The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2008
En dan meteen 0-40 voor Roko. =D>
Reply
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee, nu weer 0-30 op eigen service. Alsjeblieft, hou het vast [-o<
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En 3-3, ongelofelijk, terwijl hij net een virtueel mp had :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3-3 cry
Reply
Alamgro naar 3-1*, dat is wel gespeeld.
Reply
Dit gaat nog heel spannend worden Sad

Vamos Maximo, vamos!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:Alamgro naar 3-1*, dat is wel gespeeld.
Terwijl Pashanski weer 2 bps miste. 0 uit 7 deze pot, wat een faler...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Schwank cool naar 5-5, vamos, volhouden!
Reply
Kuerten heeft de fysio gevraagd, hij zal dit toch wel koste wat kost uitspelen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En maar weer een pb voor Maximo, wat een stelletje wijven. Een break per 3 games, nog niet eens.
Reply
Murray verliest trouwens de 2e set met 6-1 Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Kuerten heeft de fysio gevraagd, hij zal dit toch wel koste wat kost uitspelen?

Zat ik ook te denken, maak dan desnoods een dealtje met Mathieu dat je die punten gewoon speelt, maar dat ze niet teveel hun best doen.
Reply
2 bp's Schwank voor de beslissing, vamos!!
Reply
Godver, weer gemist door Maximo, dit kan wel eens heel beslissend geweest zijn... Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maximo 1 uit 6 in bps deze set, hij verdient deze set gewoon, maar wel gewoon 4-3 achter. 3 bp's gemist in de laatste twee servicegames van Kara. En het is zo'n belangrijke wedstrijd. Kom op kleine Gonzo, sleep hem eruit!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Schwank's bp's zijn weg. Sad

Nico naar 5-1.

Pak deze set Roko!
Reply
Jaaa! 0-40 Karanusic.
Reply
Hier word je toch fucking niet goed van, ongelofelijk wat een choke :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Shit, Moya naar 6-5*. Cool blijven Eduardo!
Reply
3-1, kans op 4-1, kansen op 4-3 en nu 5-3 achter, wat een KUTZOOI!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hier word je toch fucking niet goed van, ongelofelijk wat een choke :letitallout:

Heerlijk! :razz:
Reply
Dit gaat natuurlijk fout in de vijfde, KUT KUT KUT wat een pech... :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nico zet even aan en BOEM!, 6-1.
Reply
Roko =D>

Nu doorknallen, Maximo gaat onderhand kruipend over de baan en roept om z'n moeder.
Reply
Van 3-1 en kans op 4-1 naar 3-6, onbegrijpelijk ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heerlijk voor m'n gemoedsrust dit, om zowel Roko als de kleine Gonzo in m'n team te hebben. :razz:
Reply
Hij mag nu wel beginnen met serveren, dat is een klein voordeeltje denk ik. Zoveel close partijen vallen verkeerd de laatste tijd, laat het ajb een keer meezitten in deze close partij [-o<
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar ff de tb bij Schwank meepikken.
Reply
Schwank geeft geen krimp werkelijk en het is 6-6. Hoe belangrijk die oude Moya geen kans meer geven en het nu af te maken..
Reply
Overdune Wrote:Heerlijk voor m'n gemoedsrust dit, om zowel Roko als de kleine Gonzo in m'n team te hebben. :razz:
Ik word echt gek als Maximo hier alsnog verliest en Karanusic wint vervolgens van Youzhny Dead
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: