The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Monte Carlo 2008
Een getallen voorbeeld:

Als ik hem net had vastgelegd toen Ferrer een break voor stond:
You are betting AGAINST David Ferrer to win. If you win, your profit is the 'Backer's Stake' of €10.00. The amount you stand to lose is the 'Total Liability' of €40.00.

Kan ik hem nu verzekeren:
You are betting FOR David Ferrer to win. If you win, 'Your Stake' of €5.00 is returned to you together with a profit of €55.00. If you lose you lose 'Your Stake'.

Als Ferrer wint, betaal ik 40 voor bet 1 en win ik 55 voor bet 2 (+15)
Als Ferrer verliest, win ik 10 voor bet 1 en verlies ik 5 voor bet 2 (+5)
Reply
mp...
Reply
hij doet het gewoon in twee =D>
Reply
Wel heel sneu voor Ferrer dit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Wel heel sneu voor Ferrer dit...
hij deed het zelf hoor...40-0 voor...dubbele fout en toen ging het mis
Reply
nou drie goede uitslagen...nu sam nog :lol:
Reply
Ik ben blij dat ik vanavond een concert heb Big Grin. Feli mensen met Rafa :|
Reply
mindlight Wrote:Ik ben blij dat ik vanavond een concert heb Big Grin. Feli mensen met Rafa :|
naar wat voor concert ga je? toevallig :-({|= ?
Reply
Hoor net dat Querrey de enige Amerikaan in de draw is en dat hij eigenlijk al een ticket voor maandagavond naar huis had geboekt :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
bah Sad

feli cc

blijft een ingewikkeld verhaal trouwens die back en lay maar volgens mij heb ik m
Reply
gewoon 3-2 voor sam :lol:
Reply
Pfff, Djoko mist even 4 bp's... Dit gaat toch niet weer zo'n Houdini-prestatie worden voor Sam? Gelukkig is Djoko wel gewoon een topper en moet hij het uiteindelijk toch af gaan maken.
Reply
Weer 15-30 en weer geen break, kom nou eens op Djoker, geen grappen meer...
Reply
En weer een bp gemist met een wilde return #-o
Reply
En weer een UE op het volgende bp, pffff, 0 uit 6 alweer en bijna overal kansen...
Op deuce elke keer goed, en op bp elke keer niks.
Reply
Eindelijk, zo verdiend!
Reply
En Djoko walst er nu overheen, eindelijk maakt iemand het af tegen die Querrey.

Wat denken jullie trouwens van Federer-Djoko morgen? Ik kan die pot echt totaal niet voorspellen...
Reply
djoko gaat federer vernederen, 6-2 6-2 oid.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:En Djoko walst er nu overheen, eindelijk maakt iemand het af tegen die Querrey.

Wat denken jullie trouwens van Federer-Djoko morgen? Ik kan die pot echt totaal niet voorspellen...

sjonge jonge! 2e set 6-0. had sammie ff 2 games gegund joh! #-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Djoko favoriet bij de bookies.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En "gewoon" de nummers 1 t/m 4 in de halve finale....
Reply
Nadal breakt in de 3e game =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het lijkt vrij makkelijk geld verdienen.

You are betting AGAINST Nikolay Davydenko to win. If you win, your profit is the 'Backer's Stake' of €10.00. The amount you stand to lose is the 'Total Liability' of €48.00.

5 minuten later:

You are betting FOR Nikolay Davydenko to win. If you win, 'Your Stake' of €6.00 is returned to you together with a profit of €54.00. If you lose you lose 'Your Stake'.

4 of 6 euro verzekerde winst. Geen risico's.
Reply
You are betting FOR Nikolay Davydenko to win. If you win, 'Your Stake' of €35.00 is returned to you together with a profit of €577.50. If you lose you lose 'Your Stake'.

You are betting AGAINST Nikolay Davydenko to win. If you win, your profit is the 'Backer's Stake' of €50.00. The amount you stand to lose is the 'Total Liability' of €575.00.

binnen 5 minuten, zonder breaks.
Reply
wat een punt van nadal bij 30-30 en 1-1 in de 2e set :eeeek: :eeeek: =D> =D> =P~ =P~ =P~

Punt van het toernooi =D>

Reply
wat een koning Notworthy

Reply
buurs Wrote:wat een punt van nadal bij 30-30 en 1-1 in de 2e set :eeeek: :eeeek: =D> =D> =P~ =P~ =P~

Punt van het toernooi =D>

Ongelooflijk dat hij hem haalt en dan ook nog zo weglegt.
Reply
En daar is de beslissing.
Reply
6-3 6-2, Davy toch niet helemaal weggespeeld vond ik. Vrij veel lange games.
Reply
buurs Wrote:wat een koning Notworthy
Pfff, het gravelseizoen is weer begonnen, dus dit gaan we weer wekenlang aanhoren :-&
Reply

Forum Jump: