The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
waf Wrote:zegzeg, sommige mensen zitten 4 maanden per jaar te nietsnutten in frankrijk en anderen gebruiken zo eens per tijd een wat uitgebreidere lunchpauze om het geblaat van kletsmania te weerspreken. (met als gevolg dat ik nu nog niet klaar ben. maar dat geeft niet, want ik heb de hele avond nog.

Das allemaal fijn maar ik geef (o.a door naar Frankrijk te gaan) tenminste toe dat ik op mijn luie reet ga liggen. Jij kunt je collega's blijkbaar wijsmaken dat je toevallig vandaag heel veel bammetjes hebt meegekregen van je lieftallige gade en daarom wat langer (i.c. van uiterlijk 12.47 uur tot minimaal 16.01 uur) dient te lunchen. Vervolgens ben je godbetert desalniettemin thuis om 18.19 uur ondanks je reistijd van dik een half uur.Tis een grof schandaal. Kom dat 17 september maar eens aan me uitleggen.
Reply
Kezmania Wrote:Landzaat naar Feyenoord, zou goed zijn voor Feyenoord. Maar Feyenoord heeft een bod gedaan wat AZ niet geaccepteerd heeft. AZ zegt vervolgens dat er niet te praten valt. En Landzaat staat ondertussen te mokken op de training want hij wil naar een mooie club. Wat doet Feyenoord vervolgens? Er wordt bekend gemaakt dat ze een nieuw bod aan het voorbereiden zijn!

Gek het lijkt verdacht veel op de story PSV - Kalou - Feyenoord.

De pot verwijt de ketel....

hmm inderdaad als je het zo gaat bekijken...zit daar best wat in. We zullen maar afwachten wat het wordt als Feyenooit en PSV weer in den lande zijn wat er gaat gebeuren Icon_question
Reply
ik denk dat Lucius en Beasley, best graag naar Feyenoord komen met zijn tweeën, maar dat Kalou niet genoeg waard is om te verruilen.
Misschien dat Lee ook eens in een stad wil voetballen i.p.v een uit de hand gelopen dorp.
In Europa iets winnen blijft toch iets anders dan hier en daar een halve finale( waarin de door psv te ruil aangeboden Lucius overigens veruit de beste man op het vald was).
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Lucius heeft al duidelijk kenbaar gemaakt dat hij absoluut niet naar Feyenoord toe wil.!

Vandaag in het AD:

Quote:Hiddink: PSV bood wél op Kalou
PSV's trainer-directeur Guus Hiddink wil één ding uit de wereld helpen. Zijn club heeft vorige maand wel geboden op Salomon Kalou, de linksbuiten van Feyenoord.

Hij spreekt daarmee de mededeling van Feyenoords technisch directeur Mark Wotte tegen dat PSV zich niet aan de transferregels houdt. Merkwaardig genoeg zei de voorzitter van de Eindhovense club, Rob Westerhof, eind vorige week ook dat er 'technisch gezien' nog niet op Kalou was geboden.

,,Maar ook die uitspraak van onze eigen voorzitter is toch bezijden de waarheid'', zegt Hiddink. ,,Ik meen dat het rond 24 juni is geweest dat we ons officieel met een bod hebben gemeld bij Feyenoord. Daarom snap ik de uitspraken van Mark Wotte niet. Ik heb hem dan ook gebeld. Wotte zit in China en daarom heb ik zijn voicemail ingesproken. Op een of andere manier moeten we met Feyenoord in gesprek raken over Kalou.''

PSV wil de 19-jarige Ivoriaan nog steeds inlijven. Hiddink: ,,En dan kan men wel zeggen dat wij voor onrust bij Feyenoord zorgen. Maar die ontstond bij ons óók toen Manchester United zich voor Ji-sung Park meldde. Park wilde daarna per se weg. Kalou wil graag naar PSV. Zo zit de voetbalwereld nu eenmaal in elkaar. Maar men moet ons niet verwijten dat we niet netjes zijn.''
Reply
Kezmania Wrote:Lucius heeft al duidelijk kenbaar gemaakt dat hij absoluut niet naar Feyenoord toe wil.!

Vandaag in het AD:

Quote:Hiddink: PSV bood wél op Kalou
PSV's trainer-directeur Guus Hiddink wil één ding uit de wereld helpen. Zijn club heeft vorige maand wel geboden op Salomon Kalou, de linksbuiten van Feyenoord.

Hij spreekt daarmee de mededeling van Feyenoords technisch directeur Mark Wotte tegen dat PSV zich niet aan de transferregels houdt. Merkwaardig genoeg zei de voorzitter van de Eindhovense club, Rob Westerhof, eind vorige week ook dat er 'technisch gezien' nog niet op Kalou was geboden.

,,Maar ook die uitspraak van onze eigen voorzitter is toch bezijden de waarheid'', zegt Hiddink. ,,Ik meen dat het rond 24 juni is geweest dat we ons officieel met een bod hebben gemeld bij Feyenoord. Daarom snap ik de uitspraken van Mark Wotte niet. Ik heb hem dan ook gebeld. Wotte zit in China en daarom heb ik zijn voicemail ingesproken. Op een of andere manier moeten we met Feyenoord in gesprek raken over Kalou.''

PSV wil de 19-jarige Ivoriaan nog steeds inlijven. Hiddink: ,,En dan kan men wel zeggen dat wij voor onrust bij Feyenoord zorgen. Maar die ontstond bij ons óók toen Manchester United zich voor Ji-sung Park meldde. Park wilde daarna per se weg. Kalou wil graag naar PSV. Zo zit de voetbalwereld nu eenmaal in elkaar. Maar men moet ons niet verwijten dat we niet netjes zijn.''

Dan is het waar, als ome Guus het zelf zegt....
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Hij wil ook wereldkampioen worden met Australië, dus dan ben je wel geloofwaardig..
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
joep Wrote:Hij wil ook wereldkampioen worden met Australië, dus dan ben je wel geloofwaardig..

:roll:
Reply
Kezmania Wrote:
Quote:Maar ondertussen hou je PSV er wel voor verantwoordelijk.

voor alles wat er in de pers komt? dat zeg ik toch niet? je snapt het gewoon niet.

Quote:Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Het lijkt me dus niet dat PSV verantwoordelijk is voor dingen die Feyenoord of Kalou naar buiten brengen. Ze hebben er hooguit een rol in gespeeld.

juist. kalou neem ik bepaalde dingen kwalijk, feyenoord ook, maar die achterbakse papen helemaal. hiddink moet idd dat pretense bod maar eens laten zien.

Quote:Landzaat naar Feyenoord, zou goed zijn voor Feyenoord. Maar Feyenoord heeft een bod gedaan wat AZ niet geaccepteerd heeft. AZ zegt vervolgens dat er niet te praten valt. En Landzaat staat ondertussen te mokken op de training want hij wil naar een mooie club. Wat doet Feyenoord vervolgens? Er wordt bekend gemaakt dat ze een nieuw bod aan het voorbereiden zijn!

1. az heeft niet gezegd dat er niet te praten valt, az heeft het bod (he, een bod?) naar het schijnt lachend naast zich neer gelegd (en geen tegenbod gegeven). az heeft gezegd dat het maar 1 topspeler wil verkopen en er is nog niemand verkocht. maar goed, het is iig begonnen met een bod, niet met opmerkingen van landzaat die gek gemaakt is door feyenoord.

2. jij zit hier te verzinnnen dat landzaat mokkend op de training staat. kap eens met je verzinsels tot feiten te bombarderen. ik heb hem niets over feyenoord horen zeggen.

3. als hij al mokkend op de training staat was dat al voor een bod van feyenoord, want toen al gaf hij aan weg te willen en toen baalde hij dat az zijn prijs niet gaf. had niets met feyenord van doen. anders:kalou gaf pas aan weg te willen nadat hij bespeeld was door paapsv. en toen had paapsv nog geen bod gedaan (en dat hebben ze nu naar verluidt nog niet gedaan). daarom begon ik: ze moeten een bod doen.

Quote:Gek het lijkt verdacht veel op de story PSV - Kalou - Feyenoord.

nog een verschil dan: landzaat is 28, kalou 19. de een is makkelijker te beinvloeden dan een ander.
Reply
joep Wrote:
Kezmania Wrote:Lucius heeft al duidelijk kenbaar gemaakt dat hij absoluut niet naar Feyenoord toe wil.!

Vandaag in het AD:

Quote:Hiddink: PSV bood wél op Kalou
PSV's trainer-directeur Guus Hiddink wil één ding uit de wereld helpen. Zijn club heeft vorige maand wel geboden op Salomon Kalou, de linksbuiten van Feyenoord.

Hij spreekt daarmee de mededeling van Feyenoords technisch directeur Mark Wotte tegen dat PSV zich niet aan de transferregels houdt. Merkwaardig genoeg zei de voorzitter van de Eindhovense club, Rob Westerhof, eind vorige week ook dat er 'technisch gezien' nog niet op Kalou was geboden.

,,Maar ook die uitspraak van onze eigen voorzitter is toch bezijden de waarheid'', zegt Hiddink. ,,Ik meen dat het rond 24 juni is geweest dat we ons officieel met een bod hebben gemeld bij Feyenoord. Daarom snap ik de uitspraken van Mark Wotte niet. Ik heb hem dan ook gebeld. Wotte zit in China en daarom heb ik zijn voicemail ingesproken. Op een of andere manier moeten we met Feyenoord in gesprek raken over Kalou.''

PSV wil de 19-jarige Ivoriaan nog steeds inlijven. Hiddink: ,,En dan kan men wel zeggen dat wij voor onrust bij Feyenoord zorgen. Maar die ontstond bij ons óók toen Manchester United zich voor Ji-sung Park meldde. Park wilde daarna per se weg. Kalou wil graag naar PSV. Zo zit de voetbalwereld nu eenmaal in elkaar. Maar men moet ons niet verwijten dat we niet netjes zijn.''

Dan is het waar, als ome Guus het zelf zegt....

pcies, ook nog zeggen dat zijn eigen voorzitter liegt? oh nee, wotte liegt, en de uitspraken van de voorzitter zijn 'bezijden de waarheid'. proest. wie is er nou geloofwaardig? nog zo laag: laf wotte zijn voicemeel inspreken en hier een beetje op de man spelen en wotte zwart maken.

de vergelijking met een deal tus paapsv en manu slaat helemaal als lul op dirk. manu is ten eerste het buitenland en het verschil tussen manu en paapsvee is 19x groter dan het verschil tussen feyenoord en paapsvee.
Reply
Hoef Wrote:Das allemaal fijn maar ik geef (o.a door naar Frankrijk te gaan) tenminste toe dat ik op mijn luie reet ga liggen. Jij kunt je collega's blijkbaar wijsmaken dat je toevallig vandaag heel veel bammetjes hebt meegekregen van je lieftallige gade en daarom wat langer (i.c. van uiterlijk 12.47 uur tot minimaal 16.01 uur) dient te lunchen. Vervolgens ben je godbetert desalniettemin thuis om 18.19 uur ondanks je reistijd van dik een half uur.Tis een grof schandaal. Kom dat 17 september maar eens aan me uitleggen.

zet je klok eens goed man. trouwens, hoe kom je durbij dat ik (jouw tijd) 18.19 thuis was? maar goed, ik beloof dat ik vandaag nog maar 1 x :wink: op je papenvriendje kletsmaria zal reageren. hij reageert toch niet op wat ik zeg. :razz:
Reply
Kortom:

Feyenoord heeft een bod aan AZ uitgebracht, maar vangt bot.
PSV houdt ze een bot voor, maar dat is weer ronduit bot te noemen.
En Kalou heeft een bord voor zijn kop.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ja ManU heeft in de afgelopen 10-15 jaar europees wel iets gewonnen... Icon_twisted
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Ja, CL. 2-1 tegen Bayern Munchen in Barcelona. Jaartje of 5-6 geleden?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:
Quote:Landzaat naar Feyenoord, zou goed zijn voor Feyenoord. Maar Feyenoord heeft een bod gedaan wat AZ niet geaccepteerd heeft. AZ zegt vervolgens dat er niet te praten valt. En Landzaat staat ondertussen te mokken op de training want hij wil naar een mooie club. Wat doet Feyenoord vervolgens? Er wordt bekend gemaakt dat ze een nieuw bod aan het voorbereiden zijn!

1. az heeft niet gezegd dat er niet te praten valt, az heeft het bod (he, een bod?) naar het schijnt lachend naast zich neer gelegd (en geen tegenbod gegeven). az heeft gezegd dat het maar 1 topspeler wil verkopen en er is nog niemand verkocht. maar goed, het is iig begonnen met een bod, niet met opmerkingen van landzaat die gek gemaakt is door feyenoord.

Jongen bij PSV begon het ook met een bod, daarna kwam de zaak aan het rollen. Bij Feyenoord en AZ is precies hetzelfde geval. En was het niet Feyenoord dat het bod van PSV lachend terzijde wees en zei dat er niet te onderhandelen viel. Waarom zou AZ een tegenbod moeten doen als ze Landzaat niet kwijt willen?


waf Wrote:2. jij zit hier te verzinnnen dat landzaat mokkend op de training staat. kap eens met je verzinsels tot feiten te bombarderen. ik heb hem niets over feyenoord horen zeggen.

In een interview in sportweek zegt Landzaat duidelijk dat hij naar een grote club wil. Ook in de kranten heeft hij dit al meerdere malen gezegd.
Hij heeft inderdaad nergens gezegd dat hij naar Feyenoord wil, maar dat heb ik ook nooit gezegd!!

waf Wrote:3. als hij al mokkend op de training staat was dat al voor een bod van feyenoord, want toen al gaf hij aan weg te willen en toen baalde hij dat az zijn prijs niet gaf. had niets met feyenord van doen. anders:kalou gaf pas aan weg te willen nadat hij bespeeld was door paapsv. en toen had paapsv nog geen bod gedaan (en dat hebben ze nu naar verluidt nog niet gedaan). daarom begon ik: ze moeten een bod doen.

En nu ineens heeft Landzaat al wel aangegeven dat hij weg wil :roll:
Eerst suggereer je dat ik dingen zit te verzinnen, en nu ineens zeg je dat Landzaat wel te kennen heeft gegeven dat hij graag weg wil. Iemand die baalt en weg wil, gaat niet met veel plezier naar zijn werk!

Landzaat stond eerder al in de belangstelling van andere clubs. Dat is het verschil met Kalou (die alleen in de belangstelling stond van Valencia). Kalou wil perse in Nederland blijven en wil graag Champions League spelen. PSV en Ajax zijn dus de enige opties voor Kalou.
Landzaat wil graag naar een grote club, binnen- of buitenland maakt hem niet uit. Hij zoekt een nieuwe uitdaging!
waf Wrote:
Quote:Gek het lijkt verdacht veel op de story PSV - Kalou - Feyenoord.

nog een verschil dan: landzaat is 28, kalou 19. de een is makkelijker te beinvloeden dan een ander.

Iedereen is te beinvloeden door geld en ambities, iedereen wil een stap hogerop, dat heeft niets met leeftijd te maken!
Reply
Landzaat is al 2 maal eerder gek gemaakt door fnooit, zal me verbazen als meneer daar uberhaupt heen wil..... :roll:
Reply
nou, sorry hoef, nog 1 reactie dan:

volgens de voorzitter van paapsvee zelf heeft paapsvee niet geboden. dat je desondanks de uitspraak van hiddink als uitgangspunt van je redenering wilt nemen moet je zelf weten.

landzaat heeft aangegeven weg te willen. jij verzint daarbij dat hij mokkend op de training staat. dat hoeft helemaal niet. dat jij kennelijk zo'n instelling hebt hoef je niet te projecteren op anderen.

fabian Wrote:Landzaat is al 2 maal eerder gek gemaakt door fnooit, zal me verbazen als meneer daar uberhaupt heen wil.....

de media heeft hem met feyenoord in verband gebracht. feyenoord heeft willem II een keer gevraagd wat de prijs was en die was toen te hoog. dan ben je toch niet gek gemaakt?
Reply
waf Wrote:pcies, ook nog zeggen dat zijn eigen voorzitter liegt? oh nee, wotte liegt, en de uitspraken van de voorzitter zijn 'bezijden de waarheid'. proest. wie is er nou geloofwaardig? nog zo laag: laf wotte zijn voicemeel inspreken en hier een beetje op de man spelen en wotte zwart maken.

De waarheid zal ongetwijfeld ergens in het midden liggen, waar wij niet weten waar die ligt. Ergens zal er wel ietes niet kloppen, maar daar gaan wij niet achterkomen lijkt mij zo...
Reply
waf Wrote:nou, sorry hoef, nog 1 reactie dan:

volgens de voorzitter van paapsvee zelf heeft paapsvee niet geboden. dat je desondanks de uitspraak van hiddink als uitgangspunt van je redenering wilt nemen moet je zelf weten.

Hiddink is technisch directeur en tevens de trainer. Hiddink bepaald welke spelers er komen. Hiddink is dus de man die weet of er wel of niet geboden is. Iemand die tegen VI zegt dat hij kan bewijzen dat er wel degelijk een bod bij Feyenoord is neergelegd, en die vervolgens in het AD verteld dat het rond 24 juni geweest moet zijn, zit niet te liegen, want dit soort zaken zijn makkelijk te controleren voor een journalist.

Verder heeft Westerhof sinds zijn aanstelling al meerdere domme uitspraken gedaan in de media. We houden het maar op beginnersfoutjes.

waf Wrote:landzaat heeft aangegeven weg te willen. jij verzint daarbij dat hij mokkend op de training staat. dat hoeft helemaal niet. dat jij kennelijk zo'n instelling hebt hoef je niet te projecteren op anderen.

U hebt gezocht op mokken:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

mok·ken (onov.ww.)
1 ontstemd zijn maar er niets over zeggen => bouderen, chagrijnen

Hij is ontstemd, hij wil weg, heeft dit meerdere malen gezegd en is teleurgesteld omdat het nog niet gelukt is. Op enkele interviews na waarin hij heel netjes blijft houd hij zijn mond over de kwestie. Integenstelling tot Kalou die van de daken schreeuwt dat hij naar PSV wil.

Dat je het nou over mijn instelling gaat hebben (hoe weet je nou wat mijn instelling is?) gaat helemaal nergens over. Ik speel tenslotte ook niet op de man.

fabian Wrote:Landzaat is al 2 maal eerder gek gemaakt door fnooit, zal me verbazen als meneer daar uberhaupt heen wil.....
waf Wrote:de media heeft hem met feyenoord in verband gebracht. feyenoord heeft willem II een keer gevraagd wat de prijs was en die was toen te hoog. dan ben je toch niet gek gemaakt?

Goh je bent wel hypocriet bezig. Als Feyenoord kenbaar maakt dat ze een speler willen hebben dan gaat het volgens de regels, maar als Anderlecht of PSV een speler wil hebben van Feyenoord dan maken ze ineens een speler gek, en dan gaat het niet volgens de regels.

De realiteit op dit moment is dat er geen enkele speler van naam naar Feyenoord wil. Sterker nog de spelers van naam die Feyenoord had/heeft (Kuijt, Kalou en Ono en Goor), die willen weg bij een goede aanbieding of die zijn al weg.
Reply
SB Wrote:
waf Wrote:pcies, ook nog zeggen dat zijn eigen voorzitter liegt? oh nee, wotte liegt, en de uitspraken van de voorzitter zijn 'bezijden de waarheid'. proest. wie is er nou geloofwaardig? nog zo laag: laf wotte zijn voicemeel inspreken en hier een beetje op de man spelen en wotte zwart maken.

De waarheid zal ongetwijfeld ergens in het midden liggen, waar wij niet weten waar die ligt. Ergens zal er wel ietes niet kloppen, maar daar gaan wij niet achterkomen lijkt mij zo...

Idd er is 1 ding wat ik zeker weet. Binnen 3 weken speelt Kalou voor PSV.
Reply
Kezmania Wrote:Hij is ontstemd, hij wil weg, heeft dit meerdere malen gezegd en is teleurgesteld omdat het nog niet gelukt is. Op enkele interviews na waarin hij heel netjes blijft houd hij zijn mond over de kwestie. Integenstelling tot Kalou die van de daken schreeuwt dat hij naar PSV wil.

Je zegt het zelf al. Kalou is gekgemaakt door PSV en wil nu naar PSV. Landzaat daarentegen niet, en wacht rustig de situatie af......
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Kezmania Wrote:Idd er is 1 ding wat ik zeker weet. Binnen 3 weken speelt Kalou voor PSV.

Laat ik het hopen, en als dat gebeurt vraag ik me af wat er met Feyenooit gaat gebeuren...Dan hebben ze wel weer geld in ieder geval dus wellicht dat er dan weer wat namen gehaald kunnen worden.
Reply
Mukkus Wrote:Je zegt het zelf al. Kalou is gekgemaakt door PSV en wil nu naar PSV. Landzaat daarentegen niet, en wacht rustig de situatie af......

Wat is nu het verschil tussen laat ik zeggen stel dat er een bod is gedaan op Landzaat en een bod uitbrengen op Kalou? Beide worden dan gek gemaakt en dat de media dan er boven op springt is logisch als PSV een bod doet op een van de betere spelers van feyenoord.
Reply
Mukkus Wrote:
Kezmania Wrote:Hij is ontstemd, hij wil weg, heeft dit meerdere malen gezegd en is teleurgesteld omdat het nog niet gelukt is. Op enkele interviews na waarin hij heel netjes blijft houd hij zijn mond over de kwestie. Integenstelling tot Kalou die van de daken schreeuwt dat hij naar PSV wil.

Je zegt het zelf al. Kalou is gekgemaakt door PSV en wil nu naar PSV. Landzaat daarentegen niet, en wacht rustig de situatie af......

Landzaat was al gek gemaakt door belangstelling van andere clubs.
Feyenoord springt nu handig in op het niet doorgaan van die transfers!
Landzaat is itt Kalou wat ouder en gaat beter met de situatie om. Dat is het verschil tussen beide spelers.
Reply
SB Wrote:
Mukkus Wrote:Je zegt het zelf al. Kalou is gekgemaakt door PSV en wil nu naar PSV. Landzaat daarentegen niet, en wacht rustig de situatie af......

Wat is nu het verschil tussen laat ik zeggen stel dat er een bod is gedaan op Landzaat en een bod uitbrengen op Kalou? Beide worden dan gek gemaakt en dat de media dan er boven op springt is logisch als PSV een bod doet op een van de betere spelers van feyenoord.

Het grote verschil is dat Landzaat al een keer of 10 gek gemaakt is met belangstelling van een topclub, wat elke keer niet doorging, dus die zal zich niet meer gek laten maken. Hij zal zich hooguit ergeren aan het feit dat het weer niet doorgaat.
Kalou is een 19-jarige Ivoriaan die zich nog (meer) moet bewijzen, graag een Nederlands paspoort wil en ongetwijfeld een grijpgrage zaakwaarnemer heeft.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
SB Wrote:
Mukkus Wrote:Je zegt het zelf al. Kalou is gekgemaakt door PSV en wil nu naar PSV. Landzaat daarentegen niet, en wacht rustig de situatie af......

Wat is nu het verschil tussen laat ik zeggen stel dat er een bod is gedaan op Landzaat en een bod uitbrengen op Kalou? Beide worden dan gek gemaakt en dat de media dan er boven op springt is logisch als PSV een bod doet op een van de betere spelers van feyenoord.

Het grote verschil is dat Landzaat al een keer of 10 gek gemaakt is met belangstelling van een topclub, wat elke keer niet doorging, dus die zal zich niet meer gek laten maken. Hij zal zich hooguit ergeren aan het feit dat het weer niet doorgaat.
Kalou is een 19-jarige Ivoriaan die zich nog (meer) moet bewijzen, graag een Nederlands paspoort wil en ongetwijfeld een grijpgrage zaakwaarnemer heeft.

Het ging om de handelswijze van de clubs!
Reply
Kezmania Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
SB Wrote:
Mukkus Wrote:Je zegt het zelf al. Kalou is gekgemaakt door PSV en wil nu naar PSV. Landzaat daarentegen niet, en wacht rustig de situatie af......

Wat is nu het verschil tussen laat ik zeggen stel dat er een bod is gedaan op Landzaat en een bod uitbrengen op Kalou? Beide worden dan gek gemaakt en dat de media dan er boven op springt is logisch als PSV een bod doet op een van de betere spelers van feyenoord.

Het grote verschil is dat Landzaat al een keer of 10 gek gemaakt is met belangstelling van een topclub, wat elke keer niet doorging, dus die zal zich niet meer gek laten maken. Hij zal zich hooguit ergeren aan het feit dat het weer niet doorgaat.
Kalou is een 19-jarige Ivoriaan die zich nog (meer) moet bewijzen, graag een Nederlands paspoort wil en ongetwijfeld een grijpgrage zaakwaarnemer heeft.

Het ging om de handelswijze van de clubs!

Dat zegt hij er niet bij. Hij zegt dat beide spelers gek gemaakt worden. Ik zeg dat Landzaat zich niet meer gek laat maken door zijn ervaringen van de afgelopen jaren. Ja, hij wil graag naar een echte topclub. Ja, hij zal teleurgesteld zijn als het WEER niet doorgaat. Nee, hij laat zich niet meer gek maken. Bovendien weet hij ook dat zolang Kalou niet verkocht is, hij sowieso te duur is voor Feyenoord.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
zo kun je het bekijken, Landzaat wacht waarschijnlijk zn einde contract af (als AZ zo halstarrig blijft vasthouden) en kan dan gaan en staan waar ie wil.
Reply
waf Wrote:nou, sorry hoef, nog 1 reactie dan:

wadiewadiewa

nog steeds aan het lunchen? :razz:
Reply
Kezmania Wrote:Idd er is 1 ding wat ik zeker weet. Binnen 3 weken speelt Kalou voor PSV.

10 mio beuren, eerste de beste actie tegen Östlund, de tweede ring in, probleem opgelost. Dan meteen Nederlander in zijn eerste wedstrijd na zijn revalidatie. :8:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Prachtig die eindeloze discussies. =D>

Conclusie: Landzaat zit nog steeds tegen een balletje aan te mokken bij AZ, waar Kalou bij F'noord de kantjes er vanaf loopt, en meer nieuws is er tot op dit moment niet.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply


Forum Jump: