The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:
Amor Fati Wrote:Sulejmani zal wel meewillen misschien, maar dan krijg je het financiele probleem. Heeft Feyenoord er 10 to 15 miljoen voor over?

Dat zullen ze er vast wel voor over hebben, ze kunnen het alleen niet betalen \Big Grin/ .

we hebben het niet over, maar we kunnen het wel betalen. :razz:

Ow, gaan ze bij de poorten van de Kuip weer een inzamelingsactie houden?

weer?

of doel je op de laatste collecte voor het sofia kinderziekenhuis?

Er moesten toch wat zwitserse francjes overgemaakt worden ivm de boete nav de ongeregeldheden in Frankrijk?

oh ja, toen ook, en ook een paar keer voor kika, maar niet weer voor een speler dus. :razz:
Reply
waf Wrote:
Legion Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Zucht... laat maar.

Had je op suiker en melk gedrukt?

cry

Feyenoord moet overigens zeker Gill Swerts terughalen. Topspeler. Onbegrijpelijk dat ze die ooit hebben laten gaan.

topspeler?

het is egwel begrijpelijk dat ze die lieten gaan, want hi presteerde echt ondermaats. goed ventje verder, en misschien is hij nu beter, maar onbegrijpelijk was het op zeker niet.

Ik heb Swerts nog persoonlijk gefeliciteerd met zijn veroverde basisplaats. Geloof dat hij een paar maanden later weg was Confused. Vooruit ik zal niet te hoog van de toren blazen maar hij was zeker beter dan alle backs die we na hem hebben gehad.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
ad Wrote:Feyenoord: 'Koef' en Sulejmani
Door SJOERD MOSSOU

ROTTERDAM - Met het aantrekken van Karim El Ahmadi zet Feyenoord zijn volgende stap in het proces van wederopbouw.

De 23-jarige middenvelder van FC Twente, die voor vijf seizoenen tekende, is de eerste aanwinst richting het nieuwe seizoen.

Daarnaast onderzoekt Feyenoord de mogelijkheden om Miralem Sulejmani naar de Kuip te halen. Trainer Gertjan Verbeek zou de 19-jarige aanvaller graag meenemen naar zijn nieuwe club.

Grootste obstakel wordt de afkoopsom van Sulejmani, voor wie SC Heerenveen minimaal tien miljoen euro wil hebben.

Feyenoord richt zijn pijlen dan ook niet alleen op de Servische spits, maar denkt ook aan PSV-aanvaller Danny Koevermans. Een ander type aanvaller, maar vooralsnog is Roy Makaay komend seizoen de enige spits bij Feyenoord. Het contract van de 37-jarige Michael Mols loopt af. Koevermans was afgelopen zomer in beeld en de spits heeft er nooit een geheim van gemaakt ooit in de Kuip te willen spelen.

Met El Ahmadi was Feyenoord al een tijdje op hoofdlijnen akkoord, gisteren werd de deal afgerond. Beide clubs kwamen uit op een transfersom van rond de vijf miljoen euro. El Ahmadi had in Enschede nog een contract tot medio 2011. ,,We zijn al een jaar met Karim bezig,'' aldus technisch directeur Peter Bosz. ,,Afgelopen seizoen wilden we hem al hebben, maar toen bleek hij niet haalbaar.''

De komst van de technisch begaafde middenvelder is een opsteker voor Feyenoord, dat zo teleurstellend presteert in de competitie. Na de serie aankopen van afgelopen zomer dacht de club zich minimaal weer bij de eerste vijf te kunnen scharen, maar één wedstrijd voor het einde staat Feyenoord op de zesde plaats in de eredivisie.

Bosz benadrukte steeds dat de Rotterdamse club nog zeker één of twee seizoenen nodig heeft om definitief aan te haken. Komende zomer zal Feyenoord een tweede inhaalslag moeten maken, door opnieuw te investeren in spelers 'uit het hogere segment'.

Sulejmani en El Ahmadi passen binnen dat plaatje en zijn bovendien relatief jong. De laatste sprak onlangs uitvoerig met de nieuwe trainer Gertjan Verbeek, nadat hij enkele weken geleden al zijn voorkeur voor de Rotterdamse club uitsprak. ,,Ajax en PSV hebben ook geïnformeerd, maar ik heb het beste gevoel bij Feyenoord,'' zei El Ahmadi gisteren. ,,Ondanks dat die club nog niet aan de top zit, zie ik mijn overgang als een promotie. Feyenoord is een traditionele topclub met een enorme potentie, dat merk ik iedere keer als ik met FC Twente in de Kuip speel. Het is een feest om elke twee weken in zo'n fantastische ambiance te kunnen spelen.'' Feyenoord zwemt niet in het geld, maar heeft wel ruimte om te investeren nadat het afgelopen zomer Royston Drenthe verkocht aan Real Madrid. Met het Investeringsmodel 2008 – een spelersfonds waarin nog aan te trekken spelers worden ondergebracht - hoopt de Rotterdamse club extra geld te genereren. El Ahmadi is de eerste in dat fonds.

Sulejmani staat in de belangstelling van vele clubs, maar Feyenoord heeft als pré dat Verbeek komend seizoen aan het roer staat. De coach maakt er geen geheim van een grote toekomst te zien in Sulejmani. ,,Hij is voor elke club een aanwinst,'' vindt Verbeek. De speler zelf noemde de coach deze week in VI 'de belangrijkste man uit mijn carrière'.

Als het aan Bosz ligt is El Ahmadi de eerste in een reeks versterkingen. ,,We weten precies wat we willen. We zijn blij dat Karim voor ons heeft gekozen, zeker omdat er volop grote clubs waren die hem wilden hebben.''

ik kan begrijpen dat karim nu eens elke twee weken in een fantastische ambiance wil spelen, ipv bij twente. Undecided

soelemani zal wel onhaalbaar zijn, koef ook, tenzij hij weg wil. ik blijf koef een wereldgozer vinden, mooie doelpunten machine, ik kan er wel mee leven dat hij voetballende wat minder is. wij hebben al zoveel voetballers, eerder iemand nodig die ze erin jenst.

ik hoop niet dat ze vergeten verdedigers te kopen....
Reply
waf Wrote:ik hoop niet dat ze vergeten verdedigers te kopen....

En toch heeft Feyenoord dit seizoen veel minder doelpunten tegen gekregen dan vorig seizoen. 25 minder, met nog 1 wedstrijd te gaan. Natuurlijk moeten er verdedigers bij, maar
als alle verdedigers die ze nu hebben eens even fit worden (Greene, Vlaar), fit blijven (Hofland, de Cler) en bijtekenen (Bahia) raken ze ook wat meer op elkaar ingespeeld en staat er toch wel een redelijke verdediging.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Waar haalt Feyenoord ineens dat geld vandaan? Vorig jaar konden we die 6 mil voor de Koef niet betalen en nu wel 5 mil voor Ahmadi. Guzman goed verkopen lijkt me een mooie optie. Aanvallende middenvelders genoeg en dan is er weer geld
Een rechtsbacks is prioriteit. Ik zou sowieso gratis Swerts binnenhalen en misschien zelfs Jordi Buijs.
Ik hoop wel dat Verbeek een groot aandeel heeft in alle aankopen
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Waar haalt Feyenoord ineens dat geld vandaan? Vorig jaar konden we die 6 mil voor de Koef niet betalen en nu wel 5 mil voor Ahmadi.

talent pool, verkoop drenthe, niks uitgegven in de winterstop.

we konden trouwens wel 6 mio betalen voor de 29-jarige koef, maar dat vond men teveel. dat was een wijs besluit.
Reply
waf Wrote:
Legion Wrote:Waar haalt Feyenoord ineens dat geld vandaan? Vorig jaar konden we die 6 mil voor de Koef niet betalen en nu wel 5 mil voor Ahmadi.

talent pool, verkoop drenthe, niks uitgegven in de winterstop.

we konden trouwens wel 6 mio betalen voor de 29-jarige koef, maar dat vond men teveel. dat was een wijs besluit.

Klopt, en jullie hebben El Ahmadi voor een knaak en een bos wortelen.
Feyenoord doet goede zaken.

Fabian. wat vindt je ervan? De vriend van je zus naar de vijand?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Een knaak en een bos wortelen? Ik vind 5 miljoen behoorlijk veel voor zo'n speler. Hij gaat bij Feyenoord veelal de bank warmhouden, als ze doorhebben dat het geen goede aankoop was.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Quote:Heerenveen: miljoenen voor Emnes
Door MIKOS GOUKA
ROTTERDAM - Heerenveen heeft een miljoenenbod op Spartaan Marvin Emnes gedaan.

Als Sparta het Friese megabod accepteert, wordt de verkoop van de trefzekere buitenspeler de grootste transfer in de Rotterdamse clubgeschiedenis. Technisch directeur Danny Blind heeft de 19-jarige jeugdinternational inmiddels een sterk verbeterde aanbieding gedaan, maar de kans dat de clubtopscorer met acht doelpunten zijn verbintenis op het Kasteel daadwerkelijk laat openbreken, lijkt nihil.

Naast Heerenveen, dat een bedrag tussen de drie en vier miljoen over heeft voor Emnes, hebben ook enkele gerenommeerde topclubs uit het buitenland de naam Emnes met hoofdletters genoteerd. Dat is één van de redenen waarom Sparta het bod van de Friese club, die een samenwerkingsverband heeft met de Rotterdammers, nog altijd in beraad heeft. In Rotterdam West houdt men rekening met een nog hoger bod uit het buitenland.Het belooft de komende weken op transfergebied een interessante periode te worden voor Sparta. Scouts van diverse Engelse clubs trekken namelijk zondag naar Alkmaar voor het duel tussen Sparta en AZ om centrale verdediger Dele Adeleye te bekijken.

De 19-jarige Nigeriaan slaagde er zondag tegen Heerenveen in om Miralem Sulejmani aan banden te leggen. De talentenjagers, die eigenlijk naar de Servische aanvaller kwamen kijken, waren meteen diep onder de indruk van het Afrikaanse krachtsmens. Opvallend is dat Adeleye uitgerekend afgelopen zondag pas voor het eerst sinds weken weer in de basis stond.

Aardig talent, maar 3,5 miljoen is wel erg veel voor iemand van 19 met slechts 55 wedstrijden op het hoogste niveau....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:
Legion Wrote:Waar haalt Feyenoord ineens dat geld vandaan? Vorig jaar konden we die 6 mil voor de Koef niet betalen en nu wel 5 mil voor Ahmadi.

talent pool, verkoop drenthe, niks uitgegven in de winterstop.

we konden trouwens wel 6 mio betalen voor de 29-jarige koef, maar dat vond men teveel. dat was een wijs besluit.

Klopt, en jullie hebben El Ahmadi voor een knaak en een bos wortelen.
Feyenoord doet goede zaken.

Fabian. wat vindt je ervan? De vriend van je zus naar de vijand?

Haha, ik vind het maar zonde. Een erg goede voetballer, balvast, vaardig, technisch en een mooi inzicht in het spelletje. Dit alles bij elkaar opgeteld, past hij dus totaal niet bij die havenslaven, maar goed.... :wink:
Reply
Fabian Wrote:balvast, vaardig, technisch en een mooi inzicht in het spelletje.

Gaat dit over voetbal of gaat het over wat ie allemaal met je zusje doet?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Heerenveen: miljoenen voor Emnes
Door MIKOS GOUKA
ROTTERDAM - Heerenveen heeft een miljoenenbod op Spartaan Marvin Emnes gedaan.

Als Sparta het Friese megabod accepteert, wordt de verkoop van de trefzekere buitenspeler de grootste transfer in de Rotterdamse clubgeschiedenis. Technisch directeur Danny Blind heeft de 19-jarige jeugdinternational inmiddels een sterk verbeterde aanbieding gedaan, maar de kans dat de clubtopscorer met acht doelpunten zijn verbintenis op het Kasteel daadwerkelijk laat openbreken, lijkt nihil.

Naast Heerenveen, dat een bedrag tussen de drie en vier miljoen over heeft voor Emnes, hebben ook enkele gerenommeerde topclubs uit het buitenland de naam Emnes met hoofdletters genoteerd. Dat is één van de redenen waarom Sparta het bod van de Friese club, die een samenwerkingsverband heeft met de Rotterdammers, nog altijd in beraad heeft. In Rotterdam West houdt men rekening met een nog hoger bod uit het buitenland.Het belooft de komende weken op transfergebied een interessante periode te worden voor Sparta. Scouts van diverse Engelse clubs trekken namelijk zondag naar Alkmaar voor het duel tussen Sparta en AZ om centrale verdediger Dele Adeleye te bekijken.

De 19-jarige Nigeriaan slaagde er zondag tegen Heerenveen in om Miralem Sulejmani aan banden te leggen. De talentenjagers, die eigenlijk naar de Servische aanvaller kwamen kijken, waren meteen diep onder de indruk van het Afrikaanse krachtsmens. Opvallend is dat Adeleye uitgerekend afgelopen zondag pas voor het eerst sinds weken weer in de basis stond.

Aardig talent, maar 3,5 miljoen is wel erg veel voor iemand van 19 met slechts 55 wedstrijden op het hoogste niveau....

feyenoord wil hem ook. maar heerenveen is een prima club voor hem, ik zou het een verstandige keuze vinden.

3,5 mio vind ik ook niet overdreven veel voor (samen met wijnaldum) het grootste talent uit de onder17 van een paar jaar terug. bovendien heeft heerenveen geld zat, en als heel de werled achter zo'n ventje aanzit moet je nu eenmaal wel eens de poeplap trekken.

die adeleye schijnt nogal wispelturig te presteren. maar ook ik heb een paar wedstrijden van hem gezien dat ik diep onder de indruk was van zijn spel, maar op de tribune wisten ze me te vertellen dat dat echt niet altijd zo was...
Reply
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:balvast, vaardig, technisch en een mooi inzicht in het spelletje.

Gaat dit over voetbal of gaat het over wat ie allemaal met je zusje doet?

Heb jij nou al werk gevonden...
Reply
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:balvast, vaardig, technisch en een mooi inzicht in het spelletje.

Gaat dit over voetbal of gaat het over wat ie allemaal met je zusje doet?

Heb jij nou al werk gevonden...

Ja, jij ook?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Lamme Lennie Wrote:Een knaak en een bos wortelen? Ik vind 5 miljoen behoorlijk veel voor zo'n speler. Hij gaat bij Feyenoord veelal de bank warmhouden, als ze doorhebben dat het geen goede aankoop was.

Je ziet te weinig van hem om zo te oordelen.
Jij ziet zelfs nog te weinig van Ajax om over te oordelen :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Van Gaal blijft bij AZ
Uitgegeven: 18 april 2008 14:26
Laatst gewijzigd: 18 april 2008 14:30

ALKMAAR - Louis van Gaal dient zijn contract uit bij AZ. Dat heeft de oefenmeester vrijdag op het wekelijkse persuurtje van de club uit Alkmaar laten weten. De verbintenis van de coach loopt tot de zomer van 2010. De toekomst van Van Gaal bij AZ was onzeker omdat de directie eind maart afscheid van hem wilde nemen. De leiding van AZ draaide op aandringen van de spelersgroep de beslissing terug. "Als de spelers de komende weken laten zien dat ze voor deze trainer door het vuur gaan, blijft Van Gaal komend seizoen misschien toch hoofdcoach", sprak Scheringa toen

Gelukkig maar. Ik was al bang dat we het komend seizoen zonder zijn geblaat moesten doen. Aan de andere kant: in het Duits zou hij ook wel 'tot zijn recht' kunnen komen...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:'Tottenham Hotspur biedt recordbedrag op Gomes'
20 april 2008

PSV moet serieus rekening houden met een vertrek van Heurelho da Silva Gomes. De naam van de Braziliaanse goalie verschijnt met regelmaat in de Engelse kranten. Zo meldt The Daily Mail dit weekend dat Tottenham Hotspur vijftien miljoen euro over heeft voor de publiekslieveling van de club uit Eindhoven.

Spurs-trainer Juande Ramos, die Gomes in de UEFA Cup zijn team zag dwarsbomen, is naarstig op zoek naar een nieuwe keeper. Paul Robinson wordt na een aantal flinke blunders niet meer serieus genomen in Londen. De Engelse international is zijn plek inmiddels al kwijt aan Radek Cerny.

Overigens heeft een Engelse club nog nooit zoveel betaald voor een keeper. Mocht de transfer doorgaan, dan zou Gomes de duurste sluitpost in de Premier League worden.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Espanyol ziet Cvitanich naar Ajax gaan'
Geschreven op zondag, 20 april om 19:25

Darío Cvitanich speelt volgend seizoen niet voor Espanyol maar voor Ajax, meldt de Spaanse sportkrant AS. De aanvaller van het Argentijnse Banfield tekent voor vijf seizoenen bij de Amsterdammers, die een bedrag van zes miljoen euro overmaken. Klik hier! Volgens AS kon Espanyol het gedane bod uit Amsterdam op de spits niet evenaren. Het bestuur van de club uit Barcelona sprak al enkele malen met Banfield en leek de strijd om Cvitanich gewonnen te hebben. Ook Boca Juniors en Napoli toonden belangstelling, maar de hoofdrolspeler zag een overgang naar die clubs niet zitten.

Cvitanich (23) is in de laatste jaren uitgegroeid tot een van de smaakmakers van het Argentijnse voetbal. Bij het bescheiden Banfield vestigde hij de afgelopen twee seizoenen met twaalf en tien doelpunten alle aandacht op zich.

In het verleden had Ajax naast Mauro Rosales een andere Argentijn op de loonlijst staan: Iván Gabrich. De inmiddels gestopte spits was bijzonder trefzeker bij Newell's Old Boys, maar kon in Amsterdam geen potten breken. Na zes wedstrijden en nul doelputen was hij één seizoen later weer met de noorderzon vertrokken.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Espanyol ziet Cvitanich naar Ajax gaan'
Geschreven op zondag, 20 april om 19:25

Darío Cvitanich speelt volgend seizoen niet voor Espanyol maar voor Ajax, meldt de Spaanse sportkrant AS. De aanvaller van het Argentijnse Banfield tekent voor vijf seizoenen bij de Amsterdammers, die een bedrag van zes miljoen euro overmaken. Klik hier! Volgens AS kon Espanyol het gedane bod uit Amsterdam op de spits niet evenaren. Het bestuur van de club uit Barcelona sprak al enkele malen met Banfield en leek de strijd om Cvitanich gewonnen te hebben. Ook Boca Juniors en Napoli toonden belangstelling, maar de hoofdrolspeler zag een overgang naar die clubs niet zitten.

Cvitanich (23) is in de laatste jaren uitgegroeid tot een van de smaakmakers van het Argentijnse voetbal. Bij het bescheiden Banfield vestigde hij de afgelopen twee seizoenen met twaalf en tien doelpunten alle aandacht op zich.

In het verleden had Ajax naast Mauro Rosales een andere Argentijn op de loonlijst staan: Iván Gabrich. De inmiddels gestopte spits was bijzonder trefzeker bij Newell's Old Boys, maar kon in Amsterdam geen potten breken. Na zes wedstrijden en nul doelputen was hij één seizoen later weer met de noorderzon vertrokken.

Gebeurt niks...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
blijven proberen :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik probeer het morgen wel weer even. Ligt vast aan mijn cookies....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Staat in ieder geval niets in dat stuk over het feit dat hij niet om zou kunnen vallen.... :wink:
Reply
Ajax heeft Darío Cvitanich nog niet binnen. De Amsterdammers zouden wel in gesprek zijn met het Argentijnse Banfield, maar van een akkoord over de 23-jarige aanvaller is nog geen sprake. De Argentijn kost een slordige zes miljoen euro en zou volgens Spaanse media reeds bij Ajax hebben getekend. (De Telegraaf)

De Amsterdammers hebben ook een andere Zuid-Amerikaan op het oog: Carlos Villanueva. De 22-jarige Chileense middenvelder speelt in eigen land voor Audax en liep enkele jaren geleden al stage in de hoofdstad. Ook Bayern München zou interesse hebben in de speler. (La Tercera)
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Quote: Spoedvergadering Valencia over toekomst Koeman

21/04/2008 13:34

Het heeft er alle schijn van dat Ronald Koeman moet vertrekken bij Valencia. Het bestuur van de Spaanse club is maandagmiddag in spoed bijeengekomen om te praten over de toekomst van de Nederlandse trainer.

Die ziet er somber uit. Valencia ging zondagavond met 5-1 onderuit tegen Athletic de Bilbao en is nog slechts twee punten verwijderd van de degradatiestreep met nog vijf duels op het programma. In de vijf wedstrijden moeten Los Ché het opnemen tegen de nummers drie en vier Barcelona en Atlético Madrid, én tegen mede-degradatiekandidaten Osasuna, Levante en Real Zaragoza.

Koeman kweekte vorige woensdag nog goodwill door met zijn ploeg de Spaanse beker te veroveren, maar na de pandoering in San Mamés is die titel alweer vergeten. Spaanse media berichten dat spelers noch bestuur vertrouwen hebben in de trainer. Die media gaan er vanuit dat de 45-jarige coach nog deze dag zijn ontslag krijgt en dat er dinsdag een nieuwe coach voor de selectie staat.

Valencia staat wel voor een probleem, want de club zit heel krap bij kas en heeft eigenlijk geen geld om het tot medio 2010 doorlopende contract van Koeman (tegen een jaarsalaris van drie miljoen euro) af te kopen.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Nieuw interview Gomes in VI zorgt voor grote ophef
Opnieuw lijkt een interview van PSV doelman Gomes met Voetbal International voor grote ophef te gaan zorgen. Volgens NOS Studio Sport komt het voetbalblad woensdag met een interview waarin Gomes uithaalt naar Jan Reker. De PSV doelman zou gesteld hebben dat of Reker of hijzelf moet vertrekken bij PSV. Bij PSV wilde men nu nog niet reageren op het nieuws.

-
Die gaat dus voor 15 miljoen naar Engeland deze zomer.
Reply
Tijdje geleden stond er in 1 of voetbalblad (volgens mij de sportweek) een overzicht van contracten van de PSV-spelers. Bijn allemaal hadden ze een gelimiteerde transfersom, ook Gomes. Dacht dat ie bij hem rond de 8M euro lag.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dat is het beste nieuws wat Amsterdam, Rotterdam en alle andere voetbalplaatsjes kan bereiken. Als hij weg gaat komt er dus een nieuwe kampioen volgend jaar...
Mijn gras is groener
Reply
Die blijft wel.... net een nieuwe keeperstrainer voor hem aangetrokken.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Die blijft wel.... net een nieuwe keeperstrainer voor hem aangetrokken.

Quote:maandag 21 april 2008
Gomes: 'Ik weg of Reker weg'
EINDHOVEN - Nog geen 24 uur na het kampioensfeest is de bom gebarsten in Eindhoven. Doelman Heurelho da Silva Gomes wil PSV verlaten als Jan Reker na de zomer nog algemeen directeur is van de Brabanders. Op de kampioensreceptie zei Gomes in besloten kring: ,,Het is Reker eruit of ik eruit." Later in AD Sportwereld Pro meer over breuk Gomes en Reker.

Het is goedkoper om Reker eruit te kieperen, maar het levert meer op om Gomes te verkopen. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
15M voor een keeper kun je sowieso niet weigeren, conflict of niet.

@Amor -> zelfs met Waterreus op doel werden we geregeld kampioen, dus juich maar niet te vroeg. Wink
Reply


Forum Jump: