The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuws, feiten & wetenswaardigheden
Omdat we nu toch even niets te doen hebben, een vraag: (Zag het toevallig, ben benieuwd of iemand het weet zonder het op te zoeken?)

Wie weet heeft Wereld Record Aces slaan achter elkaar tijdens een ATP wedstrijd?

Naam:
Tegen wie:
Aantal aces:


Iemand? (Het opzoeken is te doen, maar ik ben benieuwd wie het uit zijn hoofd weet :Big Grin )
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tien, Querrey, tegen Blake.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
10 stuks van querrey tegen blake.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
nog maar één dan:

favoriete voetbalclub van starace?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Querrey vlak voor US open dacht ik en dat was idd tegen Blake.
Hij won in 3 sets.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ATP World No. 1 Roger Federer edged Pete Sampras 6-3, 6-7(4), 7-6(6) at the NetJets Showdown in front of 19,000 fans at New York's Madison Square Garden Monday night. Sampras led 5-2 in the third set before Federer rallied. :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lijkt me ook niet slim om dat te doen als je niet topfit bent... Maar ja, wat wedstrijdritme kan ook geen kwaad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Laat Sampras z'n carriére weer eens een nieuwe impuls geven, ben benieuwd wat hij er van zou maken...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hij won laatst ook dik van Haas en vorig jaar won ie van Roger, dus wie weet :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat zou nou echt gaaf zijn ja Smile
Reply
Starace voor mijn cluppie Parma?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
NEW YORK - Tennisser Roger Federer heeft in een demonstratiewedstrijd in New York zijn jeugdidool Pete Sampras verslagen. De Zwitser nam daarmee revanche voor zijn nederlaag tegen de oud-tennisser eind november in Macua.

Federer en Sampras, die in 2002 stopte, speelden vorig jaar al drie wedstrijden tegen elkaar in Azië. De nummer een van de wereld won de eerste twee, Sampras de laatste.




Federer boekte in het Madison Square Garden zijn derde overwinning op de 36-jarige Amerikaan. "Dit was een droom die uitkwam", aldus Federer dinsdag. "Spelen tegen mijn jeugdidool hier in de Garden. Het was geweldig, we hadden veel lol."

De Zwitser had ruim twee uur nodig om de voormalige nummer een van de wereld op de knieën te krijgen. Uiteindelijk won hij met 6-3 6-7 (4) 7-6 (6).

Rentree

"Het was leuk om weer tegen Roger te spelen", zei Sampras, die een rentree in het profcircuit opnieuw uitsloot. "Dat is niet meer voor mij weggelegd", aldus de Amerikaan. Federer en Sampras mochten 325.000 euro verdelen voor het tennispotje. :eeeek:
De Zwitser ging na zijn overwinning in op geruchten dat zijn carrière in gevaar zou zijn door de ziekte van Pfeiffer, waar hij al enige tijd hinder van ondervindt. "Vooral in Zwitserland wordt druk gespeculeerd over een einde van mijn tennisloopbaan. De mensen moeten weten dat ik gezond en gelukkig ben, en niet ziek."

Federer kwam tijdens de Australian Open in januari niet verder dan de halve finales en vorige week in Dubai verloor hij al in de eerste ronde. "Een nederlaag zoals die in Dubai motiveert me meer dan wat dan ook", klonk de 26-jarige tennisser strijdvaardig.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stille Wrote:Starace voor mijn cluppie Parma?

Napoli is het antwoord.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Federer is gewoon fit, anders gaat hij echt geen 2 uur spelen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Federer is gewoon fit, anders gaat hij echt geen 2 uur spelen.

Lijkt mij idd ook.
Reply
Roddick doet niet mee aan de Olympische Spelen, maar verdedigt zijn titel in Washington.
Reply
buurs Wrote:Federer is gewoon fit, anders gaat hij echt geen 2 uur spelen.
Quote:Federer en Sampras mochten 325.000 euro verdelen voor het tennispotje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Federer is gewoon fit, anders gaat hij echt geen 2 uur spelen.
Quote:Federer en Sampras mochten 325.000 euro verdelen voor het tennispotje.

1. Er komen zeer belangrijke toernooien aan, dus hij gaat zijn gezondheid echt niet op het spel zetten.

2. Van dat bedrag wordt hij niet warm of koud lijkt mij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En hij is misschien wel fit genoeg om te spelen, maar geen 100% fit waarsch. Maar laten we hopen dat hij zich weer wat beter voelt, dat zou het allemaal een stuk leuker maken.
En hij is dus gemotiveerd, al moet hij dat natuurlijk zeggen. Maar ik denk dat verliezen hem meer motiveren dan winstpartijen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Federer is gewoon fit, anders gaat hij echt geen 2 uur spelen.
Quote:Federer en Sampras mochten 325.000 euro verdelen voor het tennispotje.

1. Er komen zeer belangrijke toernooien aan, dus hij gaat zijn gezondheid echt niet op het spel zetten.

2. Van dat bedrag wordt hij niet warm of koud lijkt mij.
1. Hij hoeft toch niet zijn gezondheid op het spel te zetten? Hij kan toch zonder risico spelen ook al is hij vermoeid?
Kijk naar Haas, die was ook geen 100% fit, maar nam ook geen risico door te spelen.

2. Tja, maar ze doen het er wel om.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad, ik heb ook de ziekte van pfeiffer gehad en het enige wat je dan wil is slapen.
trap lopen is al vermoeiend.

laat staan 2 uur tennissen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Precies, dat zag je toch ook bij Ancic? Die stond echt geen schnabbel partijen te spelen hoor tijdens zijn afwezigheid op de tour.
Reply
Het is natuurlijk niet op het toppunt, anders zou hij helemaal niet kunnen spelen. Zoals hij zelf zegt, is het al aan het weggaan. Het lichaam is al anti-stofen aan het aanmaken. Maar dat betekent nog niet dat hij 100% fit is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik heb ook pfeiffer gehad maar kon nog gewoon doortennissen etc. Het ligt er gewoon aan hoe erg het is, maar je zult er altijd last van hebben. Je zal echt niet even fit zijn na 3 uur tennissen dan als je geen virus hebt.
Reply
Dus Mindlight en Buurs, jullie beweren dat hij het niet heeft en dus gewoon liegt? :roll:

Ten eerste is dit niet absoluut niet des Federers en ten tweede heeft hij dit totaal niet nodig gezien zijn dominantie van de afgelopen jaren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dus Mindlight en Buurs, jullie beweren dat hij het niet heeft en dus gewoon liegt? :roll:

Ten eerste is dit niet absoluut niet des Federers en ten tweede heeft hij dit totaal niet nodig gezien zijn dominantie van de afgelopen jaren...

Dat hoor je me niet zeggen. Ik vind het alleen erg vreemd dat hij het als excuus aandraagt voor zijn verliespartijen en vervolgens een 3-setter tegen Sampras gaat spelen... Dan denk ik toch dat het niet al te ernstig (meer) is.
Reply
En daar gaat het dus om, hij heeft het zelf niet als excuus aangedragen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dan lees jij het teletekst-bericht anders dan ik.
Reply
Ik zie nergens het woord excuus staan, ook niet woorden als "het komt door" oid...

Volgens mij is het ergens in een interview uit hem getrokken en kwam hij er toen mee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het lijkt me duidelijk, er is dus gewoon weinig tot niets aan de hand met de gezondheid van Federer. Volgens mij heeft hij het zelf ook nooit als excuus willen gebruiken, daar is hij de persoon niet naar.
Wel mooi dat hij zich nergens achter kan verschuilen als hij er aankomende weken afgaat tegen een van zijn uitdagers. =D>
Reply


Forum Jump: