The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM-teams
ik vind het ook prima, aangezien malisse toch niet te kiezen is
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mee eens
Reply
Done.

LET OP, DE QUALI'S ZIJN NOG NIET DOOR, EN STAAN DERHALVE OOK NIET OP DE JUISTE PLEK
Reply
Goed werk!
Reply
Guccione, Luczak en Delic erin :razz:
Heb een grote troef deze week in Dubai...
Reply
Ik weet wie!
Reply
Grr ik blijf maar wisselen Big Grin
Reply
Hmm, ik doe 30 sec voor 22:00 nog een switch en toen was de DB al gesloten. #-o
Reply
Nu is ie juist niet dicht...
Reply
Ik 10 sec voor tien (The last update of your team was at: 03-03-2008 21:59:51) en toen kon het nog gewoon (?)
Reply
Icon_question
Reply
Of wel? Ik snap er weinig van
Reply
Wel een beetje jammer, ik wist dat het op het randje was, maar volgens de ingebouwde klok kon het nog.
Reply
Vaag, ik wisselde nog snel Kiefer voor Grosjean. :-k

edit: Grosjean voor Kiefer dus.
Reply
Dat is idd vreemd....
Reply
mijn laatste wissel was 21.59 en 46 sec.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Komt door die klote Kiefer, laat-ie zich terugbreaken als hij voor de set serveert, toen toch maar voor de goedkope Becker gegaan. Breekt Kiefer alsnog om 21:59:30 op love naar set-winst. :x
Reply
Ik snap er niets van... Zit ie nou dicht of niet?
Reply
in dubai kunnen toch nog wel veel verschillen worden gemaakt.

mijn troeven zijn Nieminen, Berdych en Grosjean

kwartfinale Nieminen - Berdych =P~
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:Ik snap er niets van... Zit ie nou dicht of niet?

hij was netjes om 22 uur dicht
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Overdune Wrote:Komt door die klote Kiefer, laat-ie zich terugbreaken als hij voor de set serveert, toen toch maar voor de goedkope Becker gegaan. Breekt Kiefer alsnog om 21:59:30 op love naar set-winst. :x

Hehehe, dat vind ik wel sneu voor je Overdune Undecided

Zie dat jij ook nog aardig wat budget over hebt, ik ook 368, kon er echt niks meer mee!
Reply
Op dit moment kon ik niet meer wisselen en ik was net bezig de laatste 465 euro te besteden:

[Image: t_naamloosm_62e9432.png]
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Ik snap er niets van... Zit ie nou dicht of niet?

hij was netjes om 22 uur dicht

Nee, netjes om 21:59:49. Sad
Reply
waarschijnlijk was je toen 20 sec. aan het kijken wie je moest nemen.

ik had precies hetzelfde en had nog 770 over ofzo.
ik heb bijna blind grosjean maar aangeklikt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Bij mij lukte het nog om 21:59:59
(was trouwens Kiefer eruit-Santoro erin, dus als het te laat was, was er geen man overboord)
Reply
en kiefer breakt naar 2-0 in de 2e set :o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Net vóór het screenshot had ik op submit geklikt en toen was het al te laat. Anyway, dat doe ik de volgende keer dus ook niet meer. :razz:
Reply
andre Wrote:Bij mij lukte het nog om 21:59:59
(was trouwens Kiefer eruit-Santoro erin, dus als het te laat was, was er geen man overboord)

Vaag, bij mij dus eerder.
Reply
Mac is vergeten een team te maken :cry:
Reply
ik heb wel (om 22:02 ofzo) op close database gedrukt omdat ik dacht dat hij nog openstond, maar dat bleek geen verschil te maken en toen heb ik m weer omgedraaid. Maar het is wel raar, want ik had juist sterk de indruk dat de database na 22:00 nog open stond.
Reply


Forum Jump: