27-07-2005, 10:24 AM
Legion Wrote:Meneer Lee solliciteert openlijk naar een vertrek, dat is al genoeg
Waar dan?
Mocht hij dat inderdaad gedaan hebben dan ken ik er nog een paar die openlijk naar een vertrek solliciteren of solliciteerde.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Transfers (en geruchten...)
|
27-07-2005, 10:24 AM
Legion Wrote:Meneer Lee solliciteert openlijk naar een vertrek, dat is al genoeg Waar dan? Mocht hij dat inderdaad gedaan hebben dan ken ik er nog een paar die openlijk naar een vertrek solliciteren of solliciteerde.
27-07-2005, 10:25 AM
Kezmania Wrote:Legion Wrote:Hogerop? psvee is toch zo'n topclub? wow wat weer een geniaal argument, zoals zo vaak :S
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
27-07-2005, 10:26 AM
Kezmania Wrote:Legion Wrote:Hogerop? psvee is toch zo'n topclub? Of je draait het om, altijd bij zo'n waardeloze club spelen gaat blijkbaar toch vervelen... En Maldini heeft zichzelf constant geleerd met links te spelen, toen hij nog piepjong was, was hij al tweebenig, Kezza. En dat is hij nog steeds, in tegenstelling tot jouw vergelijking. Mooi hoor, die loempia die altijd naar z'n rechter draait. Leuke linksback, maar tegen een een echte rechtsbuiten legt hij het constant af, verdedigend is het gewoon een natte dweil....
bocaloca Wrote:Kezmania Wrote:Legion Wrote:Hogerop? psvee is toch zo'n topclub? leg die zin nog eens uit, en nu in goed Nederlands!
Quote:Hogerop? psvee is toch zo'n topclub? is een topclub, maar er zit nog wel degelijk verschil tussen de structurele europese top en psv/ajax
27-07-2005, 10:27 AM
Kezmania Wrote:bocaloca Wrote:Kezmania Wrote:Legion Wrote:Hogerop? psvee is toch zo'n topclub? aaaaaah kan je niets beters verzinnen dan weer op de taaltour te gaan
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
27-07-2005, 10:30 AM
Fabian Wrote:Kezmania Wrote:Legion Wrote:Hogerop? psvee is toch zo'n topclub? Onze loempia (waarom een loempia, ik noem Maduro toch ook geen roetmop!), heeft het dit seizoen nou niet bepaald moeilijk gehad in de Nederlandse competitie. En Maldini is rechtsbenig. Dat hij nu ook redelijk overweg kan met links, komt door jarenlang oefenen. 10 jaar terug was hij nog lang zo ver niet. Lee is een jaartje of 10 jonger, dus hij heeft nog even. Bovendien hoorde ik 10 jaar terug niemand zeiken over het linkerbeen van Maldini.
27-07-2005, 10:30 AM
bocaloca Wrote:Kezmania Wrote:bocaloca Wrote:Kezmania Wrote:Legion Wrote:Hogerop? psvee is toch zo'n topclub? Jij bent nog nooit op een zinnige opmerking betrapt.
27-07-2005, 10:32 AM
Kezmania Wrote:bocaloca Wrote:Kezmania Wrote:bocaloca Wrote:Kezmania Wrote:Legion Wrote:Hogerop? psvee is toch zo'n topclub? aaaaaah en dan gaan we persoonlijk worden wat een verschrikkelijk zielig gebeuren
27-07-2005, 10:33 AM
Fabian Wrote:Mooi hoor, die loempia die altijd naar z'n rechter draait. Leuke linksback, maar tegen een een echte rechtsbuiten legt hij het constant af, verdedigend is het gewoon een natte dweil.... Net als Maxwell. Er zijn er maar weinig die zowel aanvallend als verdedigend top zijn. Afgelopen jaar hoorde Lee gewoon bij de beste linksbacks in Europa. Als hij bij een team gaat spelen dat hem minder vrij laat zal hij het misschien lastig krijgen (naast zijn waarschijnlijk gigantisch lange gewenningsproces), maar in een topploeg met opkomende backs zou hij het moeten redden.
Sportshag
27-07-2005, 10:38 AM
Quote:Afgelopen jaar hoorde Lee gewoon bij de beste linksbacks in Europa. het duurt even maar we zijn er hoor : ![]()
27-07-2005, 11:15 AM
Beste linksbacks van Europa..?? Zelfs in Nederland moet hij zijn meerdere erkenning Maxwell. Om over Europa nog maar te zwijgen.... #-o
27-07-2005, 11:17 AM
Fabian Wrote:Beste linksbacks van Europa..?? Zelfs in Nederland moet hij zijn meerdere erkenning Maxwell. Om over Europa nog maar te zwijgen.... #-o Maxwell? Die bij Lee vergeleken blessure-gevoelige overschatte brulaap? Ach ja, Heubach is nog beter dan Maxwell :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
27-07-2005, 11:20 AM
Vret Mien Gras Wrote:Fabian Wrote:Beste linksbacks van Europa..?? Zelfs in Nederland moet hij zijn meerdere erkenning Maxwell. Om over Europa nog maar te zwijgen.... #-o Blessure gevoelig? Omdat hij nu 1 zware blessure heeft is hij blessure-gevoelig?
27-07-2005, 11:22 AM
Lezen Bierteam lezen.......
Vergeleken bij.......blah blah.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
27-07-2005, 11:23 AM
Godverdomme. Neem je een slok koffie, lees je dat Lee één van de beste linksbacks van Europa zou zijn. En bedankt. Toetsenbord, monitor en bureau onder koffie.......
Bij PSV is er 1 de beste van Europa. Fons Spooren, de beste sero-positieve kinderverkrachter van Europa.
Oh, my god, we bought Kenny!
27-07-2005, 11:23 AM
Maxwell kan fantastisch voetballen maar hij maakt meer Frank-de-Boertjes dan de persoon naar wie de term vernoemd is. Lee kan je iig geen gebrek aan concentratie verwijten.
Sportshag
27-07-2005, 11:24 AM
SB Wrote:Quote:Afgelopen jaar hoorde Lee gewoon bij de beste linksbacks in Europa. leuk dat jullie er zijn, maar ik ben het er niet mee eens. er zijn niet veel goeie linksbacks in europa, maar de besten zijn categorie roberto carlos, zambrotta en cole. in dat rijtje hoort lee (en ook maxwell) in de verste verte niet thuis. alles wat onder deze supercategorie zit ontloopt elkaar individueel niet veel. als het verdere team goed in elkaar zit maakt het niet uit of je lee of rzasa opstelt (alhoewel je uiteraard met rzasa statistisch meer kans hebt om een europese cup te winnen).
27-07-2005, 11:25 AM
Quote:er zijn niet veel goeie linksbacks in europa, maar de besten zijn categorie roberto carlos, zambrotta en andy cole. denk niet dat andy een goede linksback is
27-07-2005, 11:26 AM
bocaloca Wrote:Quote:er zijn niet veel goeie linksbacks in europa, maar de besten zijn categorie roberto carlos, zambrotta en andy cole. sorry
27-07-2005, 11:28 AM
maar je bedoelde natuurlijk ashley cole
27-07-2005, 11:28 AM
Quote:als het verdere team goed in elkaar zit maakt het niet uit of je lee of rzasa opstelt Dit is een fijne vergelijking... Quote:denk niet dat andy een goede linksback is pardon ![]()
27-07-2005, 11:29 AM
SB Wrote:Quote:als het verdere team goed in elkaar zit maakt het niet uit of je lee of rzasa opstelt als je het bericht van waf een zou lezen voor je zegt dat iets onzin is waf noemde de namen roberto carlos zambrotta en ANDY cole als linksback maar hij bedoelde natuurlijk ashley
27-07-2005, 11:31 AM
Quote:waf noemde de namen roberto carlos zambrotta en ANDY cole als linksback inderdaad, andy loopt in de spits te klooien
27-07-2005, 11:32 AM
Quote:als je het bericht van waf een zou lezen voor je zegt dat iets onzin is heb ik gelezen, maar dan nog denk ik (persoonlijk) dat er wel een verschil zit tussen rzasa en lee...
27-07-2005, 11:40 AM
Quote:(alhoewel je uiteraard met rzasa statistisch meer kans hebt om een europese cup te winnen). Ik moest hem ff 2 x lezen....... :lol:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
27-07-2005, 11:48 AM
![]() Quote:Alex: 'Mét Kalou heb ik een probleem minder' begint er weer een te zeiken over kalou. kunnen ze lekker over hun eigen selectie gaan praten? in deze komkommertijd is dit zeker het enige waar vi vragen over kan stellen? ik weet alex dat deze 19 jarige speler je gedold heeft. maar erger: naast het feit dat de nederlandse media je kwaliteiten overschatten, ben je het zelf nog gaan geloven ook. het braziliaanse elftal, pfffffffffff.
27-07-2005, 11:53 AM
Volgens mij heeft die Alex een affaire met Verdonk. Straks zit ie in het braziliaanse elftal, en dan komt ie op het WK in ieder geval Kalou niet tegen.
(\__/)
(O.o ) (> < ) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. ----------------------------------------------------- HT: Vlampijpse Boys (209564)
27-07-2005, 11:54 AM
En ik maar denken dat alleen Amsterdammers arrogant zijn.....
Quote:Dit jaar winnen we met PSV de Champions League, en dan kan de bondscoach niet meer om me heen. #-o
Oh, my god, we bought Kenny!
27-07-2005, 11:57 AM
Hmm, ik mis hier ook een Gabriel Heinze, toch ook geen misselijke linksback...?
Er zijn er verder nog wel meer te verzinnen, een Diego Placente vind ik ook goed. Lee is middelmaat. Maxwell is gewoon top, volgend seizoen gaat hij naar Juve en een jaar later is hij standaard-back van het Braziliaans elftal. Over 3 jaar is hij well known een van de besten. Dan zit Lee met heimwee al weer in dat loempia-land, met Hie Doeng Koe z'n p*k te spelen..... |
« Next Oldest | Next Newest »
|