The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM-teams
ja! Kun je de data erbij zetten en misschien ff anders nieuw topic openen. Is wel erg belangrijk namelijk!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Idd, met Haggie eens en dan uiteraard voor!
Reply
feli overdune...knappe keuzes =D>
Reply
Thx Kool. Gonzo en Montanes hebben het verschil gemaakt voor me.
Reply
En die deadlines ben ik voor.
Reply
buurs Wrote:TMS Hamburg zetten we de deadline op zondag om 22 uur

Poertschach/Casablanca zetten we de deadline op zondag om 22 uur
(worden deze toernooien ook nog interessant)

Roland Garros zetten we de deadline op zondag om 22 uur


iedereen mee eens?

Zijn die lotingen wel bekend op zondag? Lijkt me niet toch?
Reply
die toernooien beginnen volgens mij al op zondag
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ok, prima. Als alles met de db in orde gemaakt kan worden lijkt het me een goed idee.
Reply
ik heb iedereen een mail gestuurd
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb mijn team staan. Niet zo moelijk deze week! Ik voel een weekwinst aankomen :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Ik heb mijn team staan. Niet zo moelijk deze week! Ik voel een weekwinst aankomen :Big Grin
nog helemaal niks...geef eens wat tipjes Smile
Reply
Haggie Wrote:Ik heb mijn team staan. Niet zo moelijk deze week! Ik voel een weekwinst aankomen :Big Grin

Ik heb 't nog nooit zo makkelijk gehad als deze week. team stond binnen 5 minuten. precies de jongens erin die ik er graag in wilde hebben. denk dat we gaan strijden om de weekwinst haggeman. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
dat menen jullie niet :eeeek:

gewoon standaard met nadal? Gaat hij weer gewoon winnen?
Reply
Weinig strijd als iedereen hetzelfde team heeft. Met 12 man de weekwinst.
Reply
Nadal wint gewoon opnieuw. Hij heeft nu gewoon 3 dagen vrij weer. Moet toch makkelijk kunnen voor zon topper. Dan een Warming Up tegen Ferrero en vervolgens verliest hij geen set.

Wat balen dat Monaco nu al speelt. Ik had ook genomen als hij niet gespeeld had. Nu al *3-0 voor. ](*,)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
speelt al snel tegen djoko hoor hag
Reply
Zo, ik ben weer terug. Ik ga er maar eens even rustig naar kijken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Zo, ik ben weer terug. Ik ga er maar eens even rustig naar kijken...
precies een uur...meer dan genoeg...
ik nog zwaar in twijfel
Reply
Ik ook. Nadal, een setje quali's, maar dan? :|
Reply
Overdune Wrote:Ik ook. Nadal, een setje quali's, maar dan? :|
he bah...dat gaat toch niet iedereen doen he
Reply
Ik vind Almagro-Nalbi het lastigst, vanaf de loting al. De winnaar hiervan gaat sowieso de kwart halen en wellicht de halve.
Met Almagro ga je meer oor zekerheid, met Nalbi neem je de gok maar als die goed uitpakt, ben je spekkoper...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
en regen...daar gaat stanislas Sad
Reply
Hmmm, vervelend, maar ook weer interessant voor FTM...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik denk dat de SF's gewoon FedEx-Djoko en Davy-Nadal zullen zijn, het is dus zaak, behalve Nadal, die relatief goedkope kwartfinalisten te nemen. Maar wie? :roll:
Reply
P. Starace Rome 7 in 760
L. Horna Rome 10 in 411
E. Korolev Rome 10 in 449
N. Almagro Rome 7 in 1305
S. Bolelli Rome 0 in 631
M. Ancic Rome 0 in 695
A. Seppi Rome 7 in 743
N. Lapentti Rome 0 in 519
J. Del Potro Rome 0 in 538
M. Safin Rome 0 in 515
R. Nadal Rome 0 in 5930


Allemaal kleintjes, behalve Nadal en Almagro. Op het laatst Safin en Del P erin geknikkerd. En geen Volandri, maar Lapentti....
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
almagro heb ik even geen vertrouwen meer in...gaat me een keer zeer doen maar ach
Reply
pffffff wawrinka en murray terug...kutzooi!
Reply
Nalbi maar 1x gekozen, en ik heb er echt serieus lang over getwijfeld... Pipo en Lapentti ongeveer evenvaak gekozen, ene helft heeft Pipo, andere Lapentti dus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ancic 11x gekozen, wat veel zeg. Dan denkt iedereen dus dat hij wel even Lopez gaat verslaan en een goede kans maakt tegen Davy...

Voor de rest eigenlijk wel redelijk veel dezelfde teams. Ik heb eigenlijk allen Pipo en Patience niet, voor de rest alle veelgekozen spelers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waar jij Safin hebt, heb ik Patience, voor de rest hetzelfde Ad.
Reply


Forum Jump: