28-07-2005, 02:31 PM
Legion Wrote:Daar heb ik 0,0 ervaring mee Muk.
Geeft niet joh! :wink:
nee ff serieus, ik denk dat wat Moker zegt wel klopt, je zal naar formidabel moeten zoeken, met wat passen..
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Hattrick
|
28-07-2005, 02:31 PM
Legion Wrote:Daar heb ik 0,0 ervaring mee Muk. Geeft niet joh! :wink: nee ff serieus, ik denk dat wat Moker zegt wel klopt, je zal naar formidabel moeten zoeken, met wat passen..
28-07-2005, 09:08 PM
Persberichten
28-07-2005 De Familie Persson Nadat onze topspits Lars Persson in een oefenwedstrijd geblesseerd raakte aan de enkel, was UCW naarstig op zoek naar een vervanger. Lars had hier zelf wel een oplossing voor. Zijn grote broer was toevallig naarstig op zoek naar een nieuwe club. A.s. zondag mag hij zichzelf tegen de mannen van fun gaan bewijzen. In de spits dus Persson ipv Persson.
(\__/)
(O.o ) (> < ) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. ----------------------------------------------------- HT: Vlampijpse Boys (209564)
28-07-2005, 10:05 PM
haha lachen joh.
Zo toch maar even een leuke speler bijgekocht met een beetje mazzel is ie morgen uitstekend, heeft nl. deze week al gespeeld. César Sanvicente (60398547) 18 jaar, goed in vorm, gezond Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Specialiteit: Onvoorspelbaar Nationaliteit: España Total Skill Index (TSI): 850 Loon: 696 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Dredevils Waarschuwingen: 1 Fysiek: fit Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: goed Passen: matig Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht Scoren: slecht Spelhervatting: slecht 93.000
28-07-2005, 10:46 PM
hmm lage TSI om morgen al te poppen hoor Dre, zeker omdat ie matig passen als bijstat heeft...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
28-07-2005, 11:04 PM
Legion Wrote:Persberichten Hey, je hebt hem gekocht van HERTHA BSE, die zit bij Mac in de competitie. Toeval?
28-07-2005, 11:39 PM
Had Mac inderdaad al een PB gestuurd. Die gast heeft ook al geprobeerd om Annie bij me weg te kopen. Wel lachen die berichten van hem.
(\__/)
(O.o ) (> < ) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. ----------------------------------------------------- HT: Vlampijpse Boys (209564)
29-07-2005, 10:56 AM
Twijfels twijfels en twijfels .... wie van de 2 moet in de spits (1 iemand is zeker)
De braziliaan die altijd uit vorm is ? Hattrick Wrote:Alvaro Andradina Ferráz de Wasconcellos Of de ervaren rot die aan het begin basisspeler was en nu bankzitter is. Hattrick Wrote:Martin Ragnbratt
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
29-07-2005, 11:01 AM
Deze is lastig box....Misschien moet het weer de doorslag geven. Aangezien de een technisch is en de ander snel.
29-07-2005, 11:04 AM
Box Brother Wrote:hmm lage TSI om morgen al te poppen hoor Dre, zeker omdat ie matig passen als bijstat heeft... Klopt is dus nog niet gepopt. Dacht dat de TSi wel goed zat vanwege het matig conditie maar zal wel wat weekjes in beslag nemen. Voorlopig mag ie zich vermaken op de vleugel.
29-07-2005, 11:22 AM
Overduidelijk de 2e box. Beter in vorm 3 levels. Beter in ervaring 3 levels. Passen is beter 1 level. Alleen scoren is 2 levels lager maar dat heeft de rest gecompenseerd. Dus ik zou Martin Ragnbratt opstellen.
Economists do it with models...
29-07-2005, 11:53 AM
Ik zat er al een tijdje op te azen, maar eindelijk is het dan toch gelukt een briljante keeper te halen voor ronde de 2,5 mln.
Dit is hem geworden: Roberto Folino (36340934) 23 jaar, redelijk in vorm, gezond Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is. Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider. Specialiteit: Krachtig Nationaliteit: Italia Total Skill Index (TSI): 18 700 Loon: 7 584 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: FC Kralingen Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: zwak Keepen: briljant Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak Prijskaartje â⬠2.565.000
29-07-2005, 11:55 AM
Lekker Fred, heel erg lekker ! Ik zit nog aan de uitmuntend wat keepers betreft. Moet toch wel halverwege volgend seizoen aan briljant/wonderbaarlijk gaan denken....
29-07-2005, 11:55 AM
Wel lekker dat ie krachtig is Fred :roll:
29-07-2005, 11:58 AM
en waardeloos scoren, super!!!! =D>
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
29-07-2005, 12:03 PM
Ik ga ervanuit dat zijn krachtigheid totaal nergens invloed heeft.
Niet dat ie opeens als een idioot kopstoten gaat lopen uitdelen. Ik moet zeggen dat ik briljante en zeker wonderbaarlijke keepers behoorlijk duur vind. In eerste instantie had ik verwacht voor 2 mln klaar te zijn, nou dat viel dus zwaar tegen. Voornaamste voordeel van deze knakkert is dat hij pas 23 is, maar wel gewoon zwak ervaring heeft.
29-07-2005, 12:16 PM
Fantastische speler Fred =D>
23 jaar zwak ervaring is super. Tegen de tijd dat je hem beu bent heeft ie redelijk/goed ervaring en brengt zijn geld makkelijk weer op.
(\__/)
29-07-2005, 07:40 PM
Ik weet dat het hier niet hoort, maar het is even uit nood. Als ook vermeld in het Reclame-topic:
Voor 600k lukte het niet, misschien voor minimaal 400k... zou iemand alvast voor hem willen bieden? Dan kan ik dit weekend nog ff op zoek naar een formi CV met ervaring voor de topper, a.s. zondag. Ik heb zelf al 550k in kas, dus met in totaal 950k moet 't echt gaan lukken. Robin Mulder (7503147) 26 jaar, matig in vorm, gezond Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is. Hij heeft redelijk ervaring en is een waardeloos leider. Specialiteit: Technisch Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 1 650 Loon: 1 000 ââ¬/week Eigenaar: HimmelsblÃÂ¥ IF Waarschuwingen: 2 Fysiek: fit Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: zwak Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht Doelpunten in carrière: 69 Hattricks in carrière: 6 Competitiedoelpunten dit seizoen: 1 Bekerdoelpunten dit seizoen: 1
29-07-2005, 08:12 PM
zal het niet hier ook gaan herhalen voor je
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
29-07-2005, 09:11 PM
400k wordt het ook niet Bakke, vrees ik.
30-07-2005, 11:48 AM
400k? :lol:
250k krijg je er denk voor edit: voor 634k had je een leuke jonge formi spits kunnen halen.
30-07-2005, 06:36 PM
nieuwe middenveldtrainee aangetrokken voor 2.3 mln.
Quote:Radoslav Petkov (35574289)
30-07-2005, 06:52 PM
Mooie speler Devlin. Vind je 20 jaar niet te oud?
30-07-2005, 06:55 PM
denk dat er weinig zullen zijn van 18 en 19 jaar oud
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
30-07-2005, 07:20 PM
HT-Moker Wrote:Mooie speler Devlin. Vind je 20 jaar niet te oud? spelers van 19 jaar met die stats zijn er nog wel...maar dan worden ze al snel wat duurder, ik had ruim 2 miljoen te besteden en denk dat ik wel een aardige koop heb gedaan...
30-07-2005, 07:34 PM
krijg net nog een berichtje van de vorige eigenaar:
Quote:+4 in pm (8 weeks of winger training), +2 passing during silly season....I don't know about his winger skill....he's got 25,6 xp points as well....enjoy...
30-07-2005, 07:41 PM
wow topaankoop dev! tot hoe ver ga je m doortrainen? ben misschien wel geinteresseerd dan.
30-07-2005, 07:46 PM
Mac Wrote:wow topaankoop dev! tot hoe ver ga je m doortrainen? ben misschien wel geinteresseerd dan. ik denk zeker tot zijn 23ste...ff kijken hoe ver hij dan zou zijn in PM. 20 jaar - 6 * 0,5 weken training 21 jaar - 2 * 0,5 weken training --> formidabel PM 21 jaar - 14 * 0,5 weken training 22 jaar - 4 * 0,5 weken training --> uitmuntend PM 22 jaar - 12 * 0,5 weken training 23 jaar - 8 * 0,5 weken training --> briljant PM als ie 23 jaar is, heeft hij ongeveer halverwege het seizoen briljant PM. Dat lijkt me een goed moment om hem te verkopen...
30-07-2005, 09:41 PM
ok nou misschien ben ik dan wel geinteresseerd...meld t ff als je m verkoopt aub.
31-07-2005, 07:43 AM
Een trainees van 2.3M en dan op halve kracht trainen vind ik wel stoer, of het slim is, is een 2e. Ik denk namelijk wanneer hij briljant PM heeft je in het meest gunstige geval er 3,5 a 4M voor krijgt. Bijna 3 seizoenen trainen voor 1.5M is nog geen 500k per seizoen is IMO op een investering van 2.3M veelste weinig. Tevens vraag ik me af hoe de speler te gebruiken want eigenlijk is het geen WTM en geen aanvallende winger en toch ook weer allebei een beetje. Persoonlijk vind ik deze investering een beetje zonde van het geld en denk dat je 2.3m veel efficienter kan gebruiken. Een aankoop waar je team direct beter van wordt en qua training veel meer rendement opleverd.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|