The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nachtdienst
Dan is deze film (The Spongebob Squarepants Movie) idd het goede nivo.... :lol:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
=D> =D> =D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Saartje Wrote:Dan is deze film (The Spongebob Squarepants Movie) idd het goede nivo.... :lol:


Dan heb ik dus gelukkig nog wel leuke avond!
Wie dit leest is gek
Reply
en daar gaat et toch om KJ Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Een echt leuke avond heb je pas als sterren aan de hemel staan !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Leuke site voor je Saar : http://www.michaelgraman.nl/
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
bocaloca Wrote:en daar gaat et toch om KJ Big Grin

Precies.. mijn avond word niet verpest door een huilende Baco-cola! :razz:
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:
bocaloca Wrote:en daar gaat et toch om KJ Big Grin

Precies.. mijn avond word niet verpest door een huilende Baco-cola! :razz:

tjah is ook mer als grapje bedoeld hoor KJ

mag je morgen weer uitslapen?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Gelukkig wel, morgenmiddag even draadloos internet halen zodat ik die telefoondraad van de trap kan halen die richting mijn pc kamertje gaat..

Mag donderdagavond weer en dan in het weekend weer avond.. vrijdagavond ga ik naar de amsterdan tournament
Wie dit leest is gek
Reply
oeeh misschien kom je anti wel tegen die gaat ook vrijdag

ik ga zo denk amar eens naar bed, morgen een tentamen maken
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Kleine Jan Wrote:Gelukkig wel, morgenmiddag even draadloos internet halen zodat ik die telefoondraad van de trap kan halen die richting mijn pc kamertje gaat..

Mag donderdagavond weer en dan in het weekend weer avond.. vrijdagavond ga ik naar de amsterdan tournament

Leuk ! Zwaai je voor mij even naar Raffie dan?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Zal ik doen.. nog meer verzoekjes?
Wie dit leest is gek
Reply
spandoek met <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl?">http://www.competitieteam.nl?</a><!-- w -->? Wink
Reply
zwaai even naar markus voor mij dan :$:$:$

maarre fijne nacht KJ
werkse
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Kleine Jan Wrote:Zal ik doen.. nog meer verzoekjes?

Je PSV-shirt aantrekken en dan in vak 410 gaan zitten. Hoef je ook niet te balen dat je het komende jaar nog nachtdienst hebt........ :wink:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Kleine Jan Wrote:Zal ik doen.. nog meer verzoekjes?

Je PSV-shirt aantrekken en dan in vak 410 gaan zitten. Hoef je ook niet te balen dat je het komende jaar nog nachtdienst hebt........ :wink:

:lol:

Ik denk dat ik me PSV shirt maar thuis laat vrijdag... heb nog wel een Arsenalshirt maar die zit heel toevallig in de was.... :wink:
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:
Bumme Wrote:
Kleine Jan Wrote:Zal ik doen.. nog meer verzoekjes?

Je PSV-shirt aantrekken en dan in vak 410 gaan zitten. Hoef je ook niet te balen dat je het komende jaar nog nachtdienst hebt........ :wink:

:lol:

Ik denk dat ik me PSV shirt maar thuis laat vrijdag... heb nog wel een Arsenalshirt maar die zit heel toevallig in de was.... :wink:

Wat een toeval... zou gewoon een Ajakkes shirt aan trekken :lol:
Reply
Ben er twee x geweest en supporters van de bezoekers zitten gewoon kris kras door het stadion. Je kunt dus gerust je Aarsenal shirtje aantrekken, lijkt mij.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
ben je aan et werk KJ?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
bocaloca Wrote:ben je aan et werk KJ?

Nog wel ja.. avonddienst vandaag... nog een half uurtje.. eigenlijk mag ik niets in deze topic tikken maar goed.. vooruit dan maar :wink:
Wie dit leest is gek
Reply
gheheeh Big Grin
druk gehad?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Vannacht ook nachtdienst. Mijn baas vroeg me vanmiddag om 16:00 uur of ik voor morgen 9:00 nog even een presentatie in elkaar wil zetten. De verrassing: Ik mag het ook zelf presenteren......leuk is anders. Sad
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Vannacht ook nachtdienst. Mijn baas vroeg me vanmiddag om 16:00 uur of ik voor morgen 9:00 nog even een presentatie in elkaar wil zetten. De verrassing: Ik mag het ook zelf presenteren......leuk is anders. Sad


Ik heb nu even vakantie.. mag over kleine 2 weekjes de nacht weer in...

Eerst volgende week nog even Kreta onveilig maken.. :8:
Wie dit leest is gek
Reply
Mukkus Wrote:Vannacht ook nachtdienst. Mijn baas vroeg me vanmiddag om 16:00 uur of ik voor morgen 9:00 nog even een presentatie in elkaar wil zetten. De verrassing: Ik mag het ook zelf presenteren......leuk is anders. Sad

[Image: hondpvk2.gif]
Economists do it with models...
Reply
Als leidinggevende moet je gewoon de verantwoordelijkheid nemen voor je zieke werknemer, die het had moeten doen.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Over 'verantwoordelijkheid nemen' kan die bushemvriend van je nog heel veel leren Wink
Economists do it with models...
Reply
Armoede in de VS neemt sterk toe
WASHINGTON - De armoede in de Verenigde Staten is vorig jaar flink toegenomen. Het aantal mensen dat onder de armoedegrens leeft, steeg met 1,1 miljoen naar 37 miljoen. Dat heeft de Amerikaanse regering dinsdag bekendgemaakt.


Het percentage armen is in 2004 gestegen van 12,5 naar 12,7 procent. Dat betekent dat ruim een op de acht Amerikanen onder de armoedegrens leeft. Het gemiddelde inkomen in de VS bedroeg vorig jaar 44.389 dollar, net zo hoog als in 2003.

Amerikanen van Aziatische afkomst zijn de enige ethnische minderheid waarbij de armoede is afgenomen. De armoede daalde van 11,8 procent in 2003 tot 9,8 procent in 2004. Bij de Afro-Amerikanen en Spaanstalige Amerikanen bleef het percentage gelijk. Bij de blanke bevolking nam de armoede toe met 0,4 procent tot 8,6 procent in 2004.

Verder is er een duidelijk verschil in inkomen bij de verschillende etnische minderheden in de VS. Zo had een zwart huishouden in 2004 het laagste gemiddelde inkomen met 30.134 dollar en een Aziatisch huishouden met 57.518 dollar het hoogste. Bij een blank huishouden is dit 48.977 dollar en bij Spaanstaligen 34.241 dollar.

Het zuiden van de VS is het armst met een gemiddeld inkomen van 40.773 dollar, terwijl het noordoosten van het land het rijkst is met 47.994 dollar. Het Amerikaanse Midwesten is de enige regio waar het gemiddelde inkomen in 2004 is gedaald, met 2,8 procent tot 44.657 dollar.

De armoedegrens wordt bepaald door de grootte en opmaak van een huishouden. Een gezin met twee kinderen leeft in armoede als het inkomen lager is dan 19.157 dollar. Een huishouden van twee personen zonder kinderen leeft met 12.649 dollar onder de armoedegrens. Voor personen ouder dan 65 en alleenstaanden, ligt de grens op 9.060 dollar.
Economists do it with models...
Reply
De reden: het aantal geemigreerde marokkanen naar amerika is explosief gestegen? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik mag vanavond weer de nacht in... kan ik mooi al mijn teams maken...

Competitiemanager
Competitieteam
Championsmanager
EPL-manager

Ik zal het wel druk hebben :Big Grin
Wie dit leest is gek
Reply
benieuwd of het forum zo weer down gaat... hoop het niet.... ben namelijk aan het werk...
Wie dit leest is gek
Reply


Forum Jump: