The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Monte Carlo 2008
Ad Wim Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar dit wordt weer een frustrerende partij met veel breaks en lange rally's en waarsch weer geen goede uitkomst :|
En wat ik een gelijk heb ik gekregen Sad

:wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
GSM federer...geen tegenstand
Reply
Kohllie en Almagro vallen tegen, Gasquet en Nalbi moeten nog maar iets van de week proberen te maken.
Reply
Pfff, wat een schijtdag: Almagro, Tipsa, Monfils en Kohl allemaal kwijt. Van Tipsa en Monfils wel verwacht, maar had van Kohl meer verwacht en van Almagro zeker, drama...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Pfff, wat een schijtdag: Almagro, Tipsa, Monfils en Kohl allemaal kwijt. Van Tipsa en Monfils wel verwacht, maar had van Kohl meer verwacht en van Almagro zeker, drama...

same here. Ik was alleen Chela al iets eerder kwijt t.o.v. jou Kohl. Dead
Reply
Robredo - Nalbandian nu denk ik?

BELANGRIJK VOOR DE POLL en ftm natuurlijk Icon_twisted , hup robbie
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Pfff, wat een schijtdag: Almagro, Tipsa, Monfils en Kohl allemaal kwijt. Van Tipsa en Monfils wel verwacht, maar had van Kohl meer verwacht en van Almagro zeker, drama...

Maar Chela was kansloos, Kohlschreiber zeker niet. Dat maakt het nog wel iets zuurder...

Zelfde geldt voor Almagro, maar die had jij ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
davy verspeelt zijn eerste mp's, geen best voorteken. ipv 1-6 is het nu 2-5.
Reply
OP Central Gasquet, op Court 1 Nalbi. Niet heel belangrijk voor mij, ik ga weer even studeren.
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:

Maar Chela was kansloos, Kohlschreiber zeker niet. Dat maakt het nog wel iets zuurder...

Zelfde geldt voor Almagro, maar die had jij ook.

Heb je gelijk in. Chela idd kansloos. En Almagro, dat snap je toch niet Confused

Ik heb alleen Nadal nog 8-[, jij ook trouwens :wink:
Reply
Ai, balen dit. Als Kohl dit had gewonnen had ik de halve finalist daar al gehad. Nu is het nog maar zeer de vraag of Andreev van Davy gaat winnen.
Reply
Maar toch kan ik nog een medaille halen, al wordt het wel een bronzen aangezien ik Omyaca ook voor me moet houden na de wanprestatie van Almagro...
Reply
Zeker. Als Nadal het toernooi wint, is er niets aan de hand. Dan eindigt iedereen op een hoopje dicht bij elkaar!
Reply
Hup koning David Notworthy
Reply
O, eert Djoko-Murray op Central maar die is ook niet echt belangrijk. Alle belangrijke potten zijn geweest voor mij.
Reply
Djoko gewoon winnen! Alle spelers die vaker gekozen zijn, meoten eruit Ad
Reply
Het wordt gewoon Federer-Djoko en Davy-Nadal, de grote spelers staan er weer in een TMS. Ook in de kwartifnale is eigenlijk alleen Andreev verrassend. Echter waren Federer en Djoko niet rendabel en Davy te onzeker. Daarom ben ik alsnog wel tevreden met mijn keuzes...
Reply
Wacht dat nou eerst maar af Ad, ik moet nog zien dat ze daadwerkelijk alle 4 de SF halen.
Reply
Ja ik ook. Ben alleen wel teleurgesteld in een aantal spelers.
Reply
nou Murray.. Wakker worden ](*,)
Reply
mindlight Wrote:Wacht dat nou eerst maar af Ad, ik moet nog zien dat ze daadwerkelijk alle 4 de SF halen.
Wie niet dan? Alleen Federer kan misschien verliezen van Nalbi maar ook dat zie ik niet gebeuren...
Reply
5-0 =D>
Reply
5-0 Djoko :o
Reply
Robje mist een bp Icon_evil
Reply
Eentje? Drie alweer deze set, gaat wel lekker zo vandaag :|
Reply
6-0 Djoko :lol:
Reply
als nalbandian goed begint verliest hij...
geweldig djoko
Reply
Nalbi gaat heerlijk. En daar doelde ik idd op Ad, die zou wel kunnen winnen van Federer.
Reply
6-0 Notworthy
Reply
Pfff, hoe kan Soderling hiervan verloren hebben? :|
Reply

Forum Jump: