13-05-2008, 07:11 PM
Godver, ik kan nog steeds kijken bij Betfair...

Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
TMS Hamburg 2008
|
13-05-2008, 07:11 PM
Godver, ik kan nog steeds kijken bij Betfair...
![]()
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
13-05-2008, 07:12 PM
Ad Wim Wrote:Godver, ik kan nog steeds kijken bij Betfair...?
13-05-2008, 07:12 PM
ik wel
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
13-05-2008, 07:15 PM
Match of the day, allez Gasquet!
13-05-2008, 07:16 PM
gasquet kan weleens ver gaan komen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
13-05-2008, 07:17 PM
buurs Wrote:gasquet kan weleens ver gaan komen.waarop baseer je dat?
13-05-2008, 07:17 PM
Gasquet kan altijd ver komen, maar doet dat zo zelden.... :roll:
13-05-2008, 07:18 PM
Forza Seppi! Maak mijn dag nog een beetje goed...
13-05-2008, 07:19 PM
hup gasquet maar...minder gekozen
13-05-2008, 07:20 PM
kooltje Wrote:buurs Wrote:gasquet kan weleens ver gaan komen.waarop baseer je dat? gevoel. ik heb hem ook lang in mijn team gehad, maar durfde het uiteindelijk niet aan met seppi en monaco/bolelli daar.
13-05-2008, 07:22 PM
Gasquet is dramatisch in vorm, maar als hij een wedstrijdje wint, kan er van alles gebeuren inderdaad.
13-05-2008, 07:23 PM
beetje overdreven...gasquet nou niet echt top op gravel...zelfs niet als hij in vorm is
13-05-2008, 07:25 PM
Dan onderschat je de kwaliteiten van Gasquet op gravel, kijk maar naar zijn resultaten...
13-05-2008, 07:26 PM
Nou kooltje
Keertje Finale Estoril, QF Monte Carlo, SF Monte Carlo, Finale Hamburg, dan moet je toch wel wat kunnen.
13-05-2008, 07:26 PM
Tevens nog diverse kleine toernooioverwinningen.
13-05-2008, 07:29 PM
Ad Wim Wrote:Ik vind je gewoon niet consequent, met je "dat is wel iets voor jou", aangezien er hier zovelen zijn die gewoon juichen voor hun speler ongeacht wat er gebeurd is...O, ik juich ook gewoon voor spelers die 100 matchpoints wegwerken en dan alsnog winnen, alleen moet het wel eerlijk gebeuren, dat is eigenlijk mijn enige criterium. Doping gebruiken vind ik uiteraard ook verschrikkelijk, en die gasten mogen van mij ook gewoon voor het leven geschorst worden. Ik zal zo min mogelijk juichen voor mannen als Canas of Coria, al moet ik toegeven dat het al zo lang geleden is dat ik daar niet altijd aan denk, net zoals ik over een tijdje dit incident ook wel vergeten zal zijn. :wink:
13-05-2008, 07:31 PM
2 bp seppi
hij speelt weer erg lekker, net als gister
13-05-2008, 07:31 PM
Idd Seppi is echt wel goed. Maar Gasquet erg laf tot nu toe.
13-05-2008, 07:32 PM
mindlight Wrote:Nou kooltjesorry ik ben niet overtuigd
seppi gaat dit gewoon winnen. wat is die gasquet ineens een andere tennisser geworden als vorig jaar zeg. ik straalt niks van 'm af en hij sjokt over de baan. zag seppi vorige week een dramapot spelen, hem daarom niet gekozen maar hij kan weleens gaan stunten hier.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Shit, 15-40 gemist...
13-05-2008, 07:33 PM
kooltje Wrote:mindlight Wrote:Nou kooltjesorry ik ben niet overtuigd Dat kan, ik wel ![]()
13-05-2008, 07:34 PM
mindlight Wrote:goed zo...anders had je misschien ook met phm en schuettler gezetenkooltje Wrote:mindlight Wrote:Nou kooltjesorry ik ben niet overtuigd ![]()
13-05-2008, 07:37 PM
2005 verliezen op gravel tegen Nadal (2x), Federer, Agassi. Rest op gravel allemaal gewonnen.
2006 verlies tegen Vliegen, Melzer (opgave), Marach en Nalbandian 2007 verlies JCF, Djokovic, Volandri (in zijn topweek in Rome), Melzer, Vliegen en Andreev De matige resultaten van dit jaar kennen we allemaal, maar hij verliest dus niet van elke boerenlul.
13-05-2008, 07:40 PM
Gvd Gasquet
![]()
13-05-2008, 07:40 PM
klopt...vooral 2005 een erg goed jaar en ik heb maar een geheugen van twee jaar
![]() de break nu voor seppi(hier wil ik mijn gelijk niet mee halen hoor!)
13-05-2008, 07:41 PM
Lekker Seppi!
13-05-2008, 07:42 PM
kut die seppi gaat me punten kosten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
13-05-2008, 07:43 PM
kooltje Wrote:klopt...vooral 2005 een erg goed jaar en ik heb maar een geheugen van twee jaar Weet ik wel ![]() |
« Next Oldest | Next Newest »
|