The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM-teams
Haggie neemt Ferrer, Gonzo en Andreev :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Haggie neemt Ferrer, Gonzo en Andreev :8:

serieus?

even kijken waar ik mijn winst kan pakken :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:Haggie neemt Ferrer, Gonzo en Andreev :8:
Zulke vreemde keuzes zijn dat niet, is ie nuchter?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie is zat. Heeft dartfinales op dit moment. Gonzo gaat knallen zegt ie. We moesten zijn raad maar opvolgen. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Na weer een paar biertjes weet ik zeker dat mijn huidige team blijft staan. Geen Nadal, en geen Davy :8:
Reply
Database is nu even gesloten.
Reply
En weer open.

Goud voor Overdune en Woerdie, brons voor Andre. Mac had trouwens de hoogste score. :razz:

Woerdie neemt leiding over in medailleklassement. =D>
Reply
=D> =D> =D> voor omyaca die mijn taak heeft overgenomen en mijn dank is GROOT =D> =D> =D>
B&B "even uitwaaien"
Reply
Feli Mac dan maar! Voelt niet als een overwinning zo.
Reply
Ook maar eens een team gaan samenstellen. Ik heb nog 6915 te besteden.
Reply
Ik doel natuurlijk op het feit dat OMYACA de komende 2 weken van mij overgenomen heeft en Mac feli!
B&B "even uitwaaien"
Reply
Overdune Wrote:Feli Mac dan maar! Voelt niet als een overwinning zo.

:8:

misschien wel als ik zeg dat ik al weken mn team binnen 2 min samenstel en dat er dus totaal geen gedachte achter zit?
Reply
Hmm, dit is wel vroeg voor een zondagochtend :8:
Maar moet zo ook al weer weg, dus laat het team maar gewoon staan. :-({|=
Reply
Ik neem Ferrer. Iemand nog meer of gaan jullie allemaal voor Davy :o ?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Beiden niet....
Reply
iedereen er klaar voor? ik wel :8:
Reply
Hopla, met een verschrikkelijke kater Capdeville, Karanusic en Gil eruit en Calleri en Horna erin. Nu ben ik echt tevreden!

:-&
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben er klaar voor! Ben benieuwd!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Hopla, met een verschrikkelijke kater Capdeville, Karanusic en Gil eruit en Calleri en Horna erin. Nu ben ik echt tevreden!

pffffff wat een wissels.. :dodgy:

hier ga je spijt van krijgen!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En ik weet dat Gonzo het gaat doen Haggeman, maar rationaliteit verbiedt me hem te nemen en ik kies nooit op gevoel Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Hopla, met een verschrikkelijke kater Capdeville, Karanusic en Gil eruit en Calleri en Horna erin. Nu ben ik echt tevreden!

pffffff wat een wissels.. :dodgy:

hier ga je spijt van krijgen!!
Tja, ze halen waarsch ongeveer evenveel punten, maar Calleri en Horna kunnen iig iets op een goede dag...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En ik weet dat Gonzo het gaat doen Haggeman, maar rationaliteit verbiedt me hem te nemen en ik kies nooit op gevoel Wink

wij twee samen die gonzo hebben. kom op dan. last minute change. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mijn last-minute wissel is Gonzalez en Capdeville eruit, Volandri, Safin en Horna erin. :razz:

Ik hoop op de subtoppers in het tweede kwart. Als daar een relatief goedkope halve finalist uitrolt, is de kans denk ik groot dat die in mijn team staat.
Reply
Ik ben niet echt tevreden, maar heb vorige week ook tot de laatste seconde zitten wisselen en dat pakte redelijk goed uit. :razz:
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:En ik weet dat Gonzo het gaat doen Haggeman, maar rationaliteit verbiedt me hem te nemen en ik kies nooit op gevoel Wink

wij twee samen die gonzo hebben. kom op dan. last minute change. :wink:
Maar dan zou ik Dacy eruit moeten halen en dat wil ik niet. In mijn team zonder Davy stond ie zeker!

Het is/was trouwens Davy en Maximo of Almagro, Gonzo en Ferrero...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb 6 man waarvan Capdeville een opvullertje is voor de laatste 300 zoveel euro
Reply
andre Wrote:Ik heb 6 man waarvan Capdeville een opvullertje is voor de laatste 300 zoveel euro
Dan zou ik eerder Devilder, Maximo of Gil nemen...

Ik heb trouwens 8 man...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
omyaca Wrote:Mijn last-minute wissel is Gonzalez en Capdeville eruit, Volandri, Safin en Horna erin. :razz:

Ik hoop op de subtoppers in het tweede kwart. Als daar een relatief goedkope halve finalist uitrolt, is de kans denk ik groot dat die in mijn team staat.

Horna en Safin vooruit, maar Volandri................
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik baal wel een beetje dat ik in het derde kwart alleen Bolelli heb, maar vond daar zo'n beetje iedereen een te groot risico.
Reply
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:Mijn last-minute wissel is Gonzalez en Capdeville eruit, Volandri, Safin en Horna erin. :razz:

Ik hoop op de subtoppers in het tweede kwart. Als daar een relatief goedkope halve finalist uitrolt, is de kans denk ik groot dat die in mijn team staat.

Horna en Safin vooruit, maar Volandri................
Safin vooruit?! :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: