06-07-2005, 12:02 AM
Marshall Wrote:Lol... Nou ja, ok... succes in de tweewekelijkse cup dan
nee duurt wel langer, alleen wordt ie onderbroken door de SD-Cup
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Hattrick
|
06-07-2005, 12:02 AM
Marshall Wrote:Lol... Nou ja, ok... succes in de tweewekelijkse cup dan nee duurt wel langer, alleen wordt ie onderbroken door de SD-Cup
06-07-2005, 12:12 AM
Ok dan Para!
Nog even, naar aanleiding van een bericht van Anti vanavond, omtrent de logo's. Ik ben uiteraard van harte bereid anderen binnen de SD-clan van logo's te voorzien maar zolang ik geen concrete verzoeken via PM krijg (incl wensen betreffende kleurgebruik, vorm, soort logo (open of gesloten vorm), etc) maak ik niks. Niet om vervelend te zijn maar meer om een overzicht voor mezelf te houden wie nog een verzoek heeft openstaan. Dus heren die eerder om een logo gevraagd hadden (ik meen dat forever bijvoorbeeld daar ooit eens om gevraagd had): stuur een PM via het forum (dus geen HT-mail want die verdwijnen weer) en ik ga voor je aan het werk. Op dit moment gepland: - Lance (mee bezig op het moment, kan wat langer werk geven) - Bakke - Marshall :
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
06-07-2005, 12:17 AM
Marshall Wrote:losscheurden Mooi logo!
06-07-2005, 12:20 AM
persbericht is van mkks
En thanks... simpel maar doeltreffend voor mkks lijkt me
06-07-2005, 12:26 AM
Als gewoonlijk heb je weer een mooie logo geleverd Marsh!
Leuke persbericht trouwens Mukkus. En wat ben jij samen met bakke en para toch lekker irritant bezig zeg. Ik zal niet zeggen met wat, want dan kunnen jullie nog genoeg andere pakken, maar zoals ik al tegen Bakke zei zal mijn wraak zoet zijn.
06-07-2005, 12:54 AM
Gelukkig is het een oude irritatie en kende ik m al
En opnieuw dank Anti! Maar de echte eer gaat naar Mukkus. Ik heb enkel uitgevoerd wat zijn wensen waren.
06-07-2005, 01:01 AM
Ik heb evt. ook een nieuw idee voor mijn eigen logo. Ik zal hem verder uitwerken om jou een goed beeld te schetsen. Het heeft voolopig echt geen haast hoor. Ik ben dik tevreden met mijn huidige logo. Alleen bij de nieuwe logo komt er meer kracht uit, als je snap wat ik bedoel.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
06-07-2005, 01:15 AM
Heb het idee begrepen en je komt op de lijst. Zoals ook vermeld aan Fab zit ik door verhuizing momenteel in een wat schaarsere tijdsbesteding.
Maar voorlopig zijn fabian en jij toegevoegd aan de lijst.
06-07-2005, 09:51 AM
Fanclub: 2002 leden
=D> Eindelijk boven de 2000 !
06-07-2005, 09:59 AM
Leuk zo'n ticker:
Arvid Gustavsson ' has been transferlisted Arvid Gustavsson has been transferlisted Mn beste speler dus al 2 keer binnen 10 minuten op de transferlijstm best knap. Stelletje grapjassen binnen de SD clan
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
06-07-2005, 10:01 AM
na-apers ook allemaal...ik introduceerde dat grapje een jaar geleden al ofzo
06-07-2005, 10:05 AM
Mac Wrote:na-apers ook allemaal...ik introduceerde dat grapje een jaar geleden al ofzo Hmmm...heb nog een paar gastenboekberichten met zulk soort taferelen idd van een paar maanden geleden.
Edward. A. Murphy
06-07-2005, 10:05 AM
van mij?
06-07-2005, 10:11 AM
Mac Wrote: van mij? Gezien jouw sense of humor zou me dat niets verbazen
Edward. A. Murphy
06-07-2005, 10:20 AM
Lance Wrote:Mac Wrote: van mij? =D> =D>
06-07-2005, 10:41 AM
dank jullie! altijd leuk om te horen dat je een goed gevoel voor humor hebt
06-07-2005, 10:44 AM
Mac Wrote:dank jullie! altijd leuk om te horen dat je een goed gevoel voor humor hebt Ach ja, zo lang geile_aap, LiEfiE0889 en lievelinda dat ook vinden heb jij niks te klagen volgens mij
Edward. A. Murphy
06-07-2005, 10:47 AM
tjah diverse meeladressen aanmaken bij hotmail moeten ze ook eens verbieden :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
06-07-2005, 10:48 AM
whehehe hij heeft ze nog uit z'n hoofd geleerd ook...of heb je ze stiekem ook toegevoegd op msn?
06-07-2005, 10:53 AM
Hehe, copy paste uit een ander topic doet wonderen. En nee, ik heb ze niet toegevoegd. Aan <!-- e --><a href="mailto:zoete_beer@hotmail.com">zoete_beer@hotmail.com</a><!-- e --> en <!-- e --><a href="mailto:teenslut@hotmail.com">teenslut@hotmail.com</a><!-- e --> heb ik wel voldoende op dit moment.
Edward. A. Murphy
06-07-2005, 10:54 AM
Lance Wrote:Mac Wrote:na-apers ook allemaal...ik introduceerde dat grapje een jaar geleden al ofzo Ja ik heb het geloof ik in april 2004 bij een aantal gedaan. Copy catter
06-07-2005, 10:56 AM
Lance Wrote:Hehe, copy paste uit een ander topic doet wonderen. En nee, ik heb ze niet toegevoegd. Aan <!-- e --><a href="mailto:zoete_beer@hotmail.com">zoete_beer@hotmail.com</a><!-- e --> en <!-- e --><a href="mailto:teenslut@hotmail.com">teenslut@hotmail.com</a><!-- e --> heb ik wel voldoende op dit moment. Dat waren toch die 2 oudjes uit het bejaardenhuis
06-07-2005, 10:59 AM
TEEN SLUT bejaard dre??
*geeft dre een engels-nederlands woordenboek*
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
06-07-2005, 11:03 AM
bocaloca Wrote:TEEN SLUT bejaard dre?? eeehm nooit gehoord dat elke meisje die je belt op je 0-6 sexlijn altijd zegt dat ze geil, jong, blond en grote borsten heeft. Maar in realiteit een vrouw is van pakweg 45 die gewoon op dat moment aan het strijken is.
06-07-2005, 11:07 AM
Dre Wrote:bocaloca Wrote:TEEN SLUT bejaard dre?? tjah dat heb ik wel gehoord, maar daar zal jij wel meer ervaring mee hebben :razz: :razz: :razz: ik heb me eigen private teen(nog een maand) slut :razz:
06-07-2005, 11:12 AM
Dre Wrote:bocaloca Wrote:TEEN SLUT bejaard dre?? nee is dat echt zo? kut zeg nu is de lol ervanaf
06-07-2005, 04:36 PM
Mathijs Slot (69784795) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider. Specialiteit: Koppen Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 6 570 Loon: 1 063 ââ¬/week Eigenaar: Iker United Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: goed Passen: goed Vleugelspel: matig Verdedigen: goed Scoren: goed Spelhervatting: redelijk je zal dit toch maar pullen! of: Wiljo Hassink (69743204) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.] 17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 5 550 Loon: 1 109 ââ¬/week Eigenaar: De Bikkels Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: uitstekend Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
06-07-2005, 04:41 PM
Dat ziet er goed uit Mac, voorlopig moet ik het stellen met ranmpzalig, waardeloos en soms (als ik geluk heb) slecht... :|
Team fysio force
06-07-2005, 04:46 PM
Caput, ze zijn (nog niet) van Mac.... :wink:
|
« Next Oldest | Next Newest »
|