The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Hamburg 2008
karlo is meteen gebroken. pfff.. ik wil het idd niet zien
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:En de break voor Tommy door een df van Ivo :razz:

het wordt jouw dag Icon_evil
Laten we hopen dat het mijn week wordt! Al is het fenomeen Ad-week nog niet in het leven geroepen, maar voor alles is een eerste keer!

Zoiets moet je afdwingen/verdienen :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hele zwakke game van Blake en een enorm geluk voor Tipsa, de break Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hele zwakke game van Blake en een enorm geluk voor Tipsa, de break Icon_evil

mooi omschreven :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
karlo heeft het moeilijk op zijn games..had dat niet verwacht...balen..dure nederlaag al is het nog niet klaar natuurlijk.
kom op james...druk op zijn services
Reply
Tja, een netbal waar Blake niet meer bijkan op bp...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kiefer geeft het weer weg
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Blake slaat nu heel veel net uit, komt nog wel goed...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een punt van Blake om op bp te komen! =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nog een bp gemist door Blake. Op de netband, en voor James aan de verkeerde kant... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tipsa serveert zich uit de problemen. Leuke pot hoor.

Robredo mist een 0-40 voor setwinst...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tommy :-({|=
Reply
Toch de dubbele break, prima =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tipsa heeft het elke game zwaar, maar Blake maakt het niet af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tommy loopt wel meteen te kloten in de tweede, kom op nou man!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
uitserveren nu ivo
Reply
En Robredo gewoon gebroken, concentreer je eens drol Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tipsa werkt zich weer uit de problemen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:uitserveren nu ivo
Hij heeft volgens mij pas 1 makkelijke servicegame gehad, dus dat lijkt me wat optimistisch...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ook tommy niet moeilijk gemaakt in de eerste en uit het niets nu de break
Reply
Tja, Tommy heeft altijd hele zwakke momenten tijdens een partij. Nu ook weer 3 2e services achter elkaar en geen een ervan winnen. Terwijl dat in de 1e set constant wel lukte. Totaal onnodig dit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik weet het niet ad....puur scorebord-journalistiek...
Misschien slaat Karlo vier goede returns omdat hij de tweede set wel scherp is...
dat hoop ik
Reply
Blake maakt het hier weer niet af, hij krijgt elke game kansen :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:ik weet het niet ad....puur scorebord-journalistiek...
Misschien slaat Karlo vier goede returns omdat hij de tweede set wel scherp is...
dat hoop ik
Klopt, maar je kunt het je wel voorstellen. Robredo is gewoon in de rally 5 niveaus beter. Ik denk gewoon dat hij heel slap begon aan de 1e game met een paar fouten, typisch iets voor hem. Om er hier een lange pot van te maken, totaal onnodig. Spaar je krachten voor tegen Djoko straks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
djoko moet eerst maar eens winnen van Chela...Djoko gaat op zeker ook wat zwakke games hebben na toernooiwinst (nogmaals dank hiervoor Djoko)
Reply
Tja, je moet eigenlijk voor Djoko zijn, maar hij kan wel het verschil maken tussen 15 en 45 punten voor Robredo (of Karlo), als hij vandaag verliest...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu maar eens breaken Tommy.

Uit het niets breakt Tipsa ineens en wint ie de set... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
doorgaan tipsa!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wawrinka is slecht, pak de set Kiefer!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Juist =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: