The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




EPT 2007/2008
#91
gaat inmiddels redelijk rap met de nederlanders. Nog 5 over
Quote:Dinner break

De spelers hebben een break en gaan een hapje eten. De break duurt ongeveer een uurtje. Ook de crew gaat ergens wat eten en we zijn zo bij u terug.

Voor nu nog even de tussenstand van de overgebleven Nederlanders:

Steven van Zadelhoff 90k
Rob Hollink 110k
Rolf Slotboom 88k
Bart Wetsteijn 41k
Evert Jan Dondergoor 45k

ik verwacht wel wat van rob hollink eerlijk gezegd, alhoewel die volgens mij wel vaker choked wanneer hij in de buurt van de FT komt. Rolf zal het er wel weer in gooien met [4c] [5c] oid.
Reply
#92
Hollink verliest een pot van 65k
Rob Hollink verliest daarnet een dikke pot.

Een coinflip met tegen pakt niet goed uit voor de Groninger Rob Hollink.

Hij zakt hierdoor terug naar 70k, wat iets onder average is.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#93
nog 9 te gaan tot the money!
Reply
#94
Quote:De Zweed Thorsen krijgt net een gevoelig tikje.

De Deense Mads Wissing Andersen pusht all-in voor 130k als er op het board {A-Hearts}{4-Spades}{8-Spades}{3-Clubs}{K-Diamonds} ligt. In totaal ligt er al 140k in het midden, wat de bet afschrikwekkend maakt. Zijn Zweedse tegenstander William Thorsen moet callen voor 90% van zijn stack en gaat in de denktank. Hij doet hier erg lang over en Wissing Andersen roept om de klok. Thorsen krijgt nog 1 minuut de tijd, maar kan niet zo snel een beslissing maken. Zijn hand wordt dood verklaart en verdwijnt in de muck. Wissing Andersen wint de pot en showt {6-Clubs}{7-Clubs} voor 7 hoog.

Hij doet vervolgens een dansje en begint te zingen: "Vamos a la playa..."

sick sick bluf!
Reply
#95
oef zonde Sad nice call

Quote:Evertjan Dondergoor is de bubble boy

Evert Jan Dondergoor pusht all-in op een board die {7-Hearts}{8-Spades}{2-Diamonds}{4-Spades} laat zien en wordt gecalld door Fransman Eric Koskas.

Een cameraploeg snelt er gauw naar toe, voordat de river wordt omgedraaid.

Evertjan Dondergoor houdt {K-Spades}{J-Spades}
Eric Koskas houdt {8-Clubs}{3-Hearts}

Geen boer, koning of schoppen verschijnt er op de river, maar wel de {9-Clubs}.

Evertjan Dondergoor is hierdoor als 73e geëindigd en mag zich de bubble boy van de EPT in San Remo noemen.
Reply
#96
Helaas:

Vanaf de bubble zat het niet mee voor Steven van Zadelhoff. Achtereenvolgend verloor hij de volgende handen:

Op de bubble heeft hij A6 tegen AQ en dat kost hem 15k
Wederom op de bubble heeft hij A7 tegen AQ en verliest 20k
Een mislukte bluf met T8 kostte hem -30k

Dan pakt hij zonder showdown een pot van 30k en kwam hij terug op 80k. Vervolgens verloor hij:

99 vs A8 -35k
TT vs AK -20k

En de fatale hand waar hij zijn laatste 25k mee riskeerde was AT. Helaas liep hij tegen AK op.

Steven 'Zadelmeijer' van Zadelhoff neemt €7.020,- euro mee naar huis voor de moeite.


Nog 3 Nederlanders in en Wetsteijn heel short.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Pappe_Ruk zit in het overzicht filmpje van Pokernews... :wink: ! All in of niet, Joep? :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#98
Hollink trouwens als 47e out en Slotboom als 46e.
Allen die Wetsteijn nog over :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Hij zit nu aan de feature tafel met Minieri
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
FT zit wel sfeer in :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Waar volg je dat allemaal?
Reply
<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.pokernews.nl">http://www.pokernews.nl</a><!-- w -->
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Wat een call van die Mercier :eeeek:
Reply
Mwah
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
De Grand Final in Monte Carlo is alweer 3 dagen aan de gang. Vandaag de 3e dag, 3 NL'ers nog in... Luske, Ed de Haas en een gast die ik niet ken.

Andere gast die het erg goed doet is Kenny Hallaert, is een belg... speelt online als SpaceyFCB. Joep speelt met hem het team event bij de TSOP in mei. Hij was ook in Venlo, echt relaxte gast... kende hem eerst helemaal niet maar zat ook bij ons in het hotel. Echt een belg waar je mee kan lachen en niet waar je om moet lachen :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Kenny out.. 4 man voor de bubble!

Eerst verliest ie een 170k monsterpot (avg was 120k) met AA vs 44, daarna heeft ie nog 40k over en krijgt ie boeren... hij pushed vanuit de Hijack en de bb wordt wakker met Kings.... Confused
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Hand over hand

We spelen al een uur hand over hand en dat duurt gewoon 10 minuten per hand. Zojuist was er weer een all-in en call. AJ vs AJ... dz...


:lol: :lol:
Reply
Quote:6:29pm--The decision: Players will be continuing to play at the same blinds without the clock running. Nobody eats until a player busts. No more time will elapse off the tournament clock.

meesterlijk dit! ze spelen al ruim anderhalf uur hand for hand...10 min per hand ofzo. Dodelijk saai moet dat zijn

ed de haas trouwens wel down naar 51 000 Sad
Reply
Esfandiari dikke vette chipleader met nog 39 man te gaan. Ook Johnny Lodden, Joe Hachem, Luca Pagani en Michael Martin nog in.

Zou wel vette FT zijn met iig Esfandiari en Lodden Notworthy
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
esfandiari verliest een sicke sicke pot waarin iemand met AT allin gaat en hij callt met QQ...uiteraard A op turn en hij is terug op 700k. Nog steeds gezonde stack btw
Reply
Deja vu: Jazzy monsterpot QQ vs A7 in.. dortmund? Kopenhagen?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
antonio als eerste out aan FT, hij was short en gooide het erin met A8...werd gecallt door AJ en flop was KQT. GG sir
Reply
Ik vind die Villemure wel een beetje op jou lijken, Mac :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hahaha nou ik vind m niet slecht spelen (al zie ik de kaarten natuurlijk niet) dus dat beschouw ik dan maar als een compliment Wink. Zolang ik maar niet op chorny lijk, irritant mannetje.
Reply
en als ik dat zeg schakelt ie michael martin uit en wordt chipleader, bah
Reply
Ik bedoelde niet alleen qua spel Wink

En die Chorny zegt wel de hele tijd "sick, sick" als hij weer een hand verliest die ie slecht gespeeld heeft :Big Grin
Maar die dikke pad is inderdaad wel rete-irritant. Jammer dat Luca eruit is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kalo!!!!! 4,5M pot tegen die dikke chorny.

hehe nee dat begreep ik Wink
Reply
Hoe die gast ook de hele tijd zijn chips en kaarten naar het midden gooit Puke
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
bah hij heeft nog gewonnen ook Sad
Reply


Forum Jump: