The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Idols
#1
Hier nog mensen die van plan zijn zich op te geven voor Idols? Morgen start de inschrijving en weet je wat het mooiste is? Ze hebben de leeftijdsgrens opgerekt naar 35... Dus Keyzer is er ook bij! :razz:

Stuurde gisteravond een mailtje naar mijn hoofdredacteur of het misschien leuk is voor een repo... Kreeg net antwoord: "Top... Direct inschrijven!"
Reply
#2
:eeeek:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#3
Keyzer Wrote:Hier nog mensen die van plan zijn zich op te geven voor Idols? Morgen start de inschrijving en weet je wat het mooiste is? Ze hebben de leeftijdsgrens opgerekt naar 35... Dus Keyzer is er ook bij! :razz:

Stuurde gisteravond een mailtje naar mijn hoofdredacteur of het misschien leuk is voor een repo... Kreeg net antwoord: "Top... Direct inschrijven!"

Ik mag hopen dat je niet serieus van plan bent, om mee te gaan doen aan dat gedrocht van een Idols
Reply
#4
Kijken of we, door mijn persoontje te hypen in Metro, dat programma kunnen saboteren...
Reply
#5
Kun je zingen? Ben je lekker?
Sportshag
Reply
#6
Keyzer Wrote:Kijken of we, door mijn persoontje te hypen in Metro, dat programma kunnen saboteren...

Ik ben bang dat je er dan uitligt voordat je één noot gezongen hebt...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#7
Als de opzet hetzelfde is als vorig jaar (voorrondes waar alleen de jury bepaalt of je door mag) valt er niks te hypen.
Sportshag
Reply
#8
Die voorronde kom ik wel door... Tenminste, volgens vrienden kan ik best behoorlijk zingen...
Reply
#9
Oke, da's mooi meegenomen. Maar ben je ook in het bezit van de x-factor?
Sportshag
Reply
#10
Joost Wrote:Oke, da's mooi meegenomen. Maar ben je ook in het bezit van de x-factor?

Hij is wel in het bezit van de XL-factor. (Sorry, ik kon het niet laten. :wink: )
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#11
Niet meer GZ, niet meer... Check maandag Metro maar, dan staat het tussenrapport van mijn afvalrace erin...
Reply
#12
Keyzer Wrote:Niet meer GZ, niet meer... Check maandag Metro maar, dan staat het tussenrapport van mijn afvalrace erin...

Ik ben benieuwd. Ik heb eergisteren voor het eerst sinds 4 weken (enkelblessure) weer hardgelopen en dat ging ook wel aardig, dus je gaat mij niet inhalen. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#13
Keyzer Wrote:Die voorronde kom ik wel door... Tenminste, volgens vrienden kan ik best behoorlijk zingen...

Als je je deelname van tevoren gaat aankondigen in die courant van je gebeurt dat gewoon niet, hoe leuk je ook kan zingen
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#14
Misschien juist wel. Die pulp (sorry Keyzer) wordt door miljoenen mensen gelezen, wellicht is het goed voor de kijkcijfers.
Sportshag
Reply
#15
Je hebt dus ook domme Utrechters
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#16
Joost Wrote:Misschien juist wel. Die pulp (sorry Keyzer) wordt door miljoenen mensen gelezen, wellicht is het goed voor de kijkcijfers.

Alle hersenloze kleuters kijken er toch wel naar... onze vrind Keyzer hoopt eigenlijk stiekum heimelijk toch wel om door te breken als chanteur onder het mom van een journalistiek ontmaskeringsverhaal... maar dit geheel terzijde :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#17
Keyzer Wrote:Niet meer GZ, niet meer... Check maandag Metro maar, dan staat het tussenrapport van mijn afvalrace erin...

Ik ben benieuwd. Maar maatje L pas je naar alle waarschijnlijkheid nog niet!
Reply
#18
Kezmania Wrote:
Keyzer Wrote:Niet meer GZ, niet meer... Check maandag Metro maar, dan staat het tussenrapport van mijn afvalrace erin...

Ik ben benieuwd. Maar maatje L pas je naar alle waarschijnlijkheid nog niet!

Maatje L zal ik van sommige kledingstukken nooit passen, hoe mager ik ook zou worden. Ik heb namelijk nogal lange armen en benen, dus dan ben je bij standaard-truien/blouses/broeken wel veroordeeld tot XL of zelfs XXL.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#19
Gerben Zonderland Wrote:
Kezmania Wrote:
Keyzer Wrote:Niet meer GZ, niet meer... Check maandag Metro maar, dan staat het tussenrapport van mijn afvalrace erin...

Ik ben benieuwd. Maar maatje L pas je naar alle waarschijnlijkheid nog niet!

Maatje L zal ik van sommige kledingstukken nooit passen, hoe mager ik ook zou worden. Ik heb namelijk nogal lange armen en benen, dus dan ben je bij standaard-truien/blouses/broeken wel veroordeeld tot XL of zelfs XXL.

Wanneer word je nu eens FVDW? Kunnen we eindelijk eens de persoon achter GZ zien.....lijkt me leuk!
Reply
#20
Tripplexxx Wrote:Wanneer word je nu eens FVDW? Kunnen we eindelijk eens de persoon achter GZ zien.....lijkt me leuk!

Hehe, laat ik zeggen dat er 'door omstandigheden' even een tussenstop is gemaakt, he Dave? :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#21
Zo, de inschrijving is voltooid...

Wat een ellendig lange vragenlijst zeg... Met vragen als "Waarom ben jij het nieuwe idool?" (antwoord: als Jamai het kan worden, waarom ik dan niet?), omschrijf je zangstijl, omschrijf de manier waarop je je kleedt, hoe goed kun je zingen, heb je wel eens voor publiek opgetreden, enz enz
Reply
#22
Gerben Zonderland Wrote:
Kezmania Wrote:
Keyzer Wrote:Niet meer GZ, niet meer... Check maandag Metro maar, dan staat het tussenrapport van mijn afvalrace erin...

Ik ben benieuwd. Maar maatje L pas je naar alle waarschijnlijkheid nog niet!

Maatje L zal ik van sommige kledingstukken nooit passen, hoe mager ik ook zou worden. Ik heb namelijk nogal lange armen en benen, dus dan ben je bij standaard-truien/blouses/broeken wel veroordeeld tot XL of zelfs XXL.

een broek heeft meestal ook een lengte maat, al is dat niet bij alle broeken het geval.
Reply
#23
Kezmania Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Kezmania Wrote:
Keyzer Wrote:Niet meer GZ, niet meer... Check maandag Metro maar, dan staat het tussenrapport van mijn afvalrace erin...

Ik ben benieuwd. Maar maatje L pas je naar alle waarschijnlijkheid nog niet!

Maatje L zal ik van sommige kledingstukken nooit passen, hoe mager ik ook zou worden. Ik heb namelijk nogal lange armen en benen, dus dan ben je bij standaard-truien/blouses/broeken wel veroordeeld tot XL of zelfs XXL.

een broek heeft meestal ook een lengte maat, als is dat niet bij alle broeken het geval.

Daarom heb ik het ook over standaard-broeken, zoals je ze wel ziet hangen bij de H&M/V&D/C&A/Etc. De meeste spijkerbroeken hebben uiteraard een wijdte-maat en lengte-maat.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#24
Gerben Zonderland Wrote:
Kezmania Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Kezmania Wrote:
Keyzer Wrote:Niet meer GZ, niet meer... Check maandag Metro maar, dan staat het tussenrapport van mijn afvalrace erin...

Ik ben benieuwd. Maar maatje L pas je naar alle waarschijnlijkheid nog niet!

Maatje L zal ik van sommige kledingstukken nooit passen, hoe mager ik ook zou worden. Ik heb namelijk nogal lange armen en benen, dus dan ben je bij standaard-truien/blouses/broeken wel veroordeeld tot XL of zelfs XXL.

een broek heeft meestal ook een lengte maat, als is dat niet bij alle broeken het geval.

Daarom heb ik het ook over standaard-broeken, zoals je ze wel ziet hangen bij de H&M/V&D/C&A/Etc. De meeste spijkerbroeken hebben uiteraard een wijdte-maat en lengte-maat.

je moet ook geen spijkerbroeken kopen bij H&M, V&D, C&A enz :wink:
Reply
#25
Kezmania Wrote:je moet ook geen spijkerbroeken kopen bij H&M, V&D, C&A enz :wink:

Beter lezen! Ik zeg alleen dat je daar standaard-broeken (pantalons) ziet hangen. Ik zeg nergens dat ik daar spijkerbroeken koop. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#26
Gerben Zonderland Wrote:
Kezmania Wrote:je moet ook geen spijkerbroeken kopen bij H&M, V&D, C&A enz :wink:

Beter lezen! Ik zeg alleen dat je daar standaard-broeken (pantalons) ziet hangen. Ik zeg nergens dat ik daar spijkerbroeken koop. :wink:

Hmm bij de betere winkels kun je je pantalon ook wel op maat laten maken. Alleen als je ze smaller laat maken wordt het er meestal niet mooier op qua model.
Reply
#27
Uitnodiging is binnen... Mag me volgende week zaterdag (de 17e) melden in Eindhoven, alwaar ik de eerste voorronde voor mijn kiezen krijg. Als ik door die voorronde kom, mag ik zondag terugkomen voor de 'echte' jury...
Reply
#28
Keyzer Wrote:Uitnodiging is binnen... Mag me volgende week zaterdag (de 17e) melden in Eindhoven, alwaar ik de eerste voorronde voor mijn kiezen krijg. Als ik door die voorronde kom, mag ik zondag terugkomen voor de 'echte' jury...

Als "bekendheid" zal je vast wel in het programma zelf komen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#29
Lamme Lennie Wrote:
Keyzer Wrote:Uitnodiging is binnen... Mag me volgende week zaterdag (de 17e) melden in Eindhoven, alwaar ik de eerste voorronde voor mijn kiezen krijg. Als ik door die voorronde kom, mag ik zondag terugkomen voor de 'echte' jury...

Als "bekendheid" zal je vast wel in het programma zelf komen.

Moet toch wel een beetje kunnen zingen... Maar dat zit, als ik anderen moet geloven, wel goed... Kan alleen geen keuze maken uit wat ik moet zingen bij de auditie... Moet van twee nummer een couplet en refrein kunnen zingen... Twijfel in de eerste plaats of ik NL of ENG ga zingen en dan heb ik nog zo'n 50 liedjes per taal waaruit ik geen keuze kan maken...

Jullie nog suggesties?
Reply
#30
Kabouter Plop en K3 schijnen populair te zijn bij de gemiddelde Idols-kijker. Als je dan toch in de uitzending komt als 'BN'er' kun je beter meteen zieltjes voor je winnen.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: