The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2008
buurs Wrote:
Elikian Wrote:Staat ook in de spelregels (nog van 2007) dat wedstrijden op zondag niet meetellen Smile

dan moet dat nu ook worden toegepast.

tampie heeft gelijk.
vanaf maandag beginnen met pollen
Is duidelijk
Reply
Kuiper wint dankzij het korfballen de tennispoll van Rome die door een stuk of 10 gespeelde games in de Semi's al beslist was. HIj klimt in de ranking net de top 10 in. Verliezend finalist Mist stijgt van 6 naar 4, in het bijzonder onstabiele pos 3-8 segment, waar Andre en Juan nu wat lijken te hebben afgehaakt. De halve finalisten waren Elikian en Mindlight. Elikian stijgt 2 plaatsen. Mindlight 1 (en hij staat nu gelijk met XL, maar XL heeft een hoger 10e resultaat). Wanneer Mindlight zijn mandatories voor de US Open ook heeft gevuld ben ik heel benieuwd waar hij uitkomt. Hij verdedigt helemaal niks tot aan Madrid en welgeteld 34 punten t/m de Australian Open 2009 zal dus fors stijgen.

On de downside was er natuurlijk Mitch, die zijn eerste titel niet kon verdedigen en strandde in the kwartfinales. Concurrent Omyaca bleef weliswaar al in de 2e ronde steken, maar het verlies van de titel reduceert zijn voorsprong tot 34 punten. En deze week in Rome moet hij er 75 meer verdedigen. En Ad Wim die hier vorig jaar al in de 1e ronde strandde kan ook heel dichtbij komen, maar nog niet passeren.

In de Champions Race is toernooiwinnaar Kuiper gestegen van 6 naar 2. Alleen Centre Court, verliezend finalist op de AusOpen en Monte Carlo blijft hem voor. Mist stijgt van 11 naar 8. Mindlight gaat van 19 naar 16, zonder AOpen.
Reply
Loting TMS Hamburg
Mitch (1) - The Mailman - Mac/XL
Andre (7) - Scholten! - Cruijff
Centre Court (5) - São Paulo - Chiel-Montagne
Ad Wim (3) - Jappiesevic - Buurs
Mist (4) - Bocaloca - Haggie
Kooltje (6) - Kuiper - Mindlight
Juan Zueco (8) - De Kabaggaan - Overdune
Omyaca (2) - Tampie - Elikian

(Mocht er een niet pollen dan verschuift XL naar de vrije plaats)

Vervolg
Winnaar P1 - No 2 P7
Winnaar P2 - No 2 P5
Winnaar P3 - No 2 P6
Winnaar P4 - No 2 P8
Winnaar P5 - No 2 P3
Winnaar P6 - No 2 P2
Winnaar P7 - No 2 P4
Winnaar P8 - No 2 P1
Reply
Mijns inziens kan Ad Wim mij heel makkelijk passeren. Als hij het toernooi wint komt hij op 798 + 100 (voor de winst) -9 (te verdedigen) = 889.
Als ik in de 1e ronde verlies kom ik op 894 + 1 - 100 = 794.
Dan is hij me toch ruimschoots voorbij.
Hetzelfde geldt ook voor Mist, Centre Court en Kooltje.
Ik zal er natuurlijk alles aan doen dat dat niet gaat gebeuren. Icon_evil

Wanneer heb ik trouwens de leiding gepakt? Heb ik het jaar volggemaakt?
Reply
Mitch (1) - The Mailman - Mac/XL
1-1-2 Monaco - Volandri
1-2-1 Montanes - Fish
BV: 9-13-8
XL nog niets ingestuurd.

Andre (7) - Scholten! - Cruijff
2-2-1 Mahut - Tsonga
2-1-1 Cilic - (Q)
1-2-2 (Q) - Starace
BV: 8-11-10

Centre Court (5) - São Paulo - Chiel-Montagne
2-2-1 Youzhny - Verdasco
2-2-1 Kiefer - Mathieu
1-2-1 Montanes - Fish
1-2-1 Robredo - Kohlschreiber
1-1-2 Cilic - (Q)
1-2-2 Murray - Tursunov
2-2-1 (Q) - Starace
BV: 8-12-12

Ad Wim (3) - Jappiesevic - Buurs
2-1-1 Wawrinka - (Q)
2-1-1 Bolelli - (Q)
2-1-1 Chela - (Q)
2-1-1 Cilic - (Q)
1-2-2 (Q) - Moya
1-2-2 (Q) - Starace
BV: 9-9-12

Mist (4) - Bocaloca - Haggie
1-2 Mahut - Tsonga
2-1 Chela - (Q)
BV: 8-12
Bocaloca nog niets ingestuurd.

Kooltje (6) - Kuiper - Mindlight
2-2-1 Youzhny - Verdasco
2-1-1 Cilic - (Q)
BV: 12-8-12

Juan Zueco (8) - De Kabaggaan - Overdune
1-2-1 Nieminen - Schuettler
2-1-1 Andreev - Soderling
1-2-2 Youzhny - Verdasco
1-1-2 Wawrinka - (Q)
2-2-1 Berrer - Seppi
1-2-1 Montanes - Fish
1-1-2 Cilic - (Q)
2-2-1 (Q) - Moya
BV: 11-10-10

Omyaca (2) - Tampie - Elikian
2-2-1 Kiefer - Mathieu
1-1-2 Tipsarevic - Beck
2-1-1 Cilic - (Q)
1-1-2 Murray - Tursunov
BV: 8-12-10
Reply
Hahahaha, 6 verschillen en alle 6 quali's. En allemaal heb ik de Q en Jappie en Buurs de niet-Q.
Hup quali's!

Buurs en Jappie hebben dus exact hetzelfde, en het wordt beslist op de BV. O o Buurs :|

Ad Wim (3) - Jappiesevic - Buurs
2-1-1 Wawrinka - (Q)
2-1-1 Bolelli - (Q)
2-1-1 Chela - (Q)
2-1-1 Cilic - (Q)
1-2-2 (Q) - Moya
1-2-2 (Q) - Starace
BV: 9-9-12
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hahahaha, 6 verschillen en alle 6 quali's. En allemaal heb ik de Q en Jappie en Buurs de niet-Q.
Hup quali's!

Buurs en Jappie hebben dus exact hetzelfde, en het wordt beslist op de BV. O o Buurs :|

Ad Wim (3) - Jappiesevic - Buurs
2-1-1 Wawrinka - (Q)
2-1-1 Bolelli - (Q)
2-1-1 Chela - (Q)
2-1-1 Cilic - (Q)
1-2-2 (Q) - Moya
1-2-2 (Q) - Starace
BV: 9-9-12

bij mij klopt het niet.
ik heb de partijen met de Q vannacht aangepast en de BV.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Oke, dan verwacht ik van jou wel een nieuw overzichtje...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim (3) - Jappiesevic - Buurs
2-1-1 Wawrinka - (Q)
2-1-1 Bolelli - (Q)
2-1-1 Chela - (Q)
2-1-2 Cilic - (Q)
1-2-2 (Q) - Moya
1-2-1 (Q) - Starace
BV: 9-9-10
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
2 aanpassingen op basis van Q (safin en horna) en ik heb de BV aangepast op basis van wijziging van de partij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dus je ziet Wawrinka, Bolelli, Moya en Chela allemaal nog steeds winnen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dus je ziet Wawrinka, Bolelli, Moya en Chela allemaal nog steeds winnen?

die zijn voor mij idd allemaal favoriet
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kooltje (6) - Kuiper - Mindlight
2-2-1 Youzhny - Verdasco
2-1-1 Cilic - (Q)
BV: 12-8-12

Verdasco wint gemakkelijk en daardoor ben ik ook wel weer heel gemakkelijk door naar de volgende ronde. Lekker snel op maandag.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
buurs Wrote:2 aanpassingen op basis van Q (safin en horna) en ik heb de BV aangepast op basis van wijziging van de partij.
Had je eerste voorspellingen al verwerkt.
Het is inmiddels aangepast. Zal het vanavond meenemen bij de eerste tussenstanden.
Reply
mag je bv nu nog veranderen?
Reply
Lijkt me niet, zeker niet na de deadline...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kuiper Wrote:Kooltje (6) - Kuiper - Mindlight
2-2-1 Youzhny - Verdasco
2-1-1 Cilic - (Q)
BV: 12-8-12

Verdasco wint gemakkelijk en daardoor ben ik ook wel weer heel gemakkelijk door naar de volgende ronde. Lekker snel op maandag.
Safin wint ook dus ook ik heb deze poule doorstaan
Reply
Mitch (1) - The Mailman - Mac: 8-7-7
BV: 9-13-9
Mitch (1e) door naar de volgende ronde.

Andre (7) - Scholten! - Cruijff: 9-8-7
1-2-2 (Q) - Starace
BV: 8-11-10
Andre en Scholten! door naar de volgende ronde.

Centre Court (5) - São Paulo - Chiel-Montagne: 8-6-8
1-2-1 Robredo - Kohlschreiber
2-2-1 (Q) - Starace
BV: 8-12-10
Centre Court door naar de volgende ronde.

Ad Wim (3) - Jappiesevic - Buurs: 7-8-9
2-1-1 Wawrinka - (Q)
1-2-2 (Q) - Moya
1-2-2 (Q) - Starace
BV: 9-9-12
Buurs door naar de volgende ronde.

Mist (4) - Bocaloca - Haggie: 7-0-9
Bocaloca nog niets ingestuurd.
Haggie (1e) en Mist (2e) door naar de volgende ronde.

Kooltje (6) - Kuiper - Mindlight: 9-8-7
Kooltje (1e) en Kuiper (2e) door naar de volgende ronde.

Juan Zueco (8) - De Kabaggaan - Overdune: 7-8-8
1-2-1 Nieminen - Schuettler
2-1-1 Andreev - Soderling
1-1-2 Wawrinka - (Q)
2-2-1 (Q) - Moya
BV: 11-10-10

Omyaca (2) - Tampie - Elikian: 9-8-8
1-1-2 Tipsarevic - Beck
BV: 8-12-10
Omyaca door naar de volgende ronde.
Reply
En weer exit Sad
Reply
voor morgen pollen we niks nieuws?
Reply
Nee, voor de 2e ronde van de poll tellen de wedstrijden van woensdag
Reply
Ad Wim (3) - Jappiesevic - Buurs: 7-8-9
2-1-1 Wawrinka - (Q)
1-2-2 (Q) - Moya
1-2-2 (Q) - Starace


Wordt nog lastig voor me. Er moeten er dus 2 van Martin, Benneteau en Horna winnen, wil ik doorgaan. Maar eerlijk gezegd zie ik het nog wel gebeuren. Horna zie ik zeker als favoriet en ik denk eigenlijk ook wel dat Benneteau van Moya, die in dramatische vorm verkeert, wint. Als Wawrinka er zin in heeft en fit is, zal hij wel van Martin winnen, maar hij heeft wel behoorlijk zware weken achter de rug...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Normaal gesproken verliezen alle 3 jouw spelers ad, maar morgen moet ik 't nog zien. martin maakt een goeie kans, horna-staraca ligt dichtbij elkaar. moya moet normaal een makkie hebben tegen benneteau op gravel natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Normaal gesproken verliezen alle 3 jouw spelers ad, maar morgen moet ik 't nog zien. martin maakt een goeie kans, horna-staraca ligt dichtbij elkaar. moya moet normaal een makkie hebben tegen benneteau op gravel natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, Moya moet ook een makkie hebben op gravel tegen Verdasco, Gulbis en zeker tegen Querrey Undecided

En ik zie Horna gewoon zeker als favoriet, hij is gewoon een stuk beter in vorm dan Starace, die maar matig presteert de laatst weken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En als er 2 winnen dan ben je nog niet zeker verder, dan ben je nog steeds afhankelijk van de BV.
Reply
kooltje Wrote:mag je bv nu nog veranderen?

:dodgy:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Quote:Ad Wim (3) - Jappiesevic - Buurs: 7-8-9
2-1-1 Wawrinka - (Q)
1-2-2 (Q) - Moya
1-2-2 (Q) - Starace
BV: 9-9-12
Buurs door naar de volgende ronde.


Dit klopt dus niet, want Buurs heeft ook Horna. Daarmee wordt de tussenstand dit:

Quote:Ad Wim (3) - Jappiesevic - Buurs: 7-9-9
2-1-1 Wawrinka - (Q)
1-2-2 (Q) - Moya
BV: 9-9-12

En daarmee ios Buurs nog niet door naar de volgende ronde. Als Martin en Benneteau winnen nl, hangt het van de BV af...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En de BV gaat dus duidelijk naar Jappie en mij dus Jappiesevic is door naar de volgende ronde nu. En het hangt van Martin en Benneteau of of Buurs of ik doorga...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
succes Ad Icon_twisted

ik geef je 23,46% kans :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: