The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2008
Ad Wim Wrote:Organisatie, hebben we ooit zo'n situatie gehad waarin er een opgave komt in een partij mbt de beslissingsvraag?

zijn hier geen afspraken over gemaakt?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het is bij mijn weten nog nooit voorgekomen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:De vraag was "Hoeveel games haalt de Amerikanen (Delic en Querrey) vandaag in Las Vegas?". Dan lijkt het mij (en ik ben onpartijdig aangezien ik toch al door ben) dat het niet uitmaakt of de tegenstander al dan niet opgeeft.

dat denk ik ook. wordt niet over winst of verlies ofzo gesproken. het aantal games wordt gevraagd. delic heeft er 9 gepakt derhalve.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En uiteraard door de zege van delic zelf ook door! \Big Grin/
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Oke, op zich hebben jullie gelijk, maar je maakt natuurlijk een berekening op basis van een volledige wedstrijd. En met een blessure kun je natuurlijk geen rekening houden in zo'n beslissingsvraag. Ik weet dus niet of het aantal dat iedereen nu ingevuld heeft, wel een representatief aantal is...
Een extreem tegenvoorbeeld, wat nou als Starace en Kiefer beiden ziek worden en helemaal niet op komen dagen, wat doe je dan met de beslissingsvraag? Vrij extreem natuurlijk, maar wel toepasselijk lijkt me.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Oke, op zich hebben jullie gelijk, maar je maakt natuurlijk een berekening op basis van een volledige wedstrijd. En met een blessure kun je natuurlijk geen rekening houden in zo'n beslissingsvraag. Ik weet dus niet of het aantal dat iedereen nu ingevuld heeft, wel een representatief aantal is...
Een extreem tegenvoorbeeld, wat nou als Starace en Kiefer beiden ziek worden en helemaal niet op komen dagen, wat doe je dan met de beslissingsvraag? Vrij extreem natuurlijk, maar wel toepasselijk lijkt me.

Dan wint degene met de minste games voor de tegenstanders, simpel Smile
Reply
Tja, dat kan. Ik denk dat we het nu ook maar zo moeten doen, maar missch nadenken over een regel hiervoor. Of komt het zo zelden voor dat dit niet nodig is?

Het is natuurlijk wel heel erg zuur voor degenen die hier de dupe van zijn, zeker in zo'n vrij voorspelbare ronde...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, dat kan. Ik denk dat we het nu ook maar zo moeten doen, maar missch nadenken over een regel hiervoor. Of komt het zo zelden voor dat dit niet nodig is?

Het is natuurlijk wel heel erg zuur voor degenen die hier de dupe van zijn, zeker in zo'n vrij voorspelbare ronde...

Het is zeker zuur, dat snap ik Smile
Reply
Buurs - Kuiper: 8-8
Vraag: 23-21
Kuiper door naar de kwartfinale.

Centre Court (6) - Overdune: 8-7
Centre Court (6) door naar de kwartfinale.

XL - Sao Paulo: 4-6
Sao Paulo door naar de kwartfinale.

Mist (3) - Jappiesevic: 6-6
Vraag: 23-22
Jappiesevic door naar de kwartfinale.

Ad Wim (4) - Mitch (1): 8-8
Vraag: 23-22
Mitch (1) door naar de kwartfinale.

Mindlight - Andre (7): 7-5
Mindlight door naar de kwartfinale.

Elikian - Scholten!: 7-8
Scholten! door naar de kwartfinale.

Omyaca (2) - Chiel-Montagne: 6-9
Hewitt - Benneteau
Chiel-Montagne door naar de kwartfinale.

Kwartfinales tennispoll:
Kuiper - Centre Court (6)
Sao Paulo - Jappiesevic
Mitch (1) - Mindlight
Scholten! - Chiel-Montagne
Reply
Pfff, feli Mitch. Ik verlies het op twee games. Als die klote Starace nou gewoon de wedstrijd uit had gespeeld Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dank je.
Het is idd wel erg sneu zo, ik heb wel eens op een mooiere manier van je gewonnen :wink:
Reply
Feli Scholten!

Die beslissingsvraagt is niks mis mee. Dat is nu eenmaal zo. Als de beslissingvraag over 1 partij gaat, en die wordt helemaal niet gespeeld is het nog een ander verhaal. Maar nu is het prima. En het komt zo zelden voor dat het niet nodig is hier aparte regels voor te maken.
Reply
ik doe een keer mee en ben direct de dupe ervan... Sad
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Feli CC! Volgende keer pas ik niks meer aan, want ik was op de beslissingsvraag door geweest. Icon_twisted
Reply
buurs Wrote:ik doe een keer mee en ben direct de dupe ervan... Sad

Had je maar wat meer risico moeten nemen :wink:
Ben je met poker ook zo'n tight speler? :lol:

We moeten nog een keer afspreken.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:
buurs Wrote:ik doe een keer mee en ben direct de dupe ervan... Sad

Had je maar wat meer risico moeten nemen :wink:
Ben je met poker ook zo'n tight speler? :lol:

We moeten nog een keer afspreken.

ik win tenminste met poker Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
UPDATE

Kuiper - Centre Court (6): 4-2
Baghdatis - Ginepri
Kuiper door naar de halve finale.

Sao Paulo - Jappiesevic: 2-2
Geen verschillen.
Vraag: 24-23

Mitch (1) - Mindlight: 2-2
Vraag: 23-21

Scholten! - Chiel-Montagne: 2-3
Gonzalez - Korolev
Isner - Anderson
Ginepri - Baghdatis
Vraag: 23-22
Reply
ik hoop vurig dat roddick verliest. mocht ie toevallig toch winnen dan kan 't nog in de poll. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jij gaat voor de poll :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
van ginepri en luczak hoop ik dat ze winnen dus ben benieuwd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ginepri zal wel winnen (dat hoop ik ook voor Ad), maar afgaande op mijn FTM-team gaat Gulbis toch echt winnen :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ach, dat maakt ook niet zoveel meer uit Haggeman. 1 iemand die iedereen of 0 mensen maakt toch niet zo heel veel uit. Het blijft lachwekkend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
lange rally
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Feli Mitch Smile
Reply
Ik ben vanmorgen niet in staat om te pollen en aangezien ik de halve finale toch graag volledig wil meedoen komt hier alvast de 1e uitslag. Na 12.00 uur volgt de rest.

1 in 2 Davydenko - Lopez
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Kuiper - Centre Court (6): 4-3
Kuiper door naar de halve finale.

Sao Paulo - Jappiesevic: 2-2
Vraag: 24-23
Sao Paulo door naar de halve finale.

Mitch (1) - Mindlight: 2-2
Vraag: 23-21
Mitch (1) door naar de halve finale.

Scholten! - Chiel-Montagne: 3-5
Chiel-Montagne door naar de halve finale.

Halve finale tennispoll:
Kuiper - Sao Paulo
Mitch (1) - Chiel-Montagne
Reply
kuiper Wrote:Ik ben vanmorgen niet in staat om te pollen en aangezien ik de halve finale toch graag volledig wil meedoen komt hier alvast de 1e uitslag. Na 12.00 uur volgt de rest.

1 in 2 Davydenko - Lopez

De afspraak is een beetje verlaat, dus ik kan nog gewoon pollen!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Kuiper - Sao Paulo: 0-0
Querrey - Benneteau
Vraag: 33-36

Mitch (1) - Chiel-Montagne: 3-2
Ginepri - Gulbis
Querrey - Benneteau
Vraag: 34-33
Reply
Querrey en Ginepri gewonnen, dus

Kuiper - Mitch (1)
Reply
Ik ben vanaf maandag op vakantie.. Zou iemand 2 weken voor mij willen pollen?
Reply


Forum Jump: