23-04-2008, 02:42 PM
Almagro =D>
Seppi serveer jezelf iig richting de tb dan
He i’m back, koploper FTM 2018!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
TMS Monte Carlo 2008
|
Almagro =D>
Ik ontken dat toch nergens? Maar er is er 1 beter, en die hoeft echt geen TB derde set te spelen tegen spelers van het kaliber RRH.
Federer is gewoon nog niet veel dit jaar, dat is toch ook niet te ontkennen?
23-04-2008, 02:43 PM
Seppi is wel echt slecht trouwens :|
Waar hebben we het over, Sam Querrey... Die verliest in eigen land nog op gravel van Massu :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
23-04-2008, 02:43 PM
tuuuuuurlijk en nu de bp's tegen... :roll:
23-04-2008, 02:44 PM
inderdaad niet massu zijn favo ondergrond :roll:
break sam ![]()
23-04-2008, 02:44 PM
querrey. duidelijke beslissing dit. :dodgy:
23-04-2008, 02:45 PM
dat je querrey hebt overwogen kooltje om in je team te nemen :|
23-04-2008, 02:46 PM
mindlight Wrote:Ik ontken dat toch nergens? Maar er is er 1 beter, en die hoeft echt geen TB derde set te spelen tegen spelers van het kaliber RRH.Je ontkent het wel, want je zegt dat het nooit zover mag komen tegen RRH als je erg goed bent op gravel. Dat is natuurlijk absoluut geen reden als onderbouwing voor het feit dat hij niet heel goed zou zijn op gravel. EN natuurlijk is Rafa beter op gravel, ontegenzeggelijk. En ik ontken toch ook nergens dat Federer niet goed is dit jaar?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
23-04-2008, 02:47 PM
En Querrey wint, wat een onzin zeg, en wat een wanprestatie van Seppi
![]()
23-04-2008, 02:48 PM
Monaco geeft op, dat zou ik ook maar doen ja, om een bagel te voorkomen
![]()
23-04-2008, 02:48 PM
Haggie Wrote:dat je querrey hebt overwogen kooltje om in je team te nemen :|won van moya...dan kan seppi ook
23-04-2008, 02:49 PM
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ik ontken dat toch nergens? Maar er is er 1 beter, en die hoeft echt geen TB derde set te spelen tegen spelers van het kaliber RRH.Je ontkent het wel, want je zegt dat het nooit zover mag komen tegen RRH als je erg goed bent op gravel. Dat is natuurlijk absoluut geen reden als onderbouwing voor het feit dat hij niet heel goed zou zijn op gravel. Ik ontken het niet ![]()
23-04-2008, 02:49 PM
Ancic-Nadal nu, de mooie partijen volgen elkaar op. Ik zeg 8 games voor Ancic.
23-04-2008, 02:50 PM
Ad Wim Wrote:Ancic-Nadal nu, de mooie partijen volgen elkaar op. Ik zeg 8 games voor Ancic. 5. Ancic wordt weggevaagd!
23-04-2008, 02:51 PM
mindlight Wrote:Maar dat is toch zijn niveau in het algemeen en dat kun je toch niet aanvoeren voor het feit dat hij niet heel goed is op gravel?Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ik ontken dat toch nergens? Maar er is er 1 beter, en die hoeft echt geen TB derde set te spelen tegen spelers van het kaliber RRH.Je ontkent het wel, want je zegt dat het nooit zover mag komen tegen RRH als je erg goed bent op gravel. Dat is natuurlijk absoluut geen reden als onderbouwing voor het feit dat hij niet heel goed zou zijn op gravel. Hij is gewoon niet in goede doen dit jaar, maar dat neemt niet weg dat hij wel gewoon onwijs goed op gravel is...
23-04-2008, 02:51 PM
hoe weten jullie dat?
beide nog geen gravelpartij gespeeld?
23-04-2008, 02:52 PM
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Maar dat is toch zijn niveau in het algemeen en dat kun je toch niet aanvoeren voor het feit dat hij niet heel goed is op gravel?Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ik ontken dat toch nergens? Maar er is er 1 beter, en die hoeft echt geen TB derde set te spelen tegen spelers van het kaliber RRH.Je ontkent het wel, want je zegt dat het nooit zover mag komen tegen RRH als je erg goed bent op gravel. Dat is natuurlijk absoluut geen reden als onderbouwing voor het feit dat hij niet heel goed zou zijn op gravel. Dat moeten we afwachten, misschien zeggen we over 3 maanden wel dat Federer onwijs goed op gravel was ipv is.
23-04-2008, 02:53 PM
Nadal - Ancic
Ferrero - Nieminen welke partij komt er na Querrey en welke na Almagro?
23-04-2008, 02:53 PM
Tja, zo kun je bezig blijven. Op dit moment, gekeken naar zijn capaciteiten en resultaten, is hij gewoon enorm goed op gravel, klaar. En daar begon de discussie mee.
23-04-2008, 02:54 PM
Ik hou het op 13 games voor Ancic, verlies in 3.
Ad Wim Wrote:Tja, zo kun je bezig blijven. Op dit moment, gekeken naar zijn capaciteiten en resultaten, is hij gewoon enorm goed op gravel, klaar. En daar begon de discussie mee. Daar blijf ik het mee oneens, gezien zijn capaciteiten mag het nooit TB derde set worden.
Haggie Wrote:Nadal - AncicBeiden op andere banen. NAdal natuurlijk op Central en gaat nu beginnen. Ferrero-Niem al begonnen, 1-0 Niem
23-04-2008, 02:55 PM
Ad Wim Wrote:Monaco geeft op, dat zou ik ook maar doen ja, om een bagel te voorkomen Jammer dat hij het niet in de eerste set al doet..... Feli Ad =D>
23-04-2008, 02:56 PM
Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Nadal - AncicBeiden op andere banen. NAdal natuurlijk op Central en gaat nu beginnen. vraag stond er beetje verkeerd. Ik weet dat die 2 bezig zijn : ![]()
23-04-2008, 02:56 PM
mindlight Wrote:Dus je vindt ook dat hij geen onwijs goede HC-speler is gezien zijn resultaten eerder dit jaar?Ad Wim Wrote:Tja, zo kun je bezig blijven. Op dit moment, gekeken naar zijn capaciteiten en resultaten, is hij gewoon enorm goed op gravel, klaar. En daar begon de discussie mee.
23-04-2008, 02:57 PM
_Tampie Wrote:Tja, sorry.Ad Wim Wrote:Monaco geeft op, dat zou ik ook maar doen ja, om een bagel te voorkomen Volgens mij heb ik wel een perfect record tegen je... ![]()
23-04-2008, 02:59 PM
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Dus je vindt ook dat hij geen onwijs goede HC-speler is gezien zijn resultaten eerder dit jaar?Ad Wim Wrote:Tja, zo kun je bezig blijven. Op dit moment, gekeken naar zijn capaciteiten en resultaten, is hij gewoon enorm goed op gravel, klaar. En daar begon de discussie mee. Kijkend naar zijn resultaten van dit jaar? Nee dan niet idd. Misschien houdt dit jaar het Federer-tijdperk op en moeten we in de was-vorm over zijn uitstekende kwaliteiten gaan praten. Dat is meer wat ik bedoel te zeggen. Kijken naar de laatste jaren is hij natuurlijk op iedere ondergrond gewoon supergoed geweest.
23-04-2008, 02:59 PM
En Rochus Nalbi op de tweede baan, die ga ik dus kijken :razz:
|
« Next Oldest | Next Newest »
|