13-07-2005, 02:35 PM
goa Wrote:"Als zoete broodjes vallen ze aan de staart van het peloton eraf"
Deze is geschikt voor het topic 'Taalergernissen'.
May The Schwartz Be With You
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Herbert Dijkstra's quote van de dag
|
13-07-2005, 02:35 PM
goa Wrote:"Als zoete broodjes vallen ze aan de staart van het peloton eraf" Deze is geschikt voor het topic 'Taalergernissen'.
May The Schwartz Be With You
13-07-2005, 02:42 PM
Ik vind de het plaatje eronder geweldig =D>
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
13-07-2005, 10:37 PM
De quote van de dag komt toch wel op naam van Maarten Ducrot:
Met alle respect voor Vinokourov, maar hij daalt als een drol!
13-07-2005, 10:43 PM
Nouja, die uitspraak was tenminste wel helemaal waar.
13-07-2005, 10:44 PM
Terwijl Herbert en hij niet in de gaten hadden dat Vino het expres even rustig aan deed om Botero bij te laten komen. Gewoon een heel sterke tactische zet want met zijn tweeen heb je meer kans om vooruit te blijven en in de sprint verslaat Vinokourov Botero toch wel.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
13-07-2005, 10:51 PM
ook op t moment dat botero erbij was daalde hij als een drol
13-07-2005, 10:55 PM
Bredanaar Wrote:Terwijl Herbert en hij niet in de gaten hadden dat Vino het expres even rustig aan deed om Botero bij te laten komen. Gewoon een heel sterke tactische zet want met zijn tweeen heb je meer kans om vooruit te blijven en in de sprint verslaat Vinokourov Botero toch wel. volgens mij horde ik maarten d zeggen dat het slim van hem was om op botero te wachten. het werd leuk met rasmussen: heeee, dat is interessant, is hij weggesprongen of gaat hij alleen voor de punten (gaaap herbert). en: let op, want rasmussen kan verschrikkelijk goed dalen (en rasmussen werd gewoon na 500 meter bijgehaald (gaaaap herbert)
14-07-2005, 12:00 AM
waf Wrote:Bredanaar Wrote:Terwijl Herbert en hij niet in de gaten hadden dat Vino het expres even rustig aan deed om Botero bij te laten komen. Gewoon een heel sterke tactische zet want met zijn tweeen heb je meer kans om vooruit te blijven en in de sprint verslaat Vinokourov Botero toch wel. :lol: :lol: inderdaad, dat was mij ook al opgevallen en ook dat ze slecht zijn in rekenen. Want op de top was groep Armstrong nog maar op 2:45 achterstand en volgens de heren was het toch echt 3 minuten...
The great old Ludwig von...
14-07-2005, 01:20 AM
waf Wrote:het werd leuk met rasmussen: heeee, dat is interessant, is hij weggesprongen of gaat hij alleen voor de punten (gaaap herbert). en: let op, want rasmussen kan verschrikkelijk goed dalen (en rasmussen werd gewoon na 500 meter bijgehaald (gaaaap herbert) Nou, deze vind ik niet zo vreemd, helemaal niet zoals ze het op de Belg uitlegde. Rasmussen kon namelijk ook zijn weg gesprongen om het geel proberen te pakken, maar het leek hen (Wuyts en de Clerq) aannemelijker dat hij deze keer wat vroeger aanging om Moreau weg te houden. Dan zou hij aan Armstrong hebben gevraagd of hij 'mocht gaan' om zich na de top terug in te laten lopen. Rasmussen kan ook goed dalen, maar het tweede bleek waar en dus liet hij zich meteen weer in lopen. De Belgen leggen het allemaal wat beter uit, maar het komt wel overeen met de teksten van Dijkstra.
Beste Onderschrift 2006-'07
14-07-2005, 07:53 AM
Je zag ook duidelijk dat Mickael zijn benen stilhield op het moment dat hij over de meet op Le Galibier kwam...
14-07-2005, 08:48 AM
Aukinho Wrote:Nou, deze vind ik niet zo vreemd, helemaal niet zoals ze het op de Belg uitlegde. :roll: ik vond het nogal vanzelfsprekend dat het hem om de punten te doen was en ook dat hij niet van plan was in zijn eentje 40 kilometer te gaan fietsen, al helemaal niet omdat hij de bolletjestrui heeft en op 500 meter van de top pas wegsprong. dan was hij wel eerder wegesprongen om verschil te maken. of hij kan dalen of niet doet er dus weinig toe, hij was toch niet van plan weg te blijven end (als je dat al niet wist of begreep zag je dat idd aan het stilhouden van zijn benen op de top). nerdbert wilde het gewoon op z'n smeets spannend maken maar ook voor examen 519 is hij gezakt (wegens hoog namaak gehalte).
15-07-2005, 01:00 AM
waf Wrote:Aukinho Wrote:Nou, deze vind ik niet zo vreemd, helemaal niet zoals ze het op de Belg uitlegde. op zn wafs: :roll: Het was inderdaad voor de hand liggend dat Rasmussen het deed voor de punten. Maar volgens mij was het ongeveer een kilometer voor de top dat hij ging, als hij dan een kleine voorsprong voor de top had gepakt en daarna inderdaad zo fantastisch had kunnen dalen, had hij misschien wel voor de gele trui kunnen gaan (was dan waarschijnlijk neit gelukt, wat rasmussen waarschijnlijk ook wel door had, en het dan ook niet probeerde). Maar het had ook gekund dat hij het wel ging proberen. Ik weet niet wanneer Herbert met zijn uitspraak kwam, maar als het voor de top was (toen kon je inderdaad al zien dat hij zijn benen stil hield) had het opzich wel gekund, dus vind ik het niet zo vreemd. Hij hoopte waarschijnlijk, net als ik en de meeste kijkers, op wat meer spanning die etappe. En Rasmussen had die kunnen brengen door de gele trui proberen te pakken. Je spreekt jezelf trouwens wel een beetje tegen door te zeggen dat Rasmussen duidelijk op de top zijn benen stil hield, maar tegelijkertijd Dijkstra ongelijk te geven in Mickaels dalerskwliteiten doordat hij na 500 meter al werd ingerekend door de Disco-boys.
15-07-2005, 09:12 AM
Aukinho Wrote:Je spreekt jezelf trouwens wel een beetje tegen door te zeggen dat Rasmussen duidelijk op de top zijn benen stil hield, maar tegelijkertijd Dijkstra ongelijk te geven in Mickaels dalerskwliteiten doordat hij na 500 meter al werd ingerekend door de Disco-boys. :roll: als dat zo zou zijn zou ik me niet een beete tegen spreken maar helemaal tegenspreken. je snapt er gewoon geen reet van wat ik zeg, maar zeg dat dan. ik zeg dat het gegeven dat rasmussen heel goed of niet goed kan dalen er helemaal niet toe doet omdat hij gewoon met de rest mee naar beneden ging. ik zeg nergens dat ik nerdbert ongelijk geef in (zijn beoordeling van) rasmussen's dalerskwaliteiten, sterker nog, ik heb geen idee van deze kwaliteiten. als je op z'n waf's wil reageren moet je dus niet met die kaasredeneringen komen. het ging mij er om dat hij het op zijn smeets' spannend wilde maken, terwijl voor een beetje wielrenfan duidelijk moet zijn geweest dat dat onzin was. (ik zeg het wel 2x, joh, voor sjaarzen neem ik altijd wat meer tijd, ik ben geduldig). :razz: maar misschien vind ik het daarom wel zo'n meganerd, dat hij alles aangrijpt om een beeje hoop op een andere afloop te krijgen. hij wil te graag. overenthousiast, wannabe, maar overduidelijk 'net niet'. een beetje een knor, zeg maar. :razz:
15-07-2005, 09:51 AM
waf Wrote:Aukinho Wrote:Je spreekt jezelf trouwens wel een beetje tegen door te zeggen dat Rasmussen duidelijk op de top zijn benen stil hield, maar tegelijkertijd Dijkstra ongelijk te geven in Mickaels dalerskwliteiten doordat hij na 500 meter al werd ingerekend door de Disco-boys. Sjaarzen, knor, ga jij dat studentenleven nou nog eens loslaten ouwe reunist! :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
15-07-2005, 11:04 AM
EJR Wrote:Sjaarzen, knor, ga jij dat studentenleven nou nog eens loslaten ouwe reunist! :razz: zo, bijdehand, grote bek? heb je zeker op school geleerd? :razz:
15-07-2005, 02:46 PM
waf Wrote:Aukinho Wrote:Je spreekt jezelf trouwens wel een beetje tegen door te zeggen dat Rasmussen duidelijk op de top zijn benen stil hield, maar tegelijkertijd Dijkstra ongelijk te geven in Mickaels dalerskwliteiten doordat hij na 500 meter al werd ingerekend door de Disco-boys. ten eerste die zwartgemaakte zin, dat bedoel ik met op zijn wafs reageren.. beetje jammer, maar goed. verder ben ik het bijna helemaal met je eens, behalve dat ik in dit geval nog wel kan begrijpen dat Herbert het spannend probeert te maken, omdathij er waarschijnlijk zelf ook op hoopte. het was logisch dat de hoop niet uit kwam, maar het kwam naar mijn mening niet uit het niets. de Belgen legden dat veel beter uit, door aan te geven dat het zou kunnen, maar dat Rasmussen waarschijnlijk aan Armstrong had gevraagd of hij even de punten mocht pakken. Ik vind de Belgen dan ook duidelijk beter (maar daarom niet minder knorrig :wink: )
15-07-2005, 03:19 PM
"met woorden is dat erg gebrekkig"
Hij weet het zelf ook
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
15-07-2005, 03:19 PM
Aukinho Wrote:waf Wrote:Aukinho Wrote:Je spreekt jezelf trouwens wel een beetje tegen door te zeggen dat Rasmussen duidelijk op de top zijn benen stil hield, maar tegelijkertijd Dijkstra ongelijk te geven in Mickaels dalerskwliteiten doordat hij na 500 meter al werd ingerekend door de Disco-boys. Discussieren met Waf is hetzelfde als dweilen met de kraan open. Gewoon niet aan beginnen dus :lol:
15-07-2005, 04:45 PM
Even een vraagje: heeft die Rasmussen voordat ie wegrenner werd nog iets anders gedaan en heeft ie toen ook nog es iets gewonnen? :roll:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
15-07-2005, 04:47 PM
jah mountainbiken en wereldkampioen geweest
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
15-07-2005, 04:49 PM
bocaloca Wrote:jah mountainbiken en wereldkampioen geweest Hee, ik hoor een echo....
15-07-2005, 04:54 PM
ik lees alleen op een forum
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
15-07-2005, 06:49 PM
Leest iemand de stukjes van Struis weleens in de Sportweek? Hilarisch! Die Dijkstra en Ducrot worden volledig doorgezaagd. Heerlijk.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
15-07-2005, 07:06 PM
Tripplexxx Wrote:Leest iemand de stukjes van Struis weleens in de Sportweek? Hilarisch! Die Dijkstra en Ducrot worden volledig doorgezaagd. Heerlijk. Ook deze mag in het 'verhaspelingen-topic' trouwens. :lol:
15-07-2005, 07:23 PM
Tripplexxx Wrote:Aukinho Wrote:waf Wrote:Aukinho Wrote:Je spreekt jezelf trouwens wel een beetje tegen door te zeggen dat Rasmussen duidelijk op de top zijn benen stil hield, maar tegelijkertijd Dijkstra ongelijk te geven in Mickaels dalerskwliteiten doordat hij na 500 meter al werd ingerekend door de Disco-boys. Of blokkeren, ben je in 1 klap van al die onzin af.
15-07-2005, 10:35 PM
Aukinho Wrote:ten eerste die zwartgemaakte zin, dat bedoel ik met op zijn wafs reageren.. beetje jammer, maar goed. je snapte me toch ook niet? eerst sprak ik mezelf tegen en nu ben je het bij nader inzien (bijna) met me eens? waarom ga je dan zo verbolgen zitten doen? maar geod, ik zit me dood te ergeren aan herbert, en dat heb ik na sonja barend op de nl televisie zelden meer gehad. ik ben dan wat uitgesprokener en dan heb ik ff geen zin in een genuanceerde advocaat van de duivel. toen weening en kloden sprintten om de zege was ik ervan overtuigd dat kloden gewonnen had (en zonder stoer te willen doen heb ik dat niet vaak fout) en toen gng herbert ook een beetje zitten spannend maken 'nou, ik weet het niet'. toen heb ik mijn tv ook verrot gescholden mar moest ik tegen iedereen mea culpa zeggen omdat hij toch gelijk had. met smeets had hij een discussie over een dagzege van rous. dat was ergens in 97 zei herbert. nee, zei mart, dat was zeker na 98. mart: wil je dat ik het opzoek? ja, zei herbert. was het gvd 97! gelukkig heeft mart daarna gevraagd welke zeeuw net als kirsipuu ook nooit de tour uitreed. wist herbert niet. was herbert weer ff terug op aarde. :wink: complexx Wrote:Discussieren met Waf is hetzelfde als dweilen met de kraan open.ik kan me niet herinneren ooit met jou gediscussierd te hebben. bovendien kan aukinho het alleen wel af, hij heeft je (ongevraagde) hulp niet nodig.
15-07-2005, 10:38 PM
matador Wrote:Of blokkeren, ben je in 1 klap van al die onzin af. jaja, ik weet dat de oppersupportunist van het forum moeite heeft met de waarheid, toen hij het lastig kreeg het niet meer wilde lezen en pretendeert mij (al voor de derde keer overigens )op ignore gezet te hebben. leuk dat je dat voor de derde keer vertelt, ik snap dat je zieltjes wilt winnen en het alleen niet af kan, maar ik hoop niet dat je denkt dat ik er wakker van lig, gloryhunter.
16-07-2005, 11:29 AM
waf Wrote:Aukinho Wrote:ten eerste die zwartgemaakte zin, dat bedoel ik met op zijn wafs reageren.. beetje jammer, maar goed. Dat ik jou niet begreep hoeft niet alleen aan mij te liggen, jij kan het ook onduidelijk gebracht hebben :wink: Ik ben het bijna helemaal met je eens omdat ik net zo over Herbert denk als jij. Ik ben het niet helemaal met je eens omdat ik dit geval nog wel mee vind vallen, zoals al eerder gezegd, al heb ik het zelf niet gezien. Hij zal het dan wel overdreven 'spannend' hebben proberen te maken, maar het noemen van de optie dat Rasmussen voor de gele trui ging vind ik niet zo dom. En ik durf het inderdaad wel aan om in mijn eentje met een ouderejaars te discussieren :razz:
18-07-2005, 04:50 PM
Unknown User Wrote:Dat jullie nog steeds naar dat tuig van de NOS kunnen luisteren is onvoorstelbaar. :eeeek: In Italië zender 3 veelvuldig bekeken, tot dat ik er achter kwam dat ik beter duits dan Italiaans versta. De laatste 6 etappes dus maar gewoon ARD/ZDF gevolgd, die beginnen om 11.00 tot 18.00 met hun verslag, documantaires, interviews etc.etc. Gister even een stukje Mart en MAarten aangehoord, die doen het toch een stukje beter dan HErbert, wat een sippe gast. Mijn mooiste tourmomenten beleefde ik natuurlijk in de auto, met de wereldontvanger op radio 1, ouderwetse tourflits, afgewisseld met goede nummers als Green Eyes van Coldplay, wat werk van SInatra en andere grootheden, vaak de wat onbekendere nummers. Super dat radio Tour de France. Morgen radio, met het beeld van de tv, eens kijken hoe dat gaat. |
« Next Oldest | Next Newest »
|