The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Monte Carlo 2008
Bah Bah en nog eens Bah
Reply
Nog een kasn voor 4-0, Fed is slecht nu...

Kohl mist een kans op 5-2.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Aiaiai, zonde dit, dit had 4-0 kunnen en misschien wel moeten zijn...

Kohl mist nog een kasn op 5-2.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer moet er wel even een tiebreak uit slepen! 7-6 zou precies mooi zijn. Of Ramirez deze set winnen met 6-3 en dan opgave FedEx, ook prima.
Reply
En 4-1, lekker!

Seppi-Querrey gaat ook beginnen, forza Seppi!
Reply
_Tampie Wrote:Federer moet er wel even een tiebreak uit slepen! 7-6 zou precies mooi zijn. Of Ramirez deze set winnen met 6-3 en dan opgave FedEx, ook prima.
Als het een TB wordt, komt er wel heel veel gewicht aan te hangen voor ons :o
Reply
Kohl op love naar 5-3 =D>
Reply
6-1 3-6 6-1 is prima voor mij :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:6-1 3-6 6-1 is prima voor mij :wink:
Voor mij ook!
Reply
*4-2 RRH nu. Als Federer terug breakt, knakt RRH en dan Fedex in 2. kom op.
Reply
mp Kohl!
Reply
Zo goed is RRH ook helemaal niet, Federer loopt gewoon te kloten.
Reply
Helaas 5-4 Kohl.

RRH mist een kans voor 5-2, maar goed punt van Fed.
Reply
Maar toch 5-2, lekker! Pak deze set!

Andreev-Youzhny ook begonnen, hup Youzhny!

Kom op Kohl!
Reply
5-2 bij RRH.... dan moeten Monaco en Robredo het gaan doen.
Reply
Ho ho, zo ver is het nog niet Tamp.

Kohl weer mp gemist, dit keer op eigen service.
Reply
En Kohl pakt hem, lekker hoor!

Nu op naar Davy en die ik zeker ook te pakken als hij zo speelt als vandaag.
Reply
En de set voor RRH :o
Nog maar 1 game!

Querrey breakt Seppi :eeeek:
Reply
Federer is het echt kwijt zeg.... als hij deze verliest is Nadal snel in de buurt!
Reply
_Tampie Wrote:Federer is het echt kwijt zeg.... als hij deze verliest is Nadal snel in de buurt!

heb ik je gezegd :8:

Voor wimbledon is rafa nr. 1
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als je zo naar de namen kijkt, zou je denken dat het HC is: Djoko, Murray, Tipsa, Querrey, Kohl, Davy :eeeek:
Reply
Whehe Querrey nieuwe gravel-prins? :crazy:
Reply
Ad Wim Wrote:Als je zo naar de namen kijkt, zou je denken dat het HC is: Djoko, Murray, Tipsa, Querrey, Kohl, Davy :eeeek:

Ik vind alleen Querrey opvallend, rest verwacht je wel in 3e ronde.
Reply
_Tampie Wrote:Federer is het echt kwijt zeg.... als hij deze verliest is Nadal snel in de buurt!
Hij speelt inderdaad slecht, maar je weet hoe dat gaat in eerste rondes. Hij zal deze nog wel winnen, maar tegen Nalbi en Djoko zal het een stuk beter moeten wil hij de finale halen...
Reply
En meteen de break voor RRH :eeeek:
Reply
Ik zit Federer te kiken op Sport 1, wat een fouten zeg en weer break achter. Kom op nou Roger !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
RRH break meteen weer. Federer eraf hier???? ik heb natuurlijk wel RRH in mijn FTM team :Big Grin
Reply
Heerlijk RRH, maak de weg maar vrij voor Nalbi.
Reply
Wat gaat Igor lekker zeg !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Als je zo naar de namen kijkt, zou je denken dat het HC is: Djoko, Murray, Tipsa, Querrey, Kohl, Davy :eeeek:

Ik vind alleen Querrey opvallend, rest verwacht je wel in 3e ronde.
Tipsa ook?! Undecided

En ook Murray en Kohl verwacht je niet zo 1-2-3 in de 3e ronde van een gravel-TMS...
Reply

Forum Jump: