The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

KNVB beker 2007-2008
Ekslem Wrote:Ik kan hier godverdomme niks van het voetbal zien, omdat heel het huis vol zit met vrouwen
Dan neuk je ze toch allemaal :Big Grin of je gaat je lamzuipen net als ik!!! :Big Grin
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Kennedy Wrote:
Ekslem Wrote:Ik kan hier godverdomme niks van het voetbal zien, omdat heel het huis vol zit met vrouwen
Dan neuk je ze toch allemaal :Big Grin of je gaat je lamzuipen net als ik!!! :Big Grin

Voor beide ben ik veel te gaar :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Dan is het nu extra balen Ekslem... Undecided
Reply
1-1 trouwens....
The great old Ludwig von...
Reply
en weer een thuiswedstrijd! Lekker hoor.

Feyenoord-Heracles als finale. hup lippe.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mss dit weekend maar Fey in mijn team of was het niet zo slecht als het scoreverloop en de uitslag doet vermoeden?
Reply
Jawel, zo slecht was het wel. Met name de 2de helft was niet om aan te gluren. De eerste helft wel een aantal kansen gecreëerd, dat er wel in had gemogen. Met, zeg 3-0 bij rust, is het verder een ontspannen wedstrijd. De tweede ging er nu maar niet in en dan wordt ook het voetbal steeds slechter.
Maar goed, gewonnen en daar gaat het om.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Mooie loting =D>

Wordt wel lastig om de finale te bereiken want Roda is een zeer lastige tegenstander, maar dat waren Feyenoord en NAC ook geweest. Ik ben blij dat we thuis spelen, vergroot onze kans op een finale plaats weer iets. Jammer alleen dat de wedstrijd wordt gespeeld in een cruciale periode voor Heracles, voor de bekerwedstrijd moeten we naar De Graafschap en na de bekerwedstrijd moeten we naar Willem II. Maar dat is niet anders. Polman tot het nok toe uitverkocht en als 1 blok achter de spelers gaan staan en wie weet wat voor een bizarre dingen mogelijk zijn. Ik heb er nu al zin in!
Reply
Betere loting had Heracles niet kunnen hebben !

Succes!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
NAC kan ook lekker doen waar ze goed in zijn door deze loting.. 90 minuten voor de eigen goal hangen en 0-1 winnen. :8:
Reply
Peter Wrote:NAC kan ook lekker doen waar ze goed in zijn door deze loting.. 90 minuten voor de eigen goal hangen en 0-1 winnen. :8:

Dat anti-voetbal heeft Roda JC ook.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Forza heracles....
Hoop echt heel erg dat ze de finale gaan halen. Tegen NAc moet je nl. kunnen winnen en dat zou echt fantastisch zijn voor Almelo...
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Peter Wrote:NAC kan ook lekker doen waar ze goed in zijn door deze loting.. 90 minuten voor de eigen goal hangen en 0-1 winnen. :8:

Ik ben stiekem nog steeds onder de indruk van hun galavoorstelling in Eindhoven dus die mening kan ik niet met je delen. Wink
Reply
Peter Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:

Ik ben stiekem nog steeds onder de indruk van hun galavoorstelling in Eindhoven dus die mening kan ik niet met je delen. Wink

Ok, Roda heeft af en toe een uitschieter.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
De tijd gaat snel, morgenavond is het alweer zo ver. Ik ontplof waarschijnlijk als we op voorsprong komen, maar vrees dat Roda geniepig met de overwinning aan de haal gaat. Heb er in ieder geval heel veel zin aan, en dat is een understatement! Het idee dat Heracles in de finale kan komen is reeël, maar klinkt eigenlijk als droom die nooit zal uitkomen. Althans, zo dacht ik er tot enkele weken geleden over. Nu is het mogelijk... ik kan er maar beter over ophouden anders ga ik vandaag al dood van de zenuwen.
Reply
:lol: =D>
Goed d'r an. Thats the spirit.
Gun t Heracles echt van harte en dnek ook dat de kansen er echt wel liggen.
Reply
gittermaster Wrote::lol: =D>
Goed d'r an. Thats the spirit.
Gun t Heracles echt van harte en dnek ook dat de kansen er echt wel liggen.

Kansen liggen er zeker wel, in het eigen Polman zijn we nooit kansloos. Daarnaast hebben we nu een goede ploeg met individuele klasse én lijken de spelers de vorm te hebben. Als we ooit in de finale willen komen dan moeten we morgen toeslaan, dichterbij komen we niet. Laat staan dat ik niet verwacht dat Heracles de komende jaren een ploeg op de been kan brengen waarin zoveel voetbal zit. Tenzij de begroting opeens met stappen omhoog kan, maar dat lijkt er helaas niet in te zitten de komende paar jaar. Zou wel een flinke kater hebben als we morgen verliezen, en dat heb ik in de competitie veel minder als we van een kwalitatief betere ploeg verliezen.

Toch ben ik bang dat Roda gaat winnen, mischien wel juist omdat ik zo graag wil dat we morgen winnen. Maar Roda is ook 1 vd 4 ploegen uit de eredivisie die we nog niet verslagen hebben sinds onze promotie. De drie anderen zijn NEC (wel in de intertoto play-offs), Ajax en PSV. Wel gelijke spelen tegen deze 4 ploegen overigens, maar dat terzijde. Gezien de vorige ontmoetingen heb ik kunnen concluderen dat het type voetbal van Roda ons niet ligt en dat we zomaar is in hun mes kunnen lopen. Nu las ik echter dat Roda veel aanvallender speelt onder Atteveld, als dat waar is dan zie ik (hoe vreemd het mischien klinkt) meer kansen voor Heracles dan wanneer Roda gaat loeren op de counter. Als Garcia-Garcia, Everton, Lakic en Schilder wat ruimte krijgen zijn er leuke dingen mogelijk voor ons.
Reply
niet zo zenuwachtig zijn d´ran, ze winnen gewoon na verlenging. Dus je kunt je zenuwen beter bewaren voor de finale Wink
Mijn gras is groener
Reply
mwoah, Nac lijkt me makkelijker dan Roda...
Reply
Feyenoordsupporters die "always look on the bright side of life" zingen. :razz:
Reply
Yesss!! Finale! De enige ploeg in Nederland die nog in de race is voor de dubbel! Undecided

Op naar de Goalsingel!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Slechte pot, prima uitslag!
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Peter Wrote:Feyenoordsupporters die "always look on the bright side of life" zingen. :razz:

Dit vond ik ook erg lachen. Lijkt me trouwens sterk dat het sarcastisch bedoeld was. Of toch?
Kwamen trouwens goed weg de 1e helft dat NAC geen pingel kreeg. Hoe duidelijk wil je hem hebben!? En dan te bedenken dat blinde Vink (of moet deze in het kantine topic?) op het EK gaat fluiten. Wat een lachertje.

EDIT: heerlijke goal van Landzaat trouwens.
Reply
Amsterdammers schieten Feyenoord de finale in!

Hup Heracles!!!!!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Peter Wrote:Feyenoordsupporters die "always look on the bright side of life" zingen. :razz:

dat zongen ze richting naksupporters, denkhoofd.

overigens was dit begin jaren 90 wel min of meer een lijflied waarmee we uit het diepste dal ooit klommen. het keerpunt was in eindhoven, toen fraser ons daar naar de finale schoot. :razz:
Reply
Ekslem Wrote:

Dit vond ik ook erg lachen. Lijkt me trouwens sterk dat het sarcastisch bedoeld was. Of toch?
Kwamen trouwens goed weg de 1e helft dat NAC geen pingel kreeg. Hoe duidelijk wil je hem hebben!? En dan te bedenken dat blinde Vink (of moet deze in het kantine topic?) op het EK gaat fluiten. Wat een lachertje.

ik vond vink erg matig fluiten, maar ook ik vond het die ene keer dat ik het zag geen pingel. het zal vast mede door mijn gekleurde bril komen, maar ik had de indruk dat gio meer een wat ongelukkige struikelpartij veroorzaakte. maar eerlijk is eerlijk, ik zat er best ver vandaan dus het kan anders zijn.
Reply
Haha... naar wie anders?

Vandaar ook mijn vraag of het mss sarcastisch bedoeld was, maar dat geef je zelf al aan.
Reply
waf Wrote:
Ekslem Wrote:

ik vond vink erg matig fluiten, maar ook ik vond het die ene keer dat ik het zag geen pingel. het zal vast mede door mijn gekleurde bril komen, maar ik had de indruk dat gio meer een wat ongelukkige struikelpartij veroorzaakte. maar eerlijk is eerlijk, ik zat er best ver vandaan dus het kan anders zijn.

Daar deed ie het wel op lijken ja (en dat deed ie vrij goed). Ik had het idee dat Vink in deze wedstrijd gewoon de pingel niet tegen Fey durfde te geven. Net zoals scheidsrechters weleens vaker een pingel niet geven aan een kleinere club die tegen een topclub speelt.
Reply
ach, nak verdiende ook geen pingel. slim dat ze het zo spelen hoor, maar de kans dat je verliest is best groot.

landzaat speelde overigens echt heel matig. zo'n goal zie ik liever bij een 3-0 voorsprong, dit gaat meer fout dan goed. maar leuke goal, die van mols vond ik belangrijker.
Reply
Het komt waarschijnlijk nooit meer goed tussen het Feyenoord-legioen en Anthony Lurling. De aanvaller haalde zich ooit de woede van de Rotterdamse fans op de hals door als speler van SC Heerenveen Bonaventure Kalou een rode kaart aan te smeren en werd ook in zijn periode als Feyenoord-speler regelmatig uitgefloten. Nu hij het shirt van NAC Breda draagt, wordt hij tijdens elk bezoek aan de Kuip ook getrakteerd op een fluitconcert. Zo ook dinsdag, tijdens de halve finale van de KNVB beker.

Vanaf de eerste minuut werd Lurling bij ieder balcontact uitgefloten en werden er liedjes gezongen over het mogelijke beroep van zijn moeder. De spits zelf werd daar niet warm of koud van. "Ach, ik hoef niet de populairste man van Rotterdam te zijn. Ik vind Rotterdam sowieso geen leuke stad, trouwens. Ik heb hier een aantal maanden gewoond, maar was blij dat ik weer terug in Brabant was. Of de hatelijke ontvangst van de Feyenoord-fans me tegenviel? Nou, nee. Ik had ook niet verwacht dat ik hier met een bosje bloemen onthaald zou worden, hoor", zegt hij tegen FCUpdate.nl.

:lol: Zal lulring leuk vinden om te lezen.
Reply

Forum Jump: