The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Hamburg 2008
Godver, ik kan nog steeds kijken bij Betfair... Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Godver, ik kan nog steeds kijken bij Betfair... Icon_evil
?
Reply
ik wel
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Match of the day, allez Gasquet!
Reply
gasquet kan weleens ver gaan komen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:gasquet kan weleens ver gaan komen.
waarop baseer je dat?
Reply
geen gekkigheid meer richard.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gasquet kan altijd ver komen, maar doet dat zo zelden.... :roll:
Reply
Forza Seppi! Maak mijn dag nog een beetje goed...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hup gasquet maar...minder gekozen
Reply
kooltje Wrote:
buurs Wrote:gasquet kan weleens ver gaan komen.
waarop baseer je dat?

gevoel.

ik heb hem ook lang in mijn team gehad, maar durfde het uiteindelijk niet aan met seppi en monaco/bolelli daar.

Reply
Gasquet is dramatisch in vorm, maar als hij een wedstrijdje wint, kan er van alles gebeuren inderdaad.
Reply
beetje overdreven...gasquet nou niet echt top op gravel...zelfs niet als hij in vorm is
Reply
Dan onderschat je de kwaliteiten van Gasquet op gravel, kijk maar naar zijn resultaten...
Reply
Nou kooltje

Keertje Finale Estoril, QF Monte Carlo, SF Monte Carlo, Finale Hamburg, dan moet je toch wel wat kunnen.
Reply
Tevens nog diverse kleine toernooioverwinningen.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik vind je gewoon niet consequent, met je "dat is wel iets voor jou", aangezien er hier zovelen zijn die gewoon juichen voor hun speler ongeacht wat er gebeurd is...

En ik vind dat je het wel heel zwaar opneemt zeg...
Wat vind je dan wel niet van dopingszondaars? Juich jij dan ook nooit meer voor die jongens?
O, ik juich ook gewoon voor spelers die 100 matchpoints wegwerken en dan alsnog winnen, alleen moet het wel eerlijk gebeuren, dat is eigenlijk mijn enige criterium.
Doping gebruiken vind ik uiteraard ook verschrikkelijk, en die gasten mogen van mij ook gewoon voor het leven geschorst worden. Ik zal zo min mogelijk juichen voor mannen als Canas of Coria, al moet ik toegeven dat het al zo lang geleden is dat ik daar niet altijd aan denk, net zoals ik over een tijdje dit incident ook wel vergeten zal zijn. :wink:
Reply
2 bp seppi

hij speelt weer erg lekker, net als gister

Reply
Idd Seppi is echt wel goed. Maar Gasquet erg laf tot nu toe.
Reply
mindlight Wrote:Nou kooltje

Keertje Finale Estoril, tegen mirniy, spadea, gil en phm gaf op :8:
QF Monte Carlo 7-6 derde set tegen verdasco, hrbaty en ljubo(in 3)
SF Monte Carlo zijn beste toernooi, winnen van davy en federer maar alweer 3 jaar geleden.
Finale Hamburg, sterk toernooi, hrbaty, c rochus, opgave karlovic daargelaten
sorry ik ben niet overtuigd
Reply
seppi gaat dit gewoon winnen. wat is die gasquet ineens een andere tennisser geworden als vorig jaar zeg. ik straalt niks van 'm af en hij sjokt over de baan. zag seppi vorige week een dramapot spelen, hem daarom niet gekozen maar hij kan weleens gaan stunten hier.
Reply
Shit, 15-40 gemist...
Reply
kooltje Wrote:

SF Monte Carlo zijn beste toernooi, winnen van davy en federer maar alweer 3 jaar geleden.

Dat kan, ik wel Smile
Reply
mindlight Wrote:
kooltje Wrote:

Dat kan, ik wel Smile
goed zo...anders had je misschien ook met phm en schuettler gezeten Wink
Reply
2005 verliezen op gravel tegen Nadal (2x), Federer, Agassi. Rest op gravel allemaal gewonnen.
2006 verlies tegen Vliegen, Melzer (opgave), Marach en Nalbandian
2007 verlies JCF, Djokovic, Volandri (in zijn topweek in Rome), Melzer, Vliegen en Andreev

De matige resultaten van dit jaar kennen we allemaal, maar hij verliest dus niet van elke boerenlul.
Reply
Gvd Gasquet Icon_twisted
Reply
klopt...vooral 2005 een erg goed jaar en ik heb maar een geheugen van twee jaar Wink...

de break nu voor seppi(hier wil ik mijn gelijk niet mee halen hoor!)
Reply
Lekker Seppi!
Reply
kut die seppi gaat me punten kosten.
Reply
kooltje Wrote:klopt...vooral 2005 een erg goed jaar en ik heb maar een geheugen van twee jaar Wink...

de break nu voor seppi(hier wil ik mijn gelijk niet mee halen hoor!)

Weet ik wel Smile. Maar Seppi gewoon verdiend voor, Gasquet speelt laf, en veel te kort. Zo wordt het wederom niets.
Reply

Forum Jump: