The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2008
Wawje soeverein naar setwinst. =D> Ik snap trouwens niet waar dat grote vertrouwen in Kohlschreiber vandaan komt (Mindlight). Dramatisch uit vorm terwijl Wawje in bloedvorm is.

Capdeville ook netjes, dat worden weer 10 puntjes.
Reply
Kohl is niet dramatisch in vorm, kijk naar de WTC...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:Wawje soeverein naar setwinst. =D> Ik snap trouwens niet waar dat grote vertrouwen in Kohlschreiber vandaan komt (Mindlight). Dramatisch uit vorm terwijl Wawje in bloedvorm is.

Capdeville ook netjes, dat worden weer 10 puntjes.
Wellicht wat prematuur, maar als Wawrinka en Capdeville hier winnen, maak jij een goed kans op de weekwinst. Dat hangt dan wel van Gonzo-Wawrinka af, maar dan juich ik graag met je mee voor Wawrinka!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Cilic breakt Haase..
Reply
Kom op Robin, terugbreaken!
Reply
Het gaat weer regenen :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idd, Kohlschreiber is gewoon goed in vorm, maar Waw is voorlopig toch te sterk. Weekwinst voor Overdune vind ik wat vroeg overigens om nu al over te praten....
Reply
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Wawje soeverein naar setwinst. =D> Ik snap trouwens niet waar dat grote vertrouwen in Kohlschreiber vandaan komt (Mindlight). Dramatisch uit vorm terwijl Wawje in bloedvorm is.

Capdeville ook netjes, dat worden weer 10 puntjes.
Wellicht wat prematuur, maar als Wawrinka en Capdeville hier winnen, maak jij een goed kans op de weekwinst. Dat hangt dan wel van Gonzo-Wawrinka af, maar dan juich ik graag met je mee voor Wawrinka!

Zeker, en dan heeft mijn allergrootste troef Prodon nog niet eens gespeeld. :wink:
Reply
Die Zverev kan helemaal niks, ik had het kunnen weten. Maar ik moest ergens geld vandaan halen voor Horna.
Gelukkig heb ik Capdeville wel in de poll en geld erop staan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Idd, Kohlschreiber is gewoon goed in vorm, maar Waw is voorlopig toch te sterk. Weekwinst voor Overdune vind ik wat vroeg overigens om nu al over te praten....

Dat lijkt me ook ja, ik heb naast Nadal alleen de vaak gekozen Almagro en Wawrinka als grotere spelers. Het gaat nu ok, maar ik kan echt nog wel ver weg zakken.
Reply
Haase mist een bp. :x
Reply
En Capdeville heeft de break alweer, dit wordt een snelle pot. =D>
Reply
Tja, maar als Capdeville hier wint heb je wel bijna alle goedkope kleintjes die een ronde verder zijn. En ik denk dat Wawrinka en Almagro nog wel flink wat punten voor je gaan halen. Het hangt inderdaad wel een beetje van Prodon en Monfils af, die kunnen er ook af voor 1 punt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Weer bp gemist door Haase, 0 uit 3 nu :|

Davy gaat iets minder soepel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Soderling gaat wel goed zeg. Ik heb hem op het laatst eruit gegooid omdat hij zo achterlijk veel partijen gespeeld had bij de WTC, maar hij lijkt er geen last van te hebben.
Reply
Capdeville teruggebroken. Vamos!
Reply
Haase breakt terug naar 4-4. =D>
Reply
Als ik iets meer budget had gehad, had ik hem ook genomen. Ook in een team zonder Davy was ie een optie. Maar ik vond het toch te link. Monaco is wel degelijk, maar ik zag Soderling idd ook wel als favoriet. Helaas was ie ook behoorlijk favoriet bij de bookies...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Haase, Kohl en Zverev =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idd Ad =D>
Reply
Haase meteen weer bp tegen...

Hup Davy!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fuck, Haase weer gebroken...


Wawrinka breakt ook terug...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wawje wéér gebroken, kutzooi.

Capdeville werkt een 0-40 weg, dat is beter.
Reply
Haase op z'n zoveelste bp.
Reply
Haase mist weer 2 bps om terug te breaken :|

Maar Davy breakt =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En eindelijk dan de rebreak voor Haase, lekker!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit kut Zverev is het goed aan het verkloten zeg Icon_evil

Kohl moet ook even zijn break vasthouden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En eindelijk dan de rebreak voor Haase, lekker!

Ja wel lekker, maar dan denk ik ook had dan je eigen service gehouden dan heb je die set in de tas.
Reply
Haase breakt terug, Wawje breakt terug en Capdeville breakt na net zelf op 0-40 gestaan te hebben. =D>
Reply
Haase heel eenvoudig naar 6-5 =D>

Kohl maar weer eens terug gebroken #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: