benieuwd hoe ie het gaat doen.

Ik snap alleen niet goed dat Ajax op dit moment voor een naam gaat die als clubtrainer nog helemaal niks heeft gepresteerd en nauwelijks ervaring heeft. Ik had het logischer gevonden wanneer er een 'ouwe rot' neergezet was die het klappen van de zweep kent.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Tja, dat werkte bij Ten Cate ook niet echt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, dat werkte bij Ten Cate ook niet echt...

Die had zelfstandig toch ook nog niet iets gepresteerd bij een topclub???
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Dat zeg je toch ook nergens? :roll:

En zo'n trainer is natuurlijk heel moeilijk te halen voor Ajax...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Leek me logisch dat ik niet Bal op het dak 7 bedoel....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Henk ten Cate was een ouwe rot die het klappen van de zweep kent, zoals jij zei, en zo kan ik er nog heel wat opnoemen.

Ik denk dat Van Basten als clubtrainer heel goed uit de voeten kan en het is een Ajax-jongen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad... never mind... ik ga deze discussie niet aan. Ik probeer gewoon mijn mening te ventileren.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Prima, maar als ik daarop reageer kom jij met een reactie met drie vraagtekens, waaruit ik op denk te maken dat het heel gek is wat ik zeg. Daar mag ik dan toch wel op ingaan?

En dan nog blijft het volgens mij zo dat een trainer met ervaring bij een topclub niet te halen valt voor Ajax.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ach Stevens als hoofdtrainer is ook echt 'toppie'. Betonvoetbal eerste klas wat hij pretendeert!
Feyenoord gaat voor ? Geen idee nog.

Van Basten is gewoon een logische keuze, ik vind het ook een goede keuze. Ajacied in hart en nieren, en hij is de bondscoach met de beste prestaties.
Reply
Ekslem Wrote:Die v basten zal heus wel wat neer kunnen zetten als hij dagelijks met spelers gaat werken. Ben benieuwd hoe ie het gaat doen.

Ik snap alleen niet goed dat Ajax op dit moment voor een naam gaat die als clubtrainer nog helemaal niks heeft gepresteerd en nauwelijks ervaring heeft. Ik had het logischer gevonden wanneer er een 'ouwe rot' neergezet was die het klappen van de zweep kent.
Ik denk dat het op dit moment gewoon belangrijk is om een ajacied neer te zetten. Blind moest weg (onbegrijpelijk imo) en die heeft t ook nog redelijk gedaan, als je t vergelijkt met de jaren erna.
Met Cruijff en van basten kies je wle duidelijk voor een Ajax cultuur en die was wel ff weg.
Of van Basten het als clubtrainer laat zien weet ik niet, maar ik heb er wel vertrouwen in
The great old Ludwig von...
Reply
Quote:Ajax had in januari een derde speler willen overnemen van FC Groningen. Maar waar Bruno Silva en Rasmus Lindgren wél toehapten, weigerde Stef Nijland.
Nijland zei zelf nee tegen Ajax, dat twee miljoen euro had willen neertellen voor de negentienjarige aanvaller.

=D>
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Quote:Ajax had in januari een derde speler willen overnemen van FC Groningen. Maar waar Bruno Silva en Rasmus Lindgren wél toehapten, weigerde Stef Nijland.
Nijland zei zelf nee tegen Ajax, dat twee miljoen euro had willen neertellen voor de negentienjarige aanvaller.

=D>

En al die rotzooi wordt aan het eind van het seizoen gewoon weer bij het grof vuil gezet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Quote:Ajax had in januari een derde speler willen overnemen van FC Groningen. Maar waar Bruno Silva en Rasmus Lindgren wél toehapten, weigerde Stef Nijland.
Nijland zei zelf nee tegen Ajax, dat twee miljoen euro had willen neertellen voor de negentienjarige aanvaller.

=D>

En al die rotzooi wordt aan het eind van het seizoen gewoon weer bij het grof vuil gezet.

Wel als ze naar Ajax gaan, klopt ja. En dat is die jongen niet gegund, hij heeft potentie. Laat hem maar lekker een paar jaar bij Groningen blijven en zodoende zichzelf klaarstomen voor een echte topclub.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Quote:Van der Velden trekt naar AZ

AZ heeft met het oog op volgend seizoen alweer een versterking binnen. Voetbal International schrijft dat de Eredivisionist zich heeft verzekerd van Nick van der Velden. De 23-jarige middenvelder speelt momenteel nog voor FC Dordrecht. Over een transfersom werd vooralsnog geen mededeling gedaan.

Van der Velden maakt dit seizoen veel indruk aan de Krommedijk. In 28 competitiewedstrijden wist de geboren Amsterdammer 13 maal doeltreffend voor de dag te komen. Hierdoor trok hij in januari nadrukkelijk de aandacht van Vitesse, maar van een overgang kwam het niet.

De voormalig speler van RKC Waalwijk had bij Dordrecht nog een contract tot en de zomer van 2009. Het is nog niet bekend met welke looptijd Van der Velden een verbintenis bij de Alkmaarders zal signeren.
Of had deze toch bij opmerkelijke voetbalberichten gemoeten ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
zeeer goede speler hoor van der velden
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Lijkt me ook een prima aankoop, moet makkelijk meekunnen bij een club in het rechterrijtje van de eredivisie.
Reply
Quote:‘Heitinga kan voor vier jaar naar Atlético'

Atlético Madrid is nog altijd niet uitgekeken op John Heitinga. De 24-jarige verdediger van Ajax verkeert momenteel in de vorm van zijn leven, en heeft over belangstelling uit het buitenland dan ook niet te klagen. De huidige nummer vier van Spanje wil de international aankomende zomer overnemen, zo meldt Voetbal International.

Afgelopen zomer rammelden de Madrilenen ook al eens op de poort in Amsterdam, maar destijds vond men geen gehoor bij technisch directeur Martin van Geel én de speler zelf. Aankomende zomer willen de Colchoneros een nieuwe poging wagen, al zal er diep in de buidel getast moeten worden; het contract van Heitinga loopt nog tot 2011.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Oud nieuws. Je had zn gezicht maandagavond moeten zien toen de naam Atletico Madrid tussen neus en lippen door even viel. Duidelijk dat daar allang meer speelt.
Reply
de nieuwe Wrote:
Quote:‘Heitinga kan voor vier jaar naar Atlético'

Atlético Madrid is nog altijd niet uitgekeken op John Heitinga. De 24-jarige verdediger van Ajax verkeert momenteel in de vorm van zijn leven, en heeft over belangstelling uit het buitenland dan ook niet te klagen. De huidige nummer vier van Spanje wil de international aankomende zomer overnemen, zo meldt Voetbal International.

Afgelopen zomer rammelden de Madrilenen ook al eens op de poort in Amsterdam, maar destijds vond men geen gehoor bij technisch directeur Martin van Geel én de speler zelf. Aankomende zomer willen de Colchoneros een nieuwe poging wagen, al zal er diep in de buidel getast moeten worden; het contract van Heitinga loopt nog tot 2011.

:-" El Oh Johnny, canta solamente una canción para mí, oh Johnny, porque para mí está usted el número 1.
Cante una canción con risa y un rasgón, en su voz suena la Jordaan completa. :-({|=
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Peter Wrote:Oud nieuws. Je had zn gezicht maandagavond moeten zien toen de naam Atletico Madrid tussen neus en lippen door even viel. Duidelijk dat daar allang meer speelt.

:razz:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Maaskant nieuwe trainer NAC.

Ongelooflijk dat ze Brands laten gaan en 1 vd grootste flapdrollen die er rond loopt aanstellen! Ik vind die Maaskant zo'n verschrikkelijke prutser en daarnaast komt ie ook als een verschrikkelijke eikel over, vind ik.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik vind het wel een goede trainer. Naar mijn idee zelfs een betere trainer dan Brandts. Ik heb al heel lang het gevoel dat Brandts gewoon heel veel geluk heeft dat zijn ploeg het goed doet maar dat zijn eigen inbreng hierin niet zo heel groot is.
Nogmaals dit is puur een gevoelskwestie. Dat de druk voor Maaskant heel groot zal worden is zeker, ben benieuwd hoe hij daar mee om zal gaan.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: