The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

PSV - Ajax
Ekslem Wrote:Wel grappig om te lezen dat Ajax het er schijnbaar wel moeilijk mee heeft dat ze niet tegen PSV mogen nu ze in een Europese zware week zitten Undecided

Ik had overigens graag gebald vandaag!

Ik ook gvd. Maar je snapt toch zeker wel dat het competitievervalsing is omdat beide ploegen nu straks evenveel rust voor en na deze pot hebben en dat het veel eerlijker was geweest als we vandaag met de Spurs in de benen tegen een uitgerust Ajax hadden moeten spelen?
Reply
Ik kan Ajax wek begrijpen hoor. Ik zou ook liever nu op 3 punten komen dan bv over 2 wedstrijden. Maar goed u never know how it is going to loop
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
loop niet zo te zeiken peter, psv zit ook te zeuren dat t vandaag niet gespeeld kan worden omdat ze zich goed voelen door de overwinning op de spurs. Waarom moet je zo'n groot iets maken van iets wat een of andere advocaat heeft gezegd in een poging de wedstrijd toch door te laten gaan? Het is gewoon voor iedereen kut dat de wedstrijd vandaag niet gespeeld wordt klaar.
Reply
Ekslem Wrote:Ik kan Ajax wel begrijpen hoor. Ik zou ook liever nu op 9 punten komen dan bv over 2 wedstrijden. Maar goed u never know how it is going to loop
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Mac Wrote:loop niet zo te zeiken peter, psv zit ook te zeuren dat t vandaag niet gespeeld kan worden omdat ze zich goed voelen door de overwinning op de spurs. Waarom moet je zo'n groot iets maken van iets wat een of andere advocaat heeft gezegd in een poging de wedstrijd toch door te laten gaan? Het is gewoon voor iedereen kut dat de wedstrijd vandaag niet gespeeld wordt klaar.

'Competitievervalsing in eredivisie'
Ajax-trainer Adrie Koster sprak na de afgelasting van PSV - Ajax al van competitievervalsing. Ook de bezoekers van Telesport.nl vinden dat er dankzij de politie-acties nu sprake is van een oneerlijke strijd in de eredivisie. Liefst 72 procent van de deelnemers aan het Sportgesprek van de Dag rept van 'competitievervalsing'.

-
Echt een belachelijke uitslag. Nu gaat t waarschijnlijk naar 19 maart. Dikke kans dat we dan net van Roda verloren hebben, kun je in Eindhoven de koppositie pakken! Dat lijkt me dan een zwaardere tik dan wanneer het vandaag gespeeld werd. Maar het is idd gewoon kut dat er niet vandaag gespeeld wordt. Dead
Reply
Waar is dat op gebaseerd? Wrom is de kans dik dat we van Roda verliezen.

Kun je nou echt niet je bek dichthouden met steeds dit geneuzel?
Reply
Omdat we thuis ingemaakt werden met dezelfde selecties. :8:
Reply
Zucht
Reply
Peter wat ben je toch een oer-irritante debiel...
Reply
Stond toen straks trouwens totaal iets anders dan nu :lol:

Maar het blijft desondanks een 'Zucht'
Reply
Valt mee hoor Ekslem, stond dat we thuis ingemaakt werden en daar altijd verliezen, maar bedoelde dat we t er altijd lastig hebben dus haalde ik dat maar weg.
Reply
Definitief 19 maart.... weer mazzeltje voor Ajax. Zijn we nog vermoeider!
Reply
Voor zo'n wedstrijd voel je natuurlijk geen vermoeidheid...
Denk dat het voor psv ongunstiger was geweest als ze afgelopen weekeinde tegen een Excelsior of vvv hadden moeten spelen, motivatie-problemen etc etc...

Een psv-ajax kunnen ze zich altijd wel voor opladen natuurlijk.
Reply
In 4 dagen tijd de nummers 2 en 3 op bezoek. Mooie kans om alles definitief op slot te gooien. =D>
Reply
Morgen in het AD:

Gabri mist topper tegen PSV
AMSTERDAM - Gabri doet woensdag niet mee met Ajax in de topper tegen PSV. De Spanjaard viel zondag geblesseerd uit tegen Willem II en gisteren bleek dat hij een scheurtje heeft in zijn hamstring.

,,Jammer, erg jammer,’’ keek trainer Adrie Koster dinsdag sip. ,,Hij is toch een van onze betere spelers.’’

Of Siem de Jong inzetbaar is, is ook nog maar de vraag. De middenvelder hield liesklachten over aan het duel met de Tilburgers. De Jong sloeg gisterochtend de training over.

Vanwege de personele problemen, haalde Koster Jeffrey Sarpong bij de selectie. De middenvelder speelde dit seizoen nog geen minuut in de competitie. Hij deed alleen mee met Ajax 1 tegen Slavia Praag, de verloren tweekamp uit de voorronde van de Champions League, in augustus.

Rasmus Lindgren verliet gisterochtend ook voortijdig de training. De Zweed is amper hersteld van een hamstringblessure. Koster: ,,We nemen geen enkel risico. Hij moet woensdag echt aan de bak, vandaar dat hij niet meedeed met alle oefeningen.’’

-
En niet 100% fitte Lindgren en een niet 100% in vorm zijnde Davids op 1 middenveld. Daar liggen toch kansen voor PSV, zeker als de niet-meeverdedigende Perez er ook nog noodgedwongen instaat!
Reply
Echt wel heel zuur dat gabri deze pot moet missen, zoals al vaker gezegd vind ik hem gewoon de beste teamspeler.
Evengoed ga ik uit van een overwinning, maar het is wel een aderlating.
Maar goed, er mag geen excuus zijn om de laatste strohalm te pakken.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Echt wel heel zuur dat gabri deze pot moet missen, zoals al vaker gezegd vind ik hem gewoon de beste teamspeler.
Evengoed ga ik uit van een overwinning, maar het is wel een aderlating.
Maar goed, er mag geen excuus zijn om de laatste strohalm te pakken.

jullie moeten onze strohalm ff pakken, want je denkt toch niet dat je 9 punten haalt bij grun, heer en twente? :razz:
Reply
wordt lastig, maar 7 moet kunnen.
Ik denk overigens ook niet dat PSV zo makkelijk wint zondag thuis tegen groningen.
Sparta-Feyenoord zie ik ook niet heel gemakkelijk naar Feyenoord gaan.
In deze rare competitie durf ik echt niets meer te voorspellen en wint mijn chauvinisme het van mijn voetbalkennis.
Reply
Fabian Wrote:Peter wat ben je toch een oer-irritante debiel...

...maar Peter is wel je forummaatje geworden in de loop der jaren, toch?

:^o :wink:
Reply
Trefbal kost Afellay mogelijk topper tegen Ajax
18 maart 2008

Voor Ibrahim Afellay lijkt een potje trefbal vervelende consequenties te krijgen. De middenvelder van PSV is door zijn enkel gegaan en ontbreekt mogelijk woensdag in de topper tegen Ajax. Trainer Sef Vergoossen hoopt op een snel herstel. Mika Väyrynen is als negentiende man toegevoegd aan de selectie, mocht Afellay niet kunnen spelen.

"Het gebeurde maandag in het zaaltje op De Herdgang", blikt Vergoossen op de website van PSV terug op de kwetsuur van Afellay. "Ze gingen enorm te keer bij een partijtje trefbal, schijnbaar is hij naar een bal gesprongen en bij het neerkomen door zijn enkel gegaan. Ik had op dat moment het zaaltje al verlaten, dus heb het niet gezien."

Vergoossen neemt Afellay niets kwalijk. "Je zoekt naar dingen om mensen enthousiast te maken, dan kan dit gebeuren. Ik denk overigens dat het allemaal meevalt. Normaal gesproken is hij niet klaar voor morgen, maar gezien het belang van deze wedstrijd kan dat misschien anders zijn. In 24 uur kun je nog veel doen."
Reply
Update: 'Dennis Gentenaar morgen in de basis' | Competitie
Dennis Gentenaar zal in het cruciale duel van morgen tegen PSV in de basis starten. Maarten Stekelenburg was wegens prive omstandigheden niet aanwezig op de besloten training van vanmorgen in de Arena en zal morgen ook niet aanwezig zijn, zo meldt AS.

Afgelopen zondag ging het gerucht al dat Marco van Duin zijn eerste officiele wedstrijd voor Ajax achter zijn naam ging schrijven, Gentenaar bleek toen optijd fit te zijn om plaats te kunnen nemen op de bank. Door de blessure van Heijblok en de afwezigheid van Maarten Stekelenburg zit het talent uit Warmenhuizen dan nu toch op de bank tegen PSV.
Reply
Nou Gomes aan de ene kant, Dennis aan de andere kant... 0-0 denk ik :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Shit zeg, nu wordt t wel extra zwaar om daar ff te winnen..... :razz:
En dan vooral die tweede alinea Undecided

Ik zie ze op de marketing afdeling al vergaderen daar.
- Shit, we hebben nog 50% van onze voorraad sjaaltjes, hoe komen we daar nou nog vanaf?
- Als we t nou gaan koppelen aan een sfeeractie, doen we net of t om de ondersteuning van PSV gaat en zo komen wij op een makkelijke manier van ons restje af. Hebben onze trouwe supporters toch niet door!

De Supportersvereniging van PSV en PSV Fans United PSV hebben een oproep gedaan aan de PSV fans om aanstaande woensdag tegen Ajax hun PSV-sjaal mee te nemen. De initiatiefnemers willen op deze manier een sfeer creëren die een extra ondersteuning moet zijn voor het team van Sef Vergoossen.
Nog geen sjaal? Koop er dan één met bijna 50% korting. Wie nog geen PSV-sjaal heeft, kan deze op de wedstrijddag nog kopen. De Supporterswinkel PSV, PSV FANstore en PSV Fans United verkopen de sjaals namelijk op de wedstrijddag op diverse plaatsen rondom het Philips Stadion (bij ingang 6, 10, 13, 19 en 31) . Deze kosten normaliter € 13,95, maar worden met bijna 50% korting aangeboden voor slechts € 7,-. Zorg ervoor dat je er snel bij bent want op=op.
Reply
Wat een ontroerende kneuterigheid [Image: crysmile.gif]
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Trefbal spelen voor een belangrijke pot is vragen om problemen natuurlijk ](*,)
Reply
Ekslem Wrote:Trefbal spelen voor een belangrijke pot is vragen om problemen natuurlijk ](*,)

Tenzij je het juiste team hebt natuurlijk!

[Image: stiller_dodgeball.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Dommel Wrote:
Fabian Wrote:Peter wat ben je toch een oer-irritante debiel...

...maar Peter is wel je forummaatje geworden in de loop der jaren, toch?

:^o :wink:

Dat blijf jij !
Reply
Dennis Gentenaar
Marco van Duin
John Heitinga
Thomas Vermaelen
Samuel Kuffour
Jan Vertonghen
George Ogararu
Bruno Silva
Edgar Davids
Dennis Rommedahl
Rasmus Lindgren
Jeffrey Sarpong
Kenneth Perez
Urby Emanuelson
Klaas Jan Huntelaar
Leonardo
Luis Suarez
Kennedy
--
Snap niet dat heel Nederland blaat dat deze 18 zomaar even 3 punten gaan ophalen in Eindhoven.
Als Afellay niet kan spelen hopelijk Mendez op rechts en Farfan achter de Koef. Bakkal op de plek van Afellay en Culina als controleur is ook een prima optie overigens. Of gewoon verrassen met Aissati op de plek van Afellay. Ben benieuwd, in ieder geval super zin in de pot!
Reply
laat de snavels de puntjes maar pakken daar in eindhoven. ajax redt 't toch niet met dat zware programma en psv krijgt groningen komend week direct thuis. =P~
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik kan er nog steeds niet goed over uit dat die Afellay zich blesseert tijdens een potje trefballen net voor een belangrijke pot. Prima dat je je groep op allerlei manieren enthousiast wilt maken, maar je gaat voor zo'n belangrijke wedstrijd toch geen risico's nemen in zo'n kut zaaltje!

Ben benieuwd vanaaf. Denk dat PSV echt op zijn europees gaat spelen en met gevaarlijke uitvallen gevaarlijk probeert te worden. Voor dit spelletje is Afellay overigens wel essentieel.
Reply

Forum Jump: