The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Hamburg 2008
Precies, er is nog helemaal niets verloren. En ik vind het vandaag nog geen verrassende uitslagen, op Horna misschien na.
Reply
Ik zeg toch ook niet dat ik het verrassende uitslagen vind?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
robredo gaat eraf tegen kohl :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik krijg bij Betfair: "You are not permitted to view this event" als ik op Hamburg klik. Snooker kan ik wel kijken. Hebben jullie dat ook?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:robredo gaat eraf tegen kohl :wink:
Dat zou dan wel weer verrassend zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee, heb net prima zitten kijken Ad, maar het deed pijn aan de ogen.
Reply
iedereen heeft horna en tipsa is natuurlijk ook geen verrassing.
vorige week nipt verloren van gonzo in vorm.

en dan nu tegen een prutser.
hij gaat blake ook pakken =P~
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik krijg het ook nu pas. Uur geleden ging het nog goed...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En ja hoor, Benneteau terug gebroken als hij voor de wedstrijd serveert.
HOE FUCKING VOORSPELBAAR :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Van 5-3 naar 5-6 tegen een Moya in dramatische vorm, hier kan je toch alleen maar heel hard om lachen... Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
moya naar 6-5. hij gaat 'm er nog uitpielen hoor! :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat vrees ik ook CC.
Reply
Gelukkig is Soderling wakker.
Reply
Benneteau ook maar 8x gekozen zie ik nu, ik dacht veel meer. Maakt het alleen nog maar belangrijker!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Gelukkig is Soderling wakker.
Inderdaad, Andreev eraf voor 1 punt zou het eerste goede nieuws van de dag zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu wel een simpele game voor Julien, doe dat dan net! #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat is waar, maar hij vergooit het zelf.
Reply
Tja, dat doet ie al zijn hele leven, maar ik zou toch graag zien dat hij dit nog wint. En ik kan het dus niet zien, maar dat is misschien maar goed ook...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
MB Moya Sad
Reply
Ongelofelijk dit, ongelofelijk...
5-3 voor, gewoon meer punten gemaakt ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik kan het idd ook niet zien Ad.
Reply
Daar gaat weer 10 euro, een troef weg en exit in de poll. En zo ontzettend zuur...
Mag ik het nu wel een schijtdag noemen alsjeblieft?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je noemt het maar hoe je wil, ben het er alleen niet mee eens Smile
Reply
Het is toch gewoon 6-6 in de tiebreak?
Reply
Moya mist 3 mp op rij, 6-6 nu.
Reply
moya van 5-1 naar 6-6
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Icon_twisted DF van Benneteau op 7-7
Reply
En dan een df op 7-7...

Ad Wim Wrote:Pfff, verkeerde week uitgekozen om voor de verrassingen te gaan, wat een schijtdag tot nu toe zeg :|

Van benneteau verwacht ik ook weinig, die opper-choker. Die komt waarschijnlijk dik voor deze set en verliest hem dan alsnog...
Waarom weet je toch altijd dat het zo gaat bij die ongelofelijk drol?! Puke

Ik ben weg, ik word hier echt helemaal niet goed van...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
klasse carlos.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Allemachtig Robredo, als jij ook teleur gaat stellen wordt het zo langzamerhand wel een schijtdag. :roll:
Reply


Forum Jump: